Habi001 Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 V 29.11.2019 na 19:17, bojler napsal: Habi001: je tam navařené jenom očko a nebo vložený díl stejně jako třeba u OIII? Řešil jsem to relativně nedávno a zjistil jsem, že do dosavadních modelů se vkládá díl a oproti normálnímu sedadlu je pak rozdíl jenom v absenci visačky. A ten díl je docela velké hovado. Nejsem si tím jistý, jak má to má Octavia. Byl jsem u ní asi 30 min a zajímali mě jiné prvky vozu. 30.1.2020 budou vozy na salonech, tak pak se můžete mrknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Logičtěji se mi jeví očko jako třeba u Scaly, ale podobně jako @Habi001 jsem se při prohlídce věnoval jiným věcem. Zkusím to zjistit, resp. už to zkouším. :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
T o m Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 (editace) V 1. 12. 2019 na 20:13, dettektorr napsal: Zkusil jsem si o vikendu konfigurator. Jsem prekvapenej, protoze, kdyz jsem si zvolil vse co mam dnes v 3FL, tak cena vysla na tisicovku stejne 861tis. :-) cekal jsem nejakej narust ceny, ale ani tuk. V 1. 12. 2019 na 20:39, bojler napsal: Ano, zalezi na volbe vybavy. V rade pripadu je cena temer totozna a jsou i konfigurace (kdo napr. chce digitalni budiky, ACC, ... ), za kterych je levnejsi. Já si bohužel zatím stávající konfiguraci zkusit nemohu. Chybí (doufám, že zatím) můj stávající motor, sportovní sedačky atd. No a vzhledem k tomu, že je nám automaticky vnuceno spousta zbytečných asistentů a nepotřebné výbavy, kterou nemám ani teď, tak mám pocit, že cena rozhodně vyšší bude. Moje stávající konfigurace OIII FL Style byla za 773 400,- Kč. Když si teď zkusím konfiguraci, která bude co nejvíce podobná té současné, tak jsem cca na 900 000,- Kč!!! Takže za mne :-( Možnosti konfigurátoru jsou podle mne hodně smutné, OIII FL měla víceméně ty samé prvky, ale větší svobodu kombinování a výběru. A některé ceny za výbavu jsou tedy neskutečné ... tažné zařízení za 19.000,- Kč, bezdrátové nabíjení za 6100,- Kč a dalo by se pokračovat... no a pak samozřejmě podmiňování jednoho doplňku jiným doplňkem, který nemá vůbec žádnou souvislost .... Uvidíme, jak se budou možnosti rozšiřovat ... doufám. Editováno: 3. Prosinec 2019, autor: T o m Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Podmiňování jednoho doplňku jiným má vždy souvislost. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
T o m Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Tak určitě ... :-) A tou hlavní je, jak odrbat zákazníka ještě víc ... Ano občas to má technickou souvislost, ale v mnoha případech to nemá žádné technické souvislosti a jde jen o dojení zákazníků. Např. vyhřívání zadních sedaček podmiňovat třízónovou klimou, jakékoliv el. sedadlo nebo ergo sedadla jsou podmíněna lepšími zrcátky za dalších 11.000,- Kč (ve skutečnosti jde o přidání lampičky do zrcátka, protože ostatní popisované vlastnosti jsou v základu) a jak souvisí hudební systém Canton s ocelovým rezervním kolem, to mne tedy nenapadá ... a našly by se další "nutné" souvislosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Někdy ty balíčky vyjdou levněji, ne vždy, ale u poslední škodovky co jsem kupoval to tak bylo. Ale určitě to není pravidlem. Jinak Canton souvisí s rezervním kolem tak, že do rezervy je přimontován subwoofer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Canton u OIV má reprát v rezervě. Proto souvislost s rezervou. S tou klimou a výhřevem, zřejmě mají unifikované ovládání pro tuto kombinaci, nebo společnou řídící jednotku, nevím.... zatím vždy jsem zatím souvislost našel i když to na první pohled nedávalo smysl. Samozřejmě je v tom optimalizace nákladů s cílem nemít 10 000 kombinací výbav, to by se z toho logisticky zbláznili. Ono položek výbavy neustále přibývá a je potřeba v tom dělat trochu pořádek. Pravda, je to kollikrát na palici, ale to už je poslední dobou snad všude. Svět se žene do záhuby.... :-) 3 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 Ja len pridam, ze tie lepsie zrkadla nemaju len lampicku, ale su s pamatou, rovnako ako elektricke sedadlo. Tato kombinacia jednoducho dava zmysel. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 @deto Dosud nebyly “lepší” zrcátka se sedačkami vázány. Mluvím tedy o sklápěcích se stmíváním. S pamětí byly nutné i sedačky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 @LukášCBR Lenze sklapacie a stmievacie (bez pamate) su vo vybave Style v standarde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 5* v EURONCAP: 191204_Tiskova_zprava.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 (editace) před 16 hodinami, T o m napsal: Já si bohužel zatím stávající konfiguraci zkusit nemohu. Chybí (doufám, že zatím) můj stávající motor, sportovní sedačky atd. No a vzhledem k tomu, že je nám automaticky vnuceno spousta zbytečných asistentů a nepotřebné výbavy, kterou nemám ani teď, tak mám pocit, že cena rozhodně vyšší bude. Moje stávající konfigurace OIII FL Style byla za 773 400,- Kč. Když si teď zkusím konfiguraci, která bude co nejvíce podobná té současné, tak jsem cca na 900 000,- Kč!!! Takže za mne ? No nevím, co jsem třeba vysledoval v ceníku na dosavadní OIII fc (combi) 1,5 Tsi Style (ceník leden 2019 ) tak nová O IV 1,5 Tsi Style (combi) je sice v čistém základu o zhruba 50 tisíc Kč dražší, ovšem ve finále má oproti levnější OIII fc výbavu minimálně ve stejné (spíše ale vyšší) hodnotě v základním provedení navíc - a není to jen Line assist, ale také např. Al 17" , navi Columbus, virtuální kokpit, stříbrný střešní nosič, ambientní led osvětlení interiéru, vyhřívané čelní sklo, 230V zásuvka + 2x USB vzadu... Neporovnával jsem to naprosto detailně, to zde na foru udělal kolega bojler (mám pocit že nová OIV ve style výbavě přišla třeba o přední parkovací čidla v zákl. výbavě) nicméně to co měla předchozí generace ve výbavě Style je v nové v podstatě již ve výbavě Ambition. Ano některé věci z doplňkové podražily, nicméně skladba možností vybavení je stále ještě docela volná - (koukni třeba na korejská auta - tam si v některých položkách moc nevybereš - buď nějaký komplet, nebo nic). Jinak ty "nepotřebné" asistenční systémy budou zanedlouho povinnou výbavou každého nově vyrobeného automobilu (tedy ne jen nově schváleného pro provoz). Takže jejich zakoupení se stejně během několika let nikdo nevyhne. Editováno: 4. Prosinec 2019, autor: stanmar oprava textu 1 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 Area View a Trailer Asisst od 25KT/20. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 Zkusil jsem jednou srovnat výbavy třetí a čtvrté generace. Samozřejmě se hůře vyrovnává, prototže každá generace měla něco navíc proti té druhé. Ale snad je to OK, bylo dělané v rychlosti. V příloze jsou konfigurace. Výsledek: III. generace 759.800,- IV. generace 734.200,- Chápu, že každému jde o výbavu a povinné asistenty, ale musíme brát tak jak to je. III generace ŠKODA Octavia Combi Style 1.5TSI 110kW 6MP.pdf IV generace ŠKODA Octavia Combi Style 1.5TSI 110kW 6MP.pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 před 2 hodinami, stanmar napsal: v základním provedení navíc - a není to jen Line assist, ale také např. Al 17" , navi Columbus, virtuální kokpit, stříbrný střešní nosič, ambientní led osvětlení interiéru, vyhřívané čelní sklo, 230V zásuvka + 2x USB vzadu... To je sice hezké, ale k čemu by mě zrovna tyto věci byli? To jsou zbytečnosti k neužitku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 @Clerfayt to, že to není k užitku tobě, tak může být užitku jiným. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 před 32 minutami, Clerfayt napsal: To je sice hezké, ale k čemu by mě zrovna tyto věci byli? To jsou zbytečnosti k neužitku. Tak si koupíš Ambition. Ostatně výbavový stupeň Style je vlastně nejvyšší, když aktuálně není L&K. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
T o m Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 Před hodinou, Habi001 napsal: Zkusil jsem jednou srovnat výbavy třetí a čtvrté generace. Samozřejmě se hůře vyrovnává, prototže každá generace měla něco navíc proti té druhé. Ale snad je to OK, bylo dělané v rychlosti. V příloze jsou konfigurace. Výsledek: III. generace 759.800,- IV. generace 734.200,- Chápu, že každému jde o výbavu a povinné asistenty, ale musíme brát tak jak to je. Tohle všechno by bylo fajn, kdyby Škoda před příchodem nové generace "nenápadně" nezvedla ceny starého modelu ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 (editace) Bože, tady zase každý brečí nad cenami. Všichni zdražují! Zdražuje se tak velké částí kvůli přísnějším emisím. Jinak Octavia má rok stejné ceny, samozřejmě nepočítám krátkodobé akční edice Editováno: 4. Prosinec 2019, autor: Habi001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 5* v EURONCAP: 191204_Tiskova_zprava.pdf https://m.autorevue.cz/skoda-octavia-iv-2020-crash-test-euro-ncap-2019Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 Cituji magazín VagMag.cz:“Server Autobild dnes přišel se zajímavou informací ohledně nové generace Octavie RS. Údajně by se měl pod kapotu nastěhovat stejný agregát, který využívá škodovácké SUV Kodiaq RS - znamená to tedy Bi-TDI o výkonu 240 koní a mamutím točivým momentem 500 Nm. Jak hodně velká je to spekulace, nebo zda se tato zpráva zakládá na pravdě, se dozvíme v první polovině příštího roku.”Jelikož se jedná o ropu, tak pro mne nedůležitá informace. Někoho by to mohlo potěšit. Ja jsem zvědavý na čistě TSI variantu a zdali dostane 4x4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 To se mi moc nezdá, v příštím roce jsem v plánu motorizací a jejich variant s převodovkami (man/DSG) BiTdi neviděl. Maximum by asi měl být tedy z běžných spalovacích motorů zřejmě jen benzín 180 kW. (Tedy pokud jsem to dobře viděl, taky by to mohl být hybrid 1,5 Tsi jenž bude mít v koncernu také 180 kW ). RS by mělo tuším být v 36 KT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 Kodiaq RS prý o ten motor přijde a měla by ho dostat Ovce VI? To je divné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 Ano mám stejné informace a pocit, jako stanmar. Taky si to nemyslím. Já jsem hlavně zvědav, jestli ta 2.0TSI bude 4x4. To tu nezaznělo a nikdo neví. A teda nechci začínat OT, ale proč o něj Kodiaq příjde? A co ho nahradí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 4. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2019 Motory tam budou tyto: SOP 25KT/20 PHEV 150kW, PHEV RS 180kW SOP 36KT/20 RS Benzín 180kW, RS Diesel 147kW Kodiaqa RS nahradí Kodiaq iV. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.