Ladous007 Vloženo 10. Února Vloženo 10. Února Bylo pul roku stare, v 5ti lete zaruce a najeto 19tis Citovat
Mira96 Vloženo 10. Února Vloženo 10. Února (editace) V 7. 2. 2025 na 9:18, tomashewk napsal: proč jim to tam stojí už dva měsíce To moje stálo v autosalonu od května 2021 a já jsem si pro něj přijel až na konci září 😉 Je to velmi relativní, vloni na podzim jsem na Škoda Plus objevil dokonalého dvojníka toho co mám, jenom byl o dva měsíce starší a najeto o 2t více než jsem měl já. A za necelé dva týdny bylo pryč. PS: A v "pozorování" jsem měl od loňského podzimu ještě podobné jako mám, ale rok výroby 2019, najeto 85t km za 594k a už je také pryč. Prostě každé auto má svého kupce, jenom záleží na čase Editováno: 12. Února, autor: Mira96 1 Citovat
Petr Svetr Vloženo 11. Února Vloženo 11. Února (editace) Také se dovolím se přidat, na prodej bude v červnu, případně po dohodě i dříve, liftback L&K facelift, MR 2020, 2,0 TDI 140 kW DSG se 7 rychlostmi. Vůz je ve výborném stavu, garážovaný, nehavarovaný, v elegantní stříbrné metalíze. Interiér hnědá kožená sedadla a béžový strop. Výbava zahrnuje nezávislé topení, tažné zařízení, masážní funkci a ventilaci řidičova sedadla, zadní stěrač, alarm, rezervní kolo a systém Columbus s 9,2" displejem, DVD přehrávačem, SIM kartou, dvojicí slotů na SD karty, USB-A portem a hlasovým ovládáním. Součástí je také paket Rear a třízónová klimatizace. Samozřejmostí jsou standardní prvky výbavy L&K, jako vyhřívání všech sedadel, proaktivní ochrana cestujících, zásuvka na 230 V a další USB konektory. Najeto bude přibližně 78 000 km. Cena 599 000,00 Kč, jsem první majitel, vůz je registrován v srpnu 2019 a na rodné číslo. Editováno: 3. Dubna, autor: Petr Svetr 3 Citovat
Adam Rýpar Vloženo 24. Února Vloženo 24. Února To mi přijde dobrá cena v poměru, co se nabízí na trhu. 2 Citovat
wirer Vloženo 25. Května Vloženo 25. Května uz je to nejaka doba, co som zacal predbezne riesit nahradu O3 u mna v teme. upozornujem, ze motor nema zmysel riesit - vybraty je PHEV (hybrid). nabijat to mam kde, jazdim dost kratkych tras, no obcas potrebujem aj na dlhsi vylet lepsi dojazd ako pre elektro. O4 som momentalne vylucil, preto ostava S3/Passat GTE. podla odporucani pozeram prioritne auta s novym volantom, vraj je to cisty facelift bez pouzitia starsich riadiacich jednotiek. tych vela nie je, ak sa bavime aj o nejakej vybave poziadavky v skratke: - motor: 1,4TSI, PHEV - rocnik: 2021 a viac - najazd: do 150 000 km - cena: 21-22 000 € - karoseria: kombi - farba: idealne okrem bielej a ciernej, no mam smolu - vybava: matrix, virtual cockpit, elektricky kufor, MODE + DCC. BSD, LA, znacky, dialkove ak bude navyse uz aj ambient osvetlenie, elektricka sedacka spolujazdca, sietky okien, tazne, cuvacia kamera, webasto, vyhrev celneho, panorama ci cierny strop, hnevat sa nebudem. niektore drobnosti si dorobit v ramci moznosti viem mam ale problem trosku s info v cennikoch, dost velke rozdiely su medzi SK a CZ. prisiel som na to nahodou, ked som nasiel jedno auto na inzerat kde je pisana Style vybava, ale podla aplikacie Carolina je to "iba" Ambition. sedelo by to aj podla sedaciek, no nesedi podla matrixov napriklad... momentalne mam ulozene 4 auta, no kazdemu nieco chyba k 100% rozhodnutiu ho zobrat 1. Škoda Superb Combi iV 1.4 TSI PHEV Sportline DSG - podla fotiek rozdiel vo farbe medzi prednym pravym blatnikom a dverami - nie som velmi zastanca ciernych doplnkov, no Sportline je fajn vybavene v zaklade - cena uz je vyssia ako by som chcel - "vyssi" najazd 2. Škoda Superb Combi 1.4 TSI PHEV Style DSG - podla aplikacie a sedaciek je to vybava Ambition a nie Style - chyba tazne - "iba" Amundsen - opat biela farba 3. Škoda Superb Combi 1.4 TSI PHEV Style DSG - divny potah sedaciek, aj ked spolujazdec v elektrike - jasny dovoz z Nemecka - chyba cuvacia kamera? - cierna asi horsia na udrzbu a skrabance ako biela 4. Škoda Superb IV Sportline 1.4 TSi PHEV DSG, r.v.: 2021 - sedan, teda liftback - cierne doplnky vyzeraju lepsie ako na tom prvom sedom - cena a ak by niekto mal prehlad, ake su zapisane kolesa na hybridoch na SK, tak sa skuste podelit. hoci aj do spravy. z uvedeneho vyberu maju pouzitelne disky akurat tie biele, zvysok sa mi nepaci Citovat
Mira96 Vloženo 25. Května Vloženo 25. Května Určitě bych preferoval nezávislé topení, je velice příjemné nasednout v zimě do vyhřátého auta a navíc se ušetří pár kilometrů dojezdu. I tažné se hodí, netahám často přívěs, ale převážím kola. A možná bych oželel střešní okno, co jsem tady na fóru četl tak s tím bývají občas problémy. 1 Citovat
wirer Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května Nezavisle z aktualnej ponuky nema snad ani jedno, niekde som zahliadol maximalne vyhrev celneho. Parkujem doma pod pristreskom a kedze to bude iV, tak to sa da vykurit/vychladit zo zasuvky. Problem by bol niekde mimo domu. Ani na O3 som nezavisle nemal, vyhrev sedaciek a volantu zvycajne postacoval Citovat
Adam Rýpar Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května Potahy sedaček Style měl v základu látku - viz odkazy. Alcantara byla za příplatek v paketu. Hezké a příjemné to je, ale chce to větší údržbu, než látka. Panorama je krásná, ale taky může nadělat dost starostí (zatékání, další mechanismus, musí se čistit a mazat). Dnes bych i oželel Columbus, naopak bez kamery ani náhodou. Spíš bych řešil celkový stav, ani km bych až tolik neřešil, 1 Citovat
wirer Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května Km riesim hlavne kvoli baterke a pripadnemu predaju do buducna. O3 s 1.4TSI je problem predat pri 258 000 km za nejaku rozumnu akceptovatelnu sumu. Columbus je vyhodnejsi akurat kvoli lepsim mapovym podkladom a spolupraci s iV motorom. Je este ale otazne, nakolko budem vyuzivat zabudovanu navigaciu, alebo radsej Smartlink ako doteraz Ked mam vynechat panoramu, tak sedy Sportline minus. Ked auto bez kamery, tak cierne auto minus (i ked to by som si dorobil). Biely lift je uz vyssia cena a navyse podla fotiek bez DCC (vyhoda v lacnejsich dieloch, nevyhoda v komforte). Cize ostal biely "Ambition" Citovat
Adam Rýpar Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května Pokud máš slot na SIM v columbu, tak rád využiju interní navigaci. S online daty funguje dobře - vč nehod, objízdných tras. DCC Nemám a jsem s tím v pohodě. Jinak ad km - ještě to chápu kvůli baterii. A prodej do budoucna - já měl problém udat mého se 140tis km a ještě zárukou. To že ale stav je jaký je,... dokud budou lidi kupovat auta jen podle km, bude mít 10-15let staré auto 120-150tis km... To už je lepší jej prostě dojet co jde, ale to je na jiné téma. btw: ještě bych řešil asistenty. A kameru jde dodělat. Citovat
VeteranChild Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května Osobně bych panoramu vynechal i kvůli pazvukům, většímu zahřívání interiéru a menšímu prostoru na hlavu. To zatékání by se snad dalo pohlídat formou pravidelné údržby a čištění odtokových kanálků. Ještě je dobrý argument proti panoramě její pojištění, kde ani 20k CZK na skla nemůže stačit. 1 Citovat
wirer Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května (editace) Aj pre Amundsen viem pozit Carstick, takze SIM a data problem nebudu. Ak bude moznost zaplatit si online sluzby. Ci Columbus to ma aj bez nutnosti doplacat? Mam 180cm na vysku, takze pre mna znizeny strop asi problem nebude. Polovicka len 155cm. Doma pod pristreskom opat zatekanie moc nehrozi, stromy su daleko. Ale prehrievanie moze byt zlo, deti nemame aby si uzivali vyhlady Asistenti su asi v kazdom v rozumnej miere, aj v tom najlacnejsom. ACC a teda FA tam bude, mrtve uhly vidno kontrolky v kryte spataku. Velku kameru pre asistentov to ma uz v zaklade, aj v SK cenniku to je uvedene, dokonca vidim i pedestrian monitor (ochrana chodcov). Este musim akurat zistit, ci je mozne dorobit tazne. Doteraz som ale nemal a nepotreboval (zatial) Pacia sa mi ale Sportline sedacky, vyzera to "premiovejsie" Editováno: 26. Května, autor: wirer 1 Citovat
Adam Rýpar Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května Já mám MIB 2,5, takže jen vložím SIM s daty operátora a jedu. MIB3,0 už má data od Škody. Na bezdrát ACP požívám krabičku. ad asistenti - pak ok, novější modely často nemají např mrtvý úhel nebo čtení značek. Záleží ale na preferenci. ad střecha - za mě spíš do budoucna problém. Ty stát jinde můžeš, ale nevíš, kde stálo předtím. Někde na foru jsem viděl i prasklé těsnění... ad sedačky - za mě bych prvně vyzkoušel, Mi se 190cm sportline vůbec nesedí, někdo si je chválí. Citovat
VeteranChild Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května Vlastní SIM bych viděl jako výhodu. Mám v autě taky tovární a když se výrobce rozhodne ukončit podporu, systém je už navždy bez dat (můj případ). Tuším, že od MR 2023 přišel S3 v rámci šetření o pár užitečných věcí. Asi by ale nic z toho nebyl takový problém dodělat. Vzpomínám třeba na magnetickou svítilnou v kufru, kdy pak kombík nemá kromě pátých dveří žádné osvětlení v kufru. Taky snad odpadlo osvětlení schránky pod loketkou, klimatizace a filc ve schránce u spolujezdce a výstražné lampičky v zadních dveřích (jen odrazky). Citovat
Ondra16V Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května před 3 hodinami, Adam Rýpar napsal: DCC Nemám a jsem s tím v pohodě. Souhlasím, pod to se podepíšu 1 Citovat
VeteranChild Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května DCC je riziko, které se nemusí vyplatit, ale evidentně není jednoznačné, že tyhle tlumiče nic nevydrží. Viz vlákno o této problematice: Citovat
Adam Rýpar Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května Riziko je vše. El víko kufru stojí taky pěknou desítku, matrix světla, VC.... Nicméně u těch tlumičů/brzd prostě záleží, po jakých cestách člověk jezdí/profil trati. Pak by člověk ale měl jezdit Citigo v MPI 🙂 Prostě u staršího/s najetými km a lepší výbavou musí mít člověk více peněz bokem. 1 3 Citovat
wirer Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května (editace) Este som objavil Style, 64000km, panorama, kozene sedacky, ambient osvetlenie, DCC, asistenti, podla popisu aj webasto. Inzerat len na Marketplace facebooku, 22990€. Trosku nad limit, chyba tazne Editováno: 26. Května, autor: wirer Doplnenie Citovat
VeteranChild Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května @Adam Rýpar Hezky napsáno. Jen bych určitě doplnil, že některé záležitosti jsou rizikovější víc a jiné se prakticky neřeší. @wirer Podle fotky je zvláštní, že Style má nárazník z L&K. Nebo se ty vertikální chromové lišty dávaly i na jiné výbavy? Citovat
wirer Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května Tie vertikalne myslim od Style. Rozdiel co som spozoroval je v bocnych na dverach. Navyse nema to ziadne logo L&K, ani cierny dekor palubky. Takze Style + mozno priplatky Citovat
Martab Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května (editace) Style měl černé, ale vypadá to, že iV mělo stříbrné i ve Style: https://www.auto.cz/test-skoda-superb-combi-iv-se-snurou-a-nadrzi-poprve-133385 EDIT: Dokonce iV je má i v Ambition: https://www.direct-auto.cz/products/skoda-superb-iv-iv-1-4-tsi-115-kw-ambition Editováno: 26. Května, autor: Martab 1 Citovat
VeteranChild Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května (editace) Měl jsem za to, že na Style se daly přikoupit jen tyhle horizontální a jinak tam nebylo nic. Spíš mě napadlo, jestli tam někdo kvůli tomu neměnil nárazník. Ale možná rozdíl CZ/SK? EDIT: Takže evidentně specialita u verze iV. 👍 Editováno: 26. Května, autor: VeteranChild Citovat
wirer Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května Myslim ze v CZ cenniku je poznamka aj pre virtual, ze plati od Ambition v iV. A od Ambition este tusim aj adaptivny podvozok, dokonca mal v zaklade 17" kolesa, namiesto spalovaku na 16". Pre Style s iV dokonca Columbus v cene, inac priplatok Vsetko sa ale lisi od trhu a rocnika. Preto sa v tom blbo orientuje a ten biely combi je uvadzane ako Style, pritom to mohol byt Ambition ako to oznacila aplikacia Carolina Citovat
Bikes Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května v CZ jsi nekoukal? prvni druhy treti passat prvni druhy treti Citovat
denial Vloženo 26. Května Vloženo 26. Května latkove sedacky isto nie alcantara moze byt celokozene tiez nie k udrzbe sedaciek, najdolezitejsie asi je, v aute nejest a nemat na gatiach cvoky urcite vsetky 3 radary a aspon 8 parkovacich senzorov dcc a pano - zbytocne Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.