Přejít na obsah

Výmena vstrekov


MPXSUPERB

Doporučené příspěvky

Zdravim, a vopred sa velmi ospravedlňujem....ale aj napriek tomu ze asi porusim pravidla mohol by mi niekto skuseny odpovedať .....vopred velmi pekne dakujem

Zaujima ma či bola vykonaná zvolavacia akcia na výmenu vstrekov u 2.0 TDi (125kw);;CFGB; DSG(F1-radenie); datum uvedenia do prevadzky 5/2012 ...193 000km......
pripadne pri akom najazde km sa hlasia vstreky na výmenu...

Este raz dakujem a ked budem pobliz niekoho z fora pozivam na pivo :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim, 

 

Mno, ja mam kod motora CFFB 2.0 TDI 103KW DSG, a pri 193 000 som menil 1x vstrek, lebo uz len kvapkal a na studeny start mi uz necyhtalo prvy krat a ked chytilo tak klepotal motor (bol na testoch na pristroji od BOSCH) a zvysne tri mam tak hraničné hodnoty, ze sa mi tiez hlasia na vymenu. A to mam skutocnych 195 000. Udajne sú taký, ktory maju 280 000 a povodne. Mno, neviem. Ci mam ja smolu, alebo oni stastie. A to podotýkam, tankujem iba Slovnaft EVO diesel.  Zotrvacnik mi odisiel pri 193500 km. A nie som jazdec formule F1, snažím sa davať pozor na ten motor aj prevodovku. dokonca v zime, kym je studeny motor som isiel na manual, aby mi DSG nepodtacalo motor. Mam kamarata, ktorý je k svojmu autu barbar alebo netvor, podla mna v nom este ani DSG nevidelo novy olej a co? Tomu autu nic nie je. Proste nechapem. Ale cim davam viac pozor, tym skor mi vsetko odchadza. Motorovy olej menim po najazdeni 14 500km a mam v nom Long Life (30 000), vzdy menim s olejom komplet vsetky filter. Takze asi je to individualne kedy sa co hlasy na vymenu. podotykam do 193 000 sa na aute absolutne NIC neopravovalo. Vobec nic. Rozvody som vymenil pri 180 000km (aj toto je podla intervalu 210  000, ja tomu nechcem verit. ) 

Editováno: , autor: tomitee
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam 125kw CBBB aktualne najeto 450 000km. Olej jezdim Long life,ale menim kolem 15-20tkm tankuju od zacatku v JZD,VIF jsem tam nalil 1 plechovku,kdyz jsem ji dostal. Rozvody delam po 150tkm. Na 347 000km delane jen vyvazovaky. Jinak vse origo. Jezdim svižně. Dalnice 140-180kmh. Okresky 120kmh,nekdy vice. Tuebo dochlazuju jen pokud priletim po rychle jizde. Vstriky origo,turbo,spojka,DPF. U druheho SII 2011 125kw CFGB(kupovan jety s 80tkm) pri 140tkm kovove  piliny na filtru a preventivne meneny vsechny vstriky,čerpadla,hadice. Tam bylo tankovano obcas v JZD,kdyz jsem s tim jel ja,jinak benzina,OMV,ONO,Shell.... dokud nebudou piliny ve filtru,tak bych nic preventivně nemenil,protoze neni treba. 

20170126_151323.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Ahojte. ja som sa tiez trochu zaujimal o naftu u nas na SK. Je tu ale stanovena norma zakonom ze kazde dieslove palivo musi obsahovat minimalne 7% bio zlozky.

Tak je jedno ci dame V-Power alebo Fuel save vsade je bio zlozka v rovnakom pomere. jedine je rozdiel ze v nafte OMV max motion je namiesto biozlozky FAME,

je biogénna látoka HVO v tom istom pomere. A tot moja otazka. Uz o tom niekto pocul?  Je to naozaj lepsie ako ta FAME biozlozka?

 

A zo Shellu som dosal tiez zaujimavu odpoved...

 

 

"Shell v případě mísení fosilních paliv s biosložkami první generace ( tedy těmi, které jsou vyrobeny z potravinových zdrojů ), k prodeji paliv s vysokým objemem biokomponent nepřistoupil. Upřednostnili jsme vývoj tzv parafinické nafty – GTL ( Gas to Liqud ), kdy se jedná o zkapalněný plyn, nebo obecně označovaných XTL, kdy ve všech případech prvotní surovina prochází Fischer-Troph syntezou. Minulý rok Shell úspěšně na Evropské bázi prosadil schválení závazné kvalitativní normy pro tento typ paliv a palivo je již v prodeji např v UK, NL a v blízké době bude v Německu.

Určitě Vás potěšíme informací, že tento typ nafty má min cetanové číslo 80, je bez biosložky a je i velmi přátelský k životnímu prostředí "

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj,

 

 

Když jsem se pokusil dát pokročilé měření hodnot a zašktrnul ... injector deviation ...., tak mi to psalo N/A a žádná hodnota se nezobrazovala.  Nevíte co s tím?

Přitom nakodování pátých dveří mi šlo.. Jo a třeba  načíst bloky u automatické převodovky mi jde.

Engine_01_measure_blocks.jpg

 

 

Edit. Tak v pokročilém měření hodnot už mi to jde. Ale hodnoty jsou tedy mizerné 2. 3. vstřik před smrtí.

Myslíte, že by vstřikům pomohlo vrátit se zpět na před dieselgate SW?  Na DG SW má auto teď najeto cca 6 tis km  a celkově má najeto 210 tkm.

Editováno: , autor: koudy_123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...