Vojta.MM Vloženo 23. Únor 2017 Vloženo 23. Únor 2017 Taky jsem rád, že jsem mohl ještě objednat 1.2 TSI. On ten litr v té Fabii určitě pojede pěkně, ale je technicky složitější a je tam toho ještě víc co se může podělat. Bohužel, ale tyto motory budou naše budoucnost. Citovat
MilanHos Vloženo 23. Únor 2017 Vloženo 23. Únor 2017 Já předpokládám a doufám že naopak. Už to došlo hodně daleko a teď už skončit tu pakárnu a emisní normy si regulovat elektromotory, ne ubírat válce a objem, ostatní vrátit k "poctivým" motorům. Citovat
Popu Vloženo 23. Únor 2017 Vloženo 23. Únor 2017 před 3 hodinami, MilanHos napsal: Já předpokládám a doufám že naopak. Už to došlo hodně daleko a teď už skončit tu pakárnu a emisní normy si regulovat elektromotory, ne ubírat válce a objem, ostatní vrátit k "poctivým" motorům. To neocekavej, furt tu je otazka ekologie, takze co nevidet bude zverejnen i hybrid a poroste to dal touto cestou. 1 Citovat
MilanHos Vloženo 23. Únor 2017 Vloženo 23. Únor 2017 Ale však hybridy a elektromobily si sníží průměr co2 a můžou pak nabízet znovu 1.2tsi a výš ne? jasný že je to hlavně zbožný přání ale přece se o tom i mluví že ten trend se už jeví jako slepá větev. Musí se rozšířit hybridy do kterých se tříhrnek hodí a tím i stáhnout cenu. Elektromotor vyplní výkonový díry těchto motorů ne? Citovat
Eric_ Vloženo 24. Únor 2017 Vloženo 24. Únor 2017 Ono je to jednoduché, automobilky platia za emisie aké majú ich výrobky a bavíme sa tu o 1,2 alebo 1,0 motoroch, ale uvedomte si že automobilky vyrábajú aj 5,0 motory a tu je pes zakopaný, na nás ušetria emisie aby mohli vyrábať takéto obludy pre pracháčov čo im je u prdele nejaká emisia, proste to musí dakto odsrať, s prepáčením. Citovat
Vojta.MM Vloženo 24. Únor 2017 Vloženo 24. Únor 2017 Kdyby naroubovali 5.0 TSI do Fabie, to by bylo něco. Citovat
epo Vloženo 24. Únor 2017 Vloženo 24. Únor 2017 (editace) před 18 minutami, Eric_ napsal: Ono je to jednoduché, automobilky platia za emisie aké majú ich výrobky a bavíme sa tu o 1,2 alebo 1,0 motoroch, ale uvedomte si že automobilky vyrábajú aj 5,0 motory a tu je pes zakopaný, na nás ušetria emisie aby mohli vyrábať takéto obludy pre pracháčov čo im je u prdele nejaká emisia, proste to musí dakto odsrať, s prepáčením. Oblud pro prachace jezdi preci jenom par, ale pod koncern spada taky treba MAN nebo Scania - a to uz jsou jinaci pocty a objemy... Editováno: 24. Únor 2017, autor: epo 1 Citovat
MilanHos Vloženo 24. Únor 2017 Vloženo 24. Únor 2017 To doufám je jen sranda žeby míchali osobní auta a dodávky s "těžkou" dopravou. Citovat
lumirnavrat Vloženo 24. Únor 2017 Vloženo 24. Únor 2017 tak mam pocit, ze nekde jsem cetl, ze to pocitaji za celeho vyrobce. takze bych ocekaval platit zvlast za skodu, zvlast za VW, SEAT atd. je ale fakt, ze za cely VW group to mohou pak si interne secist a dat pokyny co si muzou dovolit a co ne. ale nevim zda to uz neni neco jako nedovolena podpora/krizove financovani apod. Citovat
Eric_ Vloženo 24. Únor 2017 Vloženo 24. Únor 2017 Nemyslím že by to bolo samostatne berie sa asi VW Group dohromady, niekde ušetria a niekde nie. Podstatné je že docielia čo chcú oni a nie zákazník. Keby to nebolo tak tak nechajú v ponuke na Fabii III motor 1 .2 TSi. vtedy by sa ukázalo čo chce zákazník, určite by sa ten 1.0 TSi nepredával ako 1.2 TSi. Citovat
Pitrsman Vloženo 3. Březen 2017 Vloženo 3. Březen 2017 Mám strach o životnost motoru, po dálnici ve 150kmh, plnej kufr, plná nádrž, 5 lidí v autě a zapnutá klimka, motor bude řvát, ten výkon už nebude a tak na to každej šlápne. Mělo to být jako u 7 Golfa, 1.0Tsi pro Německý důchodce a 1.4Tsi 92kW - 1.4Tsi 110kW pro normální lidi. Citovat
Maverick Vloženo 4. Březen 2017 Vloženo 4. Březen 2017 Proboha nevymyslejte nesmysly. Typická životnost 1,0 TSi bude obdobná jako u 1,2 TSi a podobných motorů stejné třídy. Pochopitelně za předpokladu, že ho nepostihne nějaká fatální konstrukční chyba, to ale dneska nikdo neví (navíc se to stává bez ohledu na velikost motoru, viz. problémy u 1,8 TSi EA888, ale i šestiválců BMW a početné řady dalších). Sám bych sice preferoval současný čtyřválec z důvodu principiálně lepší kultury běhu a zvukového projevu, rozhodně ne kvůli obavě o životnost motoru jako takového. BTW, jen pro ilustraci. V rodině jsme měli celkem čtyři auta s proklínanou "pohromou" zvanou HTP. Aktuálně máme ještě jednu FI s HTP 40kW (BMD), tedy tou nejnespolehlivější verzí. Má sice najeto zatím jen 87tkm, ovšem z toho dobrou půlku na dálnici na plný plyn (a to doslova, manželka se s ní skutečně nemaže ), což je pro tento motor podle všeho smrtelný režim. Do dneška jezdí bez jediného problému, pouze s pravidelným servisem. Co z toho plyne? Nezaměňujte dojmy s pojmy a nevymyslejte tragické scénáře bezdůvodně. Nezbyde než počkat na dlouhodobé zkušenosti z reálného provozu. Tak jako u všech dřívějších motorizací. 4 Citovat
stanmar Vloženo 4. Březen 2017 Vloženo 4. Březen 2017 Mave znáš to, nejvíc proti tomu brojí lidi, kteří se s tím motorem ani nesvezli. Pokud bude i verze 85 kW, tak bych z jízdního projevu strach neměl. Až na volnoběh, ale to se opakuji. 1 Citovat
Pavel M Vloženo 4. Březen 2017 Vloženo 4. Březen 2017 Verze 1.0TSI budou stejně jako u 1.2TSI dvě. Slabší 70kW a 160Nm a silnější 81kW a 200Nm. Viz článek od Škodovky http://www.skoda-auto.cz/news/2017-03-01-fabia-trivalec-1-0-tsi/ 1 Citovat
stanmar Vloženo 4. Březen 2017 Vloženo 4. Březen 2017 Omlouvám se, já jsem nějak nepostřehl, že u Fabie nebude motor nastaven na 85 KW ale jen na 81. No asi to nebude velký rozdíl oproti OIII, která je těžší a větší. Citovat
Pitrsman Vloženo 4. Březen 2017 Vloženo 4. Březen 2017 Něco do pranice. http://www.autoforum.cz/technika/proc-trivalec-nemuze-byt-opravdu-dobry-motor-tady-jsou-duvody/ 1 Citovat
devilek22 Vloženo 4. Březen 2017 Vloženo 4. Březen 2017 před 39 minutami, Pitrsman napsal: Něco do pranice. http://www.autoforum.cz/technika/proc-trivalec-nemuze-byt-opravdu-dobry-motor-tady-jsou-duvody/ Všeříkající nadpis odstavce: "Je to jen hra na lepší motor" Citovat
Pitrsman Vloženo 4. Březen 2017 Vloženo 4. Březen 2017 Uvidíme časem jak si motor povede, třeba to bude ok. Citovat
ronall Vloženo 4. Březen 2017 Vloženo 4. Březen 2017 Za sebe musím říct, že to beru jak to přichází, koupil jsem 1.2TSi a jsem spokojen, ale kdybych kupoval třeba až teď nebo později, v podstatě bych s tím 1.0TSi neměl žádný problém a klidně bych ho koupil. Důvody proč tento trend downsizingu zatím pokračuje jsou myslím už celkem známé, ale určitě to neznamená nějaké výrazné zhoršení, nebo větší snížení životnosti motoru. Citovat
Maverick Vloženo 4. Březen 2017 Vloženo 4. Březen 2017 Pitrsman: nemam v umyslu se opakovat, clanek je v podstate ok. Ale ja taky netvrdim, ze bych preferoval 1.0 TSi pred 1.2 TSi (ba prave naopak), jen to nezamenuju s obavou o zivotnost noveho trivalce. BTW, v relativne brzke dobe (+/- 1rok) by melo dojit k obmene zminene FI HTP 40kW a uz ted muzu rict, ze s klidnym svedomim objednam prave 1.0 TSi 81kW. Citovat
Pitrsman Vloženo 5. Březen 2017 Vloženo 5. Březen 2017 já kdysi slyšel že se měl motor 1.5 Tsi dávat i do 3 Fábie ale to byl asi kec, nebo to bude ve čtverkové Fábce. Citovat
Pitrsman Vloženo 5. Březen 2017 Vloženo 5. Březen 2017 Jo už sem to našel ale je tam stejně napsané možná: http://www.auto.cz/konec-1-4-tsi-6-tdi-volkswagen-nahradi-novymi-patnactistovkami-92216 http://www.autoforum.cz/zajimavosti/chceme-novou-skodu-fabia-rs-s-motorem-1-5-tsi-evo-a-manualem/ Citovat
bobanHTP Vloženo 8. Březen 2017 Vloženo 8. Březen 2017 Zdar chlapi, jen jsem chtěl napsat, že jsem řídil Ford Fiesta 1.0 Ecoboost a auto jelo parádně, opravdu nic se tomu auto vytýkat nedalo. To samé čekám od F3 s 1.0 TSI, protože je to lehký vůz, takže turbodíra nebude tak velká jak u těžší Octávie. Jinak spolehlivost Ecoboostu je příkladná, tak snad VW group si neudělá další ostudu sTSI :-) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.