zdenci22 Vloženo 14. Září 2017 Sdílet Vloženo 14. Září 2017 (editace) Ahoj chcel by som poradiť mám Superb combi 2011 1.6 TDI CR motor CAYC. Mám problém pri studenom motore mám na volnobeh spotrebu od 1,0 - 1,3 l/h a motorom aj autom strasne sklbe. Spotreba je bez klímy a svetiel otáčky sú 780 ot/min. Po zohriaty je spotreba na volnobeh 0,6l/h autom na volnobeh už nesklbe. Pozorujem aj vyššiu priemernú spotrebu ako pred dvomi tromi mesiacmi. Rozvody som menil 2 mesiace dozadu a raz mi vyhodilo chybu EGR ventilu priblizne v rovnakom čase ktorú som resetol a od vtedy to nevyhodilo. Chcem sa opýtať či to môže byť zle nastavenymi rozvodmi alebo skôr EGR ventilom. Ďakujem za každú odpoveď. Editováno: 14. Září 2017, autor: Pawouk Upraven název tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 15. Září 2017 Sdílet Vloženo 15. Září 2017 spíš problém v EGRu, on se sám od sebe nespraví. Může se sekat ventil, proto by ti za studena mohl škubat. Pokud ne EGR tak to bude něco na vstřikách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenci22 Vloženo 20. Září 2017 Autor Sdílet Vloženo 20. Září 2017 (editace) Tu su hodnoty vstrekov ked je studeny motor ak by sa vedel niekto na to pozret Středa,20,Září,2017,10:13:31:59064 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.2.0 Verze dat: 20131014 Addresa 01: Motor (03L 906 023 JJ) 10:13:28 033 Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.125 ° 080 Řízení energie válce 1; integrální podíl-I_CTL_EGY[0] 0.201 % 081 Řízení energie válce 2; integrální podíl-I_CTL_EGY[1] 0.479 % 082 Řízení energie válce 3; integrální podíl-I_CTL_EGY[2] -0.018 % 083 Řízení energie válce 4; integrální podíl-I_CTL_EGY[3] 0.101 % 084 Řízení energie injektoru 1; požadovaná hodnota-EGY_INJ_SP[0] 43.993 mJ 085 Řízení energie injektoru 2; požadovaná hodnota-EGY_INJ_SP[1] 43.993 mJ 086 Řízení energie injektoru 3; požadovaná hodnota-EGY_INJ_SP[2] 43.993 mJ 087 Řízení energie injektoru 4; požadovaná hodnota-EGY_INJ_SP[3] 43.993 mJ Středa,20,Září,2017,10:15:02:59064 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.2.0 Verze dat: 20131014 Addresa 01: Motor (03L 906 023 JJ) 10:15:01 033 Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.125 ° 092 Otáčky motoru 783 /min 171 Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 0.5839 mg/stroke 172 Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 1.0776 mg/stroke 173 Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 -1.7170 mg/stroke 174 Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 -0.1848 mg/stroke 176 Vstřikovací ventil 1; napětí-V_INJ_MAIN[0] 125.78 V 177 Vstřikovací ventil 2; napětí-V_INJ_MAIN[1] 123.59 V 178 Vstřikovací ventil 3; napětí-V_INJ_MAIN[2] 129.22 V 179 Vstřikovací ventil 4; napětí-V_INJ_MAIN[3] 126.82 V Středa,20,Září,2017,10:16:03:59064 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.2.0 Verze dat: 20131014 Addresa 01: Motor (03L 906 023 JJ) 10:16:02 033 Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.125 ° 092 Otáčky motoru 777 /min 180 Vstřikovací ventil 1; kapacita-CAPA_INJ_MAIN[0] 5.5955 µF 181 Vstřikovací ventil 2; kapacita-CAPA_INJ_MAIN[1] 5.6944 µF 182 Vstřikovací ventil 3; kapacita-CAPA_INJ_MAIN[2] 5.4637 µF 183 Vstřikovací ventil 4; kapacita-CAPA_INJ_MAIN[3] 5.4554 µF Středa,20,Září,2017,10:16:34:59064 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.2.0 Verze dat: 20131014 Addresa 01: Motor (03L 906 023 JJ) 10:16:33 033 Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.125 ° 092 Otáčky motoru 782 /min 201 Naměřená energie hlavního vstřikování válce 1-EGY_INJ_MAIN[0] 43.052 mJ 202 Naměřená energie hlavního vstřikování válce 2-EGY_INJ_MAIN[1] 43.403 mJ 203 Naměřená energie hlavního vstřikování válce 3-EGY_INJ_MAIN[2] 44.528 mJ 204 Naměřená energie hlavního vstřikování válce 4-EGY_INJ_MAIN[3] 44.496 mJ Středa,20,Září,2017,10:17:35:59064 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.2.0 Verze dat: 20131014 Addresa 01: Motor (03L 906 023 JJ) 10:17:33 033 Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.125 ° 092 Otáčky motoru 776 /min 263 Dovstřikování 1; trvání buzení-TI_POST_BAS[0] 0.0000 ms 264 Dovstřikování 1; počátek buzení-SOI_POST_SP[0] 1.99 ° 265 Dovstřikování 2; trvání buzení-TI_POST_BAS[1] 0.0000 ms 266 Dovstřikování 2; počátek buzení-SOI_POST_SP[1] 1.97 ° 267 Dovstřikování 3; trvání buzení-TI_POST_BAS[2] 0.0000 ms 268 Dovstřikování 3; počátek buzení-SOI_POST_SP[2] 1.99 ° 269 Předběžná kontrola regulačního ventilu tlaku paliva-PCV_PCTL 14.328 % Středa,20,Září,2017,10:18:08:59064 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.2.0 Verze dat: 20131014 Addresa 01: Motor (03L 906 023 JJ) 10:18:07 033 Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 0.750 ° 092 Otáčky motoru 778 /min 271 Předvstřikování 1; trvání buzení-TI_PREV_BAS[0] 0.0000 ms 272 Předvstřikování 1; počátek buzení-SOI_PREV_SP[0] -28.03 ° 273 Předvstřikování 2; trvání buzení-TI_PREV_BAS[1] 0.2840 ms 274 Předvstřikování 2; počátek buzení-SOI_PREV_SP[1] -10.59 ° 275 Předvstřikování 3; trvání buzení-TI_PREV_BAS[2] 0.3032 ms 276 Předvstřikování 3; počátek buzení-SOI_PREV_SP[2] -5.02 ° Středa,20,Září,2017,10:18:58:59064 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.2.0 Verze dat: 20131014 Addresa 01: Motor (03L 906 023 JJ) 10:18:56 033 Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 0.750 ° 092 Otáčky motoru 779 /min 350 Napěťové plnění hlavního vstřikování válce 1-CHR_INJ_MAIN[0] 705.4 µAs 351 Napěťové plnění hlavního vstřikování válce 2-CHR_INJ_MAIN[1] 710.7 µAs 352 Napěťové plnění hlavního vstřikování válce 3-CHR_INJ_MAIN[2] 691.9 µAs 353 Napěťové plnění hlavního vstřikování válce 4-CHR_INJ_MAIN[3] 700.0 µAs 354 Napětí sondy lambda řady válců 1; sonda 1 (širokopásmová sonda) 0.503 Lambda / 0.000 V Středa,20,Září,2017,10:23:52:59064 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.2.0 Verze dat: 20131014 Addresa 01: Motor (03L 906 023 JJ) 10:23:51 171 Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 0.4799 mg/stroke 172 Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 0.7337 mg/stroke 173 Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 -1.3285 mg/stroke 174 Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 0.3287 mg/stroke Editováno: 20. Září 2017, autor: zdenci22 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 25. Září 2017 Sdílet Vloženo 25. Září 2017 (editace) vstřik 2 a 3 bude nejspíš K.O nicméně odchylky VAGu jsou informativní, bylo by je třeba dát na stolici otestovat. Nech si zkontrolovat palivový filtr na kovové piliny. Jestli žádné nebudou, tak bych vyměnil celou sadu za repas z německa dáš za to 12 tisíc, garantují ti přesnost nového vstřiku, je tam i záruka, je to jednoduší než zjišťovat který vstřik je reálně špatný, oni nejspíš budou mít odchylky mimo toleranci už všechny. VAG ti tvrdí že hodně špatně je na tom 3 vstřik a špatně druhý. Hodnota 3 vstřiku už ti může způsobit skubání motoru. Jestli řešíš peníze tak tam zkus nalít na jednu nádrž tohle: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g001790m3-viceucelove-aditivum-1-6tdi-skoda-29148.html 1.6 TDi vstřikovačům to často pomůže. Když ti to pomůže, tak to tam dávej při každé výměně oleje pro zachování efektu. (do nádrže ne do oleje) Efekt by se měl dostavit po vyjetí poloviny nádrže... Editováno: 25. Září 2017, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenci22 Vloženo 4. Říjen 2017 Autor Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 Ďakujem konečne niekto s normálnou odpoveďou.Určite skúsim to aditivum. A tie repas vstreky s Nemecka sa dajú kde zohnať.diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenci22 Vloženo 13. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2017 Po vymene 3 vstreku za novy original su hodnoty za studena taketo. 033 Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.500 ° 080 Řízení energie válce 1; integrální podíl-I_CTL_EGY[0] 0.195 % 081 Řízení energie válce 2; integrální podíl-I_CTL_EGY[1] 0.742 % 082 Řízení energie válce 3; integrální podíl-I_CTL_EGY[2] -0.275 % 083 Řízení energie válce 4; integrální podíl-I_CTL_EGY[3] -0.256 % 171 Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 0.8886 mg/stroke 172 Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 1.4449 mg/stroke 173 Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 -2.0484 mg/stroke 174 Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 0.3331 mg/stroke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.