Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Mám sice F3 ale predam pár zkušenosti s tímto nesmyslem.

Před STK jsem si preventivně SS aktivoval člověk nikdy neví co tam bude za vola. A důvod? Už při evidenci jsem se na to ptal a technik mi pověděl že pokud na to nebudu mít ofiko papír z AS tak mám smůlu. Ale jak sami víme každá STK a technik to mohou vidět různe. Určitě to motoru ani baterce neprospívá.

Mám ukazkovej priklad kdy  jsem malem narazil do dalšího auta na parkovisti.

Přijel jsem na parkoviště mírne z kopecka. Zhodnotil situaci a rozhodl popojet samospádem bez rychlosti a zaparkovat mezi 2 auta. Ovšem jak jsem chtěl zatočit volantem  tak nic. Auto asi jelo moc pomalu aby pochopilo že má nastartovat. Dupnul jsem na brzdu s zařadil pak naskocil motor a posilovač fungoval.

 

Kdybych měl auto v záruce a SS si deaktivoval tak před prohlídkou si jej určitě aktivuji neboť kdyby si toho všimli měl bych obavu že jsou schopni na to hodit později nějakou zavadu.

 

Toť můj názor...

Závada na STK pro deaktivovanej SS? To mi přijde jako sci-fi..

  • 3 roky později...

Instaloval jste už někdo automatický eliminátor start stopu? Poradíte jaký koupit na Aliexpressu pro Karoq MR 2023?

  • 7 měsíců později...
  • 3 týdny později...

Proč tak složitě?

Já jsem ihned po koupi odpojil "hlídací" konektor na mínus pólu baterie a automaticky se deaktivoval SS a hlavně se zrušila funkce "inteligentního" nabíjení baterie, takže si udržuje napětí stále nad 12,5V.

A v případě potřeby (důvod mě zatím nenapadá) lze opětovným zapojením konektoru vše během pár sekund vrátit do původního stavu.

  • 1 měsíc později...

Zdravím pánové. Chtěl jsem odpojit zmiňovaný konektor, ale bezvýsledně. Povytáhnu boční, zřejmně aretaci o několik mm, ale se samotným konektorem nehnu. To jde tak těžko vytáhnout, nebo dělám něco špatně. Nerad bych něco poškodil, a proto prosím o radu, jak na to. Děkuji.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

U mne bylo taky potřeba zabrat. Povytáhnout zajištění a zabrat.

Já to mám na autě jinak zajištěné (z boku zamačknout a tím se nadzvedne zobáček), ale "problém" jsem měl v tom, že když byl zobáček opřený o západku, tak se nenadzvedl, ale jen se ohnul. Pomohlo zatlačit konektor víc do "sebe", tím se mezi zobáčkem a západkou udělala vůle a zobáček se nadzvedl a tím odjistil.

Děkuji za radu. Bylo třeba hodně zabrat, jako by to bylo přilepené, ale je venku.🙂

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.