Přejít na obsah

Asistent rozpoznania únavy


gabbi

Doporučené příspěvky

před 5 hodinami, Clerfayt napsal:

S čím bys chtěl pomoci? Je drzost výrobce udávat tento systém za funkční. 

 

Potřeboval bych porovnat hodnoty z diagnostiky ...

 

https://forum.skodahome.cz/topic/143458-asistent-rozpoznania-%C3%BAnavy/?do=findComment&comment=2375950

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, sk0d@ napsal:

Mne to vyhodilo tu hlasku dokopy asi 5 krat. Z toho 2 hned po nastartovani a prejdeni par metrov emoji1751.png

 

Je to 3.14čovina rovnako ako vyhodnocovaci algoritmus oleja, baterie atd.

 

A diagnostiku nemáš, že bys poskytl ty hodnoty, co jsem psal výše? :-)

 

To, jestli to je nebo není číčovina bych rád posoudil na základě vlastní zkušenosti - ale to by mi to musel vůbec se někdy ukázat :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Shaarky napsal:

To, jestli to je nebo není číčovina bych rád posoudil na základě vlastní zkušenosti

Co by to mělo být jiného než píčovina?

Aby systém fungoval, musí mít vstupy. Má snad tento systém nějaký relevantní vstup? Třeba, jestli jsou oči řidiče otevřené? Jestli mu nepadla hlava vlivem spánku? Jaký má tep-? Teplotu? Jestli se nepotí? EKG?

Připadá mu ti tu jak u dementů. Poznat unaveného člověka není ani s lékařskými přístroji jednoduché.

 

A jak ten systém funguje?

1) Když jedu z práce po celonoční šichtě unavenej jak prase se sirkama v očích, ani jednou systém nereagoval.

2) Jedu bdělí a svěží, pěkně na pohodičku.... a vyzve mě, ať si zastavím na kafe....?

 

Funguje to prostě tak jak má. Bez vstupů jako náhodný generátor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Na strankach skody som cital ze sa to da dokupit vo forme aktivacneho kodu... ktory mi v autrizovanom servise cez pocitac zapisu do riadiacej jednotky. Nejak mi to pride priliz zjednodusene povedane, ale ak to je skutocne tak, tato funkcia by sa mala dat dokodovat aj svojpomocne, ci? Ked uz ma clovek to VSDS

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Koukni v nastavení, je tam možnost to vypnout.

Pro otestování jeď normálně plynule po dálnici více než 20 minut a pak udělej pár zbrklejších korekcí volantem (jakože pozvolna najedeš k čáře a najednou to zkoriguješ, jako kdybys usínal a lehce trhnul volantem - zas opatrně, ať se nerozsekáš ve smyku) a on ti ukáže šálek kávy :D

 

(Dlouhé monotónní jízdy v sobě skrývají nebezpečí mikrospánku, který může být příčinou fatální nehody. A právě mikrospánek tento asistent ohlídá. Na základě pohybů volantu sleduje chování řidiče a vyhodnocuje míru jeho únavy. Systém detekce únavy lze aktivovat ve vozech ŠKODA FABIA i ŠKODA OCTAVIA. Jakmile se držení volantu začne vymykat běžnému způsobu řízení, pro který jsou typické malé úhlové změny natočení volantu, zazní varovný tón. Systém současně prostřednictvím zprávy na displeji přístrojové desky doporučí řidiči zastávku na odpočinek.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
V 17. 2. 2019 na 8:54, Shaarky napsal:

 

Odpovím si sám, "test" je Output test v 19 : Pause recommendation, jinak je na to specifický postup, jak to vyvolat bez diagnostiky... nicméně, dokážete mi někdo prosím říci, zda-li je tohleto normální? Je to v jednotce 19 .. není to náhodou důvod, proč se mi nikdy rozpoznání únavy nezobrazilo? @ferda25 nevíš prosím?

 

Popř. nemohli byste někdo prosím, komu se tato "otravná" 🙂 hláška zobrazila, tak v jednotce 19 ve výstupních testech poslat stav asistenta ? Zajímá mne, zda-li to hlášení "Initializing" je v pořádku nebo je to ten důvod, proč mi to nefunguje.

 

 

SmartSelect_20190217-084814_OBDeleven.jpg

SmartSelect_20190217-085024_OBDeleven.jpg

a neni to vypis v prvních 15 minutach jízdy, kdy se to incializuje?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mňa to zatiaľ reálne zapískalo iba 2x, vždy po dlhšom jazdení v nočných hodinách a v jednom prípade som bol už aj naozaj veľmi unavený. Všimol som si, že to zapískalo krátko po tom, ako som viac krát (zámerne) prešiel stredovú čiaru, jazda neskoro večer. Druhý prípad bola tiež jazda v noci, a pravdepodobne som strihal zákruty tiež.  Okrem toho ešte bola jedna situácia kedy to mohlo reagovať (nestalo sa), ale evidentne Travel Assist si robil svoju prácu tak dobre, že systém môj mikrospánok nezaregistroval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...