Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdarte chlapi! Mám supa z roku 2012 s motorem 2.0tdi 125kw DSG(nájezd 96000km) a před rokem už jsem řešil dunění motoru při nízkých otáčkách a částečně(pouze částečně) se to vyřešilo výměnou plastický části u sání(airscope). Ale už tak 3-4 měsíce pozoruji že veškeré dunění a vibrace pri otáčkách 1200-1500(nad 1500 už  fajn) kompletně zmizí když se Regeneruje dpf filtr!! Je to velmi divné,vím že při regeneraci se to všechno zahřeje na vys.teplotu ale nejsem profík takže nemám ponětí proč auto jede při regeneraci dpf úplně svižně ,táhne pěkně(jako kdyby konečně mohl dejchat) a nevibruje neduní prostě pohoda. Je to jakoby úplně jiné auto ale jenom cca 15minut... Skončí regenerace dpf a šup zpět do dunivýho traktora. Kluci na klokočce samozřejmě nevědí a.prej dunění je u TDI normalka ale prostě jim nevěřím. Setkal se někdo s tím už? Díky moc :(

Upraveno od binuu

  • 3 měsíce později...

Ja mám 2012 2.0 CR 103kw a mám podobný, možno rovnaký problém. Neviem čím to môže byť, minule som si menil olej s filtrami a nejak sa mi tá "rezonancia" zredukovala, resp. už to nevnímam, takže to mohla byť len uvoľnená nejaká skrutka alebo kryt. Uvidím či sa to vráti alebo prejaví znova časom. 

mne urobili soft v prevodovke v profituningi a uz to nikdy neje pod 1400 otacok cca a uz nikdy neduni

  • 3 měsíce později...

Ahoj, mám stejný "problém". SII CFFB, jízdní projev bez jakýchkoliv problémů,

jen při poklesu otáček, při přeřazování, (pod 1.500 otáček) je slyšet divný zvuk z motorového prostoru. (Vibrace, dunění, rozonance). Při volnoběhu není slyšet nic ani při zvyšování otáček motoru, pouze při klesání. Těžko popsat, narozdíl od bady555 na to u mě nemá vliv regenerace a děje se to stále. Nevím, zda je to normální či nikoliv. Děkuji za jakoukoliv reakci.

Upraveno od Hammerdin

Tak ještě aktualizace mého příspěvku, zmiňované vibrováním (drnčení), by mohlo jít od plastové soustavy sání, každopádně jsem při otevřené kapotě zaznamenal nový zvuk, a to jakoby kovové pískání od alternátoru. Tento zvuk je rovněž slyšitelný do kabiny. Nemá někdo zkušenost?

Tie plasty su klasika, treba to trosku "dotesnit" alebo ako by som to povedal, ja som si tie medzery vyplnil obojstranou lepivou paskou, je to choroba VW group aut s rovnakym/podobnym nasavanim (kolega to prave teraz riesil na Sharane 2015). Alternator neviem.

Paráda. Zkusím utěsnit a uvidím. Děkuji. 

 

Pro představu přikládám nahrávku. Možná je to normální zvuk alternátoru a jen zbytečně plasim, ale jen nechci podcenit.

 

 

 

 

 

9. 12. 12.07.mp3

Upraveno od Hammerdin

To cvrlikanie mam aj ja po 320t :)

Já mám v současné době 220, takže utemuji plasty a neřeším :)

  • 5 týdnů později...

Dlouho jsem se trápil s duněním při nízkých otáčkách, omdlíval jsem z obavy, že bude převodovka, ložiska,.. v háji.

pak jsem to objevil a je úplně ticho.

Pod filtrboxem je z něho něco jako husí krk, odvod nečistoty dolů, nebo tak něco. To drnčelo o v motorovém prostoru, Ale jak hnusně !

Trochu jsem to vychýlil a je úplně klid, odešlo to okamžitě, takže to bylo ono.

  • Autor
V 9. 1. 2019 na 14:12, Pavel další napsal:

Dlouho jsem se trápil s duněním při nízkých otáčkách, omdlíval jsem z obavy, že bude převodovka, ložiska,.. v háji.

pak jsem to objevil a je úplně ticho.

Pod filtrboxem je z něho něco jako husí krk, odvod nečistoty dolů, nebo tak něco. To drnčelo o v motorovém prostoru, Ale jak hnusně !

Trochu jsem to vychýlil a je úplně klid, odešlo to okamžitě, takže to bylo ono.

Diky za odpoved, myslis ze bys mohl nam poslat treba fotku toho "husiho krku" ? :D  Diky moc!

Obrázek je sice z nějakýho inzerátu, ale je to krásně vidět.

Ten "komínek" nahoru je ve skutečnosti dolů, na obrázku  je filtrbox vzhůru nohama..

A ten komínek drnčel o nějakou příčku či kaastli v motor.prostoru, a rezonoval při nízkých otáčkách.

Přeju ti, ať je to i tvoje příčina, a ne třeba ložisko..

Související obrázek

 

  • Autor
před 11 minutami, Pavel další napsal:

Obrázek je sice z nějakýho inzerátu, ale je to krásně vidět.

Ten "komínek" nahoru je ve skutečnosti dolů, na obrázku  je filtrbox vzhůru nohama..

A ten komínek drnčel o nějakou příčku či kaastli v motor.prostoru, a rezonoval při nízkých otáčkách.

Přeju ti, ať je to i tvoje příčina, a ne třeba ložisko..

Související obrázek

 

Diky moc Pavle! Trapi me to uz skoro 2 roky a pomohlo jen cca 20% vymena casti dle prilozene fotky.Prohledal jsem vsechny cz  i britsky fora,nemecky a nic. Tak snad tentokrat diky tobe vyresim zbylych 80% :D Musi se to asi nejak uplne vyndat ze? asi si musim najit nekde nejaky postup na to, nejsem moc technicky typ. Kazdopadne moc dekuji,az to vyresim tka napisu update.

Capture.PNG

Upraveno od binuu

Je to práce na půl hodinky, tou částí na tvé fotce můžeš začít, pokračuj částí, v níž je vložka vzduch.filtru - to je ten filtrbox.

Nevím, jestli pod něj vsuneš ruku a husí krk přihneš, nebo ho odmontuješ a přihneš potom, příp. na něho nasadíš např. mirelonovou ochranu, co je na izolaci vodovodního potrubí, mě stačilo ho zahnout, aby nedrnčel.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.