Přejít na obsah

1.2 tsi 63 kw - ztráta výkonu motoru


Doci

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny škodováky!!

Mám takový zajímavý problém s Roomstrem motor 1.2 TSI 63kw 110 000km najeto

Při rychlosti nad 120km/h  se rozsvítí kontrolka motoru  a motor ztrácí výkon a docházi mu dech a při menším kopečku vozidlo zpomalí třeba i na 90km/h 

v diagnostice to píše chybu (tu doplním zítra)

Každopádně v autorizovaném servisu byl zkontrolován celý sací trakt, výčištený chladič sacího vzduchu , vyměňeno turbodmychadlo a závada je pořád stejná 

Neví někdo v čem by mohl byt zakopaný pes ? dekuji za každou radu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no právě že neví ten plnící tlak byl porovnán s identickým motorem z předváděcího auta a všechny hodnoty jsou stejné ale roomster pořád nejede a kontrolka a diagnostika hlási pořad stejnou chybu. 

Mechanik má ještě podezdření na ucpaný výfuk nebo katr. ale uz fakt nevím kudy kam ..

Editováno: , autor: Doci
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Já mám teď ten samej problém. Mám najeto lehce přes 91tis. a úplně mě vyděsilo, že jsem nemohl vyjet kopec, který běžně vyspurtuju na pětku, trojkou a přitom jsem ještě zpomaloval. Pomohlo tedy zastavit, vypnout a zapnout motor a motor běžel opět hezky odspodu do vysokých otáček. Chystám se s tím jít do servisu, takže nevím čím to je, ale když tu píšete kabely apod. tak mě napadlo, jestli mi kuny opět nepřekousali kabely. Domníval jsem se totiž zpočátku, že mi odešlo turbo. To jsem vyloučil a říkám si, jestli to není plynový snímač (čidlo)??? 

Už víte pravou příčinu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Mám takový dotaz ohledně průběhu výkonu u motoru 63kw. Výkon, spotřeba a celkový chod je v pořádku ale podivně se chová plynový pedál, respektive reakce motoru na jeho sešlápnutí. Motor na něj reaguje po přidání do cca 3cm a pak zbytek jeho chodu se nic neděje. Dokonce když z plně přidaného plynu začnu ubírat tak někde u těch 3cm motor jakoby přidá. Je to zvláštní reakce, ptám se jestli je to u těhle motorů normální nebo je někde chyba. Děkuji za případné odpověďi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to snad taky jako jedna z variant může  být popř. i  špatnou funkci toho plynového pedálu. V něm je zabudovaný potenciometr  a z té jeho momentální polohy se přenáší elektrickou cestou signál do řídící jednotky motoru a dále pravděpodobně do polohování škrtící klapky.  Taky mě napadlo, že i ta škrtící klapka by se mohla sama zasekávat a povolovat v určité poloze, takže i pročištění té klapky by se dalo zkusit, tedy to bych zkusil jako první věc.

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že to je normální vlastnost. To není o tom, že by motor zastavil, on zrychluje pořád i s plným plynem, ale ne tam moc, jak když se trochu povolí. S naftou jsem nikdy nejezdil, ale stejně se chová i HTP i starší japonci a shodl jsem se na tom s víc lidma. Ale záleží na tom, jak moc ti to nejede, klidně může být něco špatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle určitě není standardní chování - na tomto motoru mám najeto hodně a v různých Fabiích a Roomsterech, takž moc dobře vím, o čem píšu. Znečištěná škrtící klapka je běžná věc, vyčistit ji určitě neškodí, dále prověřit funkci plynového pedálu, ale to asi bez diagnostiky neuděláš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...