Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

11.94V v klidu je hodne malo. Zkusil bych jeste jeden power cycle. Baterku odpojil (a nabil) a zkusil ji znovu pripojit. Mel jsem taky baterku odpojenou nekolik hodin pri instalaci vyhrivaneho volantu. Po pripojeni se vsak objevilo pouze pak klasickych hlaseni (ESP, FA apod.), ale ty po nastartovani a pretoceni kol z prava do leva zmizely. Pak jen sync dojezdu oken a vse v normalu.

Vloženo

Díky, zrovna jsem se k tomu progooglil

Mám tam AGM 12V 68Ah 380A. Myslel jsem, že je 12V max a ono by tam mělo být více..

 

Zítra seženu nabíječku a dám vědět. Děkuji za rady

Vloženo
32 minutes ago, Stanson said:

A startér točí, nebo se neděje vůbec nic? 11,94V je málo, dost málo, bohužel to je problém který tu řešíme všichni - rekuperace

Startér si myslím, že netočí.

Vloženo

Baterku jsem dobil a ukazuje 12.67V. Po proměření dává startovací proud 540A. Ale motor přesto nenaskočí. Stačí takovýto startovací proud? Relátka cvakají. 

Vloženo (editace)

Vždycky, když mně cvakaly relátka (3x), byla baterka úplně kaput. U nové baterky 72Ah mám psaný (ne měřený) startovací proud 720A. Jestli je 540A málo, to netuším.

Editováno: , autor: bojler
Vloženo
V 19. 11. 2020 na 17:20, wanna napsal:

Baterku jsem dobil a ukazuje 12.67V. Po proměření dává startovací proud 540A. Ale motor přesto nenaskočí. Stačí takovýto startovací proud? Relátka cvakají. 

A co zkusit startovací kabely z jiného auta? Jestli je baterka KO, a motor OK měl by nastartovat.

Vloženo (editace)

Jak je to s tou rekuperaci? Mam auto z říše a tam byl uz deaktivovany start stop, dnes jsem pro zajimavost pichnul cinskej merak a autozapalovace a auto ukazovalo 12.1v start asi 9.9v vyskocilo to na 14.5v za jizdy 14.5 az 14.7 vetsinou tech14. 5 jizda cca 10km +10km zpet pak po vsi na benzinku do autodilu nekolik startu a furt 14.5v. Kdyz sem prijel domu vzal sem digitalni merak a na baterce 14.5 v auto ve volnobehu. 

Co jsem koukal do kodovani autobaterie mam nakodovano 74 ah misto 68,vyrobce akumulatoru jcb  je tam origo pak jeste polozka (presne si nepamatuji) ale bude to taky asi typ akumulatoru tam mam viels co to je nevim na vyber je napr agm, efb atd asi 10 moznosti a pak vyrobni cislo tam jsou same jednicky 

Editováno: , autor: jirka toledo
Vloženo
V 19. 11. 2020 na 17:20, wanna napsal:

Baterku jsem dobil a ukazuje 12.67V. Po proměření dává startovací proud 540A. Ale motor přesto nenaskočí. Stačí takovýto startovací proud? Relátka cvakají. 

 

540A bude málo.

Vloženo
V 17. 11. 2020 na 22:23, Sudetak napsal:

Pokuď netočí startér, může to být opravdu baterií. Nabíječku si kup,

ta je nezbytná, nikdy nevíš, kdy ji můžeš potřebovat. Kvalitní se prodává

i v Lidlu

https://www.lidl-shop.cz/ULTIMATESPEED-Nabijecka-autobaterii-ULGD-5-0-B1/p100305858

https://www.lidl-shop.cz/ULTIMATESPEED-Nabijecka-autobaterii-ULGD-10-A1/p100311294?from=recommendation&scenario=also_clicked

Ahoj. No nevím, že by za 400 Kč bylo něco exstra ? No nechci ti to vyvracet.. Oni taky ti kluci německý, čeho se némůžou zbavit tak odlifrují na východ a vědí, že ovce z východu to koupěj..

Já kupuji podle recenzí, zrovna minulý rok v Německu v nějaké zátěžové zkoušce několika autonabíječek, vyhrála 1. místo ( Autonabíječka CTEK MXS 5.0 ze Švédska ) a tomu věřím, že bude kvalitní, protože ve Švedsku je zima jak se patří a mají tam v zimě auta napíchla na nabiječkách imrvére...

Vloženo

CTEK mám taky, ale dle zkušeností zde z fóra jsou nabíječky z Lidlu naprosto v pohodě.

Co si myslíš, že má CTEK uvnitř zázračného oproti ostatním ? Nebuď najivní, prostě to ostatní

okopírují a prodávají pod jinou noname značkou. Lidl toho nakoupí tisíce a tím pádem nabídne

i zajímavou cenu. Vůbec bych se jí dnes nebál a pro domácí použití bych ji bral, dal jsem za

CTEK v roce 2011 1790,- Kč, dnes bych to již nedal. 

Vloženo

LiveBomb? 540A málo? Těm dnešním startérům s převodovkou stačí málo. Ale jak psal Mira zkusit kabely! Když to tak čtu rekuperace,start stop ap. Odpoledne půjdu do garáže vyhodím na mráz Fabii a dám tam mýho krásnýho Favorita r.v. 92 karburátor bez elektroniky. Ten pojede i za 100 let!

Vloženo
před 9 minutami, guest100 napsal:

U CTEKu je neodiskutovatelné plu možnost dokoupit příslušenství, např. držák na zeď a prodlužovací kabely a další. To bohužel Lidl (jinak je to  Hecht) ne nenabídne, pak jedině dodo. 

To je pravda, dokoupil jsem si kabel s možností připojení do cigaretového zapalovače,

ale též musíš říct i to B, že si to nechá CTEK slušně zaplatit. Pokuď potřebuji jedenkrát

ročně dobít preventivně baterii, stačí i ta z Lidlu, cena velmi sympatická.

Vloženo
před 42 minutami, Sudetak napsal:

CTEK mám taky, ale dle zkušeností zde z fóra jsou nabíječky z Lidlu naprosto v pohodě.

Co si myslíš, že má CTEK uvnitř zázračného oproti ostatním ? Nebuď najivní, prostě to ostatní

okopírují a prodávají pod jinou noname značkou. Lidl toho nakoupí tisíce a tím pádem nabídne

i zajímavou cenu. Vůbec bych se jí dnes nebál a pro domácí použití bych ji bral, dal jsem za

CTEK v roce 2011 1790,- Kč, dnes bych to již nedal. 

 

před 43 minutami, Sudetak napsal:

CTEK mám taky, ale dle zkušeností zde z fóra jsou nabíječky z Lidlu naprosto v pohodě.

Co si myslíš, že má CTEK uvnitř zázračného oproti ostatním ? Nebuď najivní, prostě to ostatní

okopírují a prodávají pod jinou noname značkou. Lidl toho nakoupí tisíce a tím pádem nabídne

i zajímavou cenu. Vůbec bych se jí dnes nebál a pro domácí použití bych ji bral, dal jsem za

CTEK v roce 2011 1790,- Kč, dnes bych to již nedal. 

Jasný nechci nikomu nic vyvracet a co si má koupit za autonabíječku to ani náhodou. Jen sem chtěl říct, že i když samotní Němci vyhodnotili při zátěžových zkouškách, že CTEK nabíječka je nejlepší, tak asi na tom něco bude..

Vloženo

CTEK bude mít lepší elektroniku. Já mám Lidl víc jak 10 let, do Favouše střídám a nabíjíme 2 starý baterky, v garáži baterku 90Ah na svícení a někdy i Fabii když dýl stojí. Z tý 90Ah zastrčím kabel do zásuvky zapalovače, kvůli paměti, odpojím minus a nabíjíme v autě.

Vloženo

Taky vybírám dle recenzí, proto jsem kupoval CTEK, jen jsem chtěl upozornit na

další možnosti. Myslím, že když je potřeba pouze jednou začas dobít baterii kvůli

kondici, nebo je nějaký začínají problém ze starší baterkou a chci se ujistit zda stačí

jen dobít, stačí i levnější řešení než CTEK.

Vloženo (editace)

Nabíječka CTEK 5.0 se po připojení sama zapne na poslední zvolený program a po pár vteřinách začne sama nabíjet, takže po výpadku elektřiny to bude v nabíjení pokračovat. 

Editováno: , autor: ghost7

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...