Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

parametry hezký, ale asi bych počkal až se ten motor vyzkouší v praxi

  • 1 rok později...

Take je potřeba brát v uvahu TSI 2.0 180hp == převodovka DQ500 a tedy vetsi rezerva, vic vydrží (600Nm). Novejší TSI 2.0 190hp==převodovka DQ381  je na max 420Nm.

  • 7 měsíců později...

 Nemáte někdo zkušenosti s chipem 

Racechip ?

Máme napiš SZ co tě zajímá. 

  • 2 roky později...

Má někdo zkušenosti s firmou Profichip? Zdá se mi to co tam píšou jako rozumné, ale nějaké reference se hodí.

 

Díky.

  • 1 rok později...

Nedělal někdo v poslední době chip 140kW verze? Na konci roku končí záruka, tak je v úvaze to trochu poladit.

  • 2 měsíce později...

Ahoj.ja mám od februára/únor chipnute DKZA na 182kW/420NM...zatiaľ ok...snažím sa jazdiť s citom ale keď treba tak 🐎fakt cítiť...uvidíme časom...zatiaľ len 10tkm od úpravy...DQ381 upravená súčasne s motorom

Upraveno od romancek888

  • 2 týdny později...

Ahoj, já mám Kodiaq RS benzín.  Jelo to OK, ale moc RS to nebylo... :) Jelo to tak prostě příjemně. Zkoušel jsem proto prvně přídavný tuning box. Něco málo to udělalo, ale při přeřazení to při akceleraci na plný plyn vždycky na půl vteřiny ztratilo výkon. To mě štvalo, tak jsem to vyhodil a dal jsem tam místo toho plnotučný chip.

Bohužel moje převodovka je už z roku výroby kdy upravit nejde (je to zamknuté) ,takže se upravoval pouze chip motoru. 

V otáčkách to jede opravdu krásně, řazení nahoru při akceleraci je jedna báseň. A to jsem dal verzi, kde je nižší točivý moment, abych prodloužil převodovce život. I tak jsou slibované parametry dost vysoke - 335 koní a 485 NM. na natural 95. Auto jsem na brzdě ale neměl, takže nevím jestli tomu jde věřit nebo ne... Na jedničku a dvojku je to utlumenější, od trojky to valí naplno.

 

Co mě ale trochu štve je velké cuknutí při podřazování obecně, ale hlavně když jedu třeba na 6ku, dám plný plyn, auto přeřadí na trojku a opravdu hodně nepříjemně a silně cukne, škubne a pak ale vystřelí. Jak kdyby si převodovka najednou nevěděla s takovým výkonem a kroutákem rady. Možná to dělalo trochu i před chipem, jakožto vlastnost, ale určitě to nebylo tak znatelné.

Ono asi celkově DSG radši řadí nahoru než dolu a to i u jiných modelů, se mě zdá...

Abych to shrnul, ani přesto chipu nelituji a šel bych do toho znovu. Protože v otáčkách to letí fakt neskutečně.

Jo a na chipu mám najeto asi 15 tis. Km. A průměrná spotřeba dolů rozhodně nešla... :)

  • 4 měsíce později...
V 29. 9. 2024 na 15:15, romancek888 napsal:

Ahoj.ja mám od februára/únor chipnute DKZA na 182kW/420NM...zatiaľ ok...snažím sa jazdiť s citom ale keď treba tak 🐎fakt cítiť...uvidíme časom...zatiaľ len 10tkm od úpravy...DQ381 upravená súčasne s motorom

A u koho jsi to dělal? Máš odbrzděno před a po? Jaké úpravy jsi dělal u DSG? Díky.

  • 3 týdny později...

Pro..t.n.ng...brzda...dsg podtacanie , adaptivny...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.