Přejít na obsah

Koupe ojete OIII


Sabiza

Doporučené příspěvky

Zdravím,prosím o rady,názory.........Byl jsem se podívat na jednu RSu je to 2.0tsi dsg najeto 154000 km výbava asi normál plus věci jako bezklíčové ovládání,adaptivní tempomat,výhřev sedaček vzadu,výhřev ostřiku a nevim ještě nějaký blbosti ? jsou k tomu i oboje pneu,ale co mě zajímá mám se tam v tejdnu stavit na projížďku na co si dát pozor co třeba poslouchat? Viděl jsem i servisku ukazoval mi ji na počítači jediný co tam bylo tak unikala chladicí kapalina někde kolem 50 000km jo a mlžily se xenony ale to už je odstraněno zajímal by mě váš názor co třeba i čekat při tomhle nájezdu a celkovej pohled jestli nad tím mám fakt přemýšlet nebo to pustit dál díky moc za každej normální koment.Ještě dodám,že za to chtěj 429 000kč což mi príjde dost nebo ne?Je to liftback rok 2014

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vzhledem k najetým km bych si třeba já osobně raději koupil třeba tuto benzínovou Octavii 

1220867134_OIIIinzert.thumb.jpg.caeb3278bac7e5169504a0cd8d115fe0.jpg

Navíc výkonově vyjde třeba s dieslem nastejno. Tedy pokud nechce někdo diesel aby šetřil - potom mi ovšem zase uchází smysl mít RS (krom vzhledu). A pokud není prioritou DSG tak 1,8 TSI ve výbavě Style mají jako roční vozy už okolo 450 tisíc Kč.

Editováno: , autor: stanmar
úprava textu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DSG nemôže trhať. Odporúčam poskúšať na klíme všetky možnosti ofukovania (ja som pri obhliadke zistil vadný motorček na lopatkách). 

Popozerať či všetko funguje (aj malé prkotinky ako vypálená poistka ťa môže znechutiť po kúpe). Brzdy aby neboli zjazdené ak neboli ešte menené tak vo väčšine prípadov sú už zjazdené pri takomto nájazde. Xenony aby natáčali (oprava celkom drahá).

 

Potom rátaj, že pri 180tkm treba vymeniť olej v DSG. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem vybíral auto v nižší cenovce a neprahnul po RSku, ale i tak jsem za ty peníze chtěl přímého majitele a perfektně vedený servis v autorizovaném servisu. Takže za předpokladu, že bych do toho soukromě měl dát ještě víc, tak můj názor platí dvojnásob. Takže samozřejmě projet to můžeš, ale co projížďkou poznáš, pokud nejsi profík přes auta? Takže za mě určitě před koupí důkladná prohlídka v servisu včetně diagnostiky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, bojler napsal:

Aktuální benzin s DSG stojí s metalízou přes 820 tis. Kč. Není důvod, proč by to nemohlo stát 430 tis. Nesmysly o 250 tis. Kč nemá smysl komentovat.

Protože si myslím že na tak staré auto je ta cena vysoká(ještě s tím nájezdem co udává).Navís Rso potkávam na každem rohu takže vyjimečne taky neni,aby tam byla takova cenovka.Prostě žádny zázrak to není.Ale když jsou lidi ochotni dat takove peníze za tak staré auto není divu že jsou ceny tak vyšponovane.

 

Editováno: , autor: bitttpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Je to ošemetné kupovat ojetinu, ale asi každý ti pordatí nákup neuspěchat. Nechat si auto prohlédnout v autorizáku a projít servisní historii.
Já jsem koupil ojetinu v lednu, ale bylo to třeba na 3 měsíce hledání, abych našel něco v cenové kategorii a výbavě, kterou jsem požadoval a s kompletní servisní historií u škodovky.
Přeci jenom to nejsou rohlíky z večerky, ale věc na několik let a asi je rozhodně lepší investovat pár stovek-tisícovek před nákupem, než desetitisíce po nákupu.
Co se týče O3 (2.0)TDi a DSG, tak my máme na firmě jednu oktávku v této kombinaci a má nejeto lehce přes 300tis. (ředitelská - už se čeká na nového supa). Ale auto je pořád "pojizdné" a myslím si, že někomu bude ještě sloužit i pak. Je to o tom, jak se k tomu auto choval předchozí majitel, ale to kolikrát ani servis neodhalí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolím si poznámku ke Škoda Plus, vlastní zkušenost, Octavia 3,5 roku stará. Auto bez servisní historie (uvedena servisní knížka, ale bez záznamu), neúplné informace o technickém stavu (doporučena kontrola brzd, přičemž přední destičky byly očividně ko, proč to neuvedli? + další detaily), stav tachometru nekorespondoval s www.kontrolatachometru.cz a CEBIA i tak dávala 5*, nic moc ochota zaměstnance prodejce a výkupního technika, špatně vyplněný technický průkaz (auto mělo duplikát), problém poskytnout vzor smlouvy.  

Na druhou stranu, všechny problémy s tím autem bazar řešil a vyřešil rychle a docela přesvědčivě, nakonec jsem jednal s vedoucím, to už bylo opravdu na slušné úrovni. Auto jsme nakonec koupili, stavem, výbavou i cenou nám vyhovovalo, zjistili jsme o něm mnoho informací i od předchozího majitele a vše se zdá že do sebe pasuje, problémy byly "jen" v té službě okolo. A doufáme, že bude ok. Jen bohužel radost z koupě vymizela... Bazar dosud komunikuje, pokud mám jakýkoli dotaz, a mám pocit, že se snažil a snaží odčinit ty problémy.

 

Nedokáži říci, zda jsme měl štěstí na souhru chyb, nebo je to běžná praxe u Škoda Plus. Ptal jsem se infolinky Škoda Auto na program Škoda Plus, na rozsah záruk, na rozsah technických prohlídek a neprostá neochota cokoli sdělit, doslava mi napsali, že mi neprozradí know-how.

Editováno: , autor: Pavel PS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak skodaplus je v podstatě asi jen portál, kde mají partnerské salóny, které tam nabízí vozy... nic víc. Nevím, jaké jsou podmínky k tomu stát se jedním z dealeru v rámci škodaplus, ale na webu mají minimálně mapku - ZDE

Na druhou stranu si umím představit, že na roční vozy asi dají zajimavější podmínky co se záruky týče, ale zase bude větší cena.

Ale z vlastní zkušenosti můžu říct, že ani auto ze salónu není jistota. Úplně to sem nepatří, ale před koupí O3 jsem koukal i po toyotě auris combi. Našel jsem za tu dobu pár kusů přímo ze salónu. Dokonce toyota má na netu online servisní výpis historie po zadání VIN (kdyby někdo chtěl, pošlu link, je to zadarmo). Nicméně jsou tam jen vidět v kolika km a kde byl dělán servis, takže si člověk ověří jen stav km a případně, jestli to jezdilo do stejného servisu. Málem jsem už jel do Prahy vůz koupit, ale nakonec jsem zavolal obchodníkovi a vyptával jsem se na historii. Nakonec jsem z nej vytáhnul, že i přes to, že je to po jediném majiteli, tak auto bylo za tu dobu 3x dost bourané (dokonce mi řekl, co všechno se měnilo, jednou dokonce i chladiče, postupně skoro vešechny dveře, oba nárazníky atp.). Ano kamoš z branže mi na to jen řekl, že dokud to nebylo rovnaný na stolici, tak je to furt dobrý (ale za tohle jsem přece nechtěl dát více než 300tis.). Takže asi tak dnes ke koupi auta.
Já jsem měl asi na koupi doufám štěstí. Našel jsem auto na bazoši, ale bylo to stylem, že už jsem měl všude hlidacího psa, chodila mi denně sada mailů s nabídkami a jak jsem narazil na soukromou inzerci, tak jsem hned volal a ještě ten den jsem "vzal" (po prohlídce v origo servisu, historii, diagnostice, projiždce).

Editováno: , autor: P1azer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, P1azer napsal:

Nakonec jsem z nej vytáhnul, že i přes to, že je to po jediném majiteli, tak auto bylo za tu dobu 3x dost bourané (dokonce mi řekl, co všechno se měnilo, jednou dokonce i chladiče, postupně skoro vešechny dveře, oba nárazníky atp.).

Protože se dneska nic neopravuje. Máš malý škrábanec na nárazníku a než abys to zanesl do lakovny, kde to buď perfektně rozleští nebo přelakujou s rozstřikovým ředidlem, raději se nechá koupit nový díl a pošle se na celolak. U nových aut to tak většinou řešíš, protože máš havarijní pojištění a ti inteligentnější mají 1000 Kč jako spoluúčast. Pak je nějaká výměna dílu netrápí. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře, to chápu, ale pokud mi někdo řekne, že při jednom servisu se měnil přední nárazník, kapota, chladiče, oboje dveře na pravé straně a další díly (nejsem z branže)... tak nepředpokládám, že to jen někdo obtáhnul klíčem nebo tuknul i lídlu na parkáču. Spíš jde o to, že v inzerátu i autosalon nalže, že auto je nebourané a realita je pak jiná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ja som kupoval pred 4 mesiacmi cez Skoda Plus.

Na webe uvedene :

 


1. Záruka na jazdené vozidlá - v podstate mi povedali, ze to je len povinna zaruka zo zakona. Nie je to rozsirena zaruka Skody.
2. Vyskúšané vozidlá s certifikátom -  certifikat o evidencii odcudzenych vozidiel visel na webe, ale do ruky som nedostal nic z nizsie popisaneho ani inak komunikovane.

K vozidlu zakúpenému v rámci programu ŠKODA Plus obdržíte certifikát osvedčujúci, že:

  • vozidlo sa k dátumu vydania certifikátu nenachádza v evidencii odcudzených motorových vozidiel v SR
  • identifikačné číslo vozidla (VIN) odpovedá deklarovanej značke vozidla
  • vozidlo spĺňa všetky technické požiadavky a štandardy programu ŠKODA Plus

3. Predpredajná príprava vozidla - auto bolo max ciste, ako nove.
4. Predvádzacia jazda  - predvadzacie jazda prebehla ok, aj som bol upozorneny , ze prestriekali dvere kvoli skrabancom, ktore mi aj ukazali na foto.  Akurat som si nevsimol, ani som nebol upozorneny na preliaceninu za zadnym kolesom, moja chyba, na aute pod autom bola kopa snehu, bolo to zakryte. 
5. Výkup vozidla  
6. Záruka výmeny 
7. Záruka mobility  - o tomto mi nic nebolo povedane 
8. Vybavenie formalít  - odhlasenie auta vybavili promptne
9. Technická kontrola vozidla - ročná prehliadka  -   o tomto taktiez vobec ziadna zmienka
10. Výhodné financovanie a poistenie - taktiez ziadne informacie

 

V podstate mi povedali, ze tento program ako taky uz nefunguje, ostal len jeho nazov a web , aby to mali kde spravovat. Je to klasicky bazar, bez nicoho navyse.

Kupovane po znamosti (riaditel servisu) , tak sme dlho nespekulovali a brali. 

Ale mam rozporuplne pocity.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ve škodaplus kupuji již čtvrté auto - vždy s pocitem lepší záruky, lepšího servisu

octavia 2 - v rámci jejich roční záruky řešeny dvě reklamace ke spokojenosti

rapid - měl záruku tovární takže tam šlo vše na škodovku

yeti - neřešeno

 

Vždy jsem měl pocit že je o mě jaksi lépe postaráno

 

edit: pawoukova negativni reakce na moji kladnou zkusenost je dost usmevna :) 

 

 

Editováno: , autor: shotik
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...