Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

A co ti jeste ten MEKÁNIK vykecal do hlavy, misto ty diry co ti tam teda hezky udelal :D

 

On s temito motory ma uz zkusenosti ? uz delal repas motoru ? ........ Jeste jsem za celou dobu nevidel auto, kde bybyl prave potkany motor u teto nove konstrukce motoru !!!!!

Pan mekanik v tom ma mozna trochu bordel.

 

Ja osobne tem motorum duveruji. Dneska To neni ve smyslu nesmrtelne rotacky 1.9 TDI 66kw, ze si nalil klidne i fritovaci olej a jezdil si, dneska si volis auto podle velikosti, do ktereho auta de v podstate obleknes. Kdyz budeme mluvit o motorech, jak by smet. Vse ma u vsech automobilek navaznost, jen to proste lidi furt nedokazou pochopuit.

Ano, dnesni auta jsou jeste vetsi spotrebni zbozi, ale urcite to nedelaji automobilky naschval.

Jaka je poptavka takova je nabidka..... chcete levny auto,.... dobre, budete mit levny auto,.... s vybavou ? ..... dobre,... ale na ukor ceho to bude,... samozrejme na ukor materialu a ruznych zmen. Zacina to tisickrat diskutovanymi tvrdymi plastamy a konci to treba u chybejici decky kapoty ;)

 

Vse si delame jen a jen sami, stejne tak krasny muze byt priklad i kvalita potravin.

 

Tohle jsou proste nesmrtelna temata a nikdo s tim stejne proste nic neudela. Tak to je, tak to bude :)

Este som zabudol na jednu vec. Vypni si/daj si vypnut SS.

Da sa to aj nejako natrvalo deaktivovat?

Ja to vypínam stále po naštartovaní...

 

Edit. už som našiel vlákno k SS...

Upraveno od FFA

  • Autor

SS vypinam ihned po nastartovani uz je to takovej reflex:) proste nastartuju a hned saham po tlacitku :))

  • 1 měsíc později...

Já mám na své Fabijce 100.000 km a vše je jak nové. Dokonce to mám v LPG. TURBOPLYN! jooooooooo!!! 

Plánuju najet 350.000 km a pak to za 90.000 prodat a někdo si ještě užije. Fabia lll bude totiž pořád krásná a motor, vydrží 500.000 a víc. Já si to prostě myslím. Proč by ne.

Sice neverim, ale budiz ti to prano ;)

  • 5 měsíců později...

Jezdím Fabia III combi , 66 kw, manuál, v provozu od 4/15, najeto 190 tis. km, olejservis po 30 tis. km, spotřeba oleje 0,7 L na 30 tis. km, paliva 5,4-6 L na 100km, často po D1, okresky i lesní a polní cesty, zatím bez závady , jestli taky není občas problém mezi volantem a sedačkou :D .

190tis tak to je hodne solidni za tu dobu

az se tomu nechce verit... 75tis za rok

Upraveno od epo

Mám ve firmě FIII combi 81 kW, v provozu od 03/2016, jezdí na svozech a rozvozech cca 600 km denně, 6 dní v týdnu, 14 - 15 000 km/měsíc, v současné době ma najeto 270000 km převážně dálnice a silnice I. třídy, asi 5% silnice II. třídy. Spotřeba se pohybuje kolem 5,2 - 5,6 l. Servis si provádíme sami, zatím bez problémů. Brzdy cca 70 000 km, pneu cca 80000 km. Tlumiče původní v současnosti už nic moc.... 1x obě žárovky v tlumených světlech, 2x žárovky obrysové. S autem jezdí jeden "pan" řidič a vozí se tak asi 100 - 150 kg nákladu. Zatím nám vždy auto vydrželo asi 3 roky, zásadní problémy nikdy nebyly, i havárie se nám zatím vyhýbají......

Takovou porci km tady (pokud vim) nikdo za sebou nema. 

Mohl bys prihodit nejaky fotky hlavne interieru, jak po takovem najezdu vypada?

Tady na foru asi ne. S kratkou bude mit nejvic Los Pakos? S dlouhou asi nekdo, kdo uz sem nechodi... Na Spritmonitoru je taky nejvic zatim kolem 80-90 tis myslim...

Donatel:  urcite nahod nejake fotky, budeme radi ;) 

Omlouvám se za pozdní reakci, chodím sem zřídka. Foto sem samozřejmě dát mohu, ale nevím jestli to má vůbec cenu. Na fotografiích nic zvláštního nebude vidět. Vozidlo je uvnitř nepoškozeno, volant neohmatán (kožený), pedály neošlapané (jsou kovové). Rovněž zvenku není auto otlučené, a to ani drobná poškození. Fabií mám více a věřte mi, že to je hlavně o tom, kdo s autem jezdí. Některá auta mají najeto polovinu kilometrů a jsou v podstatně horším stavu. Propálené sedačky, otlučené zvenčí od odletujících kamínků.... Napsal jsem to sem jen proto, že se tady objevuji pochybovači o tom, zdali auto vydrží 350000 km. O tom já nepochybuji ( může se však stát cokoliv), ale mám pochybnosti i zkušenosti, zdali je po těch kilometrech možno prodat vozidlo za 90000 Kč, jak tady někdo psal. Mně se to zatím nikdy nepovedlo, ale určitě jsou lepší obchodníci, než jsem já. Jinak mé první  "podnikatelské" auto, Favorit z roku 1990, kteráho jsem prodal v roce 1992, s ujetými 220 000 km, má dnes najeto téměř 600 000 km a stále ho potkávám. Je sice již poněkud "ošuntělý", ale stále jezdí.

Ja bych vzal favoritku k SA a rekl, to auto ma najetych 600000 km a stale jezdi. Mohu Vam to prodat k muzeum za novou fabie :D

 

V dnesni dobe vozidla jsou delane pro tzv. "obchodniku" . One jsou v vetsi mire idioto odolne. One sptane znese kazdodenni jizdu k praci kolem 3 km.

Neoznamena ze auto "obchodaka" je v horsim stave nez auto od soukromne osoby. Zivot ukazuji ze auto obchodaka je dobrem stave. Vadou je pocet najetych kilaku.

 

Jsem zvedavy kolik kilaku vydrzi motor az k jeho smrtu. Mam 2 pripady na mysli. Jeden kdy jezdi obchodak a druhy kdy jezdi soukromny osoba.

Podle mne soukromny osoba bude mit rychle vetsi naklady na auto nez obchodak.

 

Nekolik let zpatky mel jsem Malucha (fiat 126p) . Mel jsem tam pruvodni motor a prevodovku plechy taky. Motor mel najetych 126500 km a stale jezdil . Dle vyrobci , motor kdy mel najeto 100000 km byl K.O. - total kaput. Spousta lidi delaji hlavni opravu motora mezi 70000 a 100000 km. Me auto nebylo ve firme a jezdilo lip nez stejne co byly ve firmech. To byla jina doba a jine moznosti :) . Ale Maluchy jsou hezke .

 

Dobre vracame zpet k temu :)

Jestli dneska dojedu v poradku zpatky do Prahy, tak auto bude mit 77tis. Zatim porad nic moc najezd...

Mam ho jako soukroma osoba, pravidelny predepsany servis a olej po 15tis. Zatim zadne poruchy ani reklamace. Jezdim hlavne dlouhe trasy, prevazne dalnice. Spotreba 5.9-6.0 l Predni naraznik je osekany od kaminku a nejake ty parkovaci skrabance. Jinak po umyti a vycisteni zvenci i zevnitr stale jako nove.

  • 2 měsíce později...

Aktualne 83tis... ted jsem se trochu zadrhnul, na sluzebky radsi jezdim vlakem ;-)

  • 2 měsíce později...

Aktuálně 60tis na 1,2 81kw, druhá má 1,2 66kw 55tis.km  , třetí 1,2 81kw  15tis. Mimo infotaimentu zatím vše v pohodě.

  • 3 měsíce později...

106tis a taky se mi jeste nerozpadla… dneska zrovna dostava novy olej a ledky nad RZ aby nemela duvod tam reznout.

LED nad RZ teprve ted? :huh:

Jo, razem jsem z ni udelal MR2016 nebo 17 :)

Ja na bilych LED neujizdim. Vsude jinde mam puvodni svetla z vyroby. Nepotrebuju vecer pod horama na parkaci svitit jak na pouti ;)

LED svetlomety bych bral, ale jedine original. Holt si pockam na dalsi auto. Ale tohle, co mam, snad jeste aspon do 300tis se mnou jezdit bude... 

Taky nemenim vsechno co jde za LED, v interieru mam dokonce radsi teply svetlo zarovek v FIII vic nez LED, ktery mam z vyroby v Superbu.

Ale na RZ se to primo nabizi, navic je to originalni reseni a za par korun. Teda ted - kdyz jsem to v 2013 kupoval na Rapida jeste jako originalni dil VW (Skoda to jeste nemela v sortimentu), bylo to nekolikanasobne drazsi... 

Hlavně to osvětlení SPZ není jen o vzhledu, ale má i praktickou stránku věci, nereznou dveře :) 

Díky Pawouku za ten článek... :worthy  Hezký počteníčko.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.