Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

mne vymenili sanden za denso 

@Branik71 skús zájsť do Gabriela v KE v Barci. Tam mi to v septembri uznali prekvapivo veľmi rýchlo. Počas skúšobnej jazdy sa mi aj ich servisák priznal, že rieši tie isté zvuky vo svojej Fabii. A keď som mu ukázal ATI, ktoré tu koluje po internete, hneď vedel, kde má hľadať ďalšie informácie. O hodinu som mal termín na výmenu kompresora. Keď som druhýkrát prišiel niečo riešiť, servisný poradca spomenul, že už aj ten servisák má vo svojej Fabii vymenený kompresor a je konečne spokojný.

 

A úspešne to riešil aj jeden kamarát v Prešove, len už nepamätám, či Camea alebo PO-CAR.

 

Upraveno od brrrrm

V prvním řadě musíš závadu prokázat, měla by se projevit a oni by zvuk měli nahrát a poslat do ŠA. U mě to tak bylo, nahráli si i zvuk palivového čerpadla při zapnutí zapalování a kupodivu kompresor a čerpadlo po uznání ve ŠA vyměnili. Já jsem dvakrát cestu vzdal, protože bylo zrovna "ticho". Přijímací technik dělal chvíli mrtvého brouka, tak jsem se zeptal na TPI a podle VIN nic nenašel. Po mírně vzrušené výměně názorů viděl, že neustoupím a nakonec přiznal, že si se Sandenem u F3 užli své. Já myslím, že se to tady furt opakuje a stačí si přečíst diskusi tady i u F3.

brrrrm> hledá snad něco na západě.

Araver? Já k nim jezdím u nás.

Moju zavadu piskajuceho kompresora mali v 2 videach stiahli si to z mojho usb a napriek tomu ma odbili ze predsa vsetko je ok a viac som s nimi nepohol

@ben06 - keď s tým už bol v SNV a PP, potom do PO a KE to má na skok! ;) Patrik79 spomínal úspešné vyreklamovanie v ZA v Impe.

 

Ja som mal pre Gabriela pripravených niekoľko videí, nemusel som použiť ani jedno! :)

 

 

Nějaká předem nahraná videa a tpi není nic průkazného u konkrétního auta, závadu je třeba předvést in natura a zaznamenat do zakázky a trvat si na svém. Že ho odbyli je o lidech, ne o značce a o způsobu řešení reklamace je třeba informovat případě výrobce a žádat vyjádření. Potom lze závadu doložit i znaleckým posudkem, ale to je u soudu na dlouhé lokte.

Ano samozrejme ze som to vsetko naokolo obvolal ale vsade treba prist osobne a nemam zarucene ze mi to aj opravia a ist niekde len tak 70 -90 km na jednu cestu a aby sa nabodaj po mme niekto pozeral ze co ja chcem tak to teda asi nie.Asi nemam stastie na servis...

Jako nerozumím, jak jinak než osobně by jsi chtěl závadu řešit. Asi jsem už fakt starej, ale AS do 50 - 70 km mám hodně.

Samozrejme ze osobne ale pridi oni sa na to pozru ak mas stastie tak ta objednaju na dalsi termin a pri samotnej oprave to nieje otazka par hodin,posledne mi sandem menili 3 dni ,takze cestuj ako blbec potom autobus vlak,a to som nove auto kupoval aj koli garantovanej zaruke 5 rokov na cokolvek ok kolesa az po strechu a zrazu nic

Mě aspoň ze servisu jednou odvezli cca 15km a vrátili auto kompletně umyté a čisté. Byl jsem tam 3x plus opakovaná reklamace a 2x taky cca 3 dni bez auta, ale mám ještě další dvě... Myslím, že u jiných značek by to nebylo v zásadě jiné dle uživatelů z jejich fór.

  • 2 týdny později...

Tak taky vyměněno za Denso. Zcela bez problémů, jen jsem u servisní prohlídky nahlásil problém a ihned uznáno 👍

A pak že to nejde, klimu maximálně využívej. 

Ja som nepochodil... Video nestaci, musi sa im to prejavit. Tak som tam ani nenechaval auto, lebo by len napisali, ze zavada sa neprejavila. O tyzden idem do Chorvatska tak uvidime, co to bude robit.

Ked ti to raz bzuci tak to bude aj nadalej a prajem pevne nervy na ceste do chorvatska ak bude tak horuco ako teraz...

No a prečo im to tam nepredvedieš? Ja som hodinu pred termínom v servise vyrazil na cesty, zahrial motor a vychladil interiér, čo boli u mňa hlavné podmieky na prejavenie tých zvukov a po príchode do servisu som si vyžiadal skúšobnú jazdu so servisákom.

 

Pises ze ti to menili v Ke Barci a dali ti denso a vsetko je ok?

Zatiaľ je všetko ok, klíma chladí a nevydáva žiadne zvuky...

Tak to mam zase chrobaka v hlave ze ci to zase neskusit so servismi,ja mam sandem za sandem a som na tom istom sice chladi ale tie otravne cvrcky su hrozne

Samozřejmě se jim závada musí projevit, já jsem do servisu vypravil dvakrát a po cestě nic. Je třeba vypozorovat za jakých podmínek to dělá, ale za současných teplot to nebude problém, kromě těch co na to nemají časový prostor. 

Zdravím, taky mi klimakompresor píská, pravděpodobně Sanden, nicméně teď se na FB řešít, že po výměně za Denso to někomu po 4tis km začalo pískat znovu. Má s tím někdo zkušenost ? Pokud tomu opravdu tak je, nevyplatí se mi to reklamovat.

Mám vyměněný Sanden za Denso. Že by to bylo vyloženě tiché říct nemůžu, sem tam z toho nějaký zvuk vzejde, ale není to nic hrozného, rozhodně lepší než to bylo :)

Mám taky už Denso cca 25.000 km a je OK. Na fb se obecně šíří a řeší jen nesmysly, pročti si forum tady a v sekci F3, kde se to řešilo taky.

Osobně mohu potvrdit, že mi to vyměnili za denso a stále to píská, tak nevím no :(

A na akom aute to mas?Je mozne ze na kazdom modely sa to sprava inak?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.