Pawouk Vloženo 9. Únor 2021 Sdílet Vloženo 9. Únor 2021 Tak to utneme. Toto je technická sekce, právní stránku si nechte někam jinam. Mimochodem, museli by prokázat příčinnou souvislost mezi způsobením nehody a provedenou nehomologovanou úpravou čehokoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Haman Vloženo 9. Únor 2021 Sdílet Vloženo 9. Únor 2021 Právě proto je možnost zápisu do TP. Tím je to schváleno ministerstvem dopravy. Ale nárůst výkonu může být jen o 20 procent. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míša Vloženo 9. Únor 2021 Sdílet Vloženo 9. Únor 2021 Zajímalo by mě, kolik se dá dostat z 81kW bez filtru pevných částic jen SW úpravou. Myslím, že to o moc víc než těch dvacet procent nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 11. Únor 2021 Sdílet Vloženo 11. Únor 2021 (editace) Ve finále to OPF filtr zase tolik neomezuje, ve výfuku je ale větší protitlak o 250mbar.. v reálu tedy do 140koní max. (bezpečných pro turbodmychadlo).. Já jsem spokojený, auto obrovsky ožilo, hlavně vyšší Nm v 2-3t ot. se s autem hnedka jede podstatně líp, než dříve a co jsem jezdil i s 81kW, tak ta jela taky podstatně hůře :) Editováno: 11. Únor 2021, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš Veigend Vloženo 11. Únor 2021 Sdílet Vloženo 11. Únor 2021 V 9. 2. 2021 na 1:35, JasteR napsal: 1.0TSI 70kW OPF (95HP) na 135HP / 240Nm: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/fabia-cs/fabia-iii-sk260-14/1-0-tsi-70kw-160nm-100kw-240nm/ viz. graf: To je ale krásný výsledek :) úplně si mě namlsal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Haman Vloženo 11. Únor 2021 Sdílet Vloženo 11. Únor 2021 A co na to bude za čas říkat převodovka ? Zvládne to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 11. Únor 2021 Sdílet Vloženo 11. Únor 2021 Převodovky pro 1.0/1.2TSI ve výkonech 66/70/81/85kW jsou stejný typ MQ200, pouze mají trochu jiné převodové poměry a 81/85kW má potom ještě přidané "kolečko" navíc 6-tku.. proto je u ní taky problém s nedostatečným chlazením olejem (tyhle převodovky znám z testů).. do 250Nm bezproblému.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 11. Únor 2021 Sdílet Vloženo 11. Únor 2021 (editace) před 2 hodinami, Aleš Veigend napsal: To je ale krásný výsledek :) úplně si mě namlsal... Už je to taky aspoň důstojný výkon (z 0-100 km/h cca 8,5s), jede trochu líp jak první Fabia RS TDI :) Editováno: 11. Únor 2021, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 11. Únor 2021 Sdílet Vloženo 11. Únor 2021 Ona MQ200 je docela "odolná", dřív než samotná převodovka bude mít spíš problém spojka (s tím se musí tak nějak počítat). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 12. Únor 2021 Sdílet Vloženo 12. Únor 2021 ono je otázka jestli tam těch 240Nm opravdu je, nebo jen brzda prochu "proměřuje" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 15. Únor 2021 Sdílet Vloženo 15. Únor 2021 Nic přesnějšího než MAHA v ČR/Evropě není, je to certifikovaná zkušebna v ceně několika milionů korun, na kterou jezdí měřit i novináři nový auta (Vaculík, Dittrich, Červenka atd.). Před poslední kalibrací to prý v lehouce proměřovalo, ale v záporných číslech :) PS: Obdobná MAHA zkušebna je i na VTP, kde realizuje Škoda Auto homologační měření pro nové motory/vozy.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 15. Únor 2021 Sdílet Vloženo 15. Únor 2021 V 11. 2. 2021 na 22:42, Martab napsal: Ona MQ200 je docela "odolná", dřív než samotná převodovka bude mít spíš problém spojka (s tím se musí tak nějak počítat). Je pravda, že si na to člověk musí zvyknout, lze se rozjet i "bez plynu" jak si to samo přidá otáčky, je to jak s TDI :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian85 Vloženo 20. Březen 2021 Sdílet Vloženo 20. Březen 2021 V 9. 2. 2021 na 1:35, JasteR napsal: 1.0TSI 70kW OPF (95HP) na 135HP / 240Nm: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/fabia-cs/fabia-iii-sk260-14/1-0-tsi-70kw-160nm-100kw-240nm/ viz. graf: Nebolo by lepšie aby ten krútiak bol položený o niečo vyššie? Pekne to vysvetlili tu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 20. Březen 2021 Sdílet Vloženo 20. Březen 2021 Mám podobný průběh jako na videu u 1.2 TSI a jezdí se s tím příjemně. Mám ale jen 212 Nm, nechtěl jsem převodovce moc nakládat přes limit. Akorát mám 5. st manuál, kde jsou docela dlouhé kvalty, tak ta dynamika asi nebude taková jako u DSG, kde jsou předpokládám kratší. U mě byl nárůst citelný, neboť jsem čipoval 66kw verzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 20. Březen 2021 Sdílet Vloženo 20. Březen 2021 V 16. 2. 2021 na 0:21, JasteR napsal: Je pravda, že si na to člověk musí zvyknout, lze se rozjet i "bez plynu" jak si to samo přidá otáčky, je to jak s TDI :) Bez plynu se dá rozjíždět i bez čipu, na 1.0 TSI 70 kW to používám v kolonách :) na to, že je to litrový 3 hrnek to má v 1100 ot. , na které si to samo přidává při pouštění spojky, síly dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 24. Březen 2021 Sdílet Vloženo 24. Březen 2021 (editace) V 20. 3. 2021 na 17:42, marian85 napsal: Nebolo by lepšie aby ten krútiak bol položený o niečo vyššie? Pekne to vysvetlili tu 213 Nm je dost bída, spíše to neumí lépe posunout (ono tahle jednotka Bosch MED17.1.27 GDI v 1.0TSI OPF už není taková sranda pořádně naladit, stejně tak i starší pro 1.2TSI Bosch MED17.5.25 GDI). Naopak to chce Nm v nižším spektru kde jezdíte nejvíce, tj. 2-3t ot. ..tohle na videu je takový "poločip", navíc je to 1.2TSI (+bez OPF), která má jiný průběh, ale i tak v grafu mají cca stejně Nm i v 4500 ot - 200Nm, jen ten spodek mají "tupý" ..měl jsem SW i s vyšším Nm (na test), ale obecně se nedoporučuje pro tento typ převodovky jít nad 250Nm.. aktuálně jsem spokojen, auto zabírá pěkně od 2t. ot. Kolega má (už to ale není verze pro běžného zákazníka - není "blbuvzdorná :) odladěno na N98..) odladěno v 1.2TSI 145 koní / 266 Nm a to jezdí už pravdu pěkně :) Editováno: 25. Březen 2021, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 24. Březen 2021 Sdílet Vloženo 24. Březen 2021 V 20. 3. 2021 na 20:39, Lancelot napsal: Bez plynu se dá rozjíždět i bez čipu, na 1.0 TSI 70 kW to používám v kolonách :) na to, že je to litrový 3 hrnek to má v 1100 ot. , na které si to samo přidává při pouštění spojky, síly dost. jj to přidávání mě na začátku dost sra*lo (je to takový pro dámy :)..), ale je to o zvyku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 25. Březen 2021 Sdílet Vloženo 25. Březen 2021 Koukám že preferujete chip od dieslpower. Dobré zkušenosti ? Jednotky upravují pouze pomocí SW nebo do nich zasahují ? Motorpower dle grafů takových posunů ve výkonu nedosahuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 31. Březen 2021 Sdílet Vloženo 31. Březen 2021 (editace) Tak znám je 16 let a X aut a vždy 100%, tolik potřebného času tomu nikdo v ČR nevěnuje. Je to dle typu řídící jednotky motoru, od cca rv. 2000+ jde prakticky většina přes OBD, případně je to možné i mimo, pokud je auto v záruce, vždy dle domluvy. Editováno: 31. Březen 2021, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 1. Duben 2021 Sdílet Vloženo 1. Duben 2021 Škoda že chtějí za chip 20 hadrů. Chápal bych to u RS verzí atd. u motoru 1.2 TSi ? Však za ten příplatek se nechá koupit to samé auto v 1.4 :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaII Vloženo 8. Duben 2021 Sdílet Vloženo 8. Duben 2021 Ahoj. Rozhodl jsem se chipnout motor. Mám 1.0TSI combi 70Kw a 160Nm, 3 roky staré najeto 28 000 km. Obracím se s otázkou na kolik Kw a kolik Nm by bylo ideální to nechat udělat? Aby to vydržel motor a převodovka? Ps: o spojce vím, že bude trpět. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 V 1. 4. 2021 na 10:23, 15degren napsal: Škoda že chtějí za chip 20 hadrů. Chápal bych to u RS verzí atd. u motoru 1.2 TSi ? Však za ten příplatek se nechá koupit to samé auto v 1.4 :-D 20 tisíc!? Vidím cenu pouze 7.900,-Kč, viz.: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/fabia-cs/fabia-iii-sk260-14/1-2-tsi-81kw-175nm-100kw-240nm-sport/ Vzhledem k náročnosti úpravy/typu řídící jednotky je to skvělá cena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 před 20 hodinami, JendaII napsal: Ahoj. Rozhodl jsem se chipnout motor. Mám 1.0TSI combi 70Kw a 160Nm, 3 roky staré najeto 28 000 km. Obracím se s otázkou na kolik Kw a kolik Nm by bylo ideální to nechat udělat? Aby to vydržel motor a převodovka? Ps: o spojce vím, že bude trpět. Díky Osobně mám na stejném motoru: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/fabia-cs/fabia-iii-sk260-14/1-0-tsi-70kw-160nm-100kw-240nm/ Po úpravě super, je úplně jiné auto ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 To už v sérii tam bylo kolem 80kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaII Vloženo 9. Duben 2021 Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 @JasteR hezké, trochu mě děsí těch 240 Nm... přijde mi to na převodovku moc, když je stavěná na +- 200Nm.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.