Přejít na obsah

Fabia 1.0 TSI úpravy - chip - pro všechny motorizace


motorpower

Doporučené příspěvky

Ve finále to OPF filtr zase tolik neomezuje, ve výfuku je ale větší protitlak o 250mbar.. v reálu  tedy do 140koní max. (bezpečných pro turbodmychadlo)..

Já jsem spokojený, auto obrovsky ožilo, hlavně vyšší Nm v 2-3t ot. se s autem hnedka jede podstatně líp, než dříve a co jsem jezdil i s 81kW, tak ta jela taky podstatně hůře :)

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Převodovky pro 1.0/1.2TSI ve výkonech 66/70/81/85kW jsou stejný typ  MQ200, pouze mají trochu jiné převodové poměry a 81/85kW má potom ještě přidané "kolečko" navíc  6-tku.. proto je u ní taky problém s nedostatečným chlazením olejem (tyhle převodovky znám z testů).. do 250Nm bezproblému..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic přesnějšího než MAHA v ČR/Evropě není, je to certifikovaná zkušebna v ceně několika milionů korun, na kterou jezdí měřit i novináři nový auta (Vaculík, Dittrich, Červenka atd.). Před poslední kalibrací to prý v lehouce proměřovalo, ale v záporných číslech :)

PS: Obdobná MAHA zkušebna je i na VTP, kde realizuje Škoda Auto homologační měření pro nové motory/vozy..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 2. 2021 na 22:42, Martab napsal:

Ona MQ200 je docela "odolná", dřív než samotná převodovka bude mít spíš problém spojka (s tím se musí tak nějak počítat).

Je pravda, že si na to člověk musí zvyknout, lze se rozjet i "bez plynu" jak si to samo přidá otáčky, je to jak s TDI :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mám podobný průběh jako na videu u 1.2 TSI a jezdí se s tím příjemně. Mám ale jen 212 Nm, nechtěl jsem převodovce moc nakládat přes limit.

Akorát mám 5. st manuál, kde jsou docela dlouhé kvalty, tak ta dynamika asi nebude taková jako u DSG, kde jsou předpokládám kratší. U mě byl nárůst citelný, neboť jsem čipoval 66kw verzi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 16. 2. 2021 na 0:21, JasteR napsal:

Je pravda, že si na to člověk musí zvyknout, lze se rozjet i "bez plynu" jak si to samo přidá otáčky, je to jak s TDI :)

Bez plynu se dá rozjíždět i bez čipu, na 1.0 TSI 70 kW to používám v kolonách :) na to, že je to litrový 3 hrnek to má v 1100 ot. , na které si to samo přidává při pouštění spojky, síly dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 3. 2021 na 17:42, marian85 napsal:

Nebolo by lepšie aby ten krútiak bol položený o niečo vyššie? Pekne to vysvetlili tu 

 

 

 

213 Nm je dost bída, spíše to neumí lépe posunout (ono tahle jednotka Bosch MED17.1.27 GDI v 1.0TSI OPF už není taková sranda pořádně naladit, stejně tak i starší pro 1.2TSI Bosch MED17.5.25 GDI). Naopak to chce Nm v  nižším spektru kde jezdíte nejvíce, tj. 2-3t ot. ..tohle na videu je takový "poločip", navíc je to 1.2TSI (+bez OPF), která má jiný průběh, ale i tak v grafu mají cca stejně Nm i v 4500 ot - 200Nm, jen ten spodek mají "tupý" ..měl jsem SW i s vyšším Nm (na test), ale obecně se nedoporučuje pro tento typ převodovky jít nad 250Nm.. aktuálně jsem spokojen, auto zabírá pěkně od 2t. ot.

 

Kolega má (už to ale není verze pro běžného zákazníka - není "blbuvzdorná :) odladěno na N98..) odladěno v 1.2TSI 145 koní / 266 Nm a to jezdí už pravdu pěkně :) 

graf20200325_d4919_polo_1.2tsi_CJZD_N98.png

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 3. 2021 na 20:39, Lancelot napsal:

Bez plynu se dá rozjíždět i bez čipu, na 1.0 TSI 70 kW to používám v kolonách :) na to, že je to litrový 3 hrnek to má v 1100 ot. , na které si to samo přidává při pouštění spojky, síly dost.

jj to přidávání mě na začátku dost sra*lo (je to takový pro dámy :)..), ale je to o zvyku..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak znám je 16 let a X aut a vždy 100%, tolik potřebného času tomu nikdo v ČR nevěnuje. Je to dle typu řídící jednotky motoru, od cca rv. 2000+ jde prakticky většina přes OBD, případně je to možné i mimo, pokud je auto v záruce, vždy dle domluvy.

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Rozhodl jsem se chipnout motor. Mám 1.0TSI combi 70Kw a 160Nm, 3 roky staré najeto 28 000 km. Obracím se s otázkou na kolik Kw a kolik Nm by bylo ideální to nechat udělat? Aby to vydržel motor a převodovka? Ps: o spojce vím, že bude trpět.  Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 4. 2021 na 10:23, 15degren napsal:

Škoda že chtějí za chip 20 hadrů. Chápal bych to u RS verzí atd. u motoru 1.2 TSi ? Však za ten příplatek se nechá koupit to samé auto v 1.4 :-D

20 tisíc!? Vidím cenu pouze 7.900,-Kč, viz.: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/fabia-cs/fabia-iii-sk260-14/1-2-tsi-81kw-175nm-100kw-240nm-sport/

Vzhledem k náročnosti úpravy/typu řídící jednotky je to skvělá cena.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, JendaII napsal:

Ahoj. Rozhodl jsem se chipnout motor. Mám 1.0TSI combi 70Kw a 160Nm, 3 roky staré najeto 28 000 km. Obracím se s otázkou na kolik Kw a kolik Nm by bylo ideální to nechat udělat? Aby to vydržel motor a převodovka? Ps: o spojce vím, že bude trpět.  Díky

Osobně mám na stejném motoru: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/fabia-cs/fabia-iii-sk260-14/1-0-tsi-70kw-160nm-100kw-240nm/

Po úpravě super, je úplně jiné auto ;)

graf20200129_d4920_m1serie_m7Hab10120.ols-dp1.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...