Stenly_vx Vloženo 28. Září 2012 Sdílet Vloženo 28. Září 2012 zjistím a napíšu večer ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 Ahoj ve spolek, BZG 51kw r.v.2008. Mam problem. Pokud mam dlouhou dobu zapnute zapalovani v poloze 1, napr. pri kontrole zarovek, nebo pri procitani palubniho pocitace, tak pote nelze nastartovat. Starter toci o 106, tale motor nechyta ani nahodou. Musim klicek dat do polohy 0, a pote motor normalne nastartuje. Ale pokud jen z polohy 1 dam polohu 2, tak toci, toci, toci, ale nenaskoci. Chova se to takto normalne? Zkousel jste to nekdo? Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 myslím, že ti nedrží tlak, že čerpadlo asi natlačí po otočení klíčku, ale pak tlak poklesne a pomůže "aktivace" čerpadla opětovným spuštěním z polohy 0. Nicméně normální to není, alespoň na roomovi BZG jsem to nikdy nepozoroval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Odporucam opravit CO NEJDRIVE! , na O1 sa mi toto stávalo. A o cca 2 týždne odišlo komplet čerpadlo a.elektrika okolo ndho zoskratovala...ale povedzme si co na Octavii 1 ktora ma velmi "kvalitnu" elektro sustavu nezoskratuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hezoun honza Vloženo 21. leden 2017 Sdílet Vloženo 21. leden 2017 Čaute lidi, 5 dní jezdím a šestý den nenastartuju. Všechny kontrolky se rozsvítí, postupně zhasnou a když otočím klíčkem, abych nastartoval, ozve se jen "cvak" a dál nic. Pomoc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 21. leden 2017 Sdílet Vloženo 21. leden 2017 Tohle vypadá na vyšťavenou baterku, zkus ji dobít a nebo nastartovat přes kabely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hezoun honza Vloženo 21. leden 2017 Sdílet Vloženo 21. leden 2017 A nemůže být startér kaput? Zkoušel jsem startovat přes startovací jednotku a to samý, nic, jen cvak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 21. leden 2017 Sdílet Vloženo 21. leden 2017 Změř napětí na baterce když startér udělá cvak, pokud napětí nepoklesne, tak to vypadá na startér, v tom případě ještě pro jistotu změř jestli přichází napětí na tenký drátek co jde do startéru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 21. leden 2017 Sdílet Vloženo 21. leden 2017 Souhlas s Petrem. V tom případě to tedy může být něco kolem startéru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hezoun honza Vloženo 21. leden 2017 Sdílet Vloženo 21. leden 2017 Jj, díky kluci. Dneska to možná nestihnu, ale zítra to proměřím a dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hezoun honza Vloženo 24. leden 2017 Sdílet Vloženo 24. leden 2017 Tak v neděli přijel borec s diagnostikou, zapojil kabel, pustil noťas, otočil klíčkem a ...ono to nastartovalo. Prostě zákon schválnosti funguje. Vše prohlíd a žádný problém nenašel. Takže mi řekl, že to bude buď baterka, které se ztrácí proud, nebo startér dát nový, popřípadě repasovat. Ještě ten den jsem najezdil asi 100 km s několikerým startováním a žádný problém. Ale!!! Včera jsem přišel ve 13:00 k autu (po 19ti hodinách nečinosti) a zase to samý, jen cvak. Pobouchal jsem startér, jak mi bylo i porazeno a nic. Tak jsem došel pro startovací jednotku a nastartoval. Dnes jdu koupit novou baterii. Snad to bude tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DominikZ Vloženo 5. Duben 2017 Sdílet Vloženo 5. Duben 2017 Zdravím, mám nasledovný problém. Jedného dňa som došiel ku autu a auto mi nechcelo naštartovať, štartér točil ale motor nie. Zistil som že bola odpálená cievka v štartéri. Kúpil som nový štartér, štartér točí vysunie pastorok ale motor sa stále nechytá, benzín to naťahuje. Skúšal som či nejsú skočené rozvody, klukovkou urobím iba pol otáčky. Bude to rozvodmi? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 5. Duben 2017 Sdílet Vloženo 5. Duben 2017 A nebolo by jednoduchšie urobiť diagnostiku ako takto tapať. A čo znamena ,,klukovkou urobím iba pol otáčky,, a potom sa už neda dalej točiť? A že novym štarterom toči len nechyta. Treba to zrozumitelne popisať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DominikZ Vloženo 5. Duben 2017 Sdílet Vloženo 5. Duben 2017 súkromná správa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petresx Vloženo 21. Červen 2017 Sdílet Vloženo 21. Červen 2017 Zdarec lidi, nevím jestli z vás někdo neřešil... Mě tež fabka 2008 špatně startuje.. nejdříve jsem řešil cívku u svíčky 3 válce, co mi vyhazovala diag.. závada se nachvilku schovala, ale asi po pul roce mi začala vyskakovat chyba teploty čidla motoru. tež jsem koupil nove čidlo a startovalo slušněji.ale ted asi zase po 4 měsících ta sáma závada-- čidlo teploty motoru.. Už nevím, dnes jsem čidlo odpojil a startoval s tím, že mi na palubovce vyskočí chyba a nic... konektor k čidlu jsem měl rozdělaný abych vyčistil piny konektoru, jestli nejsou náhodou zaoxidované a po připojení mi to napsalo sporadickou chybu.. teplota čidla motoru-signal příliš vysoký.. už nevím co to muže být, že mi motor naskoší až po druhém,či třetím otočení klíčku... motor jako by chytne, ale hned začne škytat a chcípne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Červen 2017 Sdílet Vloženo 21. Červen 2017 a co jsi kupoval za čidlo, nějakou čínu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petresx Vloženo 22. Červen 2017 Sdílet Vloženo 22. Červen 2017 Ne , není to žádná čína . čidlo jsem měřil i ohm metrem a nevypadá ,že je vadné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Červen 2017 Sdílet Vloženo 22. Červen 2017 tak pak jedině vyzkoušet před startem s napojeným VAGem a kontrolovat v bloku hodnot teplotu, jestli to nedává nějakou nesmyslnou hodnotu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petresx Vloženo 10. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2017 je mi jasne, že to sem asi nepatří,ale už docela dlouho scháním diag. kabel, který by komunikoval s moji fabkou dvojkovou. měl jsem kabel kkl pro vag ale ten jsem nerozchodil na notasu-nevim proč- možná byl pro 32 bitovou verzi, ja používám win 10 64 bit.. pak mám kabel elm 327,ale ten zas nepracuje s vagem.. muže mi tady někdo dát prosimvas odkaz na kabel, který bude spolupracovat s fabií 2008 přes vag ? na netu , co jsem viděl v nabídkách kabely kkl , tak pracujou pry jen do roku 2004. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 10. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2017 http://www.pc-autodiagnostika.cz/autodiagnostika-vag Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2017 Případné pokračování ZDE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 21. Březen 2018 Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 (editace) Ahoj, máme doma Roomstera HTP kód motoru BZG a z ničeho nic nejde nastartovat. Jen točí a nic. Když otočím klíčkem vstřikování je slyšet. Co jsem koukal, proběhnu kabely od cívek, pojistky a dále? Mám obyčejný diagnostický BT modul, tak ještě zkusím to, jestli to nebude něco psát, ale zrovna když potřebujeme dvě auta:( Zkoušel jsem připojit přes Torque aplikaci a psalo to P0341 (poloha vačky). Auto je lehce nakloněné a ještě pípá olej, ale to bude asi lehkým náklonem. Tak prý při poslední jízdě auto dost pískalo, ale neví, zda to byly brzdy (jsou dost jeté, nové se mi válí v garáži). Tak mě napadá, když by skočily rozvody, půjde to nastartovat? Zkoušel jsem dát rychlost a lehce s tím cuknout motorem, ale nenaskočilo. Palivové čerpadlo jede, když otevřu dveře. Chtěl jsem mrknout ještě na relé, ale nenašel jsem je Zkoušel jsem ještě jiné diagnostiky a chyba už se neukázala. Takže zítra to vidím na servis:( Nevíte, kde jsou ta relé? Vůbec jsem je nenašel:( Editováno: 21. Březen 2018, autor: Losky83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 25. Březen 2018 Sdílet Vloženo 25. Březen 2018 Tak přeskočené rozvody potvrzeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 22. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2018 Tak auto nějakou dobu opraveno a furt to stojí za pytel, navíc průměrná spotřeba skoro 9L na trasách, kde s O3 1.4tsi jezdím za 6,5L. Fakt už nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 22. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2018 Nebyl bys jediný, komu se HTP po startu za tepla dusí. Ale v mém případě zatím nikdy nezdechlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.