Publikováno Březen 22, 20178 r Zdravím, minulý týden když bylo 17°C tak jsem sedl do auta, klasicky nastartoval, ale otáčky skočili hned na 2tis. a spotřeba aktuální byla kolem 3 litrů. Motor šel pomalu s otáčkami dolu, ale s cukáním. Když jsem prošlápl plyn tak se motor cukal. Zkoušel jsem o víkendu nasimulovat stejnou situaci abych to nahrál, ale zatím bez výsledku. Stalo se to někomu? Díky.
Březen 22, 20178 r Řídící jednotka bohatší směsí ohřívá katalyzátor, asi po 45 sekundách se to srovná a jde to normálně. Euro 6. Upraveno Březen 22, 20178 r od gogorum
Březen 22, 20178 r Autor Tak to je zajímavé, při mínus 10 to až tak drastické nebylo tam se to pohybovalo kolem 1500 otáčkách
Březen 22, 20178 r Ono je to jen v určitém rozsahu teploty motoru (respektive chladící kapaliny), ale 2000 ot. mně tedy přijde moc. I těch 1500. To jsem ještě u TSI motorů nikdy neviděl.
Březen 22, 20178 r Zvýšený volnoběh při ohřívání katalyzátoru je cca 1200 max 1300 otáček za minutu. 2000 je moc, to není ono a nepřijde mi to jako zdravý projem motoru...
Březen 22, 20178 r Mě to pocukává při cca lehce nad 1000. Pak se motor zklidní a po pár km přede na mezi 600-700. Přes 2000 byla 120L s plným cucákem Upraveno Březen 22, 20178 r od milanxx
Březen 22, 20178 r Pocukává na volnoběh? To mě taky sere, připomíná mě to 1.6mpi ve feldě!!! Tam teda býval pokles třeba 100-200 otáček. Teď u tsi si ani nevšimnu na otáčkoměru žeby to nějak pokleslo na vteřinu ale cítím to do zadku jak motor cuká. Ale to co popisuje vejbuch to teda neznám naštěstí. No a studený nebo starty v 30 a výš stupních s 1.4i taky lahoda. Vlastně každej motor ve škodovce zatím s nějakýma takovýma neduhama.
Březen 22, 20178 r Autor No mě se to taky nezdá, jako nechápu to, ale počkám zda se to stane ještě jednou a jedu do servisu, nevím proč motor v 17 stupních vytáčí motor na 2k,ale musím si to natočit nebo tam budu jak je dobře známo za vola, že to nejde nasimulovat to jim to už omlátím o hlavu Snad to nedopadne jak se škrtící klapkou a zase mě to někde nenechá
Březen 23, 20178 r Tady to pocukavani je ten ohřev cat. A je to jeden z nesmyslu co chtěli v USA taky napadnout. Taky se to zapne při určité teplotě. A když je teplo tak se motor snadněji vytáčí výš.
Březen 24, 20178 r Tie zvýšené otáčky, nemôže to spôsobovať zaseknutý plynový pedál, na to je aj TPI sú v ňom spomenuté aj tie zvýšené otáčky...... plynovypedal.pdf Upraveno Březen 24, 20178 r od Eric_
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.