Listopad 9, 20213 r Jde tankovat i bez kroužku u každého stojanu. Zasunout pistoli do hrdla nádrže,lehce povytáhnout a v jedné ruce zlomit hadici od pistole. Pustit na plno pistol a lehce povolovat a řídit průtok otevíráním a zavíráním dlaně s hadicí. Používám to po celé evropě. Je hodně čerpaček,kde pořád vypíná pistol při snaze tankovat a tohle je jediný způsob jak doplnit Adblue a nerozmlátit vzteky stojan
Listopad 9, 20213 r Paráda. Tomu se říká dlaňový škrtící ventil. Jeho užití při čerpání chcanek si budu pamatovat :-).
Listopad 9, 20213 r V 11. 10. 2021 na 19:32, feco12 napsal: Niečo podobné riešim aj ja, tankoval som v julý podla palubáku dojazd bol 8000- od vtedy mi odratalo 2000 km ale presiel som niečo cez 6000km, počítadlo stojí dobrých 4000km. Otázka teda znie treba stým isť na garančku? či počkat či to začne znova klesať ? Ono to chvilku trvá než si toho počítač "všimne", pak to zase skokově klesne.
Únor 3, 20223 r Nějak měto hlava nebere. Auto mi píše, že můžu dolít 9,5l a dojezd 10000 km? Má to tedy mádržku alespoň na 20I Upraveno Únor 3, 20223 r od Clerfayt
Únor 3, 20223 r Maximální dojezd na plnou nádržku Ad Blue jsem měl 11500 km, to mi doplnili v servise při prohlídce. Pak jsem to "bryndal" po 3 - 4 litrech, neboť Ad Blue stárne než bych ho vyjezdil a synek měl vždycky radost, když jsme kromě nafty brali i "modrou".
Únor 4, 20223 r Plná nádrž mi vydržela asi na 20.000km, ale mám 110kW EVO, možná má menší spotřebu AdBlue. Objem nádrže je podle mě asi 14 litrů.
Únor 4, 20223 r a nemá naopak EVO dvojité vstřikování močoviny? a právě i větší nádržku, co jsem kde četl, neEVO by mělo mít 12 litrů
Únor 4, 20223 r Tankoval jsem 13 litrů při signalizovaném dojezdu 1.000km. Jenom už si nepamatuju jestli do cvaknutí pistole nebo jsem to vypnul sám, bylo to před rokem a půl.
Únor 4, 20223 r no, ono tam jde natankovat víc, ten obsah nádržky je doporučený, v nádržce je totiž ultrazvukové čidlo, které sleduje hladinu, takže tam lze natankovat více, ale hrozí, že čidlo neuvidí hladinu ... pro ty, co nečtou celá vlákna a přiložené soubory či odkazy, uvádím výňatky z výše uvedených materiálů: ...jelikož agresivnímu prostředí krystalizujícího AdBlue neodolá žádný přesný plovák a hladinu si auta měří jen orientačně ultrazvukovým čidlem, jestliže doplníte méně než je minimální množství uvedené na maxidotu (3,5 l), auto prostě o nich neví – jenom uvnitř zabírají místo, takže takto dvakrát po sobě doplníte tři litry, rozsvítí vůz výstrahu (povinně 2400 km před vyčerpáním AdBlue) , protože o těch pod minimálních tankováních AdBlue řídicí jednotka neví, i když nádržku máte fyzicky plnou, auto přesto odpočítává kilometry do zablokovaného startu... ... těch 12 l je u neEvo motorů, které nemají dvojitý systém vstřikování AdBlue (tzv.Twin Dosing) maximum, jestliže se budete s pistolí hodně snažit, opakovaně ji mačkat po samočinném vypnutí, různě povytahovat a znovu to zkoušet, natlačíte do systému s jistotou víc, čidlo, které má vidět hladinu, ji nevidí, protože je už pod ní a systém nahlásí závadu, na jejíž odstranění vám z homologačních předpisů nesmí dát víc než 800 km ...přijedete do servisu, kde musíme AdBlue zcela vyprázdnit, dolít předepsané množství, čidlo znovu na diagnostice nastavit a smazat chybu... ... nedoplňovat AdBlue průběžně, aby nedocházelo ke znehodnocování nového obsahu starým, AdBlue totiž stárne, tedy zapomeňte na pečlivost – AdBlue doplňujte, až když vám vozidlo začne hlásit omezený dojezd... ... produkce oxidů je nejvyšší při částečném zatížení, proto naopak řidiči snažící se jezdit úsporně mohou mít spotřebu AdBlue vyšší než ti, kdo na plyn šlapou trochu více, záleží však na poměru výkonu vůči hmotnosti stroje, v jakém pásmu se motor nejčastěji pohybuje.
Únor 4, 20223 r před 1 hodinou, miziov napsal: Tankoval jsem 13 litrů při signalizovaném dojezdu 1.000km. Jenom už si nepamatuju jestli do cvaknutí pistole nebo jsem to vypnul sám, bylo to před rokem a půl. abys nenarazil dle toho co píšu výše, asi takto
Únor 4, 20223 r ano, pokud jedeš do cvaknutí pistole AdBlue, má jet podle toho, co ti napíše maxidot, ideálně nejít ani úplně na max toho co uvádí...
Prosinec 19, 20222 r no ako tak citam pana guest100 urobil som vcera peknu volovinu.vo velkom dlho tiahlom kopci mi vyhodilo zavada adblue zadny start za 1000km.tak hned na prvej pu,pe som tankoval adblue no zvykom z tankovania som este minimalne liter pridal adblue po streleni pistole.adblue ukazuje dojazd 155500 km ale kontrolka motora svieti dalej hoci palubak neukazuje ziadnu zavadu
Prosinec 21, 20222 r tak nakoniec cca po 5tich startoch auta kontrolka motora zhasla vsetko funguje ako ma
Červenec 20, 20232 r Tankoval jsem adblue pri dojezdu tusim 2400 km, mel jsem pred dovolenou, palubak ukazoval max 11,5l dotankoval jsem 11l a sam vypnul. Co me spise zarazilo je dojedz jen 8000km ktery po ujeti asi 3tis km klesl na 6500. Kolik mate udavany dojezd na plnou? Je to 2.0 TDI 140KW predokolka.
Červenec 20, 20232 r 13000 km s 2.0 TDI 110kW EVO předokolka. Liší se to motor od motoru. S předešlým 2.0 TDI 110kW (ne-EVO) tam bylo max 11000 km.
Červenec 20, 20232 r Ja mam dojazd na 10l Ad-Blue okolo 17-18t km. (2.0 TDI 110kW EVO) Spotreba hodne zalezi od stylu jazdy.
Červenec 20, 20232 r Ja se hned po natankovani stavil ve skodovce cestou tam jim to rekl a oni ze to trva ze ten dojezd naskoci treba po 2 hodinach jizdy, ale u me se nic nezmenilo a zustalo na tech 8 tis. Rikali ze kdyby ne ze at se stavim ze to vypusti znova nakalibruji a doleji ale rikam si proc. Nevypada to ze by tam nekdo cintal po par litrech ktery by cidlo nezaznamenalo, kdyz mi to ukazovalo 11,5 a 11l se tam veslo. Akorat teda mam asi vysokou spotrebu protoze to spocita na 8000 km.
Červenec 20, 20232 r Mam stejny motor a po doliti 10ti litru AdBlue mi to ukazovalo taky dojezd 8000km. Jenze po ujeti 5000km to ukazuje dojezd 6000km, takze to neresim...
Červenec 20, 20232 r Před hodinou, OnMiT312 napsal: A neroste ti 'krapnik' pod kapotou u vstrikovace? Urcite ne, uvidim jestli to nebudu mit stejne jako kolega nademnou, zatim to taky vypada ze ubyva pomaleji nez co najedu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.