bigboban Vloženo 22. Září 2017 Vloženo 22. Září 2017 Mám celkem čerstvě DSG v SII asi 4 měsíce. Jezdí to samozřejmě suprově. Ale přece jenom mám jeden dotaz. Pokud jedu úplně krokem v koloně z kopce tak na manuálu jsem tam samozřejmě kopnul neutrál a šteloval jsem to jen brzdou. Tady s DSG pokud se úroveň svahu a rychlost jízdy "potká" nešikovně tak automat furt připojuje/odpojuje motor do tahu a mírně to škube. Prostě svah je tak mírný že tíha auta nestačí motor roztočit bez zapalování ale když to motor připojí a zapálí tak by to zase jelo moc rychle. Přijde mi že to musí tu převodovku/spojku dost trápit když to vlastně spojku drží furt v prokluzu. A zde zásadní dotaz - není lepší jet z toho kopce krokem také na neutrál jako u manuálu? Zaprvý to nebude furt štelovat spojkou a zadruhý mi to přijde u úspornější protože motor pojede v klidu stále na volnoběh. V čem je může být problém? Proč se vlastně říká že se na neutrál nemá s automatem jezdit? Dík za vysvětlení. Citovat
Maverick Vloženo 22. Září 2017 Vloženo 22. Září 2017 V pripade, ktery popisujes, klidne zarad neutral stejne jako u manualu. Nevidim v tom problem. Shanghai je sice placka, ale kdyz sjizdim v zacpe z elevated road dolu, delam to taky ze stejneho duvodu. Citovat
Vytlacil Vloženo 22. Září 2017 Vloženo 22. Září 2017 jsem rád, že auto jezdí dobře! Klidně neutrál, není v tom problém... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.