Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

moc bych Vás chtěl poprosit o radu ohledně mého problému na Altee r.v. 2005, tdi 77kw. Vím že to je škoda forum ale mělo by to být z koncernu stejné.
Stává se mi, že auto nastartuju a občas během cca 3-5 vteřin chcípne. zapnu opětovně zapalování a neproblikne žhavení. Až na několikátý pokus problikne a pak normálně nastartuje a auto jede v pohodě. Občas se mi také stane že když pustím zapalování, relátko sepne žhavení a vypne, když však hned nestartuju tak párkrát se mi stalo že žhavení opět zaplo a vyplo. Nebo se mi stane to že vše naběhne, ale když chci startovat tak motor točí jak když je vybitá baterka, pouze se překulí a nic. když vypnu a zapnu tak pak natočí v pohodě.
Na diagnostice mi to vyhazuje pokud se to stane závadu - 19781 - power supply terminal 15
v motorovém prostoru jsem všechny kostry pročistil. vizuelně překontroloval svazek od boxu, pod baterkou až ke konektorům řídící jednotky. dokonce jsem natáhnul ještě jednu kostru od baterky přímo na motor. dal jsem nové relé 458 v pojistkovém boxu v motorovém prostotu.
už si nevím rady. Může to třeba dělat spínačka? protože mě zaráží, že to žhavení se pustilo znova když jsem hned nestartoval.
Za všechny rady moc děkuji.

Upraveno od čenda85

To rele terminal 15 je nad pojistkama u ridice oznaceni tusim 460. 458 v motoru je terminal 30.

Upraveno od h2o

  • Autor

To jsem také přehodil za to původní 458 co jsem měnil v releovém boxu v motorovém prostoru.

Dneska ráno jsem málem neodjel ze školky když jsem vezl syna.

Jen k té kabeláži. žádný svazek jsem nerozmotával. jen jsem se podíval zda není někde zelený prášek z oxidace. Už opravdu nevím. Dneska startér otočil jednou a cvak relátka, pak po 2 vteřinách zase otočil motorem a cvak. Vypnul jsem zapnul klíček a baterka mohla motor urvat ale zase to nechtělo chytit a jen točil, protože neprobliklo žhavení = asi čerpadlo v nádrži neseplo.

Jsou zde 3 metody startování. jedna to že naběhne kontrolka žhavení ale do polohy startování se motor sotva otočí, nebo druhá je že žhavení nenaběhne ale startér točí s motorem jak blázen a nebo že naběhne kontrolka a v pohodě natočím.

Název tématu "TDi 77kw r.v.2004" je skutečně "výstižný". Dej to do souladu s pravidly fora, jinak to tady zamknu.

  • Autor

Tak jsem dneska dal nové relé 460 a elektrickou část spínací skříňky. Je to stále stejné. Napadá mě zda by to nemohl dělat samostatný řídící jednotka palubní sítě pod přístrojovkou.

Moc děkuji za nápady.

Upraveno od čenda85

  • 6 let později...
V 6. 4. 2017 na 0:20, čenda85 napsal:

Tak jsem dneska dal nové relé 460 a elektrickou část spínací skříňky. Je to stále stejné. Napadá mě zda by to nemohl dělat samostatný řídící jednotka palubní sítě pod přístrojovkou.

Moc děkuji za nápady.

Mužu se zeptat jak to dopadlo, jak se vyřešilo problém? Mam uplně stejný problem a nevím čim jit. Děkuji

@boti009 příspěvek přímo nad sebou se necituje, viz pravidla fóra. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.