Prosinec 4, 20195 r Ještě jedna technická. Jak jsem naměřil těcch 0,004A neboli 4mA, tak mi to na měřáku při měření všelijak hopsalo od 3mA do 5mA. Sem se začet do knížky "Jak na to" a tam píšou, že tolerance je od 1mA do 3mA. Je to málo ježděný nebouraný auto kde by se mohly kabely třeba někde nějak prodřít. Je to hodně velkej rozdíl? Nebo neřešit a jezdit?
Prosinec 11, 20195 r Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli se dá nějakým způsobem poznat stáří baterie. Nevím jestli mám v auťe původní, nebo už měněnou.
Prosinec 12, 20195 r někde na ní bude datum, často je vyražené na jednom z pólů. Měněná už taky většinou nebývá origo...
Prosinec 12, 20195 r Mel by tam bejt skodovackej kod novy baterky. V nahradnim dilu ma originalni baterka zase jinej kod. Tolik z knizky "Jak na to". Co sem tak pochopil. Ja tam mel od novyho auta baterii Banner kterej prej podle baterkare dodava/l baterky do novych aut. Upraveno Prosinec 12, 20195 r od Mr.Pavka
Prosinec 12, 20195 r Já tam mám tuhle. U mínus pólu je znak VW a Audi. Upraveno Prosinec 14, 20195 r od vitezslav2
Prosinec 14, 20195 r Na mínus pólu je něco jako 20 a pod tím 08. Může to být 2008? To je rok výroby mojeho auta
Prosinec 14, 20195 r Ano jedna se o týden a rok výroby baterie. 20 týden, rok 2008. Má originální baterie viz foto. 37 týden, rok 2010
Prosinec 14, 20195 r Jen se ještě zeptám, dá se někde dohledat, jaký rozměr baterie je v Škoda Roomster 1.4 16V 63KW rv.2008? Nemám teď možnost jít si to změřit do auta. Děkuji
Prosinec 14, 20195 r Zacinam mit pochybnosti o svoji sestilety baterce od novyho auta co je tesne pred smrti. Tyhle cisla na polu vubec vyrazeny nemam. Navic jeji kod 5K0 915 105A odpovida "economi" baterce jako nahradnimu dilu.
Prosinec 15, 20195 r V 14. 12. 2019 na 13:08, vitezslav2 napsal: Tak to už jí tam mám 11 let. To jí budu muset zasadit do zlata ? Mě teď originální po 10 letech a půl roce umřela a čekal jsem na její konec 3 roky. Koupil jsem Exide, boška nebyla a další varty mi domů nesmí.
Prosinec 15, 20195 r Podle čeho se bere rozměr baterie co udávají prodejci? Podle základny a výška po vršky kontaktů?
Prosinec 15, 20195 r Potřeboval bych ještě poradit, mám tam teď 60Ah 280A DIN 480A. Ale teď se prodávají jen 60A/540A, dá se touto nahradit? Díky
Prosinec 21, 20195 r Chtěl bych se zeptat, dá se někde u téhle baterky někde najít rok výroby? Na kontaktu ani jinde nic není.
Prosinec 21, 20195 r On 12/14/2019 at 4:09 PM, vitezslav2 said: Jen se ještě zeptám, dá se někde dohledat, jaký rozměr baterie je v Škoda Roomster 1.4 16V 63KW rv.2008? Nemám teď možnost jít si to změřit do auta. Děkuji Mám tam tuhle: https://www.zbozi.cz/vyrobek/varta-blue-dynamic-c22-12v-52ah-470a/ Najdi si na webu výrobce výkres. Vejde se tam asi větší, ale to bych musel zkoušet u prodejce. On 12/15/2019 at 6:39 PM, vitezslav2 said: Podle čeho se bere rozměr baterie co udávají prodejci? Podle základny a výška po vršky kontaktů? Slušný výrobce udá výkres, podle kterého se pak dohledávají rozměry u konkrétního výrobku (ne jen vější rozměry, ale i pozice pólů, tvar patky pro uchycení,... 540A DIN je lepší hodnota, takže rozhodně ano - přispěje to k vyššího životnosti, z hlediska zátěže při startu.
Prosinec 21, 20195 r před 8 hodinami, bouchy napsal: Mám tam tuhle: https://www.zbozi.cz/vyrobek/varta-blue-dynamic-c22-12v-52ah-470a/ Najdi si na webu výrobce výkres. Vejde se tam asi větší, ale to bych musel zkoušet u prodejce. Slušný výrobce udá výkres, podle kterého se pak dohledávají rozměry u konkrétního výrobku (ne jen vější rozměry, ale i pozice pólů, tvar patky pro uchycení,... 540A DIN je lepší hodnota, takže rozhodně ano - přispěje to k vyššího životnosti, z hlediska zátěže při startu. Tak to jsem koupil stejnou. Ale nikde jsem nenašel rok výroby.
Prosinec 25, 20195 r Porad mi vrta hlalou to samovybijeni auta kdyz je dlouho odstaveny. Ze tech 3,5 mA je podle knizky "Jak na to" a i podle autorizaku moc. Nema se to merit a mit pri tom i zabouchlou kapotu motoru? V zamku kapoty je taky nejakej mikrospinac kterej pri tom jak sem se potreboval dostat k baterce je otevrenej a auto je mozna porad ve strehu a neusne uplne.
Prosinec 25, 20195 r před 12 minutami, Mr.Pavka napsal: Porad mi vrta hlalou to samovybijeni auta kdyz je dlouho odstaveny. Ze tech 3,5 mA je podle knizky "Jak na to" a i podle autorizaku moc. Nema se to merit a mit pri tom i zabouchlou kapotu motoru? V zamku kapoty je taky nejakej mikrospinac kterej pri tom jak sem se potreboval dostat k baterce je otevrenej a auto je mozna porad ve strehu a neusne uplne. Odběr do cca 10 mA by měl být v pohodě (za měsíc to je 7,2 Ah). Po uzavření auta spotřeba neklesne ihned, ale může to trvat i 20 minut než se se auto uspí. Pro dobré zdraví baterie je základ rozpojit konektor u "-" pólu (sonda proudu). To zajistí nabíjení baterie na 100% místo 80%, což baterii samozřejmě ničí (sulfatace, ztráta kapacity, nízké napětí - problémy se spuštěním spotřebičů typicky přídavné topení aj.).
Prosinec 25, 20195 r před 55 minutami, Mr.Pavka napsal: Caster-zajima me to jestli na to ma vliv zavrena haupna. V haubně je spínač, takže auto poznát, pokud není zavřená.
Prosinec 25, 20195 r Tim padem pokud hlasi spinac otevrenou kapotu, tak auto neusne uplne a je porad trochu v pozoru-a vezme si jeste nejakou miliamperu navic?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.