Leden 20, 20196 r Ceník a po slevách - jasný, ale Auris je za ceníkovou cenu, Leon x-desítek sleva. No hlavně jít teď objednat Scalu, při minulém velkooběru aut, nebo sleva známého, těžko někde dají víc jak desítku.. Já měl na Fabii 8% při keši, auto na trhu 9 měsíců, ale měl jsem známé. Displej ve výšce rozkroku měla O1, F1 i Superb1, třeba ve F3 se mi ten Swing daleko více líbí, prostě tam padne do palubky a ne jako v i30 a mercedech nahoře.
Leden 20, 20196 r No fakt...a já myslel, že Active ani nebude. My tady řešíme autoklimu a někde nemají klimu v základu vůbec.
Leden 20, 20196 r Co by ještě z toho mohli vyhodit - klimu ne, tu má už i F3 FL Active, menší jak 16''prý nemají být Světlomety obyč.H4, bez chromu uvnitř, bez tempomatu, Bluetooth, bez svět.assistenta, bez JumboBoxu, bez MaxiDotu a vzadu bubny a dají 349tis, ale až příští rok jako u Karoqu. Uvidíme
Leden 20, 20196 r před 2 minutami, Twisted napsal: No fakt...a já myslel, že Active ani nebude. My tady řešíme autoklimu a někde nemají klimu v základu vůbec. V nižší střední třídě? Který model? :)
Leden 20, 20196 r JJ. No, ale třeba Golf VII měl už při uvedení na český trh 2012 AutoAC dvouzónovou.
Leden 20, 20196 r Scala a Golf konkurenti - cenou bude o mnoho výše, ale také technikou mild-hybrid z Audi,...). Konkurovat si nemůžou, cílová skupina bude jiná. Možná, jestli fakt postaví tu levnější verzi Golfy, pak to k sobě půjde. http://www.auto.cz/volkswagen-golf-osme-generace-odhazuje-kamuflaz-opet-spis-evoluci-127096 Upraveno Leden 20, 20196 r od Jan R.
Leden 21, 20196 r @Jan R. Já teda nevím kde hledáš ty ceny, ale ať se dívám k Toyotě jak chci, tak tam Auris s touto výbavou není. Když se podívám na cenník: https://pdf.sites.toyota.cz/cenik_auris.pdf tak základ je za nějakých 458tis a k spokojenosti mi tam chybí tempomat, ALU a vyhřívaná sedadla. To řeší ten paket Paket TREND za 50tis. Tedy celkem za 508tis za 1.6 atmosféru a chybí LED/Xeon To co se blíží té cenně co jsi spomínal je akce "výprodej skladu", která je však ještě podmíněna výkupem stávajícího vozu: po doplnění zmíněného paketu jsme na 483tis. pardon, on už je v základu Pravda je, že pokud se budeme bavit o těchto akčních výbavách, tak už je lepší jít do Active s paketem Trend+ za 453 nebo do Selection za 468tis. A ať nejsem jen zaujatý proti jedné značce, pokud chci to samé u LEONu, tak v 1.0 TSI 85kW je to Style + Technology za nějakých 509tis https://konfigurator.seat.cz/cc-cz/cs_CZ_SEAT/pdf/configuration?fab=S&modell=5F12JX19&farbe=9550&polster=CE&mehraus=P34@WAS@PFB@PML@ZB4@PSP@PW1@PK2@YW8@PXX@PCO@PCI&accessories=&productId=webCalcCreditPackage&category=&productProperties={"parameters"%3A[]}&dealerData={"dealer"%3A""%2C"dealerNum"%3A""%2C"salesperson"%3A""%2C"salespersonEmail"%3A""} Pokud se podívám na Scalu a dám tam stejné požadavky (tempomat, auto AC, ALU, multifunkční volant, 4 okna v elektrice, zadní parkovací senzory, bederní opěrka vpředu, BT, LED nebo Xeon), vychází mi něco takovéhoto: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/140306683 Popřípadě pokud bych stejně jaku u Aurise nehleděl na co nejnižší cenu, ale na výhodnost nabídky, tak v podstatě Style v "základu" za 450tis to splňuje a stále je to cena nižší než ten Auris v akční výbavě k ukončení modelu a s dalšími zvýhodněními. Ano, jsou tam rozdíly v výbavách, něco má navíc jeden, něco druhý, ale to pak bude rozhodovat a výhodnosti dané nabídky pro daného zákazníka (každý má jiné požadavky). Opakuji to znovu, neříkám, že je Scala cenově nějak výhodná a už vůbec né tak dobrá nabídka jako byl Rapid. Ale nemyslím si, že by v rámci konkurence byla ta cena nějak extrémně přestřelená k přihlédunutí k tomu, že je to nový model a ceníková cena. Upraveno Leden 21, 20196 r od Martab
Leden 21, 20196 r To jsem myslel Active Trend s paketem + v ceně za HB 432tis. Pro všechny soukromníky jsou akční ceny, za normálním v ceníku nakupují firmy. Ano při protiúčtu, kdo ho ale nemá kompenzuje to litá zimní kola, která stejně musí člověk koupi nebo plecháče. Nový model - což je u škodovky průser viz. F3 i Kodiaqy, Superby3 taky toho řešili dost, takový testovací jezdec. No uvidí se za 2,3 měsíce, aby těch Rapidů lidé neobjednávali tolik, že by je zase dováželi jako Yetiho. :D Bych to už více nepitval, každý ať si koupí co chce :).
Leden 21, 20196 r vela ludi place na forach, a v diskusiach ake su ine znacky lacnejsie a nakoniec nic pravda. scala podla mna nema konkurenciu. ako nechvalim to do nebies ale skoda sa podla mna podarilo vychytat take male miesto, kde niet velmi z coho vyberat. focus a cely ford je na upadku, mazda je inde s cenou, golf prenane predrazeny, rapid je mensi. ako trosku anpr litrik euracov mohli dat nizsiu cenu a bol by to best buy
Leden 21, 20196 r Ještě nějaké fotky Scaly z vídeňského autosalonu. Naživo to až taková bomba není, ale třeba oproti Rapidu Spaceback je opravdu rozhodně hezčí (alespoň pro mne, ovšem každý máme jiný vkus) A co jsem zde zatím postřehl tak nejlépe se asi chválí a kritizuje, aniž to auto dotyčný na vlastní oči vůbec viděl... Upraveno Leden 21, 20196 r od stanmar úprava textu
Leden 21, 20196 r Všimli jste si, že ostřikovače světlometů jsou za příplatek? Podle mě bude v Bi-LED světlech nějaká kulišárna s nižší svítivostí, ale nikde se tím samozřejmě nechlubí.
Leden 21, 20196 r Ani Fábia nemusí mít u BiLED ostřikovače, jsou tam v podstatě "navíc" a ta rozhodně necvítí špatně. Stejně tak třeba Ceed nebo Sportage nemají ostřikovače s LED.
Leden 21, 20196 r LEDky podle mě nemají ostřiky povinně. A teda už by se mohlo tady trochu krotit nebo se v těch slzách utopíme všichni. Jako porovnávat výběhový model + extra slevy + další slevy s modelem kterej ještě nevyjel z fabriky je trochu ujetý.
Leden 21, 20196 r Xenon - 35 W a 2000lm - ostřikovačeLed - nad 25 W - ostřikovačeNorma, která to upravuje je zdeEHK č.48 a EHK č.98
Leden 21, 20196 r To sice ano, ale svítivost 35W xeonů a 25W LED je dost odlišná. Navíc záleží na použité optice a dalších, takže jen z toho že to nemá ostřikovač se nedá přímo posuzovat jak to bude svítit... @LukášCBR Je tam prosím i od kdy musí být automatická nivelace? Popřípadě nevíš? Zkoušel jsem teda hledat, ale nevyznám se v tom :( Díky.
Leden 21, 20196 r Trochu jsem prolítnul ten předpis a je tam: Citovat Potkávací světlomety se zdrojem světla nebo LED modulem (moduly), vytvářejícím(i) hlavní potkávací světlo a majícím(i) celkový skutečný světelný tok přesahující 2 000 lm, jsou přípustné pouze ve spojení s montáží zařízení pro čištění světlometů podle předpisu č. 45 (16). Takže asi jasné, ale detailně jsem to nezkoumal, třeba tam jsou i nějaké další podmínky/výjimky.
Leden 21, 20196 r @stanmar Škodovka zadky vždycky celkem uměla, předky byly/jsou horší. (FI/II, OIII FL...) Tady si myslím, že se to srovnalo - zadek mohl být i lepší, předek taky nic moc (ochrana chodců?), ale je to jaksi čistější celek. V týhle barvě mi to připomíná současný Volvo, ale je jasný, že pokud by to stálo vedle sebe, tak to vypadat nebude. Celkově rozhodně neprotestuju (třeba tak jako u "čtyřoka" - kde nesedí ani jedna linie!)
Leden 21, 20196 r Octa 4očko v tmavě šedé jde, horší je zadek ty světla s mléčným efektem ( po Tesle). Ty původní 2 proužky byli hezčí za mě. Na té Scale naživo ten předek ty světla, to nemohl Kabaň podepsat :D.
Leden 21, 20196 r Tak určitě Style, ta levnější vypadá skoro jako kdysi Volvo V70 nebo bez těch odrazek k čemu to přirovnat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.