Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

před 11 hodinami, JSvoboda napsal:

Muze pls nekdo napsat co ho to realne stalo predelat na ty vetsi brzdy?  Diky. 

 

zalezi, za co menis  a za co menis a jak co sezenes .. zda davas nove veci nebo pouzite veci ... jake koupis kotouce, desky ... to vsecko vymenit musis ...

takze treba od 20 do 100tkc .. a bliz ti to asi nikdo nerekne :)

Upraveno od hamoun

Tremeny se tez musi menit ze?  Tak to se asi smirim s tim co mam :)

Dej tam keramické destičky, mají mít větší koeficient tření. 

VW šetrí a dáva tam 312mm aby na socky mohol dat R16 plechace. 

Keby mali kus rozumu tak na také ťažké auto dajú aspoň tie 340mm.

 

Aj tak sme ale na tom dobre, Vaculik teraz testoval tu veľkú Daciu a sú tam 256mm kotuciky. 😂😂

Po jednej mojej jazde by som ich zoslahal. 

davaji to podle motorizace a naprosta vetsina lidi je spokojena, ze ma kotouce  a desky pri vymene v service za rozumne penize.

kdyz jsou brzdy predimenzovany a nejsou vyzuzivany, budou zase korodovat.

mensi brzdy jsou lehci, a nechces je mit tam, kde je to zbytecne. jsou to gyroskopy a fakt to poznas na rizeni. mensi brzdy ovlivni smerem dolu i spotrebu ... 

proste je hromada duvodu, proc optimalizovat pro prumerneho cloveka .. ne pro zavodniky a ani setrilky ... nikdy nevyhovi vsem.

Minuly tyzden sme kamosovy na Arteon nahodili brzdy z Audi TT RS. Kotuce aj platnicky su DBA (australia). Rozmer kotucov 370 mm. Strmen je 4 piestik.

V porovnani so setupom co mam ja na Supe teraz (kotuce z T-Roc R a platnicky clubsport) je rozdiel hlavne v tom, ze sa daju lepsie davkovat. Niesu hned take jedovate ako tie jednopiestiky. 

 

Kto chcete prijemny brzdny ucinok a dostatocnu rezervu pre akcne vyzitie tak odporucam.

20220723_210852.thumb.jpg.6861cca7421a20bf970ea7092292f7fc.jpg20220729_181002.thumb.jpg.2217d3b6137dd59c7b892fd842aa03ee.jpg20220729_180940.thumb.jpg.38caa08241cb6ca4d6f4ba956089a0e6.jpg20220729_181010.thumb.jpg.85e2492cf6680d580ccc773372d1b485.jpg

 

Kolega mohol skôr investovať do pneu a diskov, napr. Rosario toto je hnus. 

Brzdy topka ale veľká nevýhoda, že musia byť R19 aj na zimu. 

 

Ináč ja rozmýšľam nad 370mm ale strmen by som dal 6piest Audi RSQ3. 

Mate to niekto? 

Zadok by som nechal 300.

Upraveno od dfga

Ty kotouče vypadají parádně... Disky mi přijdou ok.

Dnes som bol vo VW. 

Seat Tarraco mal zaujímavú kombináciu 340mm vpredu vzadu 300.

Myslel som, že automaticky sú vzadu 310 (ako ma napr. Passat bitdi). 

Zaujímavé je, že taká kombinácia ani nejde nakodovat, tak asi bude aj iná ABS jednotka?

Inak na Arteone, Tiguane, Tarraco, Ateca všetko vzadu 300mm a shit dosky, nové autá a ryhy v kotucoch. 

Takže stále dávajú to blato. 

Upraveno od dfga

V 5. 8. 2022 na 6:18, dfga napsal:

Kolega mohol skôr investovať do pneu a diskov, napr. Rosario toto je hnus. 

Brzdy topka ale veľká nevýhoda, že musia byť R19 aj na zimu. 

 

Ináč ja rozmýšľam nad 370mm ale strmen by som dal 6piest Audi RSQ3. 

Mate to niekto? 

Zadok by som nechal 300.

 

Su to kovane disky. Rossaria ten Arteon mal z vyroby a jazda s nimi je otras. Tie 20" disky Arteon nevie pobrat. Plus su extremne tazke.  A co sa tyka pneu. Su to vyborne pneumatiky a ohlad bol brany aj na hlucnost. Ver mi, ze nie je clovek co kupuje veci podla ceny. Nexen je dobra znacka, ktora ma aj dobre triedy pneu. Ale tak viem, ze su tu ludia co si myslia, ze nad Michelin a Continental nie je. 

 

Inak na tento setup sa da dat aj 18 palcove disky. Zimaky ma 18ky sme to skusali a pasuje to. 

Upraveno od Romiiken

  • 2 týdny později...

Včera večer jsem si koupil S3 combi L&K 2.0TSI 206kW MR2018. Brzdy na autě komplet kaput, dle autorizáku 24 tisíc u nich. Nechce se mi ale dávat reznoucí a hnijící originál za nesmysl. Má někdo na téhle motorizaci třeba Brembo Xtra kotouče a destičky nebo Zimmermann Sport apod.? Protože to aspoň nehnije, vypadá lépe a stojí výrazně méně.

brzdy.jpg

Upraveno od rarach89

Nič nebude lepšie než origo. 

Akurat treba dozadu dosky s kovovým plieskom

... a kdyz si prectes tohle vlakno, v podstate zjistis, co potrebujes ... 

... a ze kazdy to ma jinak a ze zalezi, jak hodlas jezdit .. u tohohle motoru zvlaste :)

1,8TSI je lehčí a slabší, ale jezdím jako čuně a jsou tam 312mm. Funguje to bez problému.

U supa jsou o 3cm větší přední a asi o 4cm větší a větraný zadní, to by snad mohlo šlapat. Ale rád bych to slyšel od někoho kdo to má nebo měl na autě.

original je uplne ok. a ted se tu strhne OPET smrst toho, jak jsou ok i jine levnejsi nebo jen jine znacky .. 

proste to mas vsechno v historii tohoto vlakna probrane nekolikrat dokola .. cyklicky se to opakuje.

a jsou tam lidi, co to maji na aute a pisou k tomu ... opakovane ... 

mam najazdene 44tis na Superb iV a menili mi s olejom aj zadne kotuce a platnicky....predok OK. ..premyslam sam nad sebeou ze aky to ja mam vlastne styl jazdy??? 😁

No ten zadek origo je proste shitarna... 

zadni vetrane 310 jsou originaly uplne v pohode ...

Zadok kotúč je ok aj na 300mm ale dosky treba modifikovane. 

https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/5g0698451a-zadne-brzdove-dosticky-43215.html 

 

Predok je vždy origo najlepší, tam to vydrží aj cez 100tisic zbytočne šetriť. 

No nevím jestli se ta trojnásobná cena za zadní destičky dá úplně obhájit. 2850 vs Brembo Xtra 990 Kč (což nejsou nějaké obyčejné základní od nich).

Originál kotouče a destičky jenom na předek vyjdou cenově stejně jako Brembo Xtra nebo Zimmermann Sport na celý auto. To už mi přijde jako docela solidní rozdíl.

 

Ty desky origo 5g0698451a nedelaji problem s korozi kotoucu... Vsechny jine kombinace maji problem.... Ale dej si tam co chces...

@rarach89 vis, casem jsem zjistil, ze opravdu kazdej, byt inteligentni clovek si proste erou Brembo, Zimmermann musi projit.

na vsech vykonnejsich nebo tezsich autech se pak zkrouti predek, ci skoroduje zadek.

takze me neprekvapuje, zes tak chytry a musis se presvedcit sam 👍

Měl jsem Brembo Max + origo destičky na O2 (jo pravda, jen 288mm), Zimmermann Sport + Textar epad s obsahem keramických částic na předku na O2 FL 1,8TSI 312mm kotouče, komplet Brembo Xtra 312mm mám na O3 1.8TSI. Jezdím jako prase, hodně brzda plyn. Na všech autech to brzdilo lépe jak originál, na všech autech nebyl za celou dobu problém, na všech autech nic nerezlo. :kol-32:

Nevím jestli je to tím, že auto jezdí minimálně 6 dnů v týdnu nebo že doma parkuju v garáži. Oboje asi bude mít vliv na reznutí. Stejně jako brzdit z 200 na 0 a zaparkovat na čerpačce a chlazení 0. To taky nedělám.

Upraveno od rarach89

No to reznuti zadnich kotoucu dela hlavne to ze lidi jezdej opatrne na spotrebu ("zbytecne nebrzdej" a dojizdej ke krizovatce predvidave) a tim padem skoro nepouzivaj zadni brzdy a proto to rezne a ta rez pribejva 

Já teda nevím, víceméně každou jízdu padne ve městě oranžová/červená na poslední chvíli nebo vjede kamion/dodávka do pruhu na dálnici, tedy málokdy nemusím silně(ji) dupnout na brzdy, i tak mám zadní kotouče hnusný...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.