Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

Dnešní mail cituji:

 

Dobrý den,

přišla nám ze ŠKODA AUTO informace, kterou Vás nepotěším. U nových Octavií je problém s paketem PSK – cestovní paket. Vozy Octavia (NX( v modelovém roce 2020 nemohou být s tímto paketem vyrobeny a pokud budete trvat na tom, aby paket PSK ve vozidle byl, bude vůz vyroben nejdříve v KT 30/2020

 

Takže všem co mají objednaný PSK – cestovní paket a nehodlají se ho vzdát přeji pevné nervy. (Já se ho nevzdám :) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, TomN napsal:

@martyvob @Vikendak

 

Objednáno 31.1.2020 :(. Pokud bych se paketu vzdal montáž by měla proběhnout 23-25KT.

No tak mě to připadá, že tam bude zase nějaký větší problém s funkčností a odlaďováním softwaru u toho paketu, když to stopli a bude to tedy dostupné až s novým modelovým rokem. Jen aby jsi pak nebyl zklamaný, až s tím budeš popř. jezdit do servisu na neustálé reklamace a aktualizace. Když to tak sleduji , tak obecně automobilky mají se zaváděním čím dál složitějších jízdních asistentů (a o tom ten cestovní paket u Škodovky vlastně je) samé problémy, ostatně i zde na fóru se o určitých softwarových problémech celého koncernu VW AG dočteš. Dokonce se to dotýká i celých pozastavených modelů aut, co se již vyrábí, ale zatím nemohou  prodávat.  Samozřejmě je to tvoje volba, ona ta jízda když to všechno funguje jak má, tak to bude asi paráda, ale z úrovně a funkčnosti současného koncernového softwaru používaného pro samotnou jízdu nemám dobrý pocit...........a to i částečně z vlastní zkušenosti!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ona to zas není sranda něco implementovat napříč hardwarem i softwarem... vím svoje, ale ani nemám představu co obnáší, aby to chodilo na různých verzích androidu, různých verzích FW infotainmentu (když sám itf. má několik verzí) atd. současně. Beru to zatím jako hračku, buď jsem se s tím nenaučil pracovat, nebo nevím, ale zapíše se mi tak 1 jízda za kvartál a dost věcí neumím přinutit pracovat (dálkové ovládání apod.). Zaregistroval jsem taky sločení apek One App a Connect, ale zatím u mě žádná změna - jdou asi obě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Probémy infotainmentu jsou jedna věc a nikoho asi nenaštve, když mu bude blbnout např. BT a nespáruje se mu telefon - při další návštěvě v servise mu to přehrají a bude, protože jak píšete, X verzí Androidu atd., vše odladit hned nejde. Nicméně nefunkčnost a chybovost, se kterou se aktuálně vlastníci nové Octavie IV setkávají, je z mé strany neomluvitelná. Pokud by šlo jen např. o zmíněné spárování přes BT, tak pohoda, ale to, co aktuálně infotainment předvádí ve vozidle, kde hraje daleko VĚTŠÍ roli, než kdy hrál dříve (nastavujete spoustu důležitých věcí právě přes infotainment. včetně vypínání a zapínání různých jízních funkcí apod.), je prostě NEOMLUVITELNÉ. Stačí se podívat na FB stránky fanoušků Octavia, kam dávají ty kouzla, která tahle neodladěnost předvádí v jejich nových autech (připojují i fota), často za částky skoro atakující 1M a každému musí dojít, že za tohle by hlavy padat měly. Dokážu to ještě pochopit u testovacích kousků, které se do prodeje taky někdy dostanou - tam to svou obhajitelnost nedodělků asi má. Jinde bohužel ne....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslím si, že by úroveň funkčnosti např. asistentů měla být u VW skupiny vč. Škody nějak zásadně nekvalitní či odbytá ve srovnání se srovnatelnou konkurencí, s tím nemá např. problém se Škoda Connect Cloudem ale vůbec nic společného. Je ale jasné, že u takto rané produkce, která ještě prochází zrovna dost hektickou dobou mohou být porodní problémy. 

 

Většinu elektroniky, vč. jejího firmware/software Škodě dodávají externí firmy, které to dodávají i jiným. A většina z toho chodí velmi dobře již i na předchozí generaci. To potvrzují i různé testy a odborné recenze. To nevylučuje excesy dané nějakým technickým problémem, nebo neporozuměním uživatele, tak je to ale se vší novou technologií, nejen v autech.

 

Ten výpadek spíše přisuzuji současné situaci po celé Evropě, způsobené COVID19 a dalšími souvisejícími výpadky výroby subdodavatelů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem aka je situacia v Cechach, ale podla info od viacerych slovenskych predajcov je od vcerajsieho neskoreho poobedia s okamzitou platnostou zakazane odovzdavanie vsetkych novych vozidiel Octavia IV. Dokonca su az do odvolania zakazane predvadzacie jazdy a pouzivanie vozidiel zamestnancami predajcu na vsetky ucely. V konfiguratore Octavia zostala, z okamzite dostupnych aut k odberu uz sa da vybrat len stara Octavia III. Asi to bude nieco vazne, ked je zakazane aj pouzivanie predvadzacich!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to je tedy hodně zajímavá informace! Pozastavit okamžitě předávání nových a veškeré jízdy a používání nových vozů Octavia IV u prodejců, ukazuje na něco asi poněkud závažnějšího. Chtělo by to informaci jak je to v ČR, ale vidím, že tady u nás jsou skladová vozidla Octavia IV pořád  běžně na webu dostupná.

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...