Wlady1980 Vloženo 18. Červen 2019 Sdílet Vloženo 18. Červen 2019 Tie hodnoty su len vypocitane, nemusia korespondovat s realnym stavom. Predpokladam ze auto s 300tis km regeneruje pod chvilou a kazdu chvilu sa moze filter ozvat na vymenu..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 18. Červen 2019 Sdílet Vloženo 18. Červen 2019 43 procent myslim celkovou zaplnenost. Regenerace se mi spousti okolo 100 a ve 23 se mi to ukonci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 18. Červen 2019 Sdílet Vloženo 18. Červen 2019 před 6 minutami, Wlady1980 napsal: Tie hodnoty su len vypocitane, nemusia korespondovat s realnym stavom. Predpokladam ze auto s 300tis km regeneruje pod chvilou a kazdu chvilu sa moze filter ozvat na vymenu..... A to s tim chce vyraziz na dovcu ?. Ze pry VW taky nezastavis ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckyluck001 Vloženo 18. Červen 2019 Sdílet Vloženo 18. Červen 2019 OK, dík. Není už nějaká "alternativa" na iPhone? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rbk151 Vloženo 18. Červen 2019 Sdílet Vloženo 18. Červen 2019 Ja mam 174tis km, oil ash residue 38,40 g , to ze sa to konci pri cca 20 % rozumiem, len mi je divne ze sa to spusta pri cca. 90% +- Mozno offtopic otazka, nepatri k adapteru a aplikacii ale k dpf samotnemu, k comu sluzia tie dpf cistice ktore sa aplikuju do nafty? ma vyznam ho davat ked filter je celkovo zaplneny na 38,40 g ? Aka hodnota po aplikacii klesne? Pretoze vyznam toho cisticu dpf do nafty je taky, ze pomaha regenerovat filter pri nizkej teplote, cize prevadzka v meste, ale hodnota oil ash residue (popol z oleja) asi nekledne po aplikacii ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlady1980 Vloženo 18. Červen 2019 Sdílet Vloženo 18. Červen 2019 Ten pripravok mozno pomoze samotnemu procesu regeneracie ale celkovemu zaplneniu asi nie...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
she4lock Vloženo 18. Červen 2019 Sdílet Vloženo 18. Červen 2019 @Devil... Nejedná se o kodovani, ale musi se doplnit modul, nejaka kabelaz a zasah do budiku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlady1980 Vloženo 18. Červen 2019 Sdílet Vloženo 18. Červen 2019 @she4lock Mozes byt konkretnejsi? Ako vidis, zaujima nas to viacerych....Alebo aspon daj typ, kdo ti to robil..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
she4lock Vloženo 18. Červen 2019 Sdílet Vloženo 18. Červen 2019 @Wlady1980 Co se týče instalce, tak nevim. Nechal jsem si to dodělat od člověka z VW clubu - Ergo. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mioa701 Vloženo 19. Červen 2019 Sdílet Vloženo 19. Červen 2019 Je normalne, ze regeneracia zacne skor, ako pri 100% zaplneni, jazdim 99% dialnice a zacne sa takmer vzdy pri 62%, skonci pri 12% ak ma podmienky dobehnut do konca. Ak napriklad auto vypnem pri 62% zaplneni, dalsiu jazdu vyjdem na dialnicu, regeneracia sa zacne hned ako sa motor ohreje na prevadzkovu teplotu, t.j. pri 63-64% zaplneni. Ak pri prebiehajucej regeneracii na dialnici s tempomatom na 130 vypnem tempomat a spomalim (kamion v lavom pruhu, zapcha) a filter je uz zregenerovany pod 20%, regeneracia sa hned ukonci. Samozrejme toto vsetko plati pri aktivnej regeneracii. U kazdeho je to inak, nezistil som, ako sa da nastavit napriklad aby regenerovat zacalo pri 80%-90% zaplneni filtra. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metrix.m Vloženo 19. Červen 2019 Sdílet Vloženo 19. Červen 2019 Za mě ještě poznatek že hlavně neslapat na brzdu. Tempomat, nebo plyn ale hlavně ne brzda, ta ukončuje čištěníOdesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marbl Vloženo 19. Červen 2019 Sdílet Vloženo 19. Červen 2019 (editace) Provozujeme 6 automobilů s touto aplikací a u žádného se nám brzděním aplikace neukončuje. Pro ty, co si nevědí rady, jak zaplatit aplikaci bez karty mám řešení. Kupte si předplacenou Go kartu za 150 Kč, stačí mít povolené m-platby a aplikaci zaplatíte z kreditu. Zbytek můžete provolat. :-) Když se chce, řešení se vždy najde. Editováno: 19. Červen 2019, autor: marbl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlady1980 Vloženo 19. Červen 2019 Sdílet Vloženo 19. Červen 2019 Neukoncuje sa aplikacia a proces regeneracie filtra....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marbl Vloženo 19. Červen 2019 Sdílet Vloženo 19. Červen 2019 Jasně, omlouvám se za nepřesnou formulaci. Proces regenerace filtru se nám neukončuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mioa701 Vloženo 19. Červen 2019 Sdílet Vloženo 19. Červen 2019 Je to v podstate irelevantne, kedy sa regeneracia ukoncuje, u mna to funguje tak ako som pisal vyssie. Treba si uvedomit, ze som pisal o poslednych 10% vypalovania. Pri zacati regeneracie a 50% zaplneni je jasne, ze mozem brzdit kolko chcem, filter sa bude dalej cistit a regeneracia sa skor neskonci pokial motor nevypnem. Skor by som chcel vediet ci je vobec mozne zmenit, aby zacalo vypalovat neskor ako pri 62% zaplneni sadzami.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlady1980 Vloženo 19. Červen 2019 Sdílet Vloženo 19. Červen 2019 U mna sa vzdy filter zaplnuje na 100% pokial, predchadzajuca regeneracia nebola prerusena. Ak som auto vypol pocas regeneracie, tak RJ spusit regeneraciu znova a filter nemusi byt plny.... Na to je ta cervena ikonka, ktora zobrazuje samotny priebeh regeneracie alebo to ze bude nasledovat pokracovanie nedokoncej predchadzajucej regeneracie..... Takze predpokladam ze sa tebe stava, ze si nemal ukoncene regeneracie, preto RJ necakala na uplne naplnenie.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 20. Červen 2019 Sdílet Vloženo 20. Červen 2019 Já začal mí problémy s aplikaci po přechodu na před dieselgatový soft ŘJ (9015) ze softu 9979 (po dieselgatový). Dřív se regenerace spouštěla na nějakých 22,35g zaplnění a 100% ukazateli a nyní se spouští regenerace na nějakých 65% a zaplnění to ukazuje 14,78g přesně. Dříve se mi regenerace zastavovala na 22% nyní se dostanu až na 11%. Možná jsem měl udělat po tom flashi jednotyk i nějaký reset adaptačních hodnot, anebo si to ŘJ udělala sama a ještě se učí. Ale už s tím mám najeto pár tisíc kilometrů je to pořád stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 20. Červen 2019 Sdílet Vloženo 20. Červen 2019 V 18. 6. 2019 na 12:24, JayBee1 napsal: Tohle se řešilo o pár stran zpět. Už lze vývojáři zaplatit, aniž by musely být v Googlím účtu uloženy údaje o platební kartě? Nějak nerozumím tomu v čem je problém mít v Google Play kartu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 20. Červen 2019 Sdílet Vloženo 20. Červen 2019 sice off topic, ale už to slovní spojení google a karta ti nevadí ? :D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 20. Červen 2019 Sdílet Vloženo 20. Červen 2019 Nevadí. Nejsem paranoidní. Běžně platím přes Google Pay mobilem, nikdy mi nic z účtu nezmizelo, ani nedošlo ke znužití karty. Ale pokud někoho baví si kupovat kredit, přehazovat SIM karty a platit za to aplikace, tak evidentně neví jak naložit s volným časem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 20. Červen 2019 Autor Sdílet Vloženo 20. Červen 2019 Matrix, uz si napisal co si myslis o piratstve. Teraz pre zmenu o znalostiach platieb na GP. Myslim, ze OT by uz stacilo. Dik. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe Ťo Vloženo 1. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2019 ahojte, dnes som na alze kupil elm327, vsetko funguje ako ma, len ma zarazil ten egr ventil, znamena to ze je uz upchaty?a co ostatne hodnoty, tie su ok? auto som nedavno kupil, mam na nom najazdene len 3 000km.dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlady1980 Vloženo 1. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2019 Myslis tak, ze ti si na nom najazdil 3000km a predchadzajuci majitel 96000km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe Ťo Vloženo 1. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2019 ano tak som to myslel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 2. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2019 @Pe Ťo Ne, prostě ECU motoru zrovna z nějakého důvodu EGR zavřela. Určitě to tak nemáš pořád - zapni si automatický update (viz zde) a zjistíš, že se hodnota uzavření EGR během cesty hýbe. Jinak hodnoty vypadají být v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.