Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdarec,

 

dnes se na mé 1.6TDI 77kw při večerní cestě domů asi 300m před barákem objevila červená kontrolka s hláškou "málo chladící kapaliny" dojel jsem k baráku, otevřel kapotu a s hrůzou zjistil, že okraj motoru je celý zaliskaný vodou s olejem a expanzka je úplně prázdná. Předpokládám tedy, že mi nevydrželo těsnění pod hlavou, případně celá hlava.

 

Samozřejmě tady nehledám řešení, to budou hledat v autorizáku. Budu sem však psát poznatky, ze servisu a opravy.

 

Hned na začátek si ale, pokud moderátor nebude proti,  dovolím několik dotázků...

  • Mám tam záruku mobility. Mohu počítat s tím, že mi někdo (autorizák) půjčí náhradní auto? Ono v té zimě chodit pěšky není nic moc.
  • Celé se to stalo těsně po záruce, která byla do 120t km. Auto má nyní najeto 128tis km a za celou dobu nebylo jinde, než v autorizovaném servise. Nepočítám samozřejmě s tím, že by to chtěla Škodovka celé zaplatit (nejsem blázen), ale co jsem tak četl, ti silnější často dosáhnou nějakého smírného řešení (kulance). Mám nějakou šanci? Zítra ráno půjdu hned do servisu, tak bych rád věděl, zdali má smysl o kulanci nějakým způsobem bojovat, nebo sklopit uši a nechat si to spravit za "plnou palbu".

 

Moc díky za reakce. 

 

Upraveno od Neonik

Ahoj, kdyz jsem to zjistoval ja, tak nahradni vuz mi nedali a to mam auto jeste v zaruce. V servisu jsem ho mel s prestavkama cca mesic, pry zaruka mobility je jen kdyz ti auto kiksne napr v Brne, tak Te odtahnou do nejblizsiho servisu. Volal jsem i do Skodovky jak je to mozne a rikali, ze nahradni vuz je v kompetencich jednotlivych servisu; mozna budes mit stesti, ale nepocital bych s tim. 

 

Pokud je aouto po zaruce a je plne servis u skody, tak pokud je to zavada za kterou nemuzes, nebo neni to vlivem opotrebeni, tak me rekli, ze skoda se muze podilet na oprave radove 80%. Ale zase asi zalezi pripad od pripadu. Tot me poznatky se servisem skoda. 

No, myslím si že dopadneš tak jak tady píše Cocka.. :/ záleží spíše na servisu.. Jak moc to budou chtít protlačit na kulanci.. snaž se aby tě nikdo neodbil.. A pokud budou chtít, tlač na ně. :) 

V ‎28‎.‎2‎.‎2018 na 20:36, Neonik napsal:

Zdarec,

 

dnes se na mé 1.6TDI 77kw při večerní cestě domů asi 300m před barákem objevila červená kontrolka s hláškou "málo chladící kapaliny" dojel jsem k baráku, otevřel kapotu a s hrůzou zjistil, že okraj motoru je celý zaliskaný vodou s olejem a expanzka je úplně prázdná. Předpokládám tedy, že mi nevydrželo těsnění pod hlavou, případně celá hlava.

 

Samozřejmě tady nehledám řešení, to budou hledat v autorizáku. Budu sem však psát poznatky, ze servisu a opravy.

 

Hned na začátek si ale, pokud moderátor nebude proti,  dovolím několik dotázků...

  • Mám tam záruku mobility. Mohu počítat s tím, že mi někdo (autorizák) půjčí náhradní auto? Ono v té zimě chodit pěšky není nic moc.
  • Celé se to stalo těsně po záruce, která byla do 120t km. Auto má nyní najeto 128tis km a za celou dobu nebylo jinde, než v autorizovaném servise. Nepočítám samozřejmě s tím, že by to chtěla Škodovka celé zaplatit (nejsem blázen), ale co jsem tak četl, ti silnější často dosáhnou nějakého smírného řešení (kulance). Mám nějakou šanci? Zítra ráno půjdu hned do servisu, tak bych rád věděl, zdali má smysl o kulanci nějakým způsobem bojovat, nebo sklopit uši a nechat si to spravit za "plnou palbu".

 

Moc díky za reakce. 

 

Tak jak jsi pořídil?

  • Autor

Zatím čekám na vyjádření servisu ohledně řešení problému. Vypadá to ale, že problém bude někde jinde než v hlavě/těsnění. Sami si s tím ale úplně neví rady a hledají příčinu.

 

Každopádně náhradní auto jsem dostal a vypadá to, že mi ho nechají po celou dobu opravy, takže za mne se zárukou mobility veliká spokojenost!

To s tím autem je servis od servisu. Mě řekli že auto dávají zdarma až pokud oprava trvá déle jak měsíc.

  • Autor

Takže rozřešení.

 

Auto jsem měl 5 dní, po celou dobu opravy. Zatím to vypadá, že bezplatně. 

 

Byla to "pouze" vodní pumpa, která zaliskala vodou celý motorový prostor. Ohledně úbytku oleje nenašli žádnou závadu (0,5l/10tis km) a zřejmě jej lze považovat za normální. Spolu s vodní pumpou udělali i rozvody, takže na dalších 210tis km klid :).

 

S vodní pumpou 210K ? Počítal bych spíš tak 120-150 :-)

  • Autor

Myslis? Je to pravidelná závada?

 

Jako tohle nebyl zas takový problém, ale jelikož je to přímo na rozvodech, tak pokud by se to ložisko v pumpě zaseklo, tak by to asi taková legrace nebyla.

 

S vodní pumpou 210K ? Počítal bych spíš tak 120-150 :-)
Na O3 je skutečně interval 180-210t km. Nicméně i mě ji měnili při 98t km včetně rozvodů a co jsem četl fórum tak to není nic neobvyklého

180-210t ? tolik v mém okolí žádná pumpa na O3 nevydržela, serou se ještě víc než na O2

 

Neonik

to se strachuješ zbytečně, ona se nesekna, začne téct, takže se ti bude ztrácet voda a přehřívat motor, není to nějak fatální závada a je celkem běžná, když nebudeš ignorovat palubní počítač, tak by jsi motor neměl oddělat.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.