Publikováno Duben 18, 20178 r Zdravim, a vopred sa velmi ospravedlňujem....ale aj napriek tomu ze asi porusim pravidla mohol by mi niekto skuseny odpovedať .....vopred velmi pekne dakujem Zaujima ma či bola vykonaná zvolavacia akcia na výmenu vstrekov u 2.0 TDi (125kw);;CFGB; DSG(F1-radenie); datum uvedenia do prevadzky 5/2012 ...193 000km...... pripadne pri akom najazde km sa hlasia vstreky na výmenu... Este raz dakujem a ked budem pobliz niekoho z fora pozivam na pivo
Květen 4, 20178 r Zdravim, Mno, ja mam kod motora CFFB 2.0 TDI 103KW DSG, a pri 193 000 som menil 1x vstrek, lebo uz len kvapkal a na studeny start mi uz necyhtalo prvy krat a ked chytilo tak klepotal motor (bol na testoch na pristroji od BOSCH) a zvysne tri mam tak hraničné hodnoty, ze sa mi tiez hlasia na vymenu. A to mam skutocnych 195 000. Udajne sú taký, ktory maju 280 000 a povodne. Mno, neviem. Ci mam ja smolu, alebo oni stastie. A to podotýkam, tankujem iba Slovnaft EVO diesel. Zotrvacnik mi odisiel pri 193500 km. A nie som jazdec formule F1, snažím sa davať pozor na ten motor aj prevodovku. dokonca v zime, kym je studeny motor som isiel na manual, aby mi DSG nepodtacalo motor. Mam kamarata, ktorý je k svojmu autu barbar alebo netvor, podla mna v nom este ani DSG nevidelo novy olej a co? Tomu autu nic nie je. Proste nechapem. Ale cim davam viac pozor, tym skor mi vsetko odchadza. Motorovy olej menim po najazdeni 14 500km a mam v nom Long Life (30 000), vzdy menim s olejom komplet vsetky filter. Takze asi je to individualne kedy sa co hlasy na vymenu. podotykam do 193 000 sa na aute absolutne NIC neopravovalo. Vobec nic. Rozvody som vymenil pri 180 000km (aj toto je podla intervalu 210 000, ja tomu nechcem verit. ) Upraveno Květen 4, 20178 r od tomitee
Květen 5, 20178 r Mam 125kw CBBB aktualne najeto 450 000km. Olej jezdim Long life,ale menim kolem 15-20tkm tankuju od zacatku v JZD,VIF jsem tam nalil 1 plechovku,kdyz jsem ji dostal. Rozvody delam po 150tkm. Na 347 000km delane jen vyvazovaky. Jinak vse origo. Jezdim svižně. Dalnice 140-180kmh. Okresky 120kmh,nekdy vice. Tuebo dochlazuju jen pokud priletim po rychle jizde. Vstriky origo,turbo,spojka,DPF. U druheho SII 2011 125kw CFGB(kupovan jety s 80tkm) pri 140tkm kovove piliny na filtru a preventivne meneny vsechny vstriky,čerpadla,hadice. Tam bylo tankovano obcas v JZD,kdyz jsem s tim jel ja,jinak benzina,OMV,ONO,Shell.... dokud nebudou piliny ve filtru,tak bych nic preventivně nemenil,protoze neni treba.
Červen 19, 20178 r Tak to je masakr , já ted koupil CBBB s 240ti tisícema, tak když se k tomu budu chovat, tak mám předpoklad, že mi 200tkm vydrží :-)
Červenec 31, 20178 r Ahojte. ja som sa tiez trochu zaujimal o naftu u nas na SK. Je tu ale stanovena norma zakonom ze kazde dieslove palivo musi obsahovat minimalne 7% bio zlozky. Tak je jedno ci dame V-Power alebo Fuel save vsade je bio zlozka v rovnakom pomere. jedine je rozdiel ze v nafte OMV max motion je namiesto biozlozky FAME, je biogénna látoka HVO v tom istom pomere. A tot moja otazka. Uz o tom niekto pocul? Je to naozaj lepsie ako ta FAME biozlozka? A zo Shellu som dosal tiez zaujimavu odpoved... "Shell v případě mísení fosilních paliv s biosložkami první generace ( tedy těmi, které jsou vyrobeny z potravinových zdrojů ), k prodeji paliv s vysokým objemem biokomponent nepřistoupil. Upřednostnili jsme vývoj tzv parafinické nafty – GTL ( Gas to Liqud ), kdy se jedná o zkapalněný plyn, nebo obecně označovaných XTL, kdy ve všech případech prvotní surovina prochází Fischer-Troph syntezou. Minulý rok Shell úspěšně na Evropské bázi prosadil schválení závazné kvalitativní normy pro tento typ paliv a palivo je již v prodeji např v UK, NL a v blízké době bude v Německu. Určitě Vás potěšíme informací, že tento typ nafty má min cetanové číslo 80, je bez biosložky a je i velmi přátelský k životnímu prostředí "
Červenec 28, 20187 r Byl by někdo ochotný posoudit jak jsou na tom vstrikovače viz foto. Motor 2.0tdi 125kw CFGB Děkuji Najeto poctivých 190tkm Upraveno Červenec 30, 20187 r od Xanticek4400
Srpen 2, 20187 r Len na okraj, vstreky sa maju udajne merat do max. 30 sekund po starte studeneho motora. To mi hovoril kamarat, ktoy robi v skoda service, zevraj to tak maju v priruckach (?)
Srpen 2, 20187 r @Martttin nehovorím, že tvoj kamarát hovorí blbosť, ale ja som postupoval podľa tohto návodu : https://www.autoconnect.sk/www-autoconnect-sk/5-NAVODY-POSTUPY/29-Kontrola-vstrekovacou-TDI-VAG Zajtra môžem odmerať za studena.
Srpen 3, 20187 r Ved prave, to su tie "jedna baba povedala" a pokial to sam nevidim, tak netvrdim, ze to tak musi byt. Preto by som aj toho kamarata bral s rezervou, snad sa niekto skolenejsi ozve aj tu
Srpen 3, 20187 r takato kontrola je na nic, teraz sme riesili touran 2,0 TDI CHFC korekcie lepsie ako vyssie uvedene a vibrovalo motor pri zatazi na 4-5-6 prev. stupni, vymenilo sa vsetko mozne a nakoniec to bolo vstrekovacmi
Srpen 3, 20187 r @bady555 nemyslím.... Tie hodnoty sú reálne. Možno v tvojom prípade keď si vymenil viac vecí, tak to pomohlo. Možno vstreky nebola jediná chybná vec.
Říjen 12, 20186 r Tak to myslim, ze trochu prehanas. Suhlasim, ze niesu vsemohuce, napriklad ti neodhalia ukapavajuci vtstrek, ale pokial su hodnoty zle, vie to co to povedat ;)
Listopad 2, 20186 r Ahoj, Když jsem se pokusil dát pokročilé měření hodnot a zašktrnul ... injector deviation ...., tak mi to psalo N/A a žádná hodnota se nezobrazovala. Nevíte co s tím? Přitom nakodování pátých dveří mi šlo.. Jo a třeba načíst bloky u automatické převodovky mi jde. Edit. Tak v pokročilém měření hodnot už mi to jde. Ale hodnoty jsou tedy mizerné 2. 3. vstřik před smrtí. Myslíte, že by vstřikům pomohlo vrátit se zpět na před dieselgate SW? Na DG SW má auto teď najeto cca 6 tis km a celkově má najeto 210 tkm. Upraveno Listopad 2, 20186 r od koudy_123
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.