dafro Vloženo 4. Květen 2024 Sdílet Vloženo 4. Květen 2024 Přečti si téma. Vše na co se ptáš, už tu je napsáno. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan353 Vloženo 4. Květen 2024 Sdílet Vloženo 4. Květen 2024 (editace) kam sa presne maze ta pasta my nieje jasne. Je to zavit alebo to tesnenie. Nikdy som to nerobil.Len tolko dakujem. Editováno: 4. Květen 2024, autor: milan353 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 4. Květen 2024 Sdílet Vloženo 4. Květen 2024 (editace) že se vám do toho motám, "vfi" psal doslova mazací tuk na fajfky, takže ani na závit, ani na těsnění, ale mezi izolátor a gumovou "hadici" na zapalovacím modulu, která se navléká na svíčku. Nedělej z toho vědu. 😉 Editováno: 4. Květen 2024, autor: McMatej 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dafro Vloženo 4. Květen 2024 Sdílet Vloženo 4. Květen 2024 (editace) Nanést tenkou housenku -šipka- silikonové pasty po obvodu těsnicí koncovky zapalovací cívky. Editováno: 4. Květen 2024, autor: dafro 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Květen 2024 Sdílet Vloženo 4. Květen 2024 normálne do fajky po obvode ja ju vždy postláčam nech sa to rozleje ... za tepla idú lepšie ale ak to nie je niečo staré kde to nik nemenil nebýva problém , v autorizákoch to 99% maže a ide to pekne von , už dávno sa mi nestalo že by som nevytiahol ... nič iné nerieš a hlavne nelamentuj nad tym , cievky von , sviecky von , sviecky dnu , cievky namazane nazad a do krcmy ... 1 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_RB Vloženo 5. Květen 2024 Sdílet Vloženo 5. Květen 2024 Svíčky by měly jít ven lépe z teplého motoru. U 1.4 TSI možná není nutné sundávat vysokotlakou část vedení vzduchu mezi turbem a škrtící klapkou/chladičem stlačeného vzduchu. U 1.2 TSI EA211 jsem minulý víkend dostal všechny svíčky i cívky ven pouze po demontáži těch částí sání, které jsou „před turbem“. Největší pakárna je odpojit konektor cívky 4. válce. U 1.5 TSI musí dolu trochu víc částí a mají se měnit i dva o-kroužky. Spona jde ven blbě, ale s trochou štěstí se to dá, aniž by praskla. Svíčky bych použil NGK nebo VW AG, zkoušel jsem svíčky Brisk a mají blbě udělanou elektrodu, po dotažení má špatnou pozici. Utahovací moment je 22 Nm, ale lze to obejít, pokud víš jakou má mít svíčka orientaci po dotažení. Tolerance polohy elektrody je +/- 30°. Mazací tuk má za úkol zamezit připečení gumové objímky na keramický izolátor. Doporučuji trochu vyčistit závit i dosedací plochu pro svíčku. Před vyjmutím svíčky je vhodné vyfouknout její dutinu tlakovým vzduchem a mít jistotu, že nepropadne nějaký čurbes do spalovacího prostoru. Závity svíček se ničím nemažou, stejným momentem by byla dosažena výrazně vyšší utahovací síla/ namáhání závitu / špatná pozice elektrody. Kdyby i po výměně byl problém tak to chce diagnostiku, zjistit na kterém válci je špatný zápal to jsou chyby P0301 až P0304. Někdo mění všechny cívky někdo jen tu špatnou. Na fotce je, co jsem u 1.2 TSI musel odstrojit, abych svíčky mohl vyměnit, fotky z stejné akce na 1.5 TSI bych možná našel. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 5. Květen 2024 Sdílet Vloženo 5. Květen 2024 ja som o tom natacani elektrod uz roky nepocul a zijem , brisky davam bezne a funguju 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan353 Vloženo 5. Květen 2024 Sdílet Vloženo 5. Květen 2024 (editace) Dakujem. Ja mam motor 1.5 ake dva o-kroužky myslíš ? @Pavel_RB Editováno: 5. Květen 2024, autor: milan353 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_RB Vloženo 5. Květen 2024 Sdílet Vloženo 5. Květen 2024 O-kroužky slouží k utěsnění červenou šipkou označeného dílu. Jeden je pod převlečnou matkou u turbodmychadla a druhý je poblíž spony u škrtící klapky (žluté šipky), pokud by se poškodili během demontáže bude třeba nové. Každý je jiné velikosti, před montáží je vhodné je lehce namazat třeba motorovým olejem zmenší se pravděpodobnost, že se nastřihnou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dafro Vloženo 5. Květen 2024 Sdílet Vloženo 5. Květen 2024 To ale není motor 1,4 TSI. U toho žádné o-okroužky není. třeba. Zbytečně z toho děláš vědu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Květen 2024 Sdílet Vloženo 5. Květen 2024 TSI jako TSI, ne? Respektujte sakra rozdělení sekcí podle motorizací! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby91 Vloženo 25. Květen 2024 Sdílet Vloženo 25. Květen 2024 Zdravím, dnes jsem chtěl vyměnit svíčky a přesně nastal problém, že Bosch z Carda mají jinak orientovanou elektrodu. Každá svíčka úplně jinak. Je jistota, že originál ze Škoda-díly budou všechny čtyři ok ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 25. Květen 2024 Sdílet Vloženo 25. Květen 2024 Je jistota že je to úplně fuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby91 Vloženo 25. Květen 2024 Sdílet Vloženo 25. Květen 2024 Co konkrétně, to natočení elektrody ? Já po přečtení tohoto vlákna mám dodela obavy 😃 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 25. Květen 2024 Sdílet Vloženo 25. Květen 2024 Už tu bylo X odkazů na vyjádření výrobce že natočení elektrod není důležité, hlavní je dodržet utahovací moment. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 25. Květen 2024 Sdílet Vloženo 25. Květen 2024 Tady ve vláknu jsem nenašel ani jeden odkaz týkající se polohy vnější elektrody. Nedal by se nějaký vložit? Taky tomu moc nevěřím, zejména proto, že se elektroda má být u výfukových ventilů, tj. v tom největším teple. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan353 Vloženo 25. Květen 2024 Sdílet Vloženo 25. Květen 2024 (editace) Pozri obrazok na prvej strane druhy alebo treti prispevok Utahovaci moment je rovnaky aj na bosch aj ngk sviecky? Kedze ngk ma dlhsi zavit o 1.5mm a pri nich vyrobca neuvadza utahovaci moment ako pri bosch svieckach Editováno: 25. Květen 2024, autor: milan353 doplnena otazka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dafro Vloženo 25. Květen 2024 Sdílet Vloženo 25. Květen 2024 před 4 hodinami, Boby91 napsal: Zdravím, dnes jsem chtěl vyměnit svíčky a přesně nastal problém, že Bosch z Carda mají jinak orientovanou elektrodu. Každá svíčka úplně jinak. Je jistota, že originál ze Škoda-díly budou všechny čtyři ok ? Není. Objednával jsem origo Bosch a elektrody nesedí. Neřeším to, jak už tady bylo několikrát psáno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 25. Květen 2024 Sdílet Vloženo 25. Květen 2024 (editace) před 1 hodinou, milan353 napsal: Pozri obrazok na prvej strane druhy alebo treti prispevok Ok, dík, já hledal "https". Ale stejně, v dokumentu se píše, že je nutné natočení směrem k výfukovým ventilům, kde díky plynům proudícím DOVNITŘ ..... Cítím v tom drobný rozpor. A ty termografické obrázky se mně nějak nezdají. Pokud je na prvním obrázku žlutá teplejší, tak by směrem k místu, kde je oblouček přivařený a to znamená chladnější, měla být červená barva. A ta tam jaksi úplně schází. https://m.tzb-info.cz/tepelne-izolace/6660-termovize Editováno: 25. Květen 2024, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby91 Vloženo 25. Květen 2024 Sdílet Vloženo 25. Květen 2024 Ok, takže prostě natočit na moment a elektrody neřešit. Máte to takto osvědčené xxx kilometry ? Ty moje čtyři kousky jsou totiž každá úplně jinde, jedna dokonce vychází úplně naopak, směrem k sacím ventilům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 26. Květen 2024 Sdílet Vloženo 26. Květen 2024 Já měl "štěstí" a poloha mně docela vyšla. Hlavně to nepřetahovat, viz https://www.brisk.cz/technicke-informace/zapalovaci-svicky/servis/spravna-instalace-zapalovacich-svicek/zavady-pri-instalaci Jde mi o to, že to vysvětlení, proč je poloha správná poloha nutná, na mně, z mnoha důvodů, nepůsobí moc přesvědčivě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby91 Vloženo 26. Květen 2024 Sdílet Vloženo 26. Květen 2024 Jasný, utažení jde ruku v ruce i s instrukcemi od výrobců svíček. Nicméně to natočení mě stejně irituje. Pro klid duše jsem objednal “origo” číslo 04E 905 602 a jsem zvědav co přijde. Pokud to zas bude různé, tak to tam prsknu a budu se modlit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dafro Vloženo 26. Květen 2024 Sdílet Vloženo 26. Květen 2024 Modlit se nemusíš. Stačí si tady přečíst pár stránek zpět a zjistíš, že v servisech to rozhodně nikdo neřeší a světe div se ... auta spokojeně jezdí dál. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 28. Květen 2024 Sdílet Vloženo 28. Květen 2024 V servisech neřeší kde co.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vfi Vloženo 29. Květen 2024 Sdílet Vloženo 29. Květen 2024 Hoši spousta informací z prvních stránek je X let starých a je možné, že už jsou třeba neplatné. Například to, že jsou NGK delší jsem se dočetl jen zde, ale přitom mě osobně se to nepotvrdilo. Navíc před nedávnou dobou svíčky Bosch zmizely z prodeje na skoda-dily.cz. Aktuálně mám tedy zkušenost s Bosch 04E 905 612 C a NGK 04E 905 602 pro CZDA a ty svíčky jsou "úplně" stejný. U obou aut jsem při použití kvalitního momenťáku svíčky naprosto přesně napozicoval při 22nm. Jestli to pozicování má smysl nebo ne nevím, ale pro klid duše si to kontroluju. BTW když se kouknu na skoda-dily tak mi to aktuálně nabízí pro CZDA Brisky, NGK a NGK. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.