Přejít na obsah

Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter


Doporučené příspěvky

V 26. 9. 2021 na 20:40, sk0d@ napsal:

Čágo bágo šílenci

 

Odomknuta verzia 3.20.9

 

Pekny zbytek vikendu

 

https://uloz.to/tamhle/iHjB2LC74MzD#!ZGMvAGR0LJAxATEwMGqzBQV5MwuRrx00GyL1oHyjZTf4MzV=

Čauec, funguje to prosím i na DTUA ? Zkoušel jsem to s aktuální apkou a kód motoru není v seznamu a nefunguje to ani přes "Read from ECU"

Screenshot_20230616_223038_VAG DPF.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj,

 

zakoupil jsem placenou verzi VAG DPF, otestoval i free verzi. Bohužel se zřejmě nepřipojí. Při testu OBDII vše ok. Když chci připojit OBDII k apce VAG DPF bt se spojí, ikona OBDII je modrá a toči se kolečko aktualizace. Poté ikona OBDII zčervená a hodnoty z automobilu se nenačtou. Přikládám foto...

Poradí někdo? Díky.

Screenshot_20231001-110839.png

Screenshot_20231001-111402.png

Screenshot_20231001-111056.png

Screenshot_20231001-111122.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...

Verzia 3.29.12

 

- added DCZA engine to group 14
- added DNAA engine to group 21 with partial support
- added CAAC engine to group 2
- added custom audio notification option
- solved BT power off issue for Android 13 devices
- CAHA replaced Post Injection 1 with Differential Pressure parameter

 

https://filecr.com/android/vag-dpf/

(preinštalované cez verziu 3.20 funguje )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Chlapi, mám dojem že můj motor není podporován CLHB

 

octavie 3 rok 2015 1.6 tdi 66kw

 

Sušilova jsem plnou verzi a stejně nefunguje

 

případně rady?

 

Přikládám screen

 

 

Screenshot_20241102_102959_ELM327 Identifier.jpg

Screenshot_20241102_102531_VAG DPF lite.jpg

Editováno: , autor: Zbořka
Doplnění info
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je nového v nejnovější verzi 3.39.12 :

Opravy drobných chyb a vylepšení

 

Podporované motory: DETA, CRBC, CFHD,CUNA, CFFB, CFWA(*), CLHA, CXXB, CAYC (částečně pracuje na Passat 3C MY10), CAHA (beta, vyžaduje ověření), CXHA, DTTC (ne MY2022 a následující), CDUC 

 

Motory úspěšně testované uživateli: CFGB(*), CFGC, CJCA, CRMB, CUPA, CUSA, CXFA, CAYB, CAYD, CRLB, CUTA, CFHC, CAGA(*), CSHA, CJCD, DFSB, CLAB, DFLA, DCXA, CFCA, CGLC, CFJB, CFHA, CRUA, DDYA, DFFA, CRKB, DCYA, DFCA, CUUB, CGLB, CUAA, CUSB, CAPA(*), DFGA, DFSF, DFHA, CNHA, DGTA, DGTE(*), CCWA, DGDA, DLUB, CJCB, DGTD, CDUD, CSUD, DEUA, DAUA, DJGA, CXXA, DFEA, DBGC, CAYA, CRTD, DGDB, CUUA, DAVA, CKFC, CRCA, CGQB(*), DDDA, DCZA, CAAC, DNAA(*), CAAB, DTUA(§) 

(*) = částečná podpora nebo v závislosti na verzi SW 

(§) = pouze pro 11bitový iniciační protokol 

DŮLEŽITÉ některé z výše uvedených motorů mohou být nekompatibilní, záleží na verzi softwaru motoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj,

poslední dobou se mi při každé jízdě spouští regenerace DPF.

Zakoupil jsem si tedy aplikaci + ELM 327.

Při sledování diagnostiky za jízdy pře aplikaci se mi nějak nezdá hodnota Soot Mass Measured, která je daleko vyšší (např 23,88 g) než SM Calc. (3.49g) a také během jízdy strašně rychle stoupá. 

Když se dostane na hodnotu cca 24 tak hodnota SM Calc. také zvýší na stejnou hodnotu a začne regenerace.

Tato regenerace však jede a nedojde k jejímu dokončení ani po hodině jízdy na dálnici.

Kde by mohl být prosím problém?

Díky za radu.

Tomáš

 

 

01.png

02.png

03.png

Editováno: , autor: Dr.Catch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 11. 2024 na 14:49, sosko napsal:

Symptómy naznačujú plný filter.  0.17litra oil ash residue je takmer plná kapacita  (0.175-0.18 L ) . Diferenčný tlak tiež nevyzerá zdravo, vídávam 3-6 hPa.

Jak můžeš toto tvrdit když hned příspěvek nad tímto má oil 45... ale s tím tlakem souhlasím. 

Editováno: , autor: Zbořka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 45 minutami, Zbořka napsal:

Jak můžeš toto tvrdit když hned příspěvek nad tímto má oil 45... ale s tím tlakem souhlasím. 


Pardon za offtopic (Pawouk), len odpoviem na dotaz, aby niekto nebol v omyle.

Vag dpf ukazuje to , čo podporuje riadiaca jednotka (aký typ merania). V príspevku s 45 oil , je oil residue v gramoch, v príspevku s 0,17 sú jednotky litre.

Editováno: , autor: sosko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...