Luďa Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 Vše o chybovejch hlášeních a co znamenají Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondaxyz Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 Kde najdem konektor na pripojenie VAG? Je to OBD2 kompatibilne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tetkauni Vloženo 18. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2010 (editace) konektor najdes kdyz otevres dvere ridice tak vlevo pod kolenim plastem, neni zakrytovanej, kdyz se hodne nahnes pod volant uvidis ho, z kompatibilitou ti neporadim Editováno: 3. leden 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondaxyz Vloženo 21. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2010 (editace) Dakujem, uz ho vidim. OBD2 kabel funguje, len treba aktualnejsi software... Editováno: 3. leden 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
japok Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 Dobry den Muzete mi poradit co znamena tato chyba na centralni elektrice: 1 Fault Found:00907 - Intervention load Management 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 2 Reset counter: 213 Mileage: 38892 km Time Indication: 0 Date: 2027.14.27 Time: 13:23:37 Freeze Frame: Term 15 On Voltage: 11.75 V ON ON Term 50 Off OFF OFF dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 27. Duben 2013 Sdílet Vloženo 27. Duben 2013 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00907 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
japok Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaroCZ Vloženo 18. Květen 2013 Sdílet Vloženo 18. Květen 2013 kamarád má problém, že nemůže zapsat kod do centralni elektriky, VAG mu napise, ze kodovani prijalo, ale ve skutecnosti je kod stejny, nejake navrhy ? Do sloupku rizeni zapsat dokaze, jen tohle ne ... a jeste si nevycte komfortni jednotku, ta jakoby neexistovala .... DIky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 19. Květen 2013 Sdílet Vloženo 19. Květen 2013 zřejmě stará verze VAGu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaroCZ Vloženo 19. Květen 2013 Sdílet Vloženo 19. Květen 2013 udajne ma 11.11.2 ... zkousel jak CZ tak i EN ... a ja mu svoje auto na testovani nesverim :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toshibman1 Vloženo 7. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2014 (editace) Měl jsem stejný problém s tím kódováním. Vyřešilo to nastavení čísla servisu a dílny. Editováno: 10. Srpen 2014, autor: Toshibman1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 29. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2017 Ahoj. Vag mi vyhazuje tyto závady. Sice jsem si to prelozil a vubec netusim co znamenaji a kde hledat problem. Budu rad za kazdou radu. Omlouvám se jestli jsem to dal do jiného vlákna. Moc dekuji Karel Address 37: Navigation (J0506) Labels: 1T0-035-680.clb Part No SW: 3T0 035 680 A HW: 3T0 035 680 A Component: RNS-MID H41 2724 Revision: AB001001 Serial number: SKZ6Z7K4194003 Coding: 060600020000008100 Shop #: WSC 33361 790 00075 VCID: 2EB6D8377918D56267F2AB-807A 1 Fault Found: 00857 - CD Changer Unit (R41) 014 - Defective - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101110 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 112 Reset counter: 5 Mileage: 152832 km Time Indication: 0 Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb Part No SW: 1K0 937 087 P HW: 1K0 937 087 P Component: BCM PQ35 H+ 104 0615 Revision: 00104 AE Coding: 40190AB8E80508C040080080110089E4427000AE736D87605C0140000040 Shop #: WSC 33361 790 00999 VCID: 3E96E877A97825E2F752FB-806A Subsystem 1 - Part No: 3T1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer 16071 22 0602 Coding: 00D7B7 Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB Component: RLS 140710 05 54 0403 Coding: 072BED 1 Fault Found: 00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39) 009 - Open or Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101001 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 254 Mileage: 152933 km Time Indication: 0 Date: 2017.07.21 Time: 08:28:32 Freeze Frame: Term 15 Off Voltage: 12.30 V OFF ON Term 50 Off OFF OFF Address 56: Radio (J0506) Labels: 1T0-035-680.clb Part No SW: 3T0 035 680 A HW: 3T0 035 680 A Component: RNS-MID H41 2724 Revision: AB001001 Serial number: SKZ6Z7K4194003 Coding: 060600020000008100 Shop #: WSC 33361 790 00075 VCID: 2EB6D8377918D56267F2AB-807A 1 Fault Found: 00857 - CD Changer Unit (R41) 014 - Defective Freeze Frame: Fault Status: 01101110 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 114 Reset counter: 220 Mileage: 152832 km Time Indication: Address 6D: Trunk Elect. (----) Labels: 7N0-959-107.clb Part No SW: 7N0 959 107 A HW: 7N0 959 107 A Component: HDSG-Modul H11 0802 Revision: 41011001 Serial number: 169000308 Coding: 082301C002 Shop #: WSC 33361 790 00999 ASAM Dataset: EV_HDSGSk462 301133 ROD: EV_HDSGSk462_SK46.rod VCID: 3584F75B9C4EEEBA26281C-8060 1 Fault Found: 0030 - Motor 2 for Rear Lid B11DA 13 [008] - Open Circuit Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 254 Mileage: 152983 km Date: 2017.07.23 Time: 10:19:01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pivo Vloženo 29. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2017 Mpžná je zkusit jen smazat. Mě to také psalo různé chyby když jsem opravoval parkovací senzory a zkoušel to zapnout bez jednotky parkhilfe nebo s jinou, různě odpojoval baterii, tak tam také byla chyba rádia, gateway a mnoho dalšího. Ty chyby byly sporadické, stačilo je vymazat a už se neobjevily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 29. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2017 A tyhle co hlasi me jsou sporadicke? To radio s navigace haze chybu cd changeru s je to od doby co jsem do nej strcil cd ale ty ostatni nevim o co jde. To jsem je zkousel smazat ale oni tam zustavaj porad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pivo Vloženo 29. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2017 Pokud by chyby byly sporadické, možná by bylo připsáno něco jako intermediate nebo tak nějak, ale po vymazání by se již neobjevily. Pokud se vrací, to znamená, že něco není v pořádku. Nejprve zkontroluj pojistky, jestli nějaká není vadná. Já nemám s touto závadou zkušenosti, ale mechanismus CD v rádiu je složitý, zvláště když máš ten na 6 CD. Zkus to zadat do google, třeba to bude popsáno na skoda germany nebo briskoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chlumec Vloženo 30. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2017 No oni se smazou ale kdyz to projedu znova tak jsou tam porad ale ve stejnych km. Spis jako by se nesmazali. A ty dve ostatni zavady jsou 1. Motor pro zadni viko( ale kufr funguje normalne) 2. Rele pro system cisteni svetlometu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Rákosník Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 Ahoj všem, objevila se mi závada na Yeti 2.0TDi 4x4 103 kW CFHC 7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit P2563 00 [096] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 98574 km Date: 2082.14.27 Time: 04:52:51 Porucha se zjevuje ve volnoběžných otáčkách (ne vždy ale poslední dobou častěji), kdy se rozbliká žhavení a palubák napíše porucha motoru do servisu. Teď už mi začal i svítit symbol poruchy motoru. To ale připisuji četnosti s jakou se porucha objevuje. Na provozu se to krom výpisu poruchy ve volnoběžných otáčkách na palubním počítači projevuje také při konstantní rychlosti občasným jakýmsi škubáním, které připomíná jako když vám dochází palivo a vy pořád držíte plyn na stejné úrovni. S tím rozdílem, že když se přidá plyn auto normálně akceleruje. Jinak na autě nepozoruji žádné další problémy. Co jsem zkoumal, mělo by se jednat o vadný potenciometr přenosu polohy lopatek Turba. Podtlakové hadičky jsem zkontroloval, žádný nepořádek jsem na nich nenašel. Oprava by měla spočívat ve výměně té podtlakové baňky na vrchu turba viz.: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l198716b-sada-opravarenska-pro-turbodmychadlo-oe-17060.html Máte někdo s podobnou závadou zkušenost? Po zpětné montáži baňky se musí na táhle nastavit poloha lopatek. Je to nějak složité? A nezkoušel někdo vyměnit onen vadný potenciometr v té baňce? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Rákosník Vloženo 2. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2017 Pro ty co zajímá vývoj událostí kolem turba. Ještě jsem nechal udělat hlubší diagnostiku u známého a akční prvky, které šly otestovat, se otestovaly s výsledkem v pořádku, takže opravdu vše směřuje k tomu, že se opravdu jedná o vadnou baňku pro snímání polohy lopatek turba. Byl mi doporučen jeden chlápek, který dělá VW motory a jednoznačně potvrdil, že se jedná o dost častou závadu. Prý běžně při 100000 km odchází. Nedoporučoval levnější varianty za 2500,- z Kelly apod. Jednou to prý namontoval, seřídil a za dva měsíce tam měl auto zpátky se stejnou závadou. Takže jsem baňku objednal z odkazu a až přijde nechám to u něj vyměnit. Ještě koho by zajímalo, jak se pozná, že je baňka vadná. Uvnitř je membrána spojená s tím závitovým táhlem a pravděpodobně nějaký prvek (potenciometr?) sledující polohu táhla (lopatek) turba. Membrána je právě ten problém, ráda praská. Takže když se udělá pusou podtlak na ten boční štucek, mělo by se táhlo někam posadit, ale už by se s ním nemělo dát hýbat. V opačném případě je závada již jasná. Po výměně napíšu zda se zadařilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Rákosník Vloženo 10. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2017 Tak jsem po výměně té baňky a zatím to vypadá v pořádku. Dokonce se zdá, že se odstranili i neduhy, které jsem této závadě ani nepřičítal (při rozjezdu na 1. rychlostní stupeň vždy po puštění spojky auto lehce škublo, což mě trápilo delší dobu a co mohlo mít příčinu právě v tom turbu). Zatím tedy žádný problém nepozoruji, mám ale odjeto pouze asi 20 km. Takže ťuk ťuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milous1962 Vloženo 14. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2017 (editace) Prosím o radu.Vag mi hlásí chybu-P 0686-ECM/PCM Výkonové relé Řídící obvod nízký signál.Už jsem kontroloval baterii,kabely pojistky a nevím kde by mohlo být toto relé j271. Editováno: 17. Prosinec 2017, autor: Milous1962 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sovaja Vloženo 10. Květen 2019 Sdílet Vloženo 10. Květen 2019 Ahoj, také bych se zeptal.....vyjelo mě několik chyb, většinou drobnosti, ale u jedné si moc nepředstavím, o co by se mělo jednat... 1546 - Rídicí jednotka vadná B2000 46 [009] - Chyba kalibrace parametru v pameti Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 1 Kilometry: 53662 km Datum: 2017.12.12 Čas: 13:13:33 Napětí svorky 30: 12.4 V Před smazáním všech chyb tam byla pod touto řídící jednotkou ještě tato chyba.... 1556 - Rídicí jednotka vadná B2000 87 [008] - Chybejci sdeleni (ta se již nevyskytuje) Na netu jsem k tomu nic nenašel.... díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1968 Vloženo 20. Červen 2019 Sdílet Vloženo 20. Červen 2019 Zdravím, diag mi napsala tuto chybu u infotainmentu, Neví někdo co to je za chybu. Díky Address 5F: Information Electr. (J794) Labels:| 3V0-035-MIB-STD2.clb Part No SW: 5L0 035 680 HW: 5L0 035 680 Component: MU-S-N-ER H05 0138 Serial number: SKZAZ2R0087767 Coding: 03130601FF00000011110001000800002F0000C40120010044 Shop #: WSC 33361 790 00118 ASAM Dataset: EV_MUStd4CTSAT 001018 ROD: EV_MUStd4CTSAT_SK35.rod VCID: 67DD0D9D9E6DD37274-8032 Data medium: Subsystem 1 - Part No SW: V03 959 801 HR HW: ----------- Component: ECE DL2 19/20 --- 1115 Serial number: -------------------- 1 Fault Found: 1556 - Internal Control Module Memory Check Sum Error B2000 87 [008] - Missing message Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 234 Mileage: 159497 km Date: 2019.06.19 Time: 21:35:47 Voltage terminal 30: 12.4 V System_Software_Error-SW_Status_Consistency: 01 01 00 System_Software_Error-SW_Status_Device: P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hilux Vloženo 8. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2019 V 10. 11. 2017 na 9:41, Ota Rákosník napsal: Tak jsem po výměně té baňky a zatím to vypadá v pořádku. Dokonce se zdá, že se odstranili i neduhy, které jsem této závadě ani nepřičítal (při rozjezdu na 1. rychlostní stupeň vždy po puštění spojky auto lehce škublo, což mě trápilo delší dobu a co mohlo mít příčinu právě v tom turbu). Zatím tedy žádný problém nepozoruji, mám ale odjeto pouze asi 20 km. Takže ťuk ťuk Jak to vypada po dvou letech? Resim stejny problem. Jeste ze zeptam musi turbo ven nebo se serizeni provadelo na aute? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Rákosník Vloženo 8. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2019 hilux: turbo ven naštěstí nemusí, jen se musí ta baňka nastavit. Po dvou letech zatím bez problémů. Ještě pro jistotu zkontroluj podtlakový rozvod k Turbu, k chladiči výfukových plynů atd.. Měl jsem tam netěsnost (prasklá hadička k tomu chladiči) a chovalo se to podobně jako s poškozenou membránou té baňky turba. Je to společný rozvod. Přisávalo si to tam vzduch, takže lopatky pak nebyly v požadovaném otevření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sus007 Vloženo 20. Duben 2020 Sdílet Vloženo 20. Duben 2020 Zdravím Vás všechny, nevím si rady co přesně mám vyměnit když mám na Yeti tuto závadu. Nemáte někdo radu? Předem moc děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.