Přejít na obsah

RJ motoru felicia 1.3 mpi rozdiel v nameranej hodnote a v hodnote z RJ


drewodrewo

Doporučené příspěvky

zdravým vás. potreboval by som poradiť ,opíšem najskôr problém...

niekedy počas jazdy staratí motor výkon až úplne prestane tahať, ak vyradím rýchlosť volnobeh ako tak drží ale nepravidelne na tri valce a podobne. ak zošliapnem plynový pedál na podlahu alebo na moment vypnem zapalovanie motor ide zasa tak ako má.

vymenil som čerpadlo,filter,podtlakový regulátor tlaku paliva,zapalovaciu lštu,čidlo teploty proste naozaj všetko. (mám dve feldi tak mám z čoho skúšať)

teraz moje zistenia:

vag tak isto VAS občas hlási chybu g-39(lambda) že signál príliš nízky a podobne. v nameraných hodnotách mi ukazuje napetie 1,24v + -  niekedy ostane napetie stáť na 1,56V takisto po odpojení lambdy rj namerá 1,56V

meral som to multimetrom a napetie behá v rozmedzí 0,45 až 0?60V teda tak ako má. viem že merat lambdu multimetrom je nezmysel ale orientačne stačí.

mám jeden starší lambda tester ,  ak to merám pomocou tohto tak mi svietia dve diódy (hodnota  lambda 1.0 a 1.1) a hodnota v rj je 1,45V

kabeláž premeraná konektrori skontrolované pre istotu prestrikané kontoxom. kostra rj skontrolovaná.....

občas mi pri diagnostige vcds vypíše že nie je možné pokračovať kvôly vela chybám v komunikácii...

mám zato že by som mal  rohádzať RJ... 

niekto nejaké rady, skúsenosti.

dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...