Červenec 29, 201411 r Přesně nafoceno a popsáno, Rypicongu. (a taky zde http://forum.skodahome.cz/topic/123819-mikliskovo-b%C3%ADl%C3%A9-tsi-%C4%8Dko/page-17#entry1836757)
Leden 11, 201510 r Chci se zeptat jak je to s opěrkou nohy?Dala by se použít plastová z Fabie II nebo z Octavie II nebo III.Je v Etce tento díl?
Červenec 14, 201510 r Jelikož nemám chromované pedály, taky jsem zvolil trochu humpoláckou variantu guma+sucháč...
Červenec 14, 201510 r Z nouze ctnost, ale nevypadá to věru zle....jen bych ta dal o kus níž, až k lemu toho gumového koberce.
Červenec 15, 201510 r jo, na to z čeho to je, to vypadá celkem pěkně, ale také bych jí dal níže, aby byla max 1cm mezera...
Červenec 15, 201510 r No mozna dotycny nemel tak dlouhy kus, pokud ho nemel, tak to nalepil dobre, Vzhledem ke sklonu boty, kdy pata je na vodorovnem koberci a briska nohy se opiraji o gumu je to pak takhle OK, Ta bota tam je pod uhlem, ze se v podstate to odkryteho mista nedotyka
Červenec 15, 201510 r Jj bota se koberce nedotkne. Spíš mě začal trápit ten suchý zip.. zdá se, že na koberci zanechává stopy, tak nevím, jestli to není moc kontraproduktivní řešení... Sice ho ochráním před botama, ale jak bude vypadat, až z něj za rok ten sucháč strhnu...
Červenec 18, 201510 r Stopy typu ze ti vythne chlup ? Kdyz to porad nebudes sundavat a nandavat to bude ok. Porad lepsi nez dira od prosoupani Az to sundas, tak to stejne zaslapes ze to pak nebude videt.
Červenec 18, 201510 r Však sundáš a dáš zase něco nového, ne? S takovými obavami bys do toho nesměl ani sednout - jezdí na kastról a přitom se nehnul od baráku :-)
Červenec 18, 201510 r jezděte na boso a konečně ucítíte hebkost koberečků a pedálů :-) dneska jsem jel z koupáku, sandále od písku tak nebyla jiná volba, čuměl jsem jak to brzdí a jede jak drak ale opěrka kort u mě s DSG je potřeba, luxoval jsem to snad 20 min než jsem z toho dostal všechno. V zimě to je tuplem zapotřebí. Už jí mám doma, jen se tam zlomit a namontovat mi trvá 2 měsíce Upraveno Červenec 18, 201510 r od LEdit
Červenec 25, 201510 r Ona na Rapida existuje nějaká origo opěrka? Viz tento příspěvek a ty dvě malé fotky dole: http://forum.skodahome.cz/topic/132894-kryt-pro-nožní-opěru/?p=2065279
Červenec 25, 201510 r Autor Co vim ja, tak neexistuje, vse je prebrane z Fabie 2. Jako treba i pedaly. Tuhle mam taky.
Říjen 15, 20168 r Tak konečně jsem našel správné téma. Objednávám tuto opěrku: http://www.obautodily.cz/chromova-sportovni-operka-nohy-rs-pro-vozy-skoda-8168cz215/ Co mě ale zajímá je instalace, tady ve vláku se píše packy ohnout k sobě (pod opěrku) a ve fabii zase doporučují packy ohnout od sebe. Dokonce to někdo nepropichoval, ohnul dovnitř a dal na oboustrannou pásku. Ehm, která varianta drží nejlépe?
Říjen 15, 20168 r Autor Ma propichle, packy k sobe uz asi 3.5 roku a ok. Nejake oboustrance bych neveril i kdyz muj Rapid tam ma jen filc. Nevim jak to maji dnesni MR.
Prosinec 27, 20168 r Tak až teď jsem se rozhoupal k instalaci. Opěrka dle tvého návodu perfektní a opravdu cca 30 sek. záležitost, tzn. děkuji ještě jednou. Zato originální krytka na brzdu byla i s olejem, stopadesáti ku... a pi... hotová za slabé 2 hodinky
Duben 2, 20178 r Protože stále není v nabídce ŠA ani čínských prodejců opěrka levé nohy v designu sportovních nerezových pedálů II.generace, upravil jsem opěrku určenou původně pro OIII. Použil jsem tuto opěrku z https://www.aliexpress.com/item/For-Volkswagen-VW-Golf-7-GTi-MK7-Seat-Leon-Skoda-Octavia-A7-Rapid-Audi-A3-8V/32703332691.html?spm=2114.13010608.0.0.3ogXdc . Na tomhle webu najdete mnoho prodejců stejného produktu. I když je v popisu uvedeno, že pasuje i do RAPIDa, není tomu tak. RAPID nemá totiž originální plastový nášlap, za který by se tenhle dal jednoduše vyměnit. A tak nezbývá než improvizovat. 1. Je nutné odstanit všechny výstupky na spodní ploše a na boku nášlapu. Nejlépe to jde stopkovou modelářskou frézou o průměru 6 mm, upnutou do vrtačky. Kdo bude řezat nožem, pozor na úraz, plast je poměrně tvrdý! 2.Dále je nutné zarovnat boční zámek do roviny s plastem nášlapu - viz obrázek. 3. Dolní panel A sloupku demontujte: odcvakněte zezadu pojistku páky otevírání kapoty, odloupněte krytku plastového šroubu, šroub vyšroubujte. Vycvakněte opatrně plastový práh (asi tak tři nebo čtyři sponky) a pak vycvakněte panel A sloupku. 4. Na panelu je potřeba vytvořit jistící drážku a zub pro nášlap.Protože panel zapadá do drážky v koberci, bude nášlap dobře fixován proti posunu v obou směrech. Plast panelu je měkký, jde snadno řezat zalamovacím nožem.Je nutné odstanit i drobná žebra na rubu panelu, aby nášlap v zářezu dobře seděl. 5. Následuje snížení pravé hrany o 8 mm. V rozích není tvar hrany řezu přesně zkopírován, ale asi 2 cm od konce se ořezová křivka postupně snižuje, pokračuje stále téměř rovně. 6. Kdo se bojí s..e v síni. Tak praví lidové pořekadlo.Nyní je nutné udělat řez do koberce v rohu prahu, podlahy a podběhu, aby se tam mohl schovat roh nášlapu. Zvolil jsem toto řešení, protože by bylo nutné řezat a brousit i viditelnou část plastu nášlapu, což by nevypadalo esteticky. 6. Nyní doporučuji panel s nášlapem usadit na podběh do finální polohy včetně uchycení bočního panelu A sloupku ve svých úchytech vč. usazení do drážky kobece a nasazení lišty prahu. Dopasujte případné nepřesnosti v usazení. Nášlap nesmí o koberce odstávat, musí na něm ležet volně, bez pnutí. Dolaďte případně tvar hrany na pravé straně nášlapu. 7. Pro uchycení nášlapu na podběhu jsem zvolil systém pacek, zaklesnutých do koberce. Packy jsou z 1 mm pozinkovaného plechu. Mají tvar Z s výškou zubu 3 mm. Šířka je cca 10 mm, délka ramen 20 mm. Na nášlap přilepeny pomocí tavného lepidla. Je potřeba zvolit nějaké kvalitní, určené na plasty, aby dobře drželo. Umístění cca dle obrázku. 7. Na nášlapu si označte polohu, kde je zub u obou pacek (svisle i vodorovně). Pak zkušebně nášlap i bočním panelem usaďte. Na koberci si inkoustovou tužkou označte, kde budou řezy a...... řízněte. Udělejte řezy na každé straně o cca 5 mm delší než je šířka packy. Ničemu to nevadí, stejně to nebude vidět a usnadní to montáž. 8. Odtáhněte koberec a packy nášlapu zahákněte do prořezů. 9. Vše usaďte zpět na své místo a už se jenom kochejte výsledkem své práce. Opěrka je opravu pohodlná a s tou původní, pocházející ještě z dob první Octavie RS se opravdu nedá srovnat. Upraveno Duben 8, 20178 r od miklisek
Duben 2, 20178 r SUPER Mám ji doma a už jsem ji chtěl vyhodit. Prostě jsem si nevěděl rady jak ji uchytit. Díky
Duben 2, 20178 r Tak ať se dílko podaří. U takovéto instalace se vyplatí pečlivost a trpělivost při finálním ladění tvaru, aby to sedělo jako originál. Holt to není plug&play....
Duben 8, 20178 r V 2. 4. 2017 na 23:08, Whisperer napsal: SUPER Mám ji doma a už jsem ji chtěl vyhodit. Prostě jsem si nevěděl rady jak ji uchytit. Díky Upravil jsem tvar rozměrů ořezu. Jak jsem ladil uchycení, vybrání pro nášlap jsem musel prodloužit směrem dolů o 7 mm,a by seděl tochu níž. Dneska jsem zjistil, že díky vzniklé vůli nášlapu v bočním paneluzápadky mi vyskočily z koberce. Takže teď je obrázek s rozměry už upraven na správný rozměr, aby nášlap byl výškově bez vůle. Trochu je těžší je teď nasadit boční panel na své místo do úchytů, chce to trochu přiměřeného násilí, ale vše teď sedí a nehýbe se.
Duben 9, 20178 r Taky mám namontováno Packy jsme taky tak odřezal,ale zespod toho nášlapu jsem nalepil 3M Zip.
Duben 9, 20178 r Osobně zipu moc nevěřím, sice 3M je záruka kvality, ale mám radši festovnejší řešení, co se týká dodělávek na autě. Zvlášť když se jedná o bezpečnost komponentů řízení. Nikdy člověk neví, kdy se může opěrka posunout vlivem toho, že samolepicí část 3M zipu povolí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.