Přejít na obsah

Reklamace vad S3, úspěšné odstoupení od kupní smlouvy


ferda25

Doporučené příspěvky

před 3 hodinami, cosby napsal:

a na protočení kol při akceleraci  mají vliv tlumiče jo??od kdy?

 

On má na mysli, protočení kol s tím že kolo začne driblovat, jestli jsi to nikdy nezažil, tak to vzniká proto že tlumič neudrží kontatkt s vozovkou a rozkmitá se kolo, dokud neubereš plyn tak to dribluje a do kabiny jdou fakt extrémně silné rázy, představ si jako by kolo během krátké chvíle ne jen proklouzlo ale začalo kmitat nad vozovkou jako míč při driblování, proto driblování, a pokud to dělá i na trojku, tak to je jak kdyby jsi tam ty tlumiče snad ani neměl. Tlumič má právě bránit prokluzu kol díky tomu že drží trakci tj. kolo přitlačené k vozovce, pokud ti kolo ne jen že nedrží u vozovky ale ještě při akceleraci skáče nad vozovku, tak je něco hodně špatně nemyslíš ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolo za mého působení žádné neupadlo, jen si skákalo a mlátilo do podběhu. Tak jsem raději vždy ubral plyn a ke konci to auto houpalo jako parník. Po přejezdu každého příčného pruhu, přišlo ještě dvojí houpnutí...

 

Tj. resumé pro každého, když Superb3 tak jedině s DCC, tam tohle řešit nemusí.

 

Další problém byla kvalita práce v servisním centru v MB. Když chtěli procházet auto a hledat při vracení chyby, vyndal jsem ten tzv. vrácený a ve finále nevrácený plast od pásu(zůstal zde ve Strakonicích), který rozmačkal pán při montáži v servisním centru se slovy: "Cokoliv najdete je jen bohužel důsledek toho, že ne vše se nechá uhlídat v rámci fungování Vaší servisní sítě"

 

Zase musím uznat, že Ti co to se mnou řešili předání, polykali mé narážky, tak jak jim bylo uloženo a raději na ně nereagovali....tj. plnili úkol někým daným na jedničku.   

 

Malá perlička pro zamyšlení, peníze vráceny z účtu nějaké firmy Volkswagen...:D

 

Alles gute!!!

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko, můžeš blíže popsat, jak to nakonec proběhlo? Nebo tě zavázali mlčenlivostí ? Ani bych se nedivil... Docela to trvalo, ale blahopřeji, že jsi to vydržel, KDyž si vzpomenu na jejich aroganci s mou první O2, kdy mě praskalo jedno krycí sklo přístrojové kapličky za druhým :w00t1: Asi věděli, proč do O3 dát již jen plastové...
Co máš v pácu, evidentně již Š. nevěříš?


Btw., nedávno jsem se přímo ve svém servise zaslechl o případu, kdy majitel nějakého Seatu v záruce nechal před tuningem proměřit výkon, a světe div se (v rozporu s oficiální koncernovou politikou uvádět obvykle menší výkon) měl o pár koní méně. Tuning zastavil, reklamoval, a velice rychle bez dalších komplikací mu auto vzali zpět.... Do Seatu už nešel. Je vidět, že jinde v koncernu to jde i jinak a rychle...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak, předání proběhlo naprosto bez zádrhelů, převod peněz dokonce expresní platbou.

 

Tak jak jsem psal, někdo z vyšších míst evidentně rozhodl a ostatní už jen splnili svůj úkol a to naprosto profesionálně, bez zbytečných řečí a emocí.

 

 

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 30. 6. 2018 na 12:01, 15degren napsal:

 

On má na mysli, protočení kol s tím že kolo začne driblovat, jestli jsi to nikdy nezažil, tak to vzniká proto že tlumič neudrží kontatkt s vozovkou a rozkmitá se kolo, dokud neubereš plyn tak to dribluje a do kabiny jdou fakt extrémně silné rázy, představ si jako by kolo během krátké chvíle ne jen proklouzlo ale začalo kmitat nad vozovkou jako míč při driblování, proto driblování, a pokud to dělá i na trojku, tak to je jak kdyby jsi tam ty tlumiče snad ani neměl. Tlumič má právě bránit prokluzu kol díky tomu že drží trakci tj. kolo přitlačené k vozovce, pokud ti kolo ne jen že nedrží u vozovky ale ještě při akceleraci skáče nad vozovku, tak je něco hodně špatně nemyslíš ?

No hoši a Ferdo,mám Supa 2.0 TSi d DCC a i mi tohle udělá a nemyslím si,že za to můžou až tak tlumiče,ale i směs v pneumatice.Jelikož  jseme majitelem pneuservisu a jezdíme na školení,tak bych mohl povídat,čeho všeho je schopná směs pneumatiky.I na novém Levorgu na Mazdě 6 pokud šlápneš na plný a kola se protáčejí,jdou do káry nepříjemné rány

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by muselo být, ale jiné auto než mé, abych to co tu píšeš nezkusil jako první + zkusil jsem snad všechny pneumatiky v mém rozměru od všech prémiových značek.

 

Výsledek, vše shodné a tlumiče jsem začal řešit i díky stále větší a větší houpavosti vozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

To bohužel já zatím v tomto stádiu nemohu a Ty díky tvým kamarádům víš moc dobře oč se jedná. Určitě zde bude na konci úplný seznam včetně jmen zkorumpovaných policistů. Musí si uvědomit, že každý z nich kdo koupí auto se slevou proti ceníku, tím tak přijal úplatek.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...