honza-marek Vloženo 10. Března Sdílet Vloženo 10. Března Moje zadní kotouče vypadaly podobně. Né tak hrozně ale byl tam taky jenom pruh. Cca po 50 tis km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FlashKA Vloženo 10. Března Sdílet Vloženo 10. Března Všechny ostatní kotouče jsou OK, tohle musí být nějaká vada. Těžko říct, co je příčinou, jestli rozsypaná destička, ale proč? Nikdy jsem nic podobného na autě ještě neviděl. Je to hlučné, vibruje to a nerad bych si díky tomu rozbil třeba na mokru auto a hubu, kdyby se tam kousnul nějaký úlomek třeba. Nehledě k tomu, že to jedno kolo asi zdaleka nemá brzdný účinek jako to druhé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FlashKA Vloženo 23. Března Sdílet Vloženo 23. Března Tak jsem vyhodil přes 10k za servis a montáž stejného nekvalitního originálního šmejdu. Z vadného originálního kotouče je patrné, že byl vyroben - 16.04.2021 08:55 SP65. Auto neparkuje v rybníce, jak by se minimálně u levého kola mohlo zdát. A ano, jsem zvyklý brzdit motorem, předvídat a ne pořád stát na brzdě. Také jsem ale dosud nikdy neměl u žádného auta s brzdami problém. Tohle mi přijde jako extrém a ŠA by tohle snad měla řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 23. Března Sdílet Vloženo 23. Března Já myslím, že kotouč za to nemůže. Není nic neobvyklého, že ničím nechráněný litinový povrch koroduje. Problém je, že destičky jsou moc měkké, zkorodovaný povrch je vydře, měkká destička nesedře kozori z povrchu kotouče a stav povrchu se rychle zhoršuje. Já jsem začal používat keramické ATE. Když nic jiného, tak alespoň vím, v čem jsou jiné. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FlashKA Vloženo 23. Března Sdílet Vloženo 23. Března Bude to tak, já myslel, že ta destička bude poškozená a ona je opravdu jen vytvarovaná podle té rýhy v kotouči. No a co je nejhorší, že v autorizáku tam nic jiného ale nedají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 23. Března Sdílet Vloženo 23. Března Dej tak sadu z Kodiak RS... Umi to i Skoda a nebudes mit problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FlashKA Vloženo 23. Března Sdílet Vloženo 23. Března No jo, možná by to bylo řešení, ale servis vyměnil ten šrot za nový s vyjádřením - málo brzdíte, málo jezdíte a auto stojí jistě tím kolem na vlhkém místě - to je nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 23. Března Sdílet Vloženo 23. Března V něčem má servis pravdu, když se málo brzdí, je to špatně, když auto delší dobu stojí a stačí opravdu třeba těch 36 hodin , jak jsem dneska zpozoroval , tak kotouče při prvním zabrždění drhnou, než se obrousí. Já jezdím denně 120 km do práce a zpět, posledních 20 km jedu jen z kopce , kdy pouze dobržďuji a je to znát. U táty , který jezdí rovinky a málo brzdí, tak bych mohl měnit kotouče každých půl roku, protože jsou vyrezlý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo 23. Března Sdílet Vloženo 23. Března Muj nazor je, ze je to dano predevsim nevhodnou kombinaci materialu kotoucu a smesi desticek. Uz jsem to tu ve vlaknu zminoval. V ramci reklamaci na nasem SIII vymeneny brzdy vzadu 2x a vzdy to skoncilo po jedne/dvou zimach stejne jako ty na fotkach vyse. Naposledy jsem je uz menil sam a pouzil jsem levne kotouce a desky Valeo. A i po dvou zimach, kdy auto jezdi mene nez drive jsou zadni kotouce krasne leskle, brzdi po cele plose a hlavne, opravdu brzdi. Coz se u originalu nedalo rici. BTW: posledni puvodni demontovane kotouce jsem pres zimu nechal v krabici v nevytapene garazi. A kdyz jsem je na jare vezl do sberu, tak se z nich doslova loupaly platy rzi jako pernik. V metalurgii se nevyznam, ale laicky mi prijde ten material proste spatny. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FlashKA Vloženo 23. Března Sdílet Vloženo 23. Března (editace) Casy: Tak nevím, proč je právě to levý takhle příšerný a má takovou drážku. Jinak já vždy jezdil nejvíc služební auta a ta moje soukromá nemají moc velký nájezd. Když ale vezmu moje poslední dvě auta, dvě generace Fordu Mondeo, tak stála obě na stejném místě jako Sup, nájezd byl obdobný a za sedm let co jsem měl poslední jsem řešil jen výměnu čelního skla, brzdy při prodeji ve výborném stavu. Tohle se od začátku něco sype a je to otravný. OnMiT312: Já si taky myslím, že je to špatné a není to takhle v pořádku, jen nechápu že s tím ŠA něco dávno nedělá. Přinejmenším je to dost špatná vizitka pro relativně drahé auto a divím se, že jim to někdo ještě nedal sežrat. Jestli mě něco nebaví, tak zbytečně vyhazovat peníze. Editováno: 23. Března, autor: FlashKA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 23. Března Sdílet Vloženo 23. Března u tý drážky je určitě vada na materiálu brzdového obložení nebo kotouče, to by měli bez řečí vyměnit. Bez debat, ale oni debatují. Superb je dle mého názoru manažerský auto, pro firmy , kdy firmy neřeší ceny oprav , servisy, atd. a zaplatí vše co servisy řeknou a tak se taky chovají servisy k dalším vlastníkům takových aut. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lvy Vloženo 24. Března Sdílet Vloženo 24. Března 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FlashKA Vloženo 24. Března Sdílet Vloženo 24. Března Ještě jsem mrknul na to, jak se propsala oprava do certifikátu vozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rarach89 Vloženo 24. Března Sdílet Vloženo 24. Března Pokud auto jezdí a normálně se brzdí, tak jsou ty zadní kotouče ok. Pokud auto stojí, jezdí se krátké trasy, malý nájezd, brzdí se hodně motorem, tak ty zadní vypadají takhle. Škodovka to umí vyřešit jinýma destičkama, je to myslím jiný výrobce a je tam plech. Ty mají jinou směs a je to výrazně lepší. Ale jak jsem v tomhle i jiných vláknech několikrát psal... Proč si brzdy necháváte dělat v autorizáku? Ano, taky tam jezdím, protože mám vždy auto v rozšířené záruce a chci aby tam šel origo olej do převodovky, origo díly a v případě problému u zásadních věcí aby výrobce platil. Tzn. převodovka, motor, haldex, možná tlumiče. Brzdy ale nemá smysl dělat v autorizáku. Na S3 206kW jsem dával Brembo Xtra komplet. Vyšlo to na 15 nebo 16 s prací? Vypadalo to dobře, brzdilo to lépe, reznutí žádné. To stejné jsem měl na O3. Předním jsem to z důvodu reznutí dával i na O2 FL. Teď mám Kodiaq RS TSI a čekají mě taky brzdy. Půjde tam zase Brembo Xtra nebo o trochu lepší řada od Zimmermannu. To je zase s prací za komplet 16-20. V autorizáku vyjde komplet na 28 nebo snad víc a stačí když prší a druhej den to vypadá jako auto z vrakáče. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lvy Vloženo 24. Března Sdílet Vloženo 24. Března S tím nemohu souhlasit, jezdil jsem 30tkm ročně a kotouče úplně zrezlé. Záruka se prý na to nevztahuje. Pěkná sviňárna. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FlashKA Vloženo 24. Března Sdílet Vloženo 24. Března rarach89: Tak v autorizáku očekávám především kvalitní práci a kvalitní díly s podporou výrobce auta. Taky jsem to potřeboval hned. Hodil bych to ale rád ŠA na hlavu. Nějak se mi nelíbí řešit za výrobce problémy. Myslím, že po zkušenostech s tímhle autem už chybu s koncernem opakovat nebudu. PS: výměnu kotoučů a destiček nazývá ŠA jakože čištění brzd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rarach89 Vloženo 24. Března Sdílet Vloženo 24. Března Hele je to o zkušenostech. Prostě brzdy bych v autorizáku nikdy nedělal. Za méně peněz tam dokážeš dát prostě lepší kotouče i destičky, za +- stejný peníze tam dáš něco nesrovnatelnýho. To je jako když budeš tvrdit, že servis dle předpisu Škoda je to nejlepší pro auto. No ani náhodou. Vzduchový filtr po 90tkm? Olej po 30tkm? Olej v DQ381 po 120tkm a dokonce bez filtru? Haldex bez čištění filtru čerpadla? Předpis je dělaný pro leasingovky kvůli nákladům. Čím nižší jsou v tabulce servisní náklady, tak tím vyšší je zájem těch společností mít ty auta v nabídce. A to jsou všechny automobilky. U BMW jsou ZF převodovky a podle BMW doživotní náplň co se neřeší. Výrobce převodovky zase říká zcela něco jiného. Ale zpátky k brzdám. Tohle vlákno má 37 stran a celé to jde vyřešit tím, že tam lidi nebudou dávat originál. Jinak to řešení hned zrovna u autorizáku s jejich termínama na objednání... 🤣 Druhej den mi to přiveze PPL a třetí den jsem v Drivelab a na počkání výměna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 24. Března Sdílet Vloženo 24. Března Ja mam stvrty rok origo kotuce + tie drahe 100eurove dosky z Kodiaqu RS a kotuce su aj zvnutra ako nove. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FlashKA Vloženo 24. Března Sdílet Vloženo 24. Března (editace) To by ukazovalo opět na ty destičky, jako hlavní příčinu. Možná by stálo za to, dokud jsou ty kotouče nové, ty destičky ještě vyměnit za levnější - kvalitní. Mimochodem tyhle destičky s prací jsou prý cca 3 000 Kč bez daně. Jo a nemá RS větší kotouče? Editováno: 24. Března, autor: FlashKA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 24. Března Sdílet Vloženo 24. Března Jak jsem psal kotouce origo a desky z Kodiaku RS 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 25. Března Sdílet Vloženo 25. Března Nejlepsi na tom je, ze mam z druhovyroby tusim kombinaci ATE + Textar, auto prakticky nejezdi, ty dily byly dost levne, auto stoji na ulici a naprosto zadny problem. Toto Skoda nechava vyhnit. A nic, proste se to resit nebude a hotovo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSvoboda Vloženo 25. Března Sdílet Vloženo 25. Března Ja mam Ate vse vzadu a rezave jebpo 2 letech akorat telo kotoucu jinak brzdna plocha porad ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FlashKA Vloženo 25. Března Sdílet Vloženo 25. Března bojler, JSvoboda: Tohle vážně vypadá, že nejslabším článkem jsou destičky a dále především naprostá ignorace problému ze strany ŠA, když to roky neřeší. Zdá se, že spoléhají na to, že pro fleet a leasing to nebude až takový problém a zbytek vždy okecají něčím takovým, jako je doporučení řádně ohřát brzdy před zaparkováním vozu, intenzivním bržděním. To se ale na třicítce do kopce dělá dost špatně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 25. Března Sdílet Vloženo 25. Března nepomoze tomu nic , su to shity vsetko , je pravda ze tie rs s plechom jebu kotuce najmenej ale tiez nijaky zazrak , ak to na tyzden odstavis su KO aj oni ine znacky nie su , riesenie , mam vzadu na OIII kde je normalny system zimermany kvoli dierkam s jurid platnami a tie kotuce su hnoj ako vsetko ostatne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 25. Března Sdílet Vloženo 25. Března Skoda to uznava jenom do najezdu 20000 km... jinak mas smolika... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.