Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

Ahoj, dotaz pro ty co už jezdí. Mám objednáno TDI 110 s DSG a vrtá mi hlavou jedná věc. U mého současného auta Sup 3 je možnost ručního řazení DSG pádly pod volantem nebo pákou po vychýlení do prava v kompletně ručním režimu..Jak tohle funguje u té kolébky u čtyřky? Podle fotek je tam jen R,N,D/S ale chybí ruční režim. objednal jsem si pádla pod volant a doufám, že mě to nechá řadit stejně jako v Superbu kompletně manuálně a ne jen možnost si odřadit v aut režimu když je motor brutálně podtočenej ( díky VW za 5ku ve městě v padesáti na D ) nebo při předjíždění. Prosím podělte se o zkušenosti. Díky předem.. Snad jsem to popsal aby to bylo k pochopení..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba když mi ten krám v devadesáti drtí na déčko šestku, tak si i v automatu pádlem před předjížděním podřadím, abych měl "na noze" výkon hned a nečekal než to podřadí dolů. Druhá možnost kopnout do S. Typicky okreska a auto od naproti, sice daleko ale.. Zpět k mojí otázce, jak aktivuju ruční režim ve čtyřce? U mě dám páku do prava a je to..

Editováno: , autor: littlewonder
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 16. 11. 2020 na 7:53, Jan R. napsal:

Nové verze
1.5 G-Tec 96kW man - 2.Q 2021
2.0TSi 140kW DSG 4x4 Scout - 1.Q 2021
2.0 TDi 110kW 4x4 DSG - 1.Q 2021

ja sa te 110kw 4x4 asi nedockam zas to posunuli dufam ze aj kombi bude automaticky.Dufam ze bude aspon cena dobra oproti 147kw 4x4.Som zvedavi ked objednam ako budem dlho cakat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem absolvoval zkušební jízdu v Auto Heller Ostrava s touto Octavii s motorem 1.5TSi v manuálu. 
Jedná se o docela pěkně vybavené auto - panorama, parkovací asistent, head-up, roletky v zadních oknech, 3-zónová klimatizace, výhřev zadních sedaček. 
 

Zajímala mě hlavně motorizace a její chod/kultivovanost, včetně rychlosti zahřátí. Musím říct, že mě motor jednoduše překvapil, možná až nadchnul. Žádné cukání se při rozjezdu neprojevalo a motor byl úžasně tichý a pružný. Převodovku bych přirovnal k převodovce z FI MR 2005. Krátší řadící páka a přesná kulisa řazení. Jedná se o výrobu 03/2020
 

Další věc, která mě mile překvapila byl podvozek. Byl sériový a pěkně se přenášel přes nerovnosti bez jakéhokoliv bouchnutí. Možná to je i zásluha toho “batohu” za zadními koly a nebo jednoduše tím, že se jedná o nové auto. 
 

 

20DDF2D4-E1E8-4E0A-A443-A09A21FE3C63.jpeg

Editováno: , autor: LukášCBR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...