Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dandyku, zůstaň v klidu a nic nereš. Hlavně nikam nelej olej! 

Pravda, že MEŘO maže dobře, ale zase zasÍrá vstřikovače a DPF. Tak beru naftu bez bioslozky od ČEPRA. Ta zase neobsahuje  (ostatne jako kazda nafta) kvůli oxikatu molibden sulfid, který dobře maže. Takže přidávám aditiv VIF.  

Poraďte, víte někdo co dělat lépe, nebo jinak? 

Vloženo

te biosložky je kolem 8 % když na 2/3 nádrže prskneš 1/3 klasické nafty tak tam budeš cca 2.5 % biosrajdy... řekl bych že dobrý kompromis, to občas protočím biosložkou at to maže....

Vloženo

Taky jsem přemýšlel to takhle praktikovat, ale přišlo mi to jako opruz. A zatím Dobrý.

Sledoval jsem testy naft a paradoxne premiove nafty s biosložkou vyrobenou hydrogenizací nedopadly na mazivost moc extra. Takže tu mazivost moc neresim. aditivuju a snad to bude stačit. 

Vloženo (editace)

Neměl by jsi tu psát bludy. Kdyby jsi ho tam orpavdu lil tak by jsi tu zároveň napsal že každých 20k km měníš DPF filtr, který by takový olej v naftě totálně odrovnal pravděpodobně mnohem dřív než po 20k km. Osobně si tipuju 5 nádrží s půl litrem oleje a DPF má konec životnosti.

Editováno: , autor: 15degren
Vloženo

já akorát nechápu k čemu je to mazání "jednou za čas" dobrý. Navíc, co se konkrétně 1,6 TDI týče, tak mi jako primární přijde ochrana EGR a DPF a je velmi nepravděpodobné, že tomu tím spalováním oleje prospěju. Ostatně právě kvůli DPF se začala dělat nová generace motorových olejů a pochybuji, že olej do dvoutaktů tímto upgrade prošel.

Co vím, tak suchost nafty se řešila na starých dieselech a to jen v přechodné době, kdy se kvůli změně výroby snížila mazivost, a zároveň je ještě nedávala biosložka (tedy 10 - 15 let zpátky). Dnes je to už naprosto přežitý problém, nota bene u motoru CR. Přijde mi to jako řešit nahřívání zapalovacích svíček na vařičem.

Vloženo (editace)

No já bych tam v klidu frknul VW507 s C3, když i u dieslu maj limit 0,5l oleje na 1000km :t "Decka" na nádrž stejně jako dřív, když někdo natankoval do dieslu benzín ... B) A DPF musí zůstat v klidu. Ale jde o to, jak to pomůže palivovej cestě ...

http://cs.skoda-auto.com/mini-apps/owners-manuals/pages/octavia-1z.aspx?requestOwnersManualOnlineVersion=cz/Octavia_1Z/11-2012/Manual/Octavia/online&requestOwnersManualLanguage=cz&requestOwnersManualEditionDate=11-2012#!pageId=00408

Editováno: , autor: rayx
Vloženo

snížený obsah síry neznamená žádný. VW507 razantně snižuje zanášení filtru ze zbytku oleje ve válci, ale přes to tam je, když ho koncentruješ přímo do nafty tak tím i tak podstatně snížíš životnost.

Vloženo

Já bych také (když už by mně totok napadlo)  do nafty raději přidával motorový olej pro naftové motory se sníženým obsahem popela, než olej do nějakého dvoutaktu. Prostě výrobcem motoru schválený olej. Ještě by stálo za zvážení jestli by nešel k tomuto účelu použít rozumně vyjetý olej.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...