Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

V ‎29‎.‎11‎.‎2019 na 19:17, bojler napsal:

Habi001: je tam navařené jenom očko a nebo vložený díl stejně jako třeba u OIII? Řešil jsem to relativně nedávno a zjistil jsem, že do dosavadních modelů se vkládá díl a oproti normálnímu sedadlu je pak rozdíl jenom v absenci visačky. A ten díl je docela velké hovado.

 

Nejsem si tím jistý, jak má to má Octavia. Byl jsem u ní asi 30 min a zajímali mě jiné prvky vozu.

30.1.2020 budou vozy na salonech, tak pak se můžete mrknout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 12. 2019 na 20:13, dettektorr napsal:

Zkusil jsem si o vikendu konfigurator. Jsem prekvapenej, protoze, kdyz jsem si zvolil vse co mam dnes v 3FL, tak cena vysla na tisicovku stejne 861tis. :-) cekal jsem nejakej narust ceny, ale ani tuk. 

V 1. 12. 2019 na 20:39, bojler napsal:

Ano, zalezi na volbe vybavy. V rade pripadu je cena temer totozna a jsou i konfigurace (kdo napr. chce digitalni budiky, ACC, ... ), za kterych je levnejsi.

 

Já si bohužel zatím stávající konfiguraci zkusit nemohu. Chybí (doufám, že zatím) můj stávající motor, sportovní sedačky atd. No a vzhledem k tomu, že je nám automaticky vnuceno spousta zbytečných asistentů a nepotřebné výbavy, kterou nemám ani teď, tak mám pocit, že cena rozhodně vyšší bude.

Moje stávající konfigurace OIII FL Style byla za 773 400,- Kč. Když si teď zkusím konfiguraci, která bude co nejvíce podobná té současné, tak jsem cca na 900 000,- Kč!!! Takže za mne  :-(

Možnosti konfigurátoru jsou podle mne hodně smutné, OIII FL měla víceméně ty samé prvky, ale větší svobodu kombinování a výběru.

A některé ceny za výbavu jsou tedy neskutečné ... tažné zařízení za 19.000,- Kč, bezdrátové nabíjení za 6100,- Kč a dalo by se pokračovat...

 no a pak samozřejmě podmiňování jednoho doplňku jiným doplňkem, který nemá vůbec žádnou souvislost ....

 

Uvidíme, jak se budou možnosti rozšiřovat ... doufám.

 

 

 

Editováno: , autor: T o m
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak určitě ... :-)  A tou hlavní je, jak odrbat zákazníka ještě víc ...

Ano občas to má technickou souvislost, ale v mnoha případech to nemá žádné technické souvislosti a jde jen o dojení zákazníků.

 

Např. vyhřívání zadních sedaček podmiňovat třízónovou klimou,  jakékoliv el. sedadlo nebo ergo sedadla jsou podmíněna lepšími zrcátky za dalších 11.000,- Kč (ve skutečnosti jde o přidání lampičky do zrcátka, protože ostatní popisované vlastnosti jsou v základu) a jak souvisí hudební systém Canton s ocelovým rezervním kolem, to mne tedy nenapadá ... a našly by se další "nutné" souvislosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Canton u OIV má reprát v rezervě. Proto souvislost s rezervou.

S tou klimou a výhřevem, zřejmě mají unifikované ovládání pro tuto kombinaci, nebo společnou řídící jednotku, nevím....

 

zatím vždy jsem zatím souvislost našel i když to na první pohled nedávalo smysl. Samozřejmě je v tom optimalizace nákladů s cílem nemít 10 000 kombinací výbav, to by se z toho logisticky zbláznili. Ono položek výbavy neustále přibývá a je potřeba v tom dělat trochu pořádek.  Pravda,  je to kollikrát na palici, ale to už je poslední dobou snad všude. Svět se žene do záhuby.... :-)

  • Líbí se mi 3
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, T o m napsal:

Já si bohužel zatím stávající konfiguraci zkusit nemohu. Chybí (doufám, že zatím) můj stávající motor, sportovní sedačky atd. No a vzhledem k tomu, že je nám automaticky vnuceno spousta zbytečných asistentů a nepotřebné výbavy, kterou nemám ani teď, tak mám pocit, že cena rozhodně vyšší bude.

Moje stávající konfigurace OIII FL Style byla za 773 400,- Kč. Když si teď zkusím konfiguraci, která bude co nejvíce podobná té současné, tak jsem cca na 900 000,- Kč!!! Takže za mne  ?

 

No nevím, co jsem třeba vysledoval v ceníku na dosavadní OIII fc (combi) 1,5 Tsi Style  (ceník leden 2019 ) tak nová O IV 1,5 Tsi Style (combi) je sice v čistém základu o zhruba 50 tisíc Kč dražší, ovšem ve finále má oproti levnější OIII fc výbavu minimálně ve stejné (spíše ale vyšší) hodnotě v základním provedení navíc - a není to jen Line assist, ale také např. Al 17" , navi Columbus, virtuální kokpit, stříbrný střešní nosič, ambientní led osvětlení interiéru, vyhřívané čelní sklo, 230V zásuvka + 2x USB vzadu...

Neporovnával jsem to naprosto detailně, to zde na foru udělal kolega bojler (mám pocit že nová OIV ve style výbavě přišla třeba o přední parkovací čidla v zákl. výbavě) nicméně to co měla předchozí generace ve výbavě Style je v nové v podstatě již ve výbavě Ambition.

Ano některé věci z doplňkové podražily, nicméně skladba možností vybavení je stále ještě docela volná - (koukni třeba na korejská auta - tam si v některých položkách moc nevybereš - buď nějaký komplet, nebo nic).

Jinak ty "nepotřebné" asistenční systémy budou zanedlouho povinnou výbavou každého nově vyrobeného automobilu (tedy ne jen nově schváleného pro provoz). Takže jejich zakoupení se stejně během několika let nikdo nevyhne.

Editováno: , autor: stanmar
oprava textu
  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkusil jsem jednou srovnat výbavy třetí a čtvrté generace.

Samozřejmě se hůře vyrovnává, prototže každá generace měla něco navíc proti té druhé.

Ale snad je to OK, bylo dělané v rychlosti.

 

V příloze jsou konfigurace.

Výsledek:

III. generace 759.800,-

IV. generace 734.200,-

 

Chápu, že každému jde o výbavu a povinné asistenty, ale musíme brát tak jak to je.

 

 

III generace ŠKODA Octavia Combi Style 1.5TSI 110kW 6MP.pdf IV generace ŠKODA Octavia Combi Style 1.5TSI 110kW 6MP.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, stanmar napsal:

v základním provedení navíc - a není to jen Line assist, ale také např. Al 17" , navi Columbus, virtuální kokpit, stříbrný střešní nosič, ambientní led osvětlení interiéru, vyhřívané čelní sklo, 230V zásuvka + 2x USB vzadu...

To je sice hezké, ale k čemu by mě zrovna tyto věci byli? To jsou zbytečnosti k neužitku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Habi001 napsal:

Zkusil jsem jednou srovnat výbavy třetí a čtvrté generace.

Samozřejmě se hůře vyrovnává, prototže každá generace měla něco navíc proti té druhé.

Ale snad je to OK, bylo dělané v rychlosti.

 

V příloze jsou konfigurace.

Výsledek:

III. generace 759.800,-

IV. generace 734.200,-

 

Chápu, že každému jde o výbavu a povinné asistenty, ale musíme brát tak jak to je.

 

 

Tohle všechno by bylo fajn, kdyby Škoda před příchodem nové generace "nenápadně" nezvedla ceny starého modelu ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cituji magazín VagMag.cz:
“Server Autobild dnes přišel se zajímavou informací ohledně nové generace Octavie RS. Údajně by se měl pod kapotu nastěhovat stejný agregát, který využívá škodovácké SUV Kodiaq RS - znamená to tedy Bi-TDI o výkonu 240 koní a mamutím točivým momentem 500 Nm.
Jak hodně velká je to spekulace, nebo zda se tato zpráva zakládá na pravdě, se dozvíme v první polovině příštího roku.”

Jelikož se jedná o ropu, tak pro mne nedůležitá informace. Někoho by to mohlo potěšit. Ja jsem zvědavý na čistě TSI variantu a zdali dostane 4x4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se mi moc nezdá, v příštím roce jsem v plánu motorizací a jejich variant s převodovkami (man/DSG) BiTdi neviděl.

Maximum by asi měl být tedy z běžných spalovacích motorů zřejmě jen benzín 180 kW. (Tedy pokud jsem to dobře viděl, taky by to mohl být hybrid 1,5 Tsi jenž bude mít v koncernu také 180 kW  :kol-140:).

RS by mělo tuším být v 36 KT.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...