Přejít na obsah

FII 1.2 HTP vynechání zapalování


Pepa 426

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás, má Fabie II 44kW  se začala cukat na volnoběh.

Přes VCDS jsem zjistil, že vynechává druhý válec. V servisu byl vyřčen ortel - bez komprese na 2 válci - podpálené ventily. Vzhledem k ujetým km, které neatakovaly ani 60 tis km jsem byl zděšen. Udělali tedy GO motoru. Hlavu dali do pořádku, vyměnili, gufera, ventily atp. vč. rozvodů. Najel jsem sotva 100 km a problém se opakuje a auto se cuká, nyní sporadické vynechání zážehu na všech třech válcích. V servisu vyměnili svíčky. Po dalších 50 km se problém opakuje auto na volnoběh cuká. Po načtení VCDS vynechání zážehu na 1,2 i 3 válci. Tankoval jsem 100 benzín doporučili to vyjet a natankovat 95. Ovšem nemyslím si, že by byl zakopanej pes v tomto. Nemáte někdo zkušenost s podobným problémem, kdy i po GO Vám auto takhle odmítalo poklidnou jízdu? Nutné dodat, že problém je pouze na volnoběh. Cívky a vstřiky jsou údajně v pořádku.

 

Začínám mít z toho vrásky a odhodlání, že se jedná o poslední Škodovku, kterou jsem kdy koupil.

 

Díky za reakce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Ahoj,

měl bych dotaz jestli by někdo netušil v čem by mohl být problém. 
Auto jezdí (dá se říct že v pořádku), VAG nic nehlásí, otáčky na volnoběh nekolísají. V autě nové svíčky, nový olej, nové filtry, nový vlnovec. Hlava motoru je po GO (byl v čudu ventil). 
Nicméně jsem si všiml, že když na volnoběh přidám plyn cca na 1000 - 2000 otáček, tak zhruba každé 3s cítím takový malý škub a mírné zachvění otáček. Hned se to zase srovná a opakuje se to za další 3s a pořád dokola.

 

Vzal jsem tedy VAG a zjistil jsem, že je to vynechávání hoření. Na VAGU je krásně vidět jak přesně při tom škubu je detekováno vynechání hoření. To vynechávání je na každém válci a střídá se to, není to tedy konstantní vynechávání na jednom válci.
Při vyšších otáčkách to ustává. Zhruba při 2000 a výše se to už nestane, takže to je jen při nízkých otáčkách. Možné jak je při vyšších otáčkách vyšší komprese, tak se to nestává, nevím.

 

Chtěl jsem se zeptat jestli se Vám někomu nestalo něco podobného nebo v čem by to mohlo být?
Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
V 17. 8. 2019 na 14:06, Daniel Výborný napsal:

Ahoj,

měl bych dotaz jestli by někdo netušil v čem by mohl být problém. 
Auto jezdí (dá se říct že v pořádku), VAG nic nehlásí, otáčky na volnoběh nekolísají. V autě nové svíčky, nový olej, nové filtry, nový vlnovec. Hlava motoru je po GO (byl v čudu ventil). 
Nicméně jsem si všiml, že když na volnoběh přidám plyn cca na 1000 - 2000 otáček, tak zhruba každé 3s cítím takový malý škub a mírné zachvění otáček. Hned se to zase srovná a opakuje se to za další 3s a pořád dokola.

 

Vzal jsem tedy VAG a zjistil jsem, že je to vynechávání hoření. Na VAGU je krásně vidět jak přesně při tom škubu je detekováno vynechání hoření. To vynechávání je na každém válci a střídá se to, není to tedy konstantní vynechávání na jednom válci.
Při vyšších otáčkách to ustává. Zhruba při 2000 a výše se to už nestane, takže to je jen při nízkých otáčkách. Možné jak je při vyšších otáčkách vyšší komprese, tak se to nestává, nevím.

 

Chtěl jsem se zeptat jestli se Vám někomu nestalo něco podobného nebo v čem by to mohlo být?
Díky.

presne stejny problem. mohu se zeptat jestli jsi nasel reseni??? diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...