Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

Ceník a po slevách - jasný, ale Auris je za ceníkovou cenu, Leon x-desítek sleva. No hlavně jít teď objednat Scalu, při minulém velkooběru aut, nebo sleva známého, těžko někde dají víc jak desítku.. Já měl na Fabii 8% při keši, auto na trhu 9 měsíců, ale měl jsem známé. 

Displej ve výšce rozkroku měla O1, F1 i Superb1, třeba ve F3 se mi ten Swing daleko více líbí, prostě tam padne do palubky a ne jako v i30 a mercedech nahoře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co by ještě z toho mohli vyhodit - klimu ne, tu má už i F3 FL Active, menší jak 16''prý nemají být

Světlomety obyč.H4, bez chromu uvnitř, bez tempomatu, Bluetooth, bez svět.assistenta, bez JumboBoxu, bez MaxiDotu a vzadu bubny a dají 349tis, ale až příští rok jako u Karoqu. Uvidíme

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scala a Golf konkurenti - cenou bude o mnoho výše, ale také technikou mild-hybrid z Audi,...). Konkurovat si nemůžou, cílová skupina bude jiná. Možná, jestli fakt postaví tu levnější verzi Golfy, pak to k sobě půjde.

 

http://www.auto.cz/volkswagen-golf-osme-generace-odhazuje-kamuflaz-opet-spis-evoluci-127096

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Jan R. Já teda nevím kde hledáš ty ceny, ale ať se dívám k Toyotě jak chci, tak tam Auris s touto výbavou není.

 

Když se podívám na cenník: https://pdf.sites.toyota.cz/cenik_auris.pdf

tak základ je za nějakých 458tis a k spokojenosti mi tam chybí tempomat, ALU a vyhřívaná sedadla. To řeší ten paket Paket TREND za 50tis. Tedy celkem za 508tis za 1.6 atmosféru a chybí LED/Xeon

image.thumb.png.0f86465e868790eb5ee71424f386e82c.png

 

To co se blíží té cenně co jsi spomínal je akce "výprodej skladu", která je však ještě podmíněna výkupem stávajícího vozu:

image.thumb.png.9b424cb9b9cf00eb61a834133dc66595.png

po doplnění zmíněného paketu jsme na 483tis. pardon, on už je v základu

Pravda je, že pokud se budeme bavit o těchto akčních výbavách, tak už je lepší jít do Active s paketem Trend+ za 453 nebo do Selection za 468tis.

 

A ať nejsem jen zaujatý proti jedné značce, pokud chci to samé u LEONu, tak v 1.0 TSI 85kW je to Style + Technology za nějakých 509tis

https://konfigurator.seat.cz/cc-cz/cs_CZ_SEAT/pdf/configuration?fab=S&modell=5F12JX19&farbe=9550&polster=CE&mehraus=P34@WAS@PFB@PML@ZB4@PSP@PW1@PK2@YW8@PXX@PCO@PCI&accessories=&productId=webCalcCreditPackage&category=&productProperties={"parameters"%3A[]}&dealerData={"dealer"%3A""%2C"dealerNum"%3A""%2C"salesperson"%3A""%2C"salespersonEmail"%3A""}

 

Pokud se podívám na Scalu a dám tam stejné požadavky (tempomat, auto AC, ALU, multifunkční volant, 4 okna v elektrice, zadní parkovací senzory, bederní opěrka vpředu, BT, LED nebo Xeon), vychází mi něco takovéhoto: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/140306683

Popřípadě pokud bych stejně jaku u Aurise nehleděl na co nejnižší cenu, ale na výhodnost nabídky, tak v podstatě Style v "základu" za 450tis to splňuje a stále je to cena nižší než ten Auris v akční výbavě k ukončení modelu a s dalšími zvýhodněními.

 

Ano, jsou tam rozdíly v výbavách, něco má navíc jeden, něco druhý, ale to pak bude rozhodovat a výhodnosti dané nabídky pro daného zákazníka (každý má jiné požadavky).

 

Opakuji to znovu, neříkám, že je Scala cenově nějak výhodná a už vůbec né tak dobrá nabídka jako byl Rapid. Ale nemyslím si, že by v rámci konkurence byla ta cena nějak extrémně přestřelená k přihlédunutí k tomu, že je to nový model a ceníková cena.

 

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem myslel Active Trend s paketem + v ceně za HB 432tis. Pro všechny soukromníky jsou akční ceny, za normálním v ceníku nakupují firmy.

Ano při protiúčtu, kdo ho ale nemá kompenzuje to litá zimní kola, která stejně musí člověk koupi nebo plecháče.

Nový model - což je u škodovky průser viz. F3 i Kodiaqy, Superby3 taky toho řešili dost, takový testovací jezdec.

No uvidí se za 2,3 měsíce, aby těch Rapidů lidé neobjednávali tolik, že by je zase dováželi jako Yetiho. :D

Bych to už více nepitval, každý ať si koupí co chce :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vela ludi place na forach, a v diskusiach ake su ine znacky lacnejsie a nakoniec nic pravda.

scala podla mna nema konkurenciu. ako nechvalim to do nebies ale skoda sa podla mna podarilo vychytat take male miesto, kde niet velmi z coho vyberat.

focus a cely ford je na upadku, mazda je inde s cenou, golf prenane predrazeny,

rapid je mensi. ako trosku anpr litrik euracov mohli dat nizsiu cenu a bol by to best buy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě nějaké fotky Scaly z vídeňského autosalonu.

Naživo to až taková bomba není, ale třeba oproti Rapidu Spaceback je opravdu rozhodně hezčí (alespoň pro mne, ovšem každý máme jiný vkus)

A co jsem zde zatím postřehl tak nejlépe se asi chválí a kritizuje, aniž to auto dotyčný na vlastní oči vůbec viděl...

sc10.thumb.JPG.9282ae6d17b428e338cd36beb587f7e1.JPGsc11.thumb.JPG.d5bb29cca14b6e9ae4310b7e57dbe6e3.JPGsc12.thumb.JPG.4ee01847a35e92f6fde42721b4ee5413.JPGsc13.thumb.JPG.be248ec27941b9f595df1c5d999c9251.JPGsc14.thumb.JPG.b128bb3a72581376a580da2aac6bd72f.JPGsc15.thumb.JPG.19bb0a5eede8f9417dddddcea52c0cab.JPGsc16.thumb.JPG.44a91eae8aade101ed1410299408a9c9.JPG

 

Editováno: , autor: stanmar
úprava textu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To sice ano, ale svítivost 35W xeonů a 25W LED je dost odlišná. Navíc záleží na použité optice a dalších, takže jen z toho že to nemá ostřikovač se nedá přímo posuzovat jak to bude svítit...

 

@LukášCBR Je tam prosím i od kdy musí být automatická nivelace? Popřípadě nevíš? Zkoušel jsem teda hledat, ale nevyznám se v tom :( Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu jsem prolítnul ten předpis a je tam:

 

Citovat

Potkávací světlomety se zdrojem světla nebo LED modulem (moduly), vytvářejícím(i) hlavní potkávací světlo a majícím(i) celkový skutečný světelný tok přesahující 2 000 lm, jsou přípustné pouze ve spojení s montáží zařízení pro čištění světlometů podle předpisu č. 45 (16).

 

Takže asi jasné, ale detailně jsem to nezkoumal, třeba tam jsou i nějaké další podmínky/výjimky.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@stanmar Škodovka zadky vždycky celkem uměla, předky byly/jsou horší. (FI/II, OIII FL...) Tady si myslím, že se to srovnalo - zadek mohl být i lepší, předek taky nic moc (ochrana chodců?), ale je to jaksi čistější celek. V týhle barvě mi to připomíná současný Volvo, ale je jasný, že pokud by to stálo vedle sebe, tak to vypadat nebude. Celkově rozhodně neprotestuju (třeba tak jako u "čtyřoka" - kde nesedí ani jedna linie!)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...