hlr Vloženo 19. Říjen 2017 Vloženo 19. Říjen 2017 Jak se radi zpatecka u 5stupnovych prevodovek motoru 1.0 MPI a TSI? Je to stejne, jak u 6stupnovych, tedy zamacknout a zaradit jednicku? Nebo se radi zpatecka jako sesty rychlostni stupen? 1 Citovat
hlr Vloženo 19. Říjen 2017 Autor Vloženo 19. Říjen 2017 (editace) Diky za info. Tak to je skoda ze to maji nekonzistentni Editováno: 19. Říjen 2017, autor: hlr Citovat
hlr Vloženo 19. Říjen 2017 Autor Vloženo 19. Říjen 2017 (editace) Ale z toho obrazku neni zcela jasne, jak to ma motor 1.0 TSI. Ale vlastne vylucovaci metodou to vypada, na ten prvni obrazek. Editováno: 19. Říjen 2017, autor: hlr Citovat
karel stehlik Vloženo 13. Červen 2018 Vloženo 13. Červen 2018 Mám dotaz, mám Fabii III 1.4 tdi 66kw a při zařazení zpátečky tato vydává zvuk jako by šla bez spojky. Je to běžný u těchto motorů? V servisu mi řekli že je to v pořádku a že to dělají všechny auta tak teď nevím. Citovat
Johny.z Vloženo 13. Červen 2018 Vloženo 13. Červen 2018 Zpátečka nemá synchron, takže, dokud se točí kola (ta s penumatikami), tak se proti sobě točí i nesynchronizovaná (ozubená) kola v převodovce a při zařazení zpátečky chrastí. Dělá to FI i FIII (u FII nemám zkušenost, ale 100:1 také). Citovat
Lancelot Vloženo 14. Červen 2018 Vloženo 14. Červen 2018 U 1.0 TSI i při stání, každé druhé zařazení zpátečky hned po startu jde přes zuby. 1.2 TSI, po stání nacpat jedničku chce dvakrát vymáčknout spojku, tak 6 z 10 startů. Takže asi vlastnost. Když to srovnám s FI 1.4 16V, tak jsou ty nové převodovky horší, tam mi zpátečka blbla velmi sporadicky. Citovat
Martab Vloženo 14. Červen 2018 Vloženo 14. Červen 2018 U 6 stupňové DQ200 (1.2 a 1.0 TSI) je na řazení zpátečky i TPI, ale u 1.4 TDI je myslím převodovka jiná, nepletu-li se. Citovat
Lancelot Vloženo 14. Červen 2018 Vloženo 14. Červen 2018 V mém případě jsou to oboje 5 kvalty. Citovat
JUICE. Vloženo 15. Červen 2018 Vloženo 15. Červen 2018 před 20 hodinami, Martab napsal: U 6 stupňové DQ200 (1.2 a 1.0 TSI) je na řazení zpátečky i TPI, ale u 1.4 TDI je myslím převodovka jiná, nepletu-li se. Neměl bys to TPI někde? Citovat
JUICE. Vloženo 15. Červen 2018 Vloženo 15. Červen 2018 Děkuji Tohle mi přesně dělá že nejde často dořadit zpátečka :/ Citovat
Martab Vloženo 15. Červen 2018 Vloženo 15. Červen 2018 Za málo Tak přeji ať se to povede dobře vyřešit Citovat
kybernetik Vloženo 15. Červen 2018 Vloženo 15. Červen 2018 Zial mne sa to doteraz nepodarilo vyriesit. To, co tu hodil @Martab nie je TPI. je to len vystup z technickej konferencie. Naposledy mi v servise nechali otvorenu reklamaciu a maju sa mi ozvat ked budu mat to tpi k dispozicii Citovat
jayhawk Vloženo 13. Červenec 2018 Vloženo 13. Červenec 2018 V 15. 6. 2018 na 15:26, Martab napsal: @JUICE. Jasně. V návaznosti na Martaba a jeho pdf týkající se obtíží při řazení zpátečky. "Našel" jsem instrukce podle čeho mají technici posuzovat funkčnost/ nefunkčnost, viz odkaz. Pracovní návod k posouzení obtíží při řazení zpátečky u převodovky MQ200 2 Citovat
Bury1104 Vloženo 30. Srpen 2018 Vloženo 30. Srpen 2018 Když řadím zpátečku, tak v 80% případů jde přes zuby. Čím to může být?? Citovat
slapnahrabe Vloženo 30. Srpen 2018 Vloženo 30. Srpen 2018 U těchto převodovek celkem normální. Zkus déle mezi přeřazením na zpátečku počkat nebo vícekrát vyšlápnout spojku. 1 Citovat
Johny.z Vloženo 30. Srpen 2018 Vloženo 30. Srpen 2018 A úplně zastavit auto před tím, než ji tam začneš cpát. 1 Citovat
kybernetik Vloženo 30. Srpen 2018 Vloženo 30. Srpen 2018 Alebo to skus reklamovat. Mne to reklamovali a odvtedy mam pokoj. Inac, skusaju radit spiatocku 50krat. Ak to ide viac ako 15krat tazko tak je to na vymenu Citovat
ronskispeed Vloženo 1. Září 2018 Vloženo 1. Září 2018 @Johny.z uplne postatie nepomoze... ked prijdem domov a manzelka mi ide otvorit branu, tak auto stoji cca. 10 sekund. Zaradim spiatocku a ide cez zuby. Citovat
Lukitos Vloženo 15. Září 2018 Vloženo 15. Září 2018 Taky se přidávám. Auto vždy v klidu min. 5 sec. a 8 z 10 řazení to tam rvu přes zuby. Rapid 1.0 TSI 81 kW 6 - kvalt. Najeto 13000 km. Na Astře staré 10 let s 250 000 km jsem nikdy nešel přes zuby. Citovat
McMatej Vloženo 15. Září 2018 Vloženo 15. Září 2018 I když auto stojí a motor běží, kola v převodovce se točí. Zkus po sešlápnutí spojky (až na podlahu) vteřinu - dvě počkat až se kola zastaví. Citovat
Lukitos Vloženo 15. Září 2018 Vloženo 15. Září 2018 (editace) To jsem taky zkoušel. Zkoušim páku mačkat hodně nebo málo, ale nic nepomáhá. Jak jsem napsal většinou štréjchnu zuby. Rychle to dám na neutrál pustím spojku a druhý pokus. Druhý pokus je vždy OK. Editováno: 15. Září 2018, autor: Lukitos Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.