šulda Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Asi tak, jenže v těchto obyčejných diskuzích se vždy najdou odborníci co začnou motat lidem hlavu tribologií. Tím nemám na mysli, že o tom nic neví ale do těchto diskuzí patří jasné a jednoduché doporučení a ne pitvání norem API, ACEA, hodnoty TBN atd atd. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 Nekteri lidi mají holt exhibovat a ukazovat tech par znalosti, co nasli na googlu.... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 (editace) před 15 hodinami, sk0d@ napsal: Tak potom spolu s dalsimi ktorym je to srdecne jedno neoxidujte v tychto temach. Stravil som niekolko rokov na vyvoji TSI, a snazim sa tu pomoct ludom, ktori ju tu hladaju, a celkom ma irituje ta ista skupina, ktora sa objavi v kazdej teme, nema nikdy po ruke ziadny technicky argument, iba lacne krcmove dohady a poucuje ostatnych. Tak jestli jsi stravil nekolik let na vyvoji motoru Tsi tak jste ten zacatek pekne po*rali hosi.. a hlavne lidem radte, jaky maj do toho lit olej, to je urcite zachrani.. teda az po tom, co jim vymenite rozvody, turbo, odlucovace oleje, prekousane kabely od kun a podne veci, ktrere se Vam trosku nepovedly, pri tom vyvoji.. Editováno: 24. Listopad 2016, autor: JirkaBrno 5 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 na detaily nebyl čas, řešili nejvhodnější olej... 4 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 (editace) Nepoznam ani jedneho z kolegov konstrukterov, ktory by umyselne navhol zle riesenie, tyka sa to aj vyvojovych tymov u dodavatelov. Vzdy do toho vstupuju financni manazeri, vzdy. Pri ich posudzovani nakladov, efektivity a pod. to casto konci takto. Ti z fora, co pracuju pre Skodu, VW, Honeywell, Hellu, SKF, Johnson Controls atd. vedia o com hovorim. Osobne auto sa sklada z priblizne 30 000 komponentov, Je to komplexna zostava a zosuladit vsetko je narocna vyzva. A s podobnymi problemami zapasia vsetky automobilky, a celkovo cely strojarsky priemysel. Ja nie som financnym sefom, nemam na starosti ani risk management, ani after sales a pod. lahodky. Ak chces vzniest staznosti, mozes tak urobit u nich. Ale mam pocit, ze budes odignorovany, tak isto ako pripomienky od design teamov, maju svoje cisla a tie ich nepustia. Editováno: 24. Listopad 2016, autor: sk0d@ 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.