Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak jsem se s jedním Kodiaqem RS honil minulý týden po dálnici a musí říct, že to bylo z určitého úhlu lepší než svezení s ním. Mohl jsem totiž výkonově porovnat svoje auto Superb III 140kW s touto verzí Kodiaqa, která je v hledáčku jako další auto. Závěr je takový, že do 200 km/h se mi Kodiaq nepodařilo předjet. Okolo 210 km/h už by to šlo a od 215km/h jsem zase musel zpomalovat. Takže pokud to bude Kodiaq tak se 176kW bych byl spokojen - je to pro mě lepší ekvivalent 140kW na Superbu. Marketing, že to je RS nechávám být, protože toto by měl být základní motor pro takovéto auto.

Vloženo

My tady v Cine mame Kodiaq s 2.0 TSi 162kW (oznacen jako TSI 380 4x4). Byl jsem z toho hodne rozcarovany. Kdyz si sednu do Superbu se stejnym motorem, dynamicky je uplne nekde jinde. Holt vaha, odpory v pohonu a krabicovy tvar delaji sve. Za me e-e:kol-64:

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Metalíza by měla být vždy kryta čirým lakem, prodejce se podle mého názoru mýlí.

Každopádně černý auto bych nechtěl ani zadarmo. Je to krásný pouze vyleštěný a čistý po umytí, jinak je na tom vše vidět,. Zejména sebemenší mikroškrábance. Já se docela děsím lesklého černého dekoru v L&K. Snad pomůže keramika.

Editováno: , autor: soray
Vloženo (editace)

Tak tato informace o černé by mne také zajímala, ale upřímně mi to přinde jako hloupost. Minimálně je tam samotný lak + svrchní průhledná vrstva. Co vím, tak jediná barva která by se měla vymikat je Velvet, který má více vrstev.

 

@soray Mám možnost porovnání své černé a černé klavírní v interiéru u kolegy. A upřímně, zlatá černá Magic, proti tomu interiéru... Jinak si na černou stěžovat nemůžu, ano chce to údržbu, ale upřímně jsem to čekal horší v době kdy jsem to kupoval :)

Editováno: , autor: Martab
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Mame na Slovensku Skoda roadshow,kedy po jednotlivych dealeroch predstavuju auta z produkcie Skodovky.Vacsinou same fajnovky Scout,L&K,Sportline a jednym  z nich aj Kodiaq RS.Objednal som sa na stredu o 10 na jazdu s nim.Som zvedavy:)

20190311_133357.jpg

Vloženo

Auto designovo vydarene,ako aj zvnutra,aj zvonku,celko zaujimavy zvuk,aj ked iba z reprakov.Motor....osobne sa priznam,ze som mal asi prehnane ocakavania od tych 240 koni,ale ziadny wouv efekt sa nekonal.Akoze nejde to uplne zle,ale je to velmi take sterilne,bez emocii.

Mile prekvapenie,ze aj na 20" kolesach a v rezime sport ziadny kostitras.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Jak řeším výběr dalšího vozu, tak dneska jedno nemilé překvapení na účet eReSa - baterka je po podlahovým víkem v kufru, takže reálné využití kufru klesá odhadem o 100-120l. Kurně toto biturbo opravdu potřebuje větší baterku ????

Vloženo

Je to dost pochopitelné, když je to vysoké, dlouhé, těžké (a zvlášť na předek). Jestli si dobře pamatuju, tak výrazně horší byl u Octavie Scout a pochopitelně CNG. Vcelku mě ale překvapil Karok.

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo
V 10. 4. 2019 na 19:57, michal z napsal:

Jak řeším výběr dalšího vozu, tak dneska jedno nemilé překvapení na účet eReSa - baterka je po podlahovým víkem v kufru, takže reálné využití kufru klesá odhadem o 100-120l. Kurně toto biturbo opravdu potřebuje větší baterku ????

Chce si to najít i plusy a ten největší je lehčí Předek o 20kg což u takového auta váhové katogorie a těžiště je na jízdě opravdu poznat. 

Samozřejmě každý má jiné priority. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...