VojtěchPraha Vloženo 10. Květen 2017 Sdílet Vloženo 10. Květen 2017 Dobrý den, nemáte zkušenosti s nosičem kol na na páté dveře u combi? Jestli nedojde k promáčknutí plechů, poškrábání atd. Přemýšlím jak převážet kola na výlety, do kufru se mi sice 2 vejdou, ale tím je kufr a zadní sedačky mimo provoz. Moc díky za jakýkoliv postřehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 10. Květen 2017 Sdílet Vloženo 10. Květen 2017 Spíš mít tažný a dát to na něj. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumirnavrat Vloženo 10. Květen 2017 Sdílet Vloženo 10. Květen 2017 Mam zkusenost jen s Thule (https://www.thule.com/cs-cz/cz/bike-rack/trunk-bike-racks/thule-clipon-high-9106-_-910601) na me kratke FII. Moc casto jsem ho za tech 9 nepouzival. Nicmene uz pri koupi mi doporucil v mistech kontaktu s karoserii nalepit izolepu, aby tolik netrpel lak kolem hran. Vylozene proti tomu nic nemam. Slouzilo jak melo. v horni casti jsou ohebne kovove pasy, takze to bylo ok. Na skle 2x gumova opera a dole nastavovaci packy. Ale na planovanou FIII kombi uz taky planuji nosic na kouli. Prece jen poraad myslet na to, ze nesmim zapnout sterace vzadu a ta zatez dveri. Tenkrat to ale pro me bylo nejlepsi reseni. Klasicky na strechu jsem nechtel a tazne jsem taky nemel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Rosomák Prokop Vloženo 26. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2018 Řeším tentýž problém, koupili jsme elektrokola, která na střechu horko těžko zvedneme (každé kolo má 21kg), navíc tam jsou při pohybu do strany takové síly, že se bojím, že by to ten držák rozlámalo. Do kufru se mi to rvát nechce a kouli nemám. F3 combi MC. Vyzkoušel už tedy někdo? Údajně by měla být příliš malá mezera mezi střechou a dveřmi, plus si myslím, že by mi to mohlo odlomit MC křídlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 27. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2018 Rozumím, že máš MC a nemůžeš nainstalovat tažné. Tedy asi by to šlo udělat jako přestavba přes zkušebnu, ale ty starosti s nejistým výsledkem a investice za to nestojí. Jestli to chápu dobře, tak chceš na zadní dveře připevnit cca 50kg (2x21kg + vlastní nosič + aerodynamický odpor při vyšší rychlosti). Obávám se ale, že na takové zatížení nejsou konstruované. Jak závěsy, tak zámek, tak celé dveře. Minimálně bych zvážil, jestli během přepravy nejdou vyjímat z kol akumulátory a ty (dobře zaizolované) vozit v kufru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 27. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2018 (editace) A nebo si koupit neoriginální příslušenství, které bylo schváleno pro MC. To, že ŠA tvrdí, že se tažné nedá namontovat, je jedna věc, druhá je ta, že někdo může takovéto tažné vyrobit a nechat schválit (do tohoto schvalování výrobce vozidla nevidí) nezávisle na výrobci specificky na daný model. Musíš ale mít pak v typovém listu tažného napsáno, jak se po namontování změní hodnoty uvedené v technickém průkazu. Nicméně v tomto případě bych nejprve doporučil konzultaci s místním odborem dopravy, protože moje zkušenost je co úředník (úřad), to jiný výklad zákona. Editováno: 27. Červenec 2018, autor: Johny.z upřesnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 27. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2018 U MC má ŠA hlavně problém s difuzorem, nemá na to krytku... Co se týče toho držáku na zadní dveře, jednou jsem na tom vezl 3 kola (klasické) na Renaultu a celkem to drželo, ale mělo to ještě jakoby "zapření" do nárazníku. Ikdyž jsme tak ujeli docela daleko bez problémů, dnes bych si to na auto nedal, jedna věc je bezpečnost, druhá věc jsou drobné oděrky co po tom zůstali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumirnavrat Vloženo 28. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2018 Tak to vypada v realu s 2 koly ale neni to MC, tam bych se asi taky bal o ten spojler i kdyz ten horni popruh je do znacne miry ohebny takze by se dal mozna dotvarovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petous22 Vloženo 30. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2018 Když sundáš z elektrokola akumulátor + sedačku tak váží cca 18 - 19kg a to na střechu vzepřu i já, kancelářská krysa + snížíš těžiště. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 30. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2018 O spojler bych se asi nebál, moje RS má podobný. Problém u trojkové Fábie bude asi v malé mezeře mezi dveřmi a střechou. Packy, které jsou nahoře zaklesnuty za dveře jsou moc široké a musel jsem je kvůli zakřivení střechy trochu zužovat a mezera je taktak velká, že se tam vejdou. Navíc ten můj nosič Thule má nosnost 30kg a dvě elektrokola bych si asi na něj netroufl dát. Vozím na něm elektrokolo a karbonové kolo a myslím, že je to tak akorát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 1. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2018 Kdyz koukam, na ty fotky, jak vysoko jsou ta kola na 5. dverich, tak si myslim, ze moc velky rozdil, jestli to vyrvat na strechu nebo na 5. dvere uz neni… A nedovedu si predstavit dalnicni spotrebu a vubec chovani auta kdyz jsou ta kola takhle vysoko a napric. Na strese jsou aspon trochu aerodynamicky ve smeru jizdy… Ja, kdyz je vezu na kouli, tak mam tak o 1-2l vyssi spotrebu nez normalne a to jsou ta kola vicemene schovana za autem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumirnavrat Vloženo 1. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2018 pro me to rozdil v nandavani je. dostavam je do urovne hlavy vs jen po prsa. Hlavne to co se dava dopostred strechy. Abych ho pak utahnul musel jsem stat na prahu ve dverich nebo stokrle (a to mam 1,8m). Navic pred FL nemela na kratke moznost hagusu, a zakladni nosic jsem nechtel. na FIII uz ale planuji taky tazne i kdyz to bude kombi s hagusy. Co se tyce spotreby, tak moc si to uz nepamatuji. A dalkove jizdy s tim byly z "Ostravy" pres polsko do Adrspachu a pak Zdarske vrchy pres Svitavy a Mlada Boleslav (1 ci vickrat netusim uz). jedno je pred 2010 a druhe 2011. Ale nebylo to o moc horsi nez obvykle asi taky ten 1 az 3 litry i s klimou. Samozrejme jsem s tim nejel 130, ale 90-110 nebyl problem. Jo kuriozita. projede to i tim uzkym "silenym" mostem pod Kunetickou horou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 1. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2018 Rozdíl v nandávání je obrovský. Sám bych to elektrokolo na střechu těžko dostával, vždycky to děláme dva. Na tenhle nosič se kolo i v jednom nasadí velice snadno. Spotřeba s nosičem na pátých dveřích je větší, než s nosičem na střeše. Na dálnici s kolem na nosiči mám spotřebu o cca 2l větší, než bez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
naschd Vloženo 9. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 Zdravim, akurat riesim kupu drziaku na 5 te dvere , kedze som bohuzial pozabudol na tazne, Ano je to hlupe al eje to tak. Tazne uz nechcem doinstalovavat. Az u noveho auta niekedy v buducnosti. Este som rozmyslal nad Saris Bones ale Saris odpisal ze nepresiel testami na Fabii III Quote Thank you for reaching out, and for your interest in Saris racks. I checked our internal fit notes, and it looks like none of our trunk racks are approved for use on your vehicle. During our testing process, we found that the trunk on that particular vehicle is not strong enough to withstand the downward force a rack would place on it. At this time, we can only recommend hitch mounted racks for your vehicle. takze trosku sklamanie, este pozriem co ponuka thule ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.