Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chcem sa Vas tu vsetkych opytat chcem kupit Karoq 1.5 tsi v dsg automate.Zvecsa budem jazdit kratke trasy to jest mesto.Zaujimalo by ma ci je vhodne ist do dsg alebo zvolit manual.

Budem rad ak sa tu na fore dozviem co najviac nazorou tak vam vopred dakujem.

Tak z hlediska uživatelského komfortu určitě zvolit DSG, protože automat dává nejvíc smysl právě v provozu, kde se nejvíce musí řadit tj. město.

Z hlediska servisu je to asi mírně výhodnější pro manuál, který ale taky ve městě dostává zabrat (záleží na řidiči), respektive spojka, ale oproti DSG je převodovka prostší o mechatroniku a jednu spojku.

Za sebe bych určitě bral DSG.

Souhlasím s Lancelotem do převážně městkého provozu DSG.Jelikož já to mám do většího města cca 35 km a do hlavního 120 km po dálnici, tak jsem se rozhodl pro manual.Přece jenom v autě chci něco dělat kromě ladění rádia a telefonování.:D

Spoiler

 

 

  • Autor

Neviem či je to pravda ale práve že DSG na krátke trasy ma malú životnosť hlavne ta spojka. Akú ma Karoq spojku suchu alebo mokrú aký tam je rozdiel.

Záleží, jestli chceš zbytečně kvedlat pákou nebo ne.

před 3 hodinami, batoh napsal:

Neviem či je to pravda ale práve že DSG na krátke trasy ma malú životnosť hlavne ta spojka. Akú ma Karoq spojku suchu alebo mokrú aký tam je rozdiel.

 

To jsem zatím nikde nezjistil, jaká DSG tam přesně je, ale vzhledem k tomu, že všude se začaly dávat zase mokré spojky (i FIII má mokrou DSG u TSI), tak bych vsázel na mokré.

Co do životnosti je taky otázka, jak dlouho si chceš auto nechat a popřípadě i zvážit jakou prodlouženou záruku si připlatit. Ty suché 7° DSG odcházely kolem 60 tis. km.

 

Tak já sem našel že u benzínu a 1.6 tdi jsou suché spojky akorát nafta 2.0 má mokré spojky

 

A kde jsi to našel?

Souhlas, to co je v tom videu recene jsem taky nekde cetl.

1.5TSI ma kroutak 250Nm => DQ200 => sucha, mokrou bude mit asi jen 2.0TDI

Otazkou je jestli by nemohla mit 1.5TSI vyssi kroutak

 

Clovek se s tim musi naucit jezdit. Manualni prevodovku taky dokazes odrovnat rychle, pokud zastavis na semaforu, zaradis 1 a stojis na spojce a brzde... normalne to rozumny clovek neudela, ale zenska... zenska jo

 

Podobne je to u DSG...

Upraveno od havrosh

Jinak, urcite DSG, manual uz je prezitek... krome RS :-)

BTW: Kodiaq ma uz jen jedinej motor s manualem, jinak vse DSG

Upraveno od havrosh

No říkal, že suchá u motorů s točivým momentem nižším než 250 Nm, 1.5 TSI ale má (papírově) 250 Nm. Podle mě má 1.5 TSI mokrou DSG, jinak by to DSG nemělo zádnou rezervu, je ale fakt, že motorpower naměřil ten točák u 1.5 TSI nižší než papírový, což by značilo suchou DSG.

A nebo bych počkal na variantu 1.5 TSI DSG 4x4 a tam je mokrá, takže bez problému.

Upraveno od Lancelot

Manuál je přežitek všude, i u RS....

11 minutes ago, Lancelot said:

Podle mě má 1.5 TSI mokrou DSG, jinak by to DSG nemělo zádnou rezervu, je ale fakt, že motorpower naměřil ten točák u 1.5 TSI nižší než papírový, což by značilo suchou DSG.

 

Stejne jak motor muze mit vyssi nez papirovy kroutak, stejne tak muze mit DQ200 vyssi limit nez papirovy.

Budu jen potesen pokud bude mit Karoq mokre DSG, ale nepocitam s tim.

To je fakt, z jednoho měření nemůžu dělat závěry. Doufám, že jsi dal prodlouženou záruku aspoň na 120 tis.km a 4 roky. ;-)

mokré mají jen nafty a 2.0 tsi

  • Autor

Este som neobjednal ale hneď po novom roku pojdem.Ale maju teraz akciu na predĺženu zaruku na 5 r. A 100.000 za Príplatok 300 € do 150.000km..Takze ta sucha DSG asi nie je odporucana.Musim si to prejst hlavou nechcem prist o DSG pri 70.000 km.

Upraveno od batoh

Není důvod se suché bát.Mám s ní na Yetim najeto 175000 a je v poho

Taky se toho nebojim. Znam lidi co maji pres 100.000 a zadnej problem

a i kdyby.Dj si záruku na 4 roky a 100-150.000km,což bych kvůli tomu motoru stejně doporučil a je to.

Jinak spojkový koš celý stojí 7500,-Kč,takže není moc(horší kdyby mechatronika odešla)

@Lancelot Kde jsi viděl že FIII má mokré DSG? 

Suché DSG by mělo být u všech s točivým momentem do 250Nm (včetně).

samo že nemá

  • 3 týdny později...
V 24. 12. 2017 na 20:36, cosby napsal:

Není důvod se suché bát.Mám s ní na Yetim najeto 175000 a je v poho

 

Já zatím 85000 na Rapidu, tak snad vydrží :-)

DSG bych se nebál,spíš mě sere ta jejich ekologie a s tím spojené podtáčení motoru,kdy ve městě ti to je schopno při nízké zátěží v 55 km hodit sedmičku.

  • 1 měsíc později...

Jo, to mě taky sere, maloobjemové motory R3 a R4 nutí převodovka jezdit v otáčkách jako V6 a V8.

Nikdo z úpravců se ještě nepustil do úpravy SW převodovky?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.