Přejít na obsah

CITIGOe iV


Ady2410

Doporučené příspěvky

OK, stať docela dlouhá, ale zeptám se jednou větou: Je někde na netu seznam aktuálně prodávaných elektroaut, kde by byly přehledně uvedeny typ zásuvky a kapacita baterií/dojezd? Ideálně s dodatkem, kolik si z toho případného CCS vezme kW, protože ani to není sjednoceno (přípojka/kabel umožňuje něco, ale auto dovoluje jinou hodnotu) Dejme tomu, že kritické je to u čistých elektromobilů, protože u hybridů (různých druhů) nějak na benzín doskáču.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Aku mate skusenost so svetlou vyskou auta? Minule som suchol kryt na spodku, dnes som to zhruba odmeral a namiesto udavanej svetlej vysky 141 mm som nameral maximalne 13 cm a to pravdepodobne existuju aj nizsie body na podvozku. Plastovy kryt pod baterkou ma nejaku volu. Je mozne, ze baterka je fakt minimalne 14 cm od zeme a kryt je nizsie na "vystrahu"?

20200522_164035x.jpg

20200522_164758x.jpg

20200522_164804x.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chci se zeptat zda z Vás si někdo už nechal na iV dokodovat níže uvedene a případně kde a za kolik. (Nejlépe okolí Prahy)

Děkuji za info

1) pamatovani poslední nastavené teploty klimatizace
2) automatické uzamknuti vozu při rozjezdu
3) automatické odemknuti celého vozu po otevření dveří řidiče
4) 5x blikaní směrovky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mne sa jazdné vlastnosti tiež zdajú byť na tak malé auto úplne v pohode. Je pravda, že váha batérie sa musí zákonite niekde prejaviť a v takýchto krajných situáciách sa zotrvačná sila hmotnosti batérie aj prejaví. Na jednej strane to nízke ťažisko auta jazdným vlastnostiam pomáha, na druhej strane (v kritických situáciách) môže byť nevýhodou. Podľa mňa treba jazdiť obozretne a včas predvídať, aby sa človek k týmto kritickým situáciám dokázal vyhnúť. Aj keď viem, že nie vždy sa to dá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

https://teknikensvarld.se/algtest/

 

Je jasne, ze Mii/Citigo nie su ziadne sportove auta.

 

Citroën Xantia Activa V6 1999 85 kmh  

 

Skoda Fabia Combi TSI 90 2017 78 kmh

Skoda Octavia RS 2010 75 kmh

Renault Twizy 2014 74 kmh

BMW M5 2012 72 kmh

Tesla Model S P85D 2016 71 kmh

BMW i3 (120 Ah) 2018 70 kmh

Hyundai Kona Electric Long Range 2018 68 kmh

Porsche Panamera S E-Hybrid 2016 67 kmh

Volkswagen e-Golf 2014 65 kmh

Renault Zoe 2014 63 kmh

Mitsubishi iMiev 2009 63 kmh

Volkswagen e-Up 2014 62 kmh ---> takze tu mame zlepsenie na 70 oproti staremu eUPu ?

Nissan Leaf 2014 61 kmh

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte. Trocha ma mrzí, že pri aktivovanom tempomate a náhlom zaradení stupňa B na voliči, auto pokračuje ďalej a ignoruje rekuperačný pokyn riadiacej páky. Viem, že brzdový pedál zdeaktivuje tempomat, ale ja som si už viacmenej zvykol jazdiť bez použitia brzdového pedála a maximálne rekuperujem motorom. Skôr by som čakal, že zmena riadiaceho stupňa B bude nadradená tempomatu a auto začne brzdením rekuperovať. Inak som si zvykol tempomat používať v obciach, aby som zbytočne pri udržiavaní rýchlosti najmä v klesaniach neprekračoval rýchlosť.  Aké sú Vaše skúsenosti s tempomatom a jeho využívaním? Prajem Všetkým pekný deň... Ondrej?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Ondrej Hluchý napsal:

Ahojte. Trocha ma mrzí, že pri aktivovanom tempomate a náhlom zaradení stupňa B na voliči, auto pokračuje ďalej a ignoruje rekuperačný pokyn riadiacej páky. Viem, že brzdový pedál zdeaktivuje tempomat, ale ja som si už viacmenej zvykol jazdiť bez použitia brzdového pedála a maximálne rekuperujem motorom. Skôr by som čakal, že zmena riadiaceho stupňa B bude nadradená tempomatu a auto začne brzdením rekuperovať. Inak som si zvykol tempomat používať v obciach, aby som zbytočne pri udržiavaní rýchlosti najmä v klesaniach neprekračoval rýchlosť.  Aké sú Vaše skúsenosti s tempomatom a jeho využívaním? Prajem Všetkým pekný deň... Ondrej?

Tak ho vypinej palcem levé ruky na pacce :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

nuz, ked Tedovi 50 kW DC CCS nabijacka ukazuje, ze bude "rychlonabijanie" trvat 4 a pol hodiny a vyrobca uvadza 0-80% = 1 hodina, tak v amerike by uz asi platili nie male odskodne.

 

jeden tam v diskusii pise It is the same cell the Taycan turbo S uses, to ako fakt ?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...