Přejít na obsah

Karoq 1.5 TSI DSG vs manual na kratke trasy


batoh

Doporučené příspěvky

Tak z hlediska uživatelského komfortu určitě zvolit DSG, protože automat dává nejvíc smysl právě v provozu, kde se nejvíce musí řadit tj. město.

Z hlediska servisu je to asi mírně výhodnější pro manuál, který ale taky ve městě dostává zabrat (záleží na řidiči), respektive spojka, ale oproti DSG je převodovka prostší o mechatroniku a jednu spojku.

Za sebe bych určitě bral DSG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, batoh napsal:

Neviem či je to pravda ale práve že DSG na krátke trasy ma malú životnosť hlavne ta spojka. Akú ma Karoq spojku suchu alebo mokrú aký tam je rozdiel.

 

To jsem zatím nikde nezjistil, jaká DSG tam přesně je, ale vzhledem k tomu, že všude se začaly dávat zase mokré spojky (i FIII má mokrou DSG u TSI), tak bych vsázel na mokré.

Co do životnosti je taky otázka, jak dlouho si chceš auto nechat a popřípadě i zvážit jakou prodlouženou záruku si připlatit. Ty suché 7° DSG odcházely kolem 60 tis. km.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, to co je v tom videu recene jsem taky nekde cetl.

1.5TSI ma kroutak 250Nm => DQ200 => sucha, mokrou bude mit asi jen 2.0TDI

Otazkou je jestli by nemohla mit 1.5TSI vyssi kroutak

 

Clovek se s tim musi naucit jezdit. Manualni prevodovku taky dokazes odrovnat rychle, pokud zastavis na semaforu, zaradis 1 a stojis na spojce a brzde... normalne to rozumny clovek neudela, ale zenska... zenska jo

 

Podobne je to u DSG...

Editováno: , autor: havrosh
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No říkal, že suchá u motorů s točivým momentem nižším než 250 Nm, 1.5 TSI ale má (papírově) 250 Nm. Podle mě má 1.5 TSI mokrou DSG, jinak by to DSG nemělo zádnou rezervu, je ale fakt, že motorpower naměřil ten točák u 1.5 TSI nižší než papírový, což by značilo suchou DSG.

A nebo bych počkal na variantu 1.5 TSI DSG 4x4 a tam je mokrá, takže bez problému.

Editováno: , autor: Lancelot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11 minutes ago, Lancelot said:

Podle mě má 1.5 TSI mokrou DSG, jinak by to DSG nemělo zádnou rezervu, je ale fakt, že motorpower naměřil ten točák u 1.5 TSI nižší než papírový, což by značilo suchou DSG.

 

Stejne jak motor muze mit vyssi nez papirovy kroutak, stejne tak muze mit DQ200 vyssi limit nez papirovy.

Budu jen potesen pokud bude mit Karoq mokre DSG, ale nepocitam s tim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este som neobjednal ale hneď po novom roku pojdem.Ale maju teraz akciu na predĺženu zaruku na 5 r. A 100.000 za Príplatok 300 € do 150.000km..Takze ta sucha DSG asi nie je odporucana.Musim si to prejst hlavou nechcem prist o DSG pri 70.000 km.

Editováno: , autor: batoh
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...