McMatej Vloženo 6. leden 2018 Sdílet Vloženo 6. leden 2018 před 10 hodinami, 15degren napsal: Ale na tlumení jakých vibrací ? Je to jen gumička přes potrubí o nic se to neopírá a trubičku to rozhodně nezpevňuje, uvědom si že po úpravě tam jde něco kolem 1600 barů, uvědomuješ si jaký je to tlak ? To je jak kdyby na tebe tlačil tlak v oceánu v hloubce asi 15000 metrů !! Nějaká gumička nemůže ovlivnit absolutně nic. Myslím si že reálný smysl proč tam ty gumičky kdo navrhl se nikdy nedozvíme. Třeba netlumí svojí pevností, ale svojí hmotností - posouvají rezonanční kmitočet. Že vám to tak leží v hlavě. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 6. leden 2018 Sdílet Vloženo 6. leden 2018 Prepac, je to uplne mimo priznavam, len som sa chcel opytat ci pri tomto ukone viem poziadat aj o taku vec, ale myslim si, ze oni to ani nebudu vediet spravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 6. leden 2018 Sdílet Vloženo 6. leden 2018 před 17 hodinami, 15degren napsal: ... že po úpravě tam jde něco kolem 1600 barů, uvědomuješ si jaký je to tlak .... 15degren: Už vícekrát jsem četl o zvýšení vstřikovacího tlaku. Ale v dílenských učebnicích je tento tlak popisován už i před úpravou. Je psáno AŽ 160Mpa. takže žádná novinka. Kdysi jsem při zkoumání wagem narazil na údaj vstřikovacího tlaku, a ten byl na volnoběhu jen 40Mpa. Se zvyšováním otáček a výkonu se zřejmě tlak zvyšuje. Tehdy jsem to ale více nezkoumal (Mohl bych to ještě zkusit). Jestli to tedy ještě není závislé na typu motoru. Já mám CAYB, 66kW. Máš možnost vyčíst, kolik máš ten tlak teď na volnoběhu a jak se zvyšuje, nebo jestli ho nastavili permanentně na těch 160? A co tě dohnalo k úpravě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. leden 2018 Sdílet Vloženo 6. leden 2018 před 22 hodinami, tomxass napsal: Dokedy plati bezplatne prehratie SW + veci okolo toho? mě by zajímalo, kde se vzala informace, že to bude někdy za peníze. Popravdě si nedokážu představit, že by to škodovka někdy zpoplatnila. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 6. leden 2018 Sdílet Vloženo 6. leden 2018 (editace) před 3 hodinami, jipol57 napsal: 15degren: Už vícekrát jsem četl o zvýšení vstřikovacího tlaku. Ale v dílenských učebnicích je tento tlak popisován už i před úpravou. Je psáno AŽ 160Mpa. takže žádná novinka. Kdysi jsem při zkoumání wagem narazil na údaj vstřikovacího tlaku, a ten byl na volnoběhu jen 40Mpa. Se zvyšováním otáček a výkonu se zřejmě tlak zvyšuje. Tehdy jsem to ale více nezkoumal (Mohl bych to ještě zkusit). Jestli to tedy ještě není závislé na typu motoru. Já mám CAYB, 66kW. Máš možnost vyčíst, kolik máš ten tlak teď na volnoběhu a jak se zvyšuje, nebo jestli ho nastavili permanentně na těch 160? A co tě dohnalo k úpravě. 1. Ano mám VAG, až budu mít vyřešené vstřikovače tak to můžu ověřit, jestli to tedy VAG vůbec umí vyčíst nikdy jsem to tam nehledal. 2. K úpravě mě dohnala zvědavost, to že auto jezdí do německa (nemám potřebu se s někým v zahraničí dohadovat o svých právech) a to že jsem věděl že mi selhávají vstřiky, což se úpravou ještě podstatně zvýraznilo. Minimálně dva jsou na okamžitou výměnu a proč bych nezkusil dostat nové od škodovky když tam ta šance je, konec konců mi dluží odškodnění. A taky jsem si myslel, že se negativní reakce přehání, což se mi zdá se potvrzuje. Měl jsem možnost si projet motor po úpravě a líbilo se mi to víc než původní stav a otázka vrácení do původního stavu je práce na 1 hodinku. Škodovka ti se zárukou upraví motor na vyšší výkon a stabilnější chod, mě aktuální stav průběhu motoru víc než vyhovuje. Konec konců za 2 roky kdy končí nová záruka už auto bude mít 300K km a když nebude na odpis tak už ho stejně nebudu mít, do těch to km jsem jeho provoz plánoval i bez úpravy, jestli dostanu nové vstřikovače může to být i déle díky akci, protože vstřikovací systém je to co bych ze svých peněz odmítal renovovat a radši bych auto hodil do šrotu. Udělal jsem to jednou a stejně to už nikdy nebylo ono... 3. Zdůrazňuji že se jedná o 1.6 TDi u 2.0 bych do úpravy nešel, u té jsem pocitoval jen negativní věci (spotřeba, zhoršený rozsah výkonu, projev) Editováno: 6. leden 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 7. leden 2018 Sdílet Vloženo 7. leden 2018 (editace) V 06.01.2018 na 1:03, 15degren napsal: Je to jen gumička přes potrubí o nic se to neopírá a trubičku to rozhodně nezpevňuje... Na tlumení vibrací není nutně třeba, aby se něco někde opíralo nebo zpevňovalo. Pokud je např. potřeba trochu posunout rezonanční frekvenci, stačí na správném místě přidat/ubrat trochu hmoty, což bude nejspíš tento případ. Mně se to líbí, je to elegantní, jednoduché řešení skoro zadarmo. Pokud to bude i dlouhodobě funkční, tak... V 06.01.2018 na 1:03, 15degren napsal: Nějaká gumička nemůže ovlivnit absolutně nic. To je jako tvrdit, že přecházející lidi nebo vítr nemohou shodit most vážící stovky tun. Přesto v r. 1886 shodila jednotka pochodujících vojáků most v Ostravě a v r. 1940 sfouknul vítr, který nedosahoval ani síly vichřice, Tacoma Narrows Bridge v USA, což bylo i nafilmováno. Myslet si samozřejmě můžeš, co chceš, ale fyziku tím nezměníš. Tady je na místě známé pořekadlo o ševci a kopytu. Nic ve zlém, já zase nevím zdaleka tolik o autech. Navíc jsem evidentně mimo s tím, že za těmi gumičkami není třeba hledat žádnou vědu. Edit: Teď teprve koukám, že McMatěje už ta rezonance napadla. Nu což, třeba někomu aspoň přijdou zajímavé ty odkazy... Editováno: 7. leden 2018, autor: JayBee1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 9. leden 2018 Sdílet Vloženo 9. leden 2018 15degren: Ještě bych pokračoval v minulém rozpravě. Dnes jsem logoval a tady je výsledek: Minule jsem to spletl, že mám na volnoběhu 40Mpa. Volnoběh má jen 284 barů a při 2000ot/min - 445 barů. Se zvyšujícím výkonem za jízdy se to určitě zvyšuje, asi až na těch 1600. Ale to jsem nezkoušel. To bych musel mít spolujezdce, který by to sledoval. Mohl by jsi vyzkoušet aspoň toto? Je to tam lehce najitelné. Po tvém popisu mně nahlodává myšlenka že bych to taky zkusil. Nakonec, dá se to uvést do původního stavu. I když nějakou korunu by to asi stálo, to nechat přehrát zpět. Ale mám trochu obavy z toho popisovaného zvyšování vstřikovacího tlaku. Aby se soustava více neopotřebovávala. Tak bych rád věděl o kolik ten tlak se doopravdy zvyšuje. Krom toho jsem tam nalogoval taky DPF. Může mě někdo znalý posoudit v jaké kondici ho mám? Najeto 80t km - popílek 17.5g. Mám ale dojem že se mě dříve zanášel 1g na 10 000km, za posledním měření se zvedl 1g už po 5 000km. Bude se to zanášení postupně urychlovat? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 9. leden 2018 Sdílet Vloženo 9. leden 2018 DPF máš úplně v cajku... Já v 80k km měl 23g... A ten log se dělá jak, že bych to prubnul s chipem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 10. leden 2018 Sdílet Vloženo 10. leden 2018 Aleš: Jo díky, přepokládal jsem že to nebudu mít tak špatné, když prostým výpočtem by se měl zaplnit nějak kolem 250t km. Jen jestli to teď u mně nebude rychlejší. Ale díky, že mám s čím porovnat. Ten zápis ti z hlavy přesně neporadím, protože bez připojení do auta se mě vag-com nespustí. Není to nic složitého, sice jsem to trochu hledat, ale měl jsem to brzy. V sekci MOTOR je to asi "Měřené hodnoty" (nebo něco vedle) a vyskočí dlouhá tabulka se všemi možnými hodnotami, které si zatrhneš. Já to mám v češtině. Může jich být zatrhnuto max. 12. A ty se ti průběžně zobrazují a můžeš si je uložit. U mně jsou to soubory Log-log.txt, nebo Log- a WINko.txt. Potom si to můžeš studovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 10. leden 2018 Sdílet Vloženo 10. leden 2018 Jasný chápu, vyzkouším. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 10. leden 2018 Sdílet Vloženo 10. leden 2018 Zdravim mam otazku. Menim aktualne EGR, ale mechanik mi nevie spravit aktualizaciu SW. Ked pojdem do skody spravit tu aktualizaciu dieselgate to rovno aktualizuju aj EGR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 10. leden 2018 Sdílet Vloženo 10. leden 2018 Ano, nahrávají nejnovější SW, čili i a opravou EGR... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 10. leden 2018 Sdílet Vloženo 10. leden 2018 A mozem jazdit s novym EGR index DQ a neprehratym SW? Ako sa to bude prejavovat? Neodide mi skor? Teraz neviem ci tam ist ci nie, EGR mi meni kamarat, ktory ma obrovsky servis a on mi SW aktualizovat nevie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. leden 2018 Sdílet Vloženo 10. leden 2018 tady někdo řeší něco obdobného: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 Z toho som sa nedozvedel nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 závěr je takový, že to může ale taky nemusí fungovat....Tu výměnu by měl dělat někdo, kdo si v případně problémů umí poradit i se SW nekompatibilitou. V každém případě, až budeš mít z této opravy nějaký postřeh, tak ho se sem určitě napiš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 Dnes bude auto poskladane dam vediet. Kazdopadne prehrat SW pojdem, ale volne maju az buduci tyzden. Ja len verim, ze dovtedy bude auto pojazdne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 (editace) Auto je hotove. EGR slape ako ma, auto nastartuje v pohode, ziadna chyba na diagnostike, vsetko vyzera ok. Nejazdil som este. Mozno sa potvrdi, ze ta aktualizacia SW (ktora je nutna a neviem ci to tu na fore aj nie je reklama na autorizak) je fama... Editováno: 11. leden 2018, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 Aktualizace není kvůli tomu, že by to vůbec nešlo, ale kvůli vyšší životnosti. A taky je možné, že už máš SW v autě aktuální... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 (editace) Takze pisem kazdemu, ze stary SW podporuje aj novy EGR. Auto v pohode nastartovalo, EGR sme pozerali fungovalo ako malo, ziadna chyba na budikoch diagnostike nikde... Ja som si ale aktualizaciu dal spravit. Auto sa uplne inak sprava, viem porovnat len so stavom kedy bol EGR pred smrtou. Auto ma pocitovo viac koni. Od 2500 do 3500 otacok masivne zatiahne, az som bol prekvapeny. Na 4ke pod 2500 otacok duni a je to neprijemny traktorovy zvuk, pripomina mi to 2,5 TDI. Celkovo chod motora je hrubsi, taky viac naftovy. Nejaky suhrn napisem urcite, ale to chce viac km... Co sa tyka EGR, auto uz necuka, napr. na 1ke cukal ked bolo malo plynu. EDIT: Pridavam fotku, auto stalo vonku 12 hodin, studeny start /157 000km/. VIETE MI NIEKTO POZRIET NA HODNOTY? Editováno: 13. leden 2018, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 13. leden 2018 Sdílet Vloženo 13. leden 2018 + log RJ motora Address 01: Engine (J623-CAYC) Labels: 03L-906-023-CAY.clb Part No SW: 03L 906 023 LP HW: 03L 906 023 JH Component: R4 1.6l TDI H43 9978 Revision: --H43--- Serial number: Coding: 00114016032400080000 Shop #: WSC 73430 031 00088 ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023LP 003012 ROD: EV_ECM16TDI02103L906023MK.rod VCID: 7F0DE577E608A7E6ED9-802A No fault code found. Readiness: 0 0 0 0 0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 13. leden 2018 Sdílet Vloženo 13. leden 2018 Úplně v pohodě... Jak DPF, tak střiky... Ačkoliv ten druhý má malinko více, ale nic z čeho bych dělal tragédii... Pri 100k km mám horší hodnoty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 14. leden 2018 Sdílet Vloženo 14. leden 2018 Vdaka. Inak dostal som certifikat nejaky od skodovky (zevraj to vyzaduju v Nemecku a Rakusku)... Takisto 30€ poukaz. Zaznam do servisnej knizky dozadu, protokol o oprave a ku rezerve mi nalepili nejaku nalepku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 14. leden 2018 Sdílet Vloženo 14. leden 2018 A to by mě zrovna zajímalo, co dělat, kdybych náhodou v zahraničí natrefil na proudícího policajta, který by neznal své pravomoce, a začal po mě vyžadovat nějaký certifikát a nálepku... Jak se v té situaci zachovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. leden 2018 Sdílet Vloženo 14. leden 2018 Zachovej se úplně stejně, jako kdyby po tobě chtěl udělat stojku na hlavě. Zapomeň na to, že by německý či rakouský policajt neznal své pravomoci, takové štěstí tě nepotká. Měl by jsi nárok na celkem tučné odškodné. Žádný certifikát po tobě chtít nebude, maximálně by tě mohl poslat na nejbližší STK. Kde si z ŘJ motoru zjistí verzi tvého SW (certifikát sám o sobě nic neznamená, neb to není úřední dokument). Pokud se chystáš do Německa, tak bych se ale spíš obával toho čipu, co máš v podpisu, protože pokud ho nemáš zapsaný v TP, tak ti ho ten policajt omlátí o hlavu takovým způsobem, že už nic jiného nebude třeba řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.