15degren Vloženo 30. Červen 2018 Sdílet Vloženo 30. Červen 2018 před 3 hodinami, cosby napsal: a na protočení kol při akceleraci mají vliv tlumiče jo??od kdy? On má na mysli, protočení kol s tím že kolo začne driblovat, jestli jsi to nikdy nezažil, tak to vzniká proto že tlumič neudrží kontatkt s vozovkou a rozkmitá se kolo, dokud neubereš plyn tak to dribluje a do kabiny jdou fakt extrémně silné rázy, představ si jako by kolo během krátké chvíle ne jen proklouzlo ale začalo kmitat nad vozovkou jako míč při driblování, proto driblování, a pokud to dělá i na trojku, tak to je jak kdyby jsi tam ty tlumiče snad ani neměl. Tlumič má právě bránit prokluzu kol díky tomu že drží trakci tj. kolo přitlačené k vozovce, pokud ti kolo ne jen že nedrží u vozovky ale ještě při akceleraci skáče nad vozovku, tak je něco hodně špatně nemyslíš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MoDeion Vloženo 2. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2018 ferda25: zdravim, smím se zeptat, které kolo na S3 vlastně upadlo.? Nebylo to pravé přední? Jinak pěkná trpělivost, že ses nenechal zahnat škodovkou, že se neumíš rozjíždět a vůbec.. Dobrý! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 3. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2018 (editace) Kolo za mého působení žádné neupadlo, jen si skákalo a mlátilo do podběhu. Tak jsem raději vždy ubral plyn a ke konci to auto houpalo jako parník. Po přejezdu každého příčného pruhu, přišlo ještě dvojí houpnutí... Tj. resumé pro každého, když Superb3 tak jedině s DCC, tam tohle řešit nemusí. Další problém byla kvalita práce v servisním centru v MB. Když chtěli procházet auto a hledat při vracení chyby, vyndal jsem ten tzv. vrácený a ve finále nevrácený plast od pásu(zůstal zde ve Strakonicích), který rozmačkal pán při montáži v servisním centru se slovy: "Cokoliv najdete je jen bohužel důsledek toho, že ne vše se nechá uhlídat v rámci fungování Vaší servisní sítě" Zase musím uznat, že Ti co to se mnou řešili předání, polykali mé narážky, tak jak jim bylo uloženo a raději na ně nereagovali....tj. plnili úkol někým daným na jedničku. Malá perlička pro zamyšlení, peníze vráceny z účtu nějaké firmy Volkswagen... Alles gute!!! Editováno: 3. Červenec 2018, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 3. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2018 Jirko, můžeš blíže popsat, jak to nakonec proběhlo? Nebo tě zavázali mlčenlivostí ? Ani bych se nedivil... Docela to trvalo, ale blahopřeji, že jsi to vydržel, KDyž si vzpomenu na jejich aroganci s mou první O2, kdy mě praskalo jedno krycí sklo přístrojové kapličky za druhým Asi věděli, proč do O3 dát již jen plastové... Co máš v pácu, evidentně již Š. nevěříš? Btw., nedávno jsem se přímo ve svém servise zaslechl o případu, kdy majitel nějakého Seatu v záruce nechal před tuningem proměřit výkon, a světe div se (v rozporu s oficiální koncernovou politikou uvádět obvykle menší výkon) měl o pár koní méně. Tuning zastavil, reklamoval, a velice rychle bez dalších komplikací mu auto vzali zpět.... Do Seatu už nešel. Je vidět, že jinde v koncernu to jde i jinak a rychle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 3. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2018 Počítám, že Ferda25 je soukromá osoba, tak jakápak zavázanost k mlčenlivosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 3. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2018 (editace) Je to tak, předání proběhlo naprosto bez zádrhelů, převod peněz dokonce expresní platbou. Tak jak jsem psal, někdo z vyšších míst evidentně rozhodl a ostatní už jen splnili svůj úkol a to naprosto profesionálně, bez zbytečných řečí a emocí. Editováno: 3. Červenec 2018, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 3. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2018 V 30. 6. 2018 na 12:01, 15degren napsal: On má na mysli, protočení kol s tím že kolo začne driblovat, jestli jsi to nikdy nezažil, tak to vzniká proto že tlumič neudrží kontatkt s vozovkou a rozkmitá se kolo, dokud neubereš plyn tak to dribluje a do kabiny jdou fakt extrémně silné rázy, představ si jako by kolo během krátké chvíle ne jen proklouzlo ale začalo kmitat nad vozovkou jako míč při driblování, proto driblování, a pokud to dělá i na trojku, tak to je jak kdyby jsi tam ty tlumiče snad ani neměl. Tlumič má právě bránit prokluzu kol díky tomu že drží trakci tj. kolo přitlačené k vozovce, pokud ti kolo ne jen že nedrží u vozovky ale ještě při akceleraci skáče nad vozovku, tak je něco hodně špatně nemyslíš ? No hoši a Ferdo,mám Supa 2.0 TSi d DCC a i mi tohle udělá a nemyslím si,že za to můžou až tak tlumiče,ale i směs v pneumatice.Jelikož jseme majitelem pneuservisu a jezdíme na školení,tak bych mohl povídat,čeho všeho je schopná směs pneumatiky.I na novém Levorgu na Mazdě 6 pokud šlápneš na plný a kola se protáčejí,jdou do káry nepříjemné rány Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 3. Červenec 2018 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2018 To by muselo být, ale jiné auto než mé, abych to co tu píšeš nezkusil jako první + zkusil jsem snad všechny pneumatiky v mém rozměru od všech prémiových značek. Výsledek, vše shodné a tlumiče jsem začal řešit i díky stále větší a větší houpavosti vozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 3. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2018 No je fakt,že předchozí Superb III bez DCC byl houpavý,ale neřešil jsem to,vyhovovalo mi to,pro mě lepší než tvrdá koza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 Asi zjistili, ze jim Ferda do toho fusuje,... coz se jim asi vubec nelibi. To je ten slavny kapitalismus,... kdy silnejsi vykoristuje slabsiho a mensiho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 Chtělo by to napsat,když už,tak v čem se tě snaží očernit a poškodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 11. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 11. Září 2018 (editace) To bohužel já zatím v tomto stádiu nemohu a Ty díky tvým kamarádům víš moc dobře oč se jedná. Určitě zde bude na konci úplný seznam včetně jmen zkorumpovaných policistů. Musí si uvědomit, že každý z nich kdo koupí auto se slevou proti ceníku, tím tak přijal úplatek. Editováno: 11. Září 2018, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 Co se týče tvého auta tak bohužel nevím vůbec oč se jedná. Co se týče tam toho tak toho vím taky docela dost málo.Vlastně jsem dodnes ani nepochopil,oč přesně šlo,ale to řešit nebudeme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 11. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 11. Září 2018 Vše propojeno, vše vymyšleno s jediným cílem, mě poškodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 před 3 hodinami, Martin Bednář napsal: By me zajimalo co tam delaji. Rusi SAFE system :-) 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 Jen nevím,jestli je to tím.Vidím to u nás.Dáme nové kotouče a za chvíli jsou orezlé a to nejen u Superbů a také u aut které STK prošly v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 Jak souvisí reznoucí kotouče s nízkou účinností brzd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 11. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 11. Září 2018 (editace) Rez na brzdných plochách kotoučů nemá co dělat. Pokud tam je, je to první známka toho, že čelisti nedělají svojí práci jak mají. Editováno: 11. Září 2018, autor: ferda25 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 Hodně aut oreznou přes noc při vlhku/dešti. Ale po pár metrech a brzdění se to musí ojet, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin18 Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 K reznuti zadnich kotoucu na Sup 3 viz. Svet motoru Special z 10.9.18. Resi se tam pricina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 napiš ve zkratce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 12. Září 2018 Sdílet Vloženo 12. Září 2018 Jinak Jirko,otázky tvého poškozování se týká věci ohledně vrácení vozu nebo.... Ještě dotaz..už se dá do SUP III digi panel?Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 12. Září 2018 Sdílet Vloženo 12. Září 2018 :-) a moje otázky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 12. Září 2018 Sdílet Vloženo 12. Září 2018 @Martin Bednář Ale nesmí tam zůstávat, pokud se s autem jezdí, tudíž i brzdí. A to je asi to, na co ferda narážel - i v souvislosti s účinností brzd, která je daná zejm. plochou kontaktu, který je v takových případech zjevně menší. U starších aut docela běžné, u nového problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 12. Září 2018 Sdílet Vloženo 12. Září 2018 aha - díky za objasnění :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.