michal z Vloženo 22. leden 2019 Vloženo 22. leden 2019 Tak jsem se s jedním Kodiaqem RS honil minulý týden po dálnici a musí říct, že to bylo z určitého úhlu lepší než svezení s ním. Mohl jsem totiž výkonově porovnat svoje auto Superb III 140kW s touto verzí Kodiaqa, která je v hledáčku jako další auto. Závěr je takový, že do 200 km/h se mi Kodiaq nepodařilo předjet. Okolo 210 km/h už by to šlo a od 215km/h jsem zase musel zpomalovat. Takže pokud to bude Kodiaq tak se 176kW bych byl spokojen - je to pro mě lepší ekvivalent 140kW na Superbu. Marketing, že to je RS nechávám být, protože toto by měl být základní motor pro takovéto auto. 1 Citovat
bojler Vloženo 24. leden 2019 Autor Vloženo 24. leden 2019 Ja si myslim, ze zakladni motor pro Kokodaka by mel byt 2.0TSI/206kW. 1 1 Citovat
Maverick Vloženo 24. leden 2019 Vloženo 24. leden 2019 My tady v Cine mame Kodiaq s 2.0 TSi 162kW (oznacen jako TSI 380 4x4). Byl jsem z toho hodne rozcarovany. Kdyz si sednu do Superbu se stejnym motorem, dynamicky je uplne nekde jinde. Holt vaha, odpory v pohonu a krabicovy tvar delaji sve. Za me e-e 1 Citovat
Seehirt Vloženo 5. Únor 2019 Vloženo 5. Únor 2019 ŠKODA KODIAQ RS _ TISKOVÁ MAPA https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-mapy/skoda-kodiaq-rs-tiskova-mapa/ Citovat
michal z Vloženo 20. Únor 2019 Vloženo 20. Únor 2019 Tak teď nevím :-) červená nebo černá ? Kde si to byl, taky bych se tam zajel mrknout. Teda jestli je to focený na jednom místě. Citovat
Richmund Vloženo 21. Únor 2019 Vloženo 21. Únor 2019 Cierna mi nebola doporucena, ze vraj je len jednovrstvy lak... Neviem co je na tom pravdy? Citovat
Patrik1971 Vloženo 21. Únor 2019 Vloženo 21. Únor 2019 Klasicka black metaliza s perletovym efektom,ako vsetky ostatne,okrem zakladnych lakov bez metalizy,takze blbost. Citovat
Richmund Vloženo 21. Únor 2019 Vloženo 21. Únor 2019 Predajca tvrdil, ze vsetky ostatne su prave viacvrstve. Len cierna z nejakeho dovodu nie je. Citovat
soray Vloženo 21. Únor 2019 Vloženo 21. Únor 2019 (editace) Metalíza by měla být vždy kryta čirým lakem, prodejce se podle mého názoru mýlí. Každopádně černý auto bych nechtěl ani zadarmo. Je to krásný pouze vyleštěný a čistý po umytí, jinak je na tom vše vidět,. Zejména sebemenší mikroškrábance. Já se docela děsím lesklého černého dekoru v L&K. Snad pomůže keramika. Editováno: 21. Únor 2019, autor: soray Citovat
Martab Vloženo 21. Únor 2019 Vloženo 21. Únor 2019 (editace) Tak tato informace o černé by mne také zajímala, ale upřímně mi to přinde jako hloupost. Minimálně je tam samotný lak + svrchní průhledná vrstva. Co vím, tak jediná barva která by se měla vymikat je Velvet, který má více vrstev. @soray Mám možnost porovnání své černé a černé klavírní v interiéru u kolegy. A upřímně, zlatá černá Magic, proti tomu interiéru... Jinak si na černou stěžovat nemůžu, ano chce to údržbu, ale upřímně jsem to čekal horší v době kdy jsem to kupoval Editováno: 21. Únor 2019, autor: Martab Citovat
Patrik1971 Vloženo 11. Březen 2019 Vloženo 11. Březen 2019 Mame na Slovensku Skoda roadshow,kedy po jednotlivych dealeroch predstavuju auta z produkcie Skodovky.Vacsinou same fajnovky Scout,L&K,Sportline a jednym z nich aj Kodiaq RS.Objednal som sa na stredu o 10 na jazdu s nim.Som zvedavy Citovat
Patrik1971 Vloženo 13. Březen 2019 Vloženo 13. Březen 2019 Auto designovo vydarene,ako aj zvnutra,aj zvonku,celko zaujimavy zvuk,aj ked iba z reprakov.Motor....osobne sa priznam,ze som mal asi prehnane ocakavania od tych 240 koni,ale ziadny wouv efekt sa nekonal.Akoze nejde to uplne zle,ale je to velmi take sterilne,bez emocii. Mile prekvapenie,ze aj na 20" kolesach a v rezime sport ziadny kostitras. Citovat
michal z Vloženo 10. Duben 2019 Vloženo 10. Duben 2019 Jak řeším výběr dalšího vozu, tak dneska jedno nemilé překvapení na účet eReSa - baterka je po podlahovým víkem v kufru, takže reálné využití kufru klesá odhadem o 100-120l. Kurně toto biturbo opravdu potřebuje větší baterku ???? Citovat
flek Vloženo 10. Duben 2019 Vloženo 10. Duben 2019 To není o kapacitě, jen se už nevleze do motorového prostoru. Citovat
Pawouk Vloženo 10. Duben 2019 Vloženo 10. Duben 2019 To je celkem snadné - prostě pro ni není místo v motorovém prostoru. Citovat
Jan R. Vloženo 10. Duben 2019 Vloženo 10. Duben 2019 (editace) Rapid 1.6Tdi ji měl také v kufru, tady je zasazena fakt nešťasně. Editováno: 10. Duben 2019, autor: Jan R. Citovat
Jaro92 Vloženo 17. Duben 2019 Vloženo 17. Duben 2019 Video o RS, https://auto.sk/clanok/2152-test-skoda-kodiaq-rs Citovat
Joker 85 Vloženo 22. Duben 2019 Vloženo 22. Duben 2019 http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-kodiaq-rs-propadla-v-losim-testu-je-o-hodne-horsi-nez-uplny-zaklad/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu 1 Citovat
bojler Vloženo 23. Duben 2019 Autor Vloženo 23. Duben 2019 Je to dost pochopitelné, když je to vysoké, dlouhé, těžké (a zvlášť na předek). Jestli si dobře pamatuju, tak výrazně horší byl u Octavie Scout a pochopitelně CNG. Vcelku mě ale překvapil Karok. 1 Citovat
Jan R. Vloženo 3. Červen 2019 Vloženo 3. Červen 2019 Práce českých studentůhttps://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy/skoda-mountiaq-sesta-zakovska-studie-pripravena-na-dobrodruzstvi/ Citovat
Joker 85 Vloženo 18. Červenec 2019 Vloženo 18. Červenec 2019 V 10. 4. 2019 na 19:57, michal z napsal: Jak řeším výběr dalšího vozu, tak dneska jedno nemilé překvapení na účet eReSa - baterka je po podlahovým víkem v kufru, takže reálné využití kufru klesá odhadem o 100-120l. Kurně toto biturbo opravdu potřebuje větší baterku ???? Chce si to najít i plusy a ten největší je lehčí Předek o 20kg což u takového auta váhové katogorie a těžiště je na jízdě opravdu poznat. Samozřejmě každý má jiné priority. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.