Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

minulý týden když bylo 17°C tak jsem sedl do auta, klasicky nastartoval, ale otáčky skočili hned na 2tis. a spotřeba aktuální byla kolem 3 litrů. Motor šel pomalu s otáčkami dolu, ale s cukáním. Když jsem prošlápl plyn tak se motor cukal. Zkoušel jsem o víkendu nasimulovat stejnou situaci abych to nahrál, ale zatím bez výsledku. Stalo se to někomu?

 

Díky.

Řídící jednotka bohatší směsí ohřívá katalyzátor, asi po 45 sekundách se to srovná a jde to normálně. Euro 6. 

Upraveno od gogorum

  • Autor

Tak to je zajímavé, při mínus 10 to až tak drastické nebylo tam se to pohybovalo kolem 1500 otáčkách

Ono je to jen v určitém rozsahu teploty motoru (respektive chladící kapaliny), ale 2000 ot. mně tedy přijde moc. I těch 1500. To jsem ještě u TSI motorů nikdy neviděl.

Zvýšený volnoběh při ohřívání katalyzátoru je cca 1200 max 1300 otáček za minutu. 2000 je moc, to není ono a nepřijde mi to jako zdravý projem motoru...

Mě to pocukává při cca lehce nad 1000. Pak se motor zklidní a po pár km přede na mezi 600-700.

Přes 2000 byla 120L s plným cucákem

Upraveno od milanxx

Pocukává na volnoběh? To mě taky sere, připomíná mě to 1.6mpi ve feldě!!! Tam teda býval pokles třeba 100-200 otáček. Teď u tsi si ani nevšimnu na otáčkoměru žeby to nějak pokleslo na vteřinu ale cítím to do zadku jak motor cuká. Ale to co popisuje vejbuch to teda neznám naštěstí.

No a studený nebo starty v 30 a výš stupních s 1.4i taky lahoda. Vlastně každej motor ve škodovce zatím s nějakýma takovýma neduhama. 

  • Autor

No mě se to taky nezdá, jako nechápu to, ale počkám zda se to stane ještě jednou a jedu do servisu, nevím proč motor v 17 stupních vytáčí motor na 2k,ale musím si to natočit nebo tam budu jak je dobře známo za vola, že to nejde nasimulovat to jim to už omlátím o hlavu :) Snad to nedopadne jak se škrtící klapkou a zase mě to někde nenechá :(

 

Tady to pocukavani je ten ohřev cat. A je to jeden z nesmyslu co chtěli v USA taky napadnout. Taky se to zapne při určité teplotě. A když je teplo tak se motor snadněji vytáčí výš.

Tie zvýšené otáčky, nemôže to spôsobovať zaseknutý plynový pedál, na to je aj TPI sú v ňom spomenuté aj tie zvýšené otáčky......

 

plynovypedal.pdf

Upraveno od Eric_

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.