Cafedelmar Vloženo 2. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2017 Zdravím, máte někdo podobnou zkušenost s vadnými chromovanými lištami okolo bočních oken auta? Konkrétně u jednoho z našich Superbů III došlo k tomu, že chrom na lištách zbělel a zmatněl. Dali jsme to reklamovat, ale bylo nám v servisu řečeno (údajně po konzultaci s výrobním závodem), že jsme si to způsobili sami, resp. že nám to způsobila myčka nějakým agresivním chemickým přípravkem. Zajímavý na tom je, že je to pouze u některých dílů lišty, tedy některé díly jsou ok, některé jsou zmatněné. Pokud by tvrzení servisu mělo být pravdivé, pak by to asi znamenalo, že myčka použila příslušný čistící přípravek pouze na určitý díl lišty, ale ostatních se "nedotkla". Nevím, jak si jejich odůvodnění mám vykládat. Samozřejmě mi to přijde jako totální blbost. Co si o to myslíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 2. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2017 Zajel bych do té myčky se poptat pro jistotu, jinak jak říkáš, to by ta myčka musela mít "selektivní mytí" = řekl bych, že je blbost, co říká servis. Nezkoušel jsi sám nějaký přípravek spíše ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cafedelmar Vloženo 3. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2017 před 14 hodinami, Shaarky napsal: Zajel bych do té myčky se poptat pro jistotu, jinak jak říkáš, to by ta myčka musela mít "selektivní mytí" = řekl bych, že je blbost, co říká servis. Nezkoušel jsi sám nějaký přípravek spíše ? Auto jezdilo do myčky, kam jezdí i i naše O3 s chromovanými lištami, a u tohoto vozu se nikdy nic neprojevilo. Ani žádný přípravek jsme na lištu nedávali. Kdyby ale vada nebyla takto jasně ohraničená dílem lišty, tak bych to ještě pochopil. Ale takto mi to přijde zjevné, že jde o nějakou výrobní vadu. A to nám ze servisu ještě tvrdili (mimo záznam), že výrobní postup těchto poškozených lišt je jiný, než u ostatních. Jako že snad tento jiný postup odůvodňuje odlišné vlastnosti této konkrétní lišty, nebo já jevím, jak tento blábol mám chápat. Btw, pro zajímavost jde o servis Porsche Prosek v Praze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 3. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2017 Je třeba to chápat tak, že kvalita dílů je špatná a Škoda Auto má jako jediné řešení, zdržovat, protahovat, neměnit a vymlouvat se. Prostě dělat vše proto, aby zákazník nakonec sám vše vzdal. Vím o pár případech, kdy byl vůz vrácen a o jednom kdy firma Škoda Auto musí uhradit i ušlý zisk. Víc takovýchto případů a situace se bude řešit jinak. Řešení technického servisního centra ve velké většině nemají nic společného s potřebou řešit problém, ale jen nějak vše odpálkovat a tvrdit, že chyba je někde jinde. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michaltvr Vloženo 3. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2017 Mě měnili těsnění na levých a přelepovali na pravých předních dveřích, protože se posouvalo. Technik koukl na lišty a konstatoval, že jsou v předu odstate nebo co, a ze se meni taky. Pak jsem ani vlastně nekoumal jestli jsou fakt vyměněné. Podle mě je to na výměnu. S kvalitou, teda spíš nekvalitou dílů souhlasim. Je to SMUTNÉ. Pověst si ŠA pokazí rychle. Získat ji pak ještě někdy zpět bude obtížné a určitě dražší než co na nás teď vydělají. Ale to už tam tihleti nyní klepoucí si na prsa a rádoby manageri dávno nebudou. Jedou trochu podle hesla “po nás potopa”. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cafedelmar Vloženo 6. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 6. Listopad 2017 Díky za reakce. No, poté jsme poslali oficiální stížnostní dopis do servisu, tak nám přišla odpověď, že sice trvají na svém, ale že nám to z důvodu "dobrých vztahů" opraví, nicméně si zaplatíme náklady na práci za 1122,- Kč s DPH. I když jsem přesvědčený, že je to jednoznačně výrobní vada a mělo by to být řešeno bez keců v rámci reklamace, tak se asi nakonec vyplatí i tohle zaplatit, než trávit čas a energii tímhle ubohým sporem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 6. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2017 (editace) Gratuluji k úspěchu, ale bohužel tohle je přesně ukázka toho, v co oni doufají. Kdybys na ně opět uhodil, že další krok bude soudní znalec tak neplatíš nic. Chrom v zadní části na zadních dveří má vždy jiný povrch než ostatní chromy a nikoho to nezajímá(nemluvě o tom podivném spojení na obou koncích). Chrom paket je provedením snad to nejhorší co jsem kdy na autě viděl. Na předním nárazníku jsou spoje provedeny ve stylu vietnamské rádio z 90 let. Kdy zase Škoda Auto začne vyrábět vlajkovou loď s tím co k tomu patří a vyhází tyhle šunty? Pak už opravdu začínám chápat lidi, že kupují i jiné značky(i ty z Nošovic), protože jsou levnější....šunt jako šunt a když to vydrží stejně, tak co řešit. Editováno: 6. Listopad 2017, autor: ferda25 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 6. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2017 Navic ty listy jsou na té gume jenom nacvakle. Takze i ta cena za nacvaknuti pár lišt mi přijde dost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cafedelmar Vloženo 16. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2017 Ferdo25, potvrdila se tvá slova. Díky za nakopnutí, byl jsem moc měkkej. Napsal jsem jim pak něco v tom smyslu, že je jejich návrh nedostačující a že si to můžeme vysvětlovat u soudu. No a přišla odpověd, že vadné lišty odstraní bezplatně... Takže se na ně musí drsně a nenechat se... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michaltvr Vloženo 20. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2017 Hezky. gratuluji. Je videt, ze zavady maji reseni, jako kdyz se reklamuje jakekoli jine zbozi. Jen s tim delaji drahoty a zkouseji co si zakaznik da libit. Diky za popis reklamace az dokonce. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romiic Vloženo 26. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2017 Mám ten stejný problém na obou lištách na zadní straně. V servisu mě řekli, že je to myčkou. Řekl jsem jim, že je to nesmysl a proč to teda není na všech lištách. Následně technik donesl nějaký přípravek a začal to leštit. Po 2 týdnech se to objevilo znovu. Budu teda řešit dopisem přímo na servis. Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
867line Vloženo 27. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2018 Zdravim. Mam ten isty problem na octavii r.v. 2017. Mam kombi a mne sa urobil ten mliecny povrch na listach okolo poslednych okien, kufrovych na jednej aj na druhej strane. Bol som to reklamovat a odpoved presne taka ista ze som pouzil agresivne cistiece prostriedky, jednoducho sposobil som si to sam. Co mam robit. Ako ich donutit vymenit to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 30. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2018 Dovolím si také reagovat ohledně okenních lišt. Podobně zmatněné jsem měl letos na půjčeném Karoqu a dle vyjádření prodejce je chyba na straně dodavatele dílu (a to nejen pro Karoq), ví se o tom, tedy pokud vás někdo odpálkuje v autorizáku je nesolidní. U zadního bočního okna bývají zpravidla Ok - jiný výrobce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.