Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Dnes jsem si konečně mohl vyzkoušet novou Octavii. Byla to 1.5 TSI, ve verzi kombi, což nevadí, i když chci kupovat liftback. Naštěstí jsme si auto mohli vyzkoušet sami a nikdo nám nedýchal na záda, takže super přístup Autocentrum Přerov, resp. prodejce pana Chmely. Auto mě v kostce velice nadchlo, jízdními vlastnostmi je na tom dle mého lépe, než předchozí řada, nerovnosti zvládá z přehledem a jistě, přejezd kolejí na 1, i když je vzadu jen vlečná náprava. Spotřeba za hodinový test po vesnicích a okrskách za 6l/100km, což je dle mého u motoru s nájezdem 1200km docela dobrý a spotřeba jistě ještě klesne. Auto jsem přitom nijak zvlášť nešetřil, ale limity jsem nějak extra nepřekračoval, což nedělám ani v reálu. Digitální přístrojová deska je super a reaguje dobře. Co vidím negativně je tablet uprostřed. Reakce nic moc, intuitivnost ovládání postrádám také. Nelíbí se mi ani tvarování středového panelu, ale zvykl bych si. Kamarád si stěžoval na to, že do něj tlačí pravým kolem, což je pravda a to není nějak extra vysoký (186cm). U mně a mých 172cm to bylo v pohodě, nic mě neomezovalo. Celkově ale u koncepce středového panelu někdo moc nepřemýšlel, což mě mrzí. Sečteno a podtrženo, se mi ale auto opravdu líbilo a těším se, až si ještě za týden zkusím 2.0 TDI 85kw ve verzi liftback. Prodejce mi ukázal i aktuální mapu zavádění dalších motorizací a opravdu se mi čekat tak dlouho asi nechce (2.0 TDI 110 kw, manuál - někdy koncem roku)... takže uvidíme.

Upraveno od PetriCZECH

A byl to adaptivní podvozek nebo obyč? A popřípadě jak se ti zdál, měkky, tvrdy??

Byl to obyčejný podvozek, jen s "jízdními režimy". Na to jsem se zaměřil, protože já chci obyčejný.

Už si to nepamatuji přesně, těšil jsem se na jízdu, tak jsem ji moc pozornosti nevěnoval, takže nechci mystifikovat. Určitě se tady najde nějaký prodejce, co by tu mapu mohl poskytnout sem k nahlédnutí...

Tak nějak se ti musel zdát ?

Na to jsem zapomněl odpovědět. Zdál se mi tak akorát, ani tvrdý, ani měkký, prostě seděl na okrsky v okolí Přerova, jak prkno na prdel. Nějak extra se nehoupal na pěkné asfaltové silnici, a na horší cestě pro změnu zase nějak zvlášť "nedrnčel", ale cestou pěkně "proplul" .....já jsem byl spokojen. Pak jsem přesedl do své O3 1.6 TDI 77kw a pocítil jsem, jak těžkopádný ten diesel vlastně je a jak prdel auta odskakuje na příčných nerovnostech (např. koleje). Co se ještě dalších dojmů týče,  pocitově je v O3 prostě více místa, nicméně O4, alespoň pro mě, působí kvalitněji a hodnotněji.

Upraveno od PetriCZECH

Co to tam bliká za světýlka na té zesilovací liště??

 

https://youtu.be/0J31r0XLrAc

Podle mě to budou infračervené senzory, které nejsou "okem" vidět. 

Přesně tak. Má to i O3 Columbus a taky to kamery zachytí.

sem to viděl právě poprvé na nějakém videu, a že sem jich viděl ?

to tlačítko MODE je jen pro jízdní režimy nebo pro adaptivní podvozek? Protože na některých fotkách na sautu bylo jedno nebo dvě tlačítka prázdné

 

2E27FEEF-9DD5-4537-A545-D6FECE078403.jpeg

Jízdní režimy. Buď v závislosti na DCC nebo bez něj....vedlejší tlačítko SET má přepnout do nabídky, kde se např. vypíná StartStop a další, ale u mnou testovaného kusu tlačítko SET nějak nefungovalo (ani při stojícím, nastartovaném autě).

Upraveno od PetriCZECH

Už sem se lekl že tam budu mít mezeru?

Pokud by nekoho neco zajimalo, tak mam aktualne k dispozici 1.5 TSi lift na tyden, nez se preda dal, tak muzu zjistit/vyfotit/natocit

 

Budu mít půjčenou teď na víkend naftovou 110kw v automatu. Tak kdyby někoho něco zajímalo, můžu zjistit.

 

@M_ike jak se ti bude jevit podvozek, a jestli má Columbus nějaké interní uložiště?

Jasně, že má :)

@RDMBR asi spíš myslí, jestli na to uložiště může ukládat vlastní obsah, nebo je to vyhrazeno pro potřeby map a samotného systému.

 

@RDMBR Podvozek (17" bez DCC) je vyladenej dobre, ale zadni naprava mlati pri prejezdu pricnejch nerovnosti (prahy, frezovani vozovky), jinak OK.

Tu pamet columba zjistim.

 

  • Motor je oproti 1.8 v O3 mnohem tissi (nevim zda je to diky 1.5 nebo ze je to lepe odhlucnene) ale rozhodne je to mnohem tissi nez muj superb (v budoucnu uz jen bezin ❤️)
  • Hlasove ovladani to ma, ale jen v anglictine, nechapu.. prej bude k dispozici nejaky update co by tu cestinu mel dotahnout, nevim..
  • Digitalni panel ma jemnejsi rozliseni nez ten co je aktualne jinde. Ale to schema zobrazeni je tragicky. Jednak vizual budiku (tohle je ciste subjektivni) je takovy laciny a nejvetsi fail je za mne nemoznost zvolit doprostred cokoliv jineho, nez aktualni rychlost. Pro zobrazeni mapy, musim prehodit cele rozhrani kdy ale zmiznou kulate budiky. (a nebo nevim jak to proste nastavit, neprisel sem na to). Tohle pusobi hrozne nedodelane a kostrbate.
  • Nastavovani klimatizace a vlastne cehokoliv pres panel je priserny, PRISERNY A PRISERNY. Kdyz clovek chce zmenit silu foukani, tak to sebere dobrych +/- 10s nez clovek najde co chce a upravi jak potrebuje - asi chapu proc to ma neustale zapnuty lane assist. Bez nej to clovek proste nekam narve. 
    Sam delam uz dost dlouho v IT a nebranim se pokroku, ale tahle full dotykova doba v autech mne brutusalne zacina vytacet, to v aute nema co delat.
  • Novej klicek je mohutnej (cudliky jsou malickaty), ale je peknej :))
  • Nema to svitilnu v kufru :D 
  • Ambientni osvetleni se povedlo, fakt super. Jak moznosti nasteveni (lista, a nohy zvlast), tak i vizualni zakomponovani do interieru. Jen nevim, proc to je jako u Karoqa jen vepredu a vzadu to ve dverich uz neni.
  • Absence zatmavovani praveho zrcatka.. Tohle bych rovnou dokupoval z toho prislusenstvi
  • Svetelny animace jsou hezkyy, troufnu si rict ze i hezci jak u superba FL (mluvim o tom kdyz auto zapina coming/leaving home)
  • Predni svetla svitej lip jak superb ("matrix" varianta) a vypadaj za mne i lepe.
  • Ovladac svetel je za mne super reseni, mnohem cistsi nez to bylo doted

Design se tu resil uz mockrat, vzadu je to Toyota Auris, uvnitr diky vytahnutemu panelu mazda, zvenku audi/bmw.. 

Suma sumarum, za ty penize co za to chteji, je to masakr.. oproti O3 je to uvnitr vazne hezci a dospelejsi (chvalim to, jak se jim povedlo zamaskovat tvrdy plasty ruznejma dekorama apod), furt je ale videt, ze tam je prostor kde by to mohlo bejt lepsi. Otazkou je, proc neni (restrikce, setreni, prostor pro lepsi model..?)

To co je velika chyba je dotykovy system na 90% vseho, kdyby alespon ta klima zustala jak byla a zbytek byl pres infotainment, tak by to bylo snad i dokonaly.

 

 

Upraveno od M_ike

Ve Světu motorů dnes test TDi man, zaměřují se na fungování motoru, závěr.

 

58DF931B-A3C8-41E9-AC62-108FDA5D84BE.jpeg

@M_ike takže se ti zdál mekkčí nebo tvrdší?

 

Jinak super zhrnutí ??????

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.