Leden 29, 20196 r palubka chudobnejsia dizaj om avsak aj sedenie v 3tej (tak ako tiguan xl) rade horsie ako v kodiaqu dizajn prednej casti vsak podla mojho naziru krajsi
Leden 29, 20196 r Palubky se mi taky u Seatu nelíbí, jinak design auta je pěkný, některé partie jsou pro mě i hezčí než u Kodiaqu. Zaujal mě příplatek za aktualizaci map MapCare. A ty sedadla jsou teda taky hnus, nevypadá to prostě vůbec komfortně, zlatá kůže/alcantara u kodiho. Líbí se mi roletka ve středovém panelu ala VW, to mi u kodiho docela chybí.
Leden 30, 20196 r Za mě předek super, zadek taky jde, jen mě trošku mrzí ta zjevná podobnost s Tiguanem.. Interiér klasicky koncernově strohý a jak bylo psáno, sedadla už na pohled děs.Hezčí než Kokodák je ale všechno, takže jednoznačně bych řešil u koncernu buď toto, nebo Tiguan..
Leden 30, 20196 r Tak on to je Tiguan Allspace se vším všudy. Jiná je jen palubní deska, čumák a zadek.
Leden 30, 20196 r Z venku je hezčí než obyčejný Koďa, ale na deriváty je to fifty fifty. Vnitřek je fakt až moc podobný Tiguanu včetně řadičky (ta mě úplně praštila do nosu) :D a ty sedačky mi příjdou hrozné... Jak se mi líbí Ateca tohle nic moc, ale uvidíme v realu. Celkově u mě vede koncern + Volvo zbytek mě prostě tolik nebere :)
Leden 30, 20196 r Hlavně ten sloupek D je celý Tiguan. Hlavice řadicí páky taky VW. Výroba německo přímo Wolfsburg. Vyprávěl prodejce, čím vším jezdili na školení, u tohoto je fakt blbě ten radar Frontu - akorád na tažné auta před ním. Dynamické zadní směrovky už má také.
Březen 19, 20205 r Nová generace Kie Sorento: https://www.kia-express.cz/tiskove-zpravy/vykonna-pokrokova-a-vsestranna-nova-kia-sorento/
Březen 19, 20205 r Podle mého názoru je Kodiaq zdaleka nejvíce stylisticky nejzajímavějším vozem svých skupinových bratrů. Tiguan All Space je na straně docela nudný a Taraco je Tiguan All Space s jinou přední a zadní stranou. Mírně „čtvercový“ tvar podběhů kol v Kodiaqu a tvar zadních světel jsou rozhodně hezci než v Tiguane. Musís si zvyknout na přední část podvozku, ale pak vypadá to zajímavě a přesvědčivě. Pokud jde o Sorento - i když je to docela zajímavé, je to mnohem dražší.
Březen 19, 20205 r Radši budu slepý, ošklivější auto za mě hledat těžko. [emoji6] Ale tak, ještě že máme každý jiný vkus. [emoji4]
Leden 15, 20214 r Seat Tarraco e-Hybrid má konečně české ceny. Kolik stojí španělské SUV do zásuvky? | auto.cz
Únor 20, 20214 r By se mohl vejít Kodiaq pod mega https://m.autorevue.cz/vw-tiguan-do-zasuvky-je-v-cesku-pod-milion-korun-nejde-muze-vypadat-ostre
Únor 20, 20214 r Jsem majitelem Kodiaq 2.0 tdi sportline 140kw. Vzhledem k tomu, ze ja konkretne baterku do auta nechci, tak jsem se rozhodl upgrejdovat muj Kodiaq na silnejsi motor. Volba padla na posledni kusy rs challange. Jedina vec, ktera me odrazovala, byla cena teto verze. Zajel jsem si stejnou trasu s rs Kodiaqem a Tarracem FR 2.0 tsi 140kw a ta jizda Tarracem je prijemnejsi, to auto je pocitove stejne tuhe jak rs ( jedte vacsi rozdil proti memu Kodiaqu) a asi diky tomu benzinu pocit vetsi lehkosti. A proto jsem nakonec dal prednost Tarracu ale v motoru se 180kw. A myslim, ze krom hybridu dostane faceliftovana verze rs prave tento motor, pokud bude nejaka verze rs. Tak pro Tiguan maji jeste silnejsi benzin v R provedeni. Tarraco mi prislo jako to lepe jezdici v porovnanim s Kodiaqem ale ma spoustu nevyhod proti Kodiaqu a jeste vic nevyhod ma ten P in Hybrid.
Únor 20, 20214 r před 9 hodinami, Jan R. napsal: By se mohl vejít Kodiaq pod mega https://m.autorevue.cz/vw-tiguan-do-zasuvky-je-v-cesku-pod-milion-korun-nejde-muze-vypadat-ostre Vyhody plug in hybridu v Seate😀 a urcite budou i v Kodiaqu Nemuzes objednat ..... 7 sedadel adaptivni podvozek nezavisle topeni nahradni kolo premiove radio tak velkej kufr vyhrivane predni okno Zato muzes tahnout o nekolik kg tezsi auto.
Únor 15, 20232 r Stejně jako u Kodiaqu došlo teď (v únoru 2023) ke zvýšení cen u koncernových sourozenců. Konkrétně u Seatu Tarraco v rozmezí + 40 až 50 tísíc podle motorizace a výbavy + navýšení cen v příplatkové výbavě. Výbava Style s motorizací 1,5 Tsi/110 kW od 904 900,- Kč 2,0 Tdi/110kW od 984 900 - Kč Pokud se zaměřím na nejvýkonnější verzi 2,0 Tsi/180 kW (ve výbavě FR) tak tam začíná ceník na 1 299 900,- Kč. U VW Tiguan (Allspace) je u základního výbavového stupně Life navýšení + 39/41 tisíc Kč. Také u VW došlo k navýšení cen u některých příplatkových prvků výbavy. 1,5 Tsi/110 kW je teď od 975 900,- Kč 2,0 Tdi/110 kW od 1 049 900,- Kč
Únor 15, 20232 r Co nová X1? Sice je to nejmenší Xko, ale velikostí prakticky stejné jako Tiguan (krátký). A za plus mínus podobné peníze dostaneš podstatně lepší auto. https://www.garaz.cz/clanek/testy-nova-auta-vkusne-premiove-a-ukazkove-prakticke-bmw-x1-bude-radost-vlastnit-i-ridit-21009768
Březen 28, 20232 r https://www.auto.cz/novy-renault-espace-oficialne-vyzyvatel-kodiaqu-ma-na-vrcholu-trivalec-7-mist-a-naloz-technologii-148189
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.