Publikováno Prosinec 23, 20177 r Chcem sa Vas tu vsetkych opytat chcem kupit Karoq 1.5 tsi v dsg automate.Zvecsa budem jazdit kratke trasy to jest mesto.Zaujimalo by ma ci je vhodne ist do dsg alebo zvolit manual. Budem rad ak sa tu na fore dozviem co najviac nazorou tak vam vopred dakujem.
Prosinec 23, 20177 r Tak z hlediska uživatelského komfortu určitě zvolit DSG, protože automat dává nejvíc smysl právě v provozu, kde se nejvíce musí řadit tj. město. Z hlediska servisu je to asi mírně výhodnější pro manuál, který ale taky ve městě dostává zabrat (záleží na řidiči), respektive spojka, ale oproti DSG je převodovka prostší o mechatroniku a jednu spojku. Za sebe bych určitě bral DSG.
Prosinec 24, 20177 r Souhlasím s Lancelotem do převážně městkého provozu DSG.Jelikož já to mám do většího města cca 35 km a do hlavního 120 km po dálnici, tak jsem se rozhodl pro manual.Přece jenom v autě chci něco dělat kromě ladění rádia a telefonování. Spoiler
Prosinec 24, 20177 r Autor Neviem či je to pravda ale práve že DSG na krátke trasy ma malú životnosť hlavne ta spojka. Akú ma Karoq spojku suchu alebo mokrú aký tam je rozdiel.
Prosinec 24, 20177 r před 3 hodinami, batoh napsal: Neviem či je to pravda ale práve že DSG na krátke trasy ma malú životnosť hlavne ta spojka. Akú ma Karoq spojku suchu alebo mokrú aký tam je rozdiel. To jsem zatím nikde nezjistil, jaká DSG tam přesně je, ale vzhledem k tomu, že všude se začaly dávat zase mokré spojky (i FIII má mokrou DSG u TSI), tak bych vsázel na mokré. Co do životnosti je taky otázka, jak dlouho si chceš auto nechat a popřípadě i zvážit jakou prodlouženou záruku si připlatit. Ty suché 7° DSG odcházely kolem 60 tis. km.
Prosinec 24, 20177 r Tak já sem našel že u benzínu a 1.6 tdi jsou suché spojky akorát nafta 2.0 má mokré spojky
Prosinec 24, 20177 r Souhlas, to co je v tom videu recene jsem taky nekde cetl. 1.5TSI ma kroutak 250Nm => DQ200 => sucha, mokrou bude mit asi jen 2.0TDI Otazkou je jestli by nemohla mit 1.5TSI vyssi kroutak Clovek se s tim musi naucit jezdit. Manualni prevodovku taky dokazes odrovnat rychle, pokud zastavis na semaforu, zaradis 1 a stojis na spojce a brzde... normalne to rozumny clovek neudela, ale zenska... zenska jo Podobne je to u DSG... Upraveno Prosinec 24, 20177 r od havrosh
Prosinec 24, 20177 r Jinak, urcite DSG, manual uz je prezitek... krome RS :-) BTW: Kodiaq ma uz jen jedinej motor s manualem, jinak vse DSG Upraveno Prosinec 24, 20177 r od havrosh
Prosinec 24, 20177 r No říkal, že suchá u motorů s točivým momentem nižším než 250 Nm, 1.5 TSI ale má (papírově) 250 Nm. Podle mě má 1.5 TSI mokrou DSG, jinak by to DSG nemělo zádnou rezervu, je ale fakt, že motorpower naměřil ten točák u 1.5 TSI nižší než papírový, což by značilo suchou DSG. A nebo bych počkal na variantu 1.5 TSI DSG 4x4 a tam je mokrá, takže bez problému. Upraveno Prosinec 24, 20177 r od Lancelot
Prosinec 24, 20177 r 11 minutes ago, Lancelot said: Podle mě má 1.5 TSI mokrou DSG, jinak by to DSG nemělo zádnou rezervu, je ale fakt, že motorpower naměřil ten točák u 1.5 TSI nižší než papírový, což by značilo suchou DSG. Stejne jak motor muze mit vyssi nez papirovy kroutak, stejne tak muze mit DQ200 vyssi limit nez papirovy. Budu jen potesen pokud bude mit Karoq mokre DSG, ale nepocitam s tim.
Prosinec 24, 20177 r To je fakt, z jednoho měření nemůžu dělat závěry. Doufám, že jsi dal prodlouženou záruku aspoň na 120 tis.km a 4 roky. ;-)
Prosinec 24, 20177 r Autor Este som neobjednal ale hneď po novom roku pojdem.Ale maju teraz akciu na predĺženu zaruku na 5 r. A 100.000 za Príplatok 300 € do 150.000km..Takze ta sucha DSG asi nie je odporucana.Musim si to prejst hlavou nechcem prist o DSG pri 70.000 km. Upraveno Prosinec 24, 20177 r od batoh
Prosinec 25, 20177 r a i kdyby.Dj si záruku na 4 roky a 100-150.000km,což bych kvůli tomu motoru stejně doporučil a je to. Jinak spojkový koš celý stojí 7500,-Kč,takže není moc(horší kdyby mechatronika odešla)
Prosinec 25, 20177 r @Lancelot Kde jsi viděl že FIII má mokré DSG? Suché DSG by mělo být u všech s točivým momentem do 250Nm (včetně).
Leden 11, 20187 r V 24. 12. 2017 na 20:36, cosby napsal: Není důvod se suché bát.Mám s ní na Yetim najeto 175000 a je v poho Já zatím 85000 na Rapidu, tak snad vydrží :-)
Leden 11, 20187 r DSG bych se nebál,spíš mě sere ta jejich ekologie a s tím spojené podtáčení motoru,kdy ve městě ti to je schopno při nízké zátěží v 55 km hodit sedmičku.
Březen 7, 20187 r Jo, to mě taky sere, maloobjemové motory R3 a R4 nutí převodovka jezdit v otáčkách jako V6 a V8. Nikdo z úpravců se ještě nepustil do úpravy SW převodovky?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.