achiles4 Vloženo 14. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2017 Zdravím. Aká prevodovka sa viac hodí k tomuto motoru? Alebo inak povedané má niekto skúsenosti aj s automatom v kombinácii s týmto motorom? Ide o to že či automat zbytočne nedrží motor v nízkych otáčkach čo by do budúcna mohol byť problém kedže by tým trpela dvojhmota. Na nejakom diskusnom fore niekto dával príspevok že má tento motor s automatom a že jazdí stále v S režime aby motor držal vyššie otáčky. Má niekto nejaké skúsenosti? Čo sa týka jazdenia tak by to bolo z 90% jazdy po meste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 14. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2017 Byl jsem vždy zastánce DSG,měl jsem jich několik,jak v Passatech,Superbech,Octávkách,teď mám na popojíždění po okolí 1,2 TSi s 7 st.DSG v Yetim,jezdil jsem s Tiguanem a řekl jsem dost.Už nikdy DGS.To podtáčení kdy se motor třepe ve 1200 otáčkách už mě fakt nebaví.Uvažuji o novém Karoqu ale už teď vím,že to bude manuál. Jezdil jsem teď v nové CX-5 a dvoulitrovou atmosférou a tam je automat naprosto super. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 14. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2017 ve fabii nemam zkusenost, ale v S3 2.0TDI 110Kw nemelo DSG problem tam tak v cca 50-60 dat 5tku a dusit to pri 1000ot, auto se cele trepadlo a DSG bylo spokojeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 14. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2017 Ano,bohužel,dělá to.I u SII to dělá,ale tak jsem si to nechal poladit a pod 1400 to nešlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 Sice mame automat s 1,2 tsi 81kw,ale ziadne problemy a extremne podtacanie na nom neregistrujem..teda aspon nie take,ktore by znelo ako nezdrave.Radi sametovo krasne,tiez vacsinou jazdene na kratke vzdialenosti. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 (editace) Souhlas s Patrik1971. Nevím proč to tady lidi píšou. Zda vůbec mají zkušenosti. Pokud mám otáčky motoru pod 1500-1800, tak jedu z mírného kopečka a motor netáhne a je zařazena 7. Pokud příjde kopeček, tak DSG si odřadí dolů a otáčky se navýší. Taky mám 1,2 Tsi a 81 kW. U stupně 6D se prakticky nikdy nevyskytlo!!!! Pokud bych měl potřebu zvýšit otáčky, tak si mohu ručně orřadit. Já se k těmto BLÁBOLŮM o podtáčení nechci VYJADŘOVAT, protože nevím, zda má BLÁBOLÍCÍ nějaké zkušenosti. Já si před koupí DSG objednal zkušebí jízdu a pobavil se s prodejcem. DSG jsem si nakonec koupil a NELITUJI. Komu jsem auto půjčil aby vyzkoušel DSG, tak každý řekl, že jde s příštím autem do automatu. Ať mladý nebo starý. Editováno: 15. Listopad 2017, autor: ralff 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 Si to v té hlavě nějak ujasni: "nechceš se vyjadřivat", ale celkem jsi se obšírně vyjádřil Moje zkušenosti s DSG jsou takové, že automat motor dost často drží v takových otáčkách, které bych v daný okamžik nikdy nepoužil. Nicméně, dá se na to zvyknout - prostě to má svojí "hlavu". 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 Ono bude záležet na MR, modelu, verzi softu a kombinaci motor-dsg. Třeba sup2 1.8 tsi byla katastrofa. Sup2 2.0 cr to samé. Pohodu mám až s 3,6kou. Ale je pravda, že fábka 1.2 jela v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 (editace) Mistře Fóra, dál se opravdu nebudu k BLÁBOLŮM vyjadřovat. Myslím si, že ve ŠKODĚ AUTO a ani VW nejsou hlupáci, kteří by nevěděli co dělají. Jezdil jsem se služebním Pasatem a Mercedesem s automatem a teď jezdím se svojí fabii a zatím nemám PROBLÉM. Ani důvod HANIT DSG. Nevím jaké ty máš Ty zkušenosti s DSG nebo automatem. Editováno: 15. Listopad 2017, autor: ralff 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 Já ho nehaním, jen říkám, že záleží na konfiguraci auta. S automatama jezdím od roku 1998. Ať MB, Audi, BMW, Lexus, Opel, Ford a Superby 1,2,3. Takže dokážu posoudit , jak se chovají jednotlivé verze. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 Pravda,měl jsem také 3,6 a tam to bylo OK.Po úpravě u 2,0 TDi 125 to poté také byla paráda.Bohužel sedmikvalty nikdo upravovat neumí.Kdyby neklesaly pod 1400 bylo by super 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 jen nezapomínejte, že jste v sekci Fabia - nemůžete to posuzovat optikou vyšších levelů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2017 Tak to tady končí skoro vždy... DSG jsem zažil v několika škodovkách a všechny bez rozdílu podtáčely. I v kombinaci s 1.2 TSI (sic předchozí verze EA111). On totiž možná někdo ani není schopen si tohoto jevu všimnout. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 16. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2017 Tak je třeba sdělit koncernu VW, že mají závažnou systémovou chybu v mapování DSG převodovek, jelikož jejich vývojové centrum na základě měření a zkoušek je chybně stanovilo, a motory jsou podle vašeho odborného názoru ve spojení s těmito převodovkami podtáčeny. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 16. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2017 odborný názor laických používateľov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 16. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2017 Bavil jsem se o tom s jednim z vývojářů,ví o tom,ale jsou nuceni tohle dělat těmi směrnicemi zku...né EU 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2017 před 11 hodinami, dodge napsal: Tak je třeba sdělit koncernu VW, že mají závažnou systémovou chybu v mapování DSG převodovek, jelikož jejich vývojové centrum na základě měření a zkoušek je chybně stanovilo, a motory jsou podle vašeho odborného názoru ve spojení s těmito převodovkami podtáčeny. Jak píše cosby, na to je jedna jediná odpověď - EMISE. Za to, že to někteří nejsou schopni myšlenkově pojmout, nemohu. Pak by se tady totiž nemohlo objevit tolik blábolů... Ono se stačí i u auta s manuální převodovkou podívat na ukazatel (rádce) řazení a řadit podle něj - a jsme prakticky tam, kde je teď DSG. 9 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 16. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2017 (editace) Jasně pánové, pochopil jsem PODTÁČÍM a PODTÁČET BUDU !!!!! Omlouvám se že jsem přidal svou NEZKUŠENOST a HLUCHOTU. Očekávám další MÍNUSY od MODERÁTORA!!!! S díky vracím. Editováno: 16. Listopad 2017, autor: ralff 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 16. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2017 Takovej Novinky.cz styl, ne? Místo argumentů tady zahlcovat forum výkřiky, samozřejmě ve formátu "Čím víc Caps Lock a čím víc vykřičníků, tím lepší názor". 3 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 16. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2017 A přitom je možné, že naživo v hospodě by byl s ralffem příjemný pokec.... Vím, že to je OT, ale doporučuji k přečtění i těm, kteří funkci vykřičníku v češtině znají: www.krcmic.cz/kdyz-chcete-v-pisemne-komunikaci-neco-zduraznit-piste-vykricniky-a-pouzivejte-otazniky/ Asi by neškodilo, tady udělat nějakou sekci kultivující komunikaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 16. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2017 (editace) Jasně zdůraněte co je ješt ve Vašich TOLERANČNÍCH LIMITECH. V hospodě u pivka by jste se asi páni divili co jsem dělal. Nejen pro Škodovku a VW, ale i pro Forda, Jaguára a další automobilky, ale . Editováno: 16. Listopad 2017, autor: ralff 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2017 No, hlavně tady nejme v hospodě - tam toho jeden nakecá. Zpět k tématu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
achiles4 Vloženo 16. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2017 Tak sa to tu trocha zvrtlo. Viem že automat s dieslovými motormi a s benzínovými štvorvalcami nemá žiaden problém a všetko ide pekne hladko. Zaujíma ma práve kombinácia trojvalca 1,0 tsi a 7stupňového DSG automatu. Videl som nejaké video kde testovali auto s týmto motorom a otáčky sa sržali tak okolo 1300 čo sa mi zdá dosť málo. A myslím že na nejakom inom fóre niekto spomínal že má oktávku s týmto motorom a že jazdí stále v režime S kedže v D-čku to držalo otáčky dosť nízko. Zaujímalo ma či tu s tým má niekto aj reálne skúsenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 16. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2017 Předesílám, že zkušenost přímo s 1,0 tsi nemám, takže budu blábolit. Tohle ale ty tsi benziny s DSG dělají - pokud jen tak šimráš plyn, tak jdou otáčky dolu (ony padají i u nafty, ale u těch benzinů to více překvapí), pokud to přišlápneš, tak to chvíli přemýšlí, podřadí a jedeš. Předpokládám, že asfalt s tím litrem trhat nechceš, takže ti to pravděpodobně nebude nijak vadit. Mě tohle ze začátku štvalo v 1,8 tsi, které má přeci jen nějaký výkonový potenciál, pak jsem si zvykl. Jak je ovšem patrné z výše uvedených reakcí, tak si občas někdo nezvykne a jiný si toho zase ani nevšimne - je to prostě čistě na tobě. Objednej si zkušební jízdu a uvidíš. Pak to ještě má ten apekt, že jízda s nízkými otáčkami na tom litru nemusí být vůbec příjemná - ale opět bude lepší, když si to zkusíš sám, protože hodnocení bude opět rozdílné. Ti, kteří si auto pořídili za své těžce vydřené peníte, ti málokdy nepřiznají, že si koupili shit. No a ti, co mají doma superba a v práci je donutili jezdit litrovou fabií, ti úplně relevantní hodnocení také neposkytnou... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 16. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2017 Pawouk má pravdu.Kdyby se řadilo podle ukazatele,je to jako DSG.prostě emise a spotřeba tlačená EU za tohle může. Jak jsem psal,Supa TDi 125 KW mi upravoval TDi-Fun a pak bylo vše OK.To jsem byl opravdu spokojený.Kdyby uměl i 7-mi kvalty,bylo by super,ale neumí a co vím,neumí to zatím nikdo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.