Kane13 Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Je pravda, že na výstavní vozy mají prodejci jasně stanovený tzv. demo režim. Právě z toho důvodu, aby zákazník, který si takové auto koupí, nebyl ochuzený o několik měsíců služeb. Vuz byl evidentně aktivován 30.5.2017, směrnice na toto téma platí pro všechny vozy od 1.1.2017 (jestli se nepletu, @Habi001?) Nemám teď čas ji hledat, ale na 99% jsem si jistý tímhle datem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 před 15 hodinami, Aleš_BX napsal: pěkná blbost.... mám předváděčku, s kterou prodejce jezdil skoro 1/2 roku a logicky měl ŠKODA Connect služby aktivovány na sebe, aby mohl službu předvádět zákazníkům (podmínka tehdejší předváděčky - vyrobeno 02/2017) Ještě jsem to nestihl celé aktivovat na portále, protože na to nemám momentálně čas a s autem ještě nejezdím. ale při registraci mi to na portále psalo, že mi služba vyprší tuším 28.12.2018, což mě překvapilo, protože auto nejezdilo, stálo jen vystavené na prodejně. Uvidím až to dotáhnu celé do konce, třeba se to datum změní ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Moment - při registraci pouze vytváříš svůj účet, teprve při zadání PIN kódu do auta dochází k aktivaci. Nicméně ani tak si nemyslím, že by se datum změnilo. Řešil bych to s prodejcem. Je dost možné, že totiž nevyužili demo režim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Proto mě to právě zarazilo, že tam už bylo nějaké datum. PIN už mám, jen ho musím zadat do auta až bude čas. S prodejcem to bude asi složitější, ale až to celé dokončím, tak uvidím na čem jsem a kdyžtak ho zkontaktuju, ale jestli to k něčemu bude... Ještě mě zlobí jedna věc a to, že se připomíná SOS režim, že nefunguje správně a abych navštívil servis, ale pak to jakoby zmizí a SOS tlačítko svítí zeleně. Na maxidotu mi furt svítí oranžový trojúhelník s vykřičníkem (tuto kontrolku jsem nikde v manuálu nenašel). Může to nějak celé souviset s tím, že jsem to ještě celé neaktivoval na portále? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Je to celý divný. Lhůta pro Connect začíná totiž běžet až po odepsání auta ze systému, tzn. v 99% případů při předání vozu zákazníkovi. Pokud chceš, napiš mi do SZ prodejce, u kterýho jsi to kupoval, protože tento postup opravdu není standardní. Nevěnuju se Connectu nijak zvlášť do hloubky, ale tímhle jsem si jistý, konzultoval jsem to i s kolegou, co se na Connect specializuje. Ohledně SOS tlačítka bych určitě zajel na servis a toto reklamoval, taky to není standardní. Oranžový vykřičník je symbol, který znamená obecně nějakou "závadu", ale může to být klidně i nedostatek kapaliny do ostřikovačů. Když vstoupíš do rozhraní CAR, tak ve Stavu vozidla uvidíš konkrétně v čem je problém. Rozhodně to nebude souviset s nedokončenou aktivací služeb, SOS funguje vždy, a to i bez registrace. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 S prodejcem je to složitější, je to vlastně překupník, který nabízí nové vozy Škoda, ale není už oficiálním dealerem, je to takový prostředník mezi dealerem a zákazníkem. Vidíš, ten vykřičník mě nenapadl, že to může být i ostřikovač , mě to totiž OII kdyžtak píše hned na maxidotu s čím je problém (i ty ostřikovače). Tak to pak zkontroluju. Ten SOS režim kdyžtak někde pak nechám prověřit, četl jsem, že by měl fungovat i bez registrace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Tak tím pádem je to ale jasný. Auto bylo odepsáno ze systému v květnu (kdy ho překupník nejspíš kupoval). Proto je naprosto legitimní, že služby začaly běžet. Já měl za to, že jsi auto kupoval normálně u dealera. Každopádně SOS si určitě prověř. Když budeš chtít, napiš mi jméno toho překupníka, mám jeden tajný tip :-) Nic z toho vyvozovat nebudu, nemusíš se bát, je to jen má čistá zvědavost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Budu se tomu věnovat příští týden až auto přihlásím na značky. S tím servisem máš asi pravdu, ale zkusím se jich zeptat, kdyžtak vyzkouším kontaktovat škodovku. Auto je vyrobené v září, aspoň si to myslím, že by to tak mělo být (podle vystavení čistopisu TP), přesný týden jsem nezjišťoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Datum výroby zjistíš přesně třeba z aplikace "MyŠkoda" po zadání VIN čísla Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.inmite.prj.skoda.service&hl=cs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 (editace) před 1 hodinou, Aleš_BX napsal: l79 určitě to řeš se Škodovkou na kontaktech výše, nejlépe přímo tlačítkem klíčku, třeba ti komunikace ani nefunguje, jako nefungovala mě, neuikládaly se jízdy nic.... mám Octávku vyrobenou 02/2017 Tlačítko se servisním klíčem nebude aktivní, protože jak psal výše, nemá aktivovaný účet. Za mě lepší než kontaktovat support apod. je zajet do autorizáku a tam to vyřešit. Na supportu tě tam stejně pošlou, protože po telefonu ani po mailu beztak nic kloudnýho nevyřeší. EDIT: A abych byl politicky korektní - tlačítko servisního klíče slouží v případech, kdy je nějaká porucha zabraňující další jízdě. Nemělo by se "zneužívat" pro dotazy na kontrolky, tlačítka apod. Editováno: 30. leden 2018, autor: Kane13 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Jen pro zajímavost uvedu, že už mám možnost na skoda-connect prodloužit službu Infotainment Online. Cena na 1rok je stanovena na 1890Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 To, že jsi zažil takové trampoty mě samozřejmě mrzí, ale proto hned nemusíš psát o mé zaslepenosti. A ne všechny servisy jsou mizerné. Krom toho praxi jsem měl možnost zažít s několika desítkami aut, a to v době, kdy byla tahle služba úplně v plenkách a s vývojáři jsem strávil na telefonu desítky hodin, když něco nefungovalo. A tlačítkem s klíčem se, při aktivaci účtu, dovoláš na ÚAMK, když už jsme u toho Být tebou, asi změním servis. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 před 16 hodinami, Martab napsal: Datum výroby zjistíš přesně třeba z aplikace "MyŠkoda" po zadání VIN čísla Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.inmite.prj.skoda.service&hl=cs Tak jsem koukal pomocí aplikace, kterou používám třeba na kontrolky a návody a výroba auta sedí s vystavením TP - 14.9.2017. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 Jak píše @Kane13, tlačítko s klíčem slouží pro kontaktování ÚAMK, ty ti s těmito věci nepomůžou. Nicméně máš tam ještě tlačítko se symbolem ,,i,,. Copak to asi znamená? Infolinka samozřejmě, tam můžeš směřovat své dotazy a stížnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 Nevím o tom, že bych se znemožnil, ale OK, je to tvůj názor. Já se jen snažil pomoci. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakoubek_ Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 Tak jsem také kouknul na dokoupeni služeb a uz to mame také v nabídce CareConnect 1620,- a InfotaimentOnline 1890,- coz je 3510,- coz je opravdu celkem dost. A mají to pekne rozdelene, aby bylo potřeba oboji... 9+8 služeb. Bylo mi nekdy loni receno, ze ceny se teprve promysleji, uz to vymysleli... J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 @Aleš_BX, ano Škoda Connect je opravdu ještě v plenkách, v tom s tebou souhlasím. Ale tvé výroky ohledně některých funkcí byli opravdu nepřesné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 Což ovšem nic nemění na faktu, že se dovoláš na ÚAMK. Vím, že jsem v tvých očích teoretik, ale přímo na ÚAMK jsem školil zaměstnance a byl jsem svědkem několika rozhovorů přes servisní klíček. Ale už tě nebudu provokovat 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 před 3 hodinami, jakoubek_ napsal: Tak jsem také kouknul na dokoupeni služeb a uz to mame také v nabídce CareConnect 1620,- a InfotaimentOnline 1890,- coz je 3510,- coz je opravdu celkem dost. A mají to pekne rozdelene, aby bylo potřeba oboji... 9+8 služeb. Bylo mi nekdy loni receno, ze ceny se teprve promysleji, uz to vymysleli... J. Já jsem přemýšlel, že bych se na Infotainment online po skončení vykašlal a připojoval se normálně přes mobil, mám Amundsena a tam není slot na SIM, takže bych prostě data sdílel. To by mělo takhle normálně fungovat ne? Ten careConnect bych obětoval, pokud by to fungovalo bez problémů, je to vlastně takové "špehování" auta a to není špatná věc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 Aleši, opět útočíš. Nevíš ani co, ani koho konkrétně ani v jakém rozsahu jsem školil a prskáš po mně jako klobása na pánvi. Tahle debata mě nebaví, promiň. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 jakoubek_ > ano, je to docela vysoká cena. Při koupi auta prodejce odhadoval podstatně nižší cenu. Co se dá dělat, jako zákazník si to zřejmě i tak zakoupím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakoubek_ Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 Asi tak, cena je to nehezka, ale prodlouzim oboji... Takze je vlastne nastavena spravne, když se to kupuje... J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 před 31 minutami, Aleš_BX napsal: a co tím jakože myslíš že by fungovalo? Jakou máš na mysli službu? Myslel jsem, že stačí připojení k netu a tyhle služby (infotainment) by načítaly data a fungovalo by to. Nebo se pletu? Nebo jsou obě služby (infotainment + careconnect) provázané a jedna bez druhé samostatně nejde? Potom bych nerozumněl tomu, že jsou obě oddělené pro další dokoupení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 Díky za vysvětlení, čili jsem to pochopil správně. Na Infotainment Online mi stačí moje připojení a nemusím dokupovat. A tím "obětováním" u Care Connect jsem myslel, že si ho právě dokoupím (obětuju peníze) . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 Infotainment Online je sluzba (subscription) ktera poskytuje obsah, takze pokud to nebudes mit aktivni (Infotainment Online), tak ti data (WLAN/CarStick) nepomuzou... Jeste jednou se koukni co pise @Aleš_BX 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.