Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ten zasazený displej infotraimentu přeci vypadá ve Fabii lépe splývá to. Tady vystrčí displej, kolem černý matný plast a pak dekorační lišta. Kdyby aspoň ta lišta byla po celém :D.

Snímek obrazovky 2019-01-21 v 21.44.06.png

Snímek obrazovky 2019-01-21 v 21.47.00.png

Takhle je to dnes moderní, co naděláme. Mě zaujalo, že podle konfigurátoru svítí základní zadní LED jen ve vnější části. Ačkoli Přerost a Švorc pod tou fotkou výše tvrdí, že dle jejich informací světla svítí po celé délce i v Ambition.

Upraveno od Twisted

Já potkávám jen Style a v první fázi prodeje budou prezentovat Style, se dozvíme pravdu časem.

Interiér naživo také z Vídně

 

Info od prodejce.V konfigurátoru chyba není.Zimní paket II nejde kombinovat s vyhřívaným čelní sklem.

před 21 hodinami, Jan R. napsal:

Ten zasazený displej infotraimentu přeci vypadá ve Fabii lépe splývá to. Tady vystrčí displej, kolem černý matný plast a pak dekorační lišta. Kdyby aspoň ta lišta byla po celém :D.

Snímek obrazovky 2019-01-21 v 21.44.06.png

Snímek obrazovky 2019-01-21 v 21.47.00.png

Zastávám úplně stejný názor. Displej má být pěkně vestavěný! A ne, aby to vypadalo, jako když si Steve Jobs nalepil Ipad do Dacie.

je to hrozná móda.Jeden s tím vyjde a všichni to musí kopírovat.Někdy je to děs.Není nad pěkně zapasovaný 

Hlavně je děs absence HW tlačítek nebo jak u Columba v SIII i HW tlačítka hlasitosti - ano vím, je to na volantu, ale na ten třeba spolujezdec už moc šahat za jízdy nemá.

Vůbec to ovládání dotykového displaye je prostě za jízdy horší.

U Scaly ještě podtrženo tím, že do infotaimentu se skryla část nastavení klimatizace, za to palec dolů.

Upraveno od Lancelot

4 hours ago, Dixik2 said:

Info od prodejce.V konfigurátoru chyba není.Zimní paket II nejde kombinovat s vyhřívaným čelní sklem.

Uber fail. Resp co to je za kravinu? Ta bud budem mat vyhrievane sedacky alebo volant? Tazka demencia obzvlast ked je zakazbik za to platit. Hlavna vec ze dali kozeny interier a uz vidim jak si kazdi kupuju sueliu ci aka maria to je

Tak zaseupřímně já mám Bolero v FIII a používám akorát tlačítko Rábio/Media/Car, zbytek nepoužívám. Spíš mne vadí obecně ty lesklé plochy, to udržovat...

Jo je to furt upatlané :(

před 11 minutami, Lancelot napsal:

Hlavně je děs absence HW tlačítek nebo jak u Columba v SIII i HW tlačítka hlasitosti - ano vím, je to na volantu, ale na ten třeba spolujezdec už moc šahat za jízdy nemá.

Vůbec to ovládání dotykového displaye je prostě za jízdy horší.

U Scaly ještě podtrženo tím, že do infotaimentu se skryla část nastavení klimatizace, za to palec dolů.

Je to blbý argument, aby při výběru auta zohledním i jak vypadá palubní deska hlavně materiály a provedení, umístění displeje. Nevadil by mi i nový Hyundai i30 v HB ( hezčí pro mě než celá Scala hlavně v béžové), ale ten tablet na palubce.

No z hlediska vzhledu je ten displej ve Scale ještě ok...funkční stránka dotykových tlačítek bude horší. Jsem teda alergický na to, když se mi spolujezdci hrabou v audiosystému, takže tohle je mi jedno, ale roller na volantu není vždy možné nebo praktické použít.

Jen jak se zde probírali ty světla a že nemají ostřikovače, tak dnes jsem si všiml, že je nemá ani MB S400 (třeba 0:04 jde vidět předek)

A tam asi nikdo nebude pochybovat, že by to mělo nějakou "podřadnou" LED technologii. Takže se ty limity asi dají splnit u LED i bez ostřikovačů světel.

Nějaké ty parametry:

 

1.0 TSI 81kW manuál:

Motor, Getriebe, Elektrik
Kraftstoff Benzin
Hubraum 999 cm³
Bohrung 74,5 mm
Hub 76,4 mm
Max. Leistung 85,00 kW
Max. Drehmoment 200 Nm / 2000 - 3500 1/min
Verdichtung 10,3 +/- 0,2
Kraftstoffbehältervolumen 50 l
Höchstgeschwindigkeit 204 km/h
Beschleunigung von 0-100 km/h 9,8 s

 

Verbrauchs-/Emissionswerte nach WLTP
Kraftstoffverbrauch kombiniert 5.7 l/100km
Kraftstoffverbrauch langsam 7.3 l/100km
Kraftstoffverbrauch mittel 5.5 l/100km
Kraftstoffverbrauch schnell 4.9 l/100km
Krafstoffverbrauch sehr schnell 5.9 l/100km
CO2-Emission kombiniert 129 g/km

 

1.5 TSI 110kW DSG:

Kraftstoff Benzin
Hubraum 1.498 cm³
Bohrung 74,5 mm
Hub 85,9 mm
Max. Leistung 110,00 kW
Max. Drehmoment 250 Nm / 1500 - 3500 1/min
Verdichtung 10,5 - 0,4
Kraftstoffbehältervolumen 50 l
Höchstgeschwindigkeit 220 km/h
Beschleunigung von 0-100 km/h 8,2 s

 

Verbrauchs-/Emissionswerte nach WLTP
Kraftstoffverbrauch kombiniert 5.7 l/100km
Kraftstoffverbrauch langsam 7.3 l/100km
Kraftstoffverbrauch mittel 5.5 l/100km
Kraftstoffverbrauch schnell 4.9 l/100km
Krafstoffverbrauch sehr schnell 5.9 l/100km
CO2-Emission kombiniert 129 g/km

Ty motory mají stejnou spotřebu? 

Taky mne to překvapilo, ale je to tam tak psané...

Podle NEDC mají oba uváděnou kombinovanou spotřebu 5,0, podle WLTP má 1.0 TSI 5,250 - 6,304 a 1.5 TSI 5,694 - 6,936.

V 22. 1. 2019 na 21:36, Twisted napsal:

No z hlediska vzhledu je ten displej ve Scale ještě ok...funkční stránka dotykových tlačítek bude horší. Jsem teda alergický na to, když se mi spolujezdci hrabou v audiosystému, takže tohle je mi jedno, ale roller na volantu není vždy možné nebo praktické použít.

JJ, ve Scale ještě ten displej jde, ale kam až to může zajít. Dnes jsem měl čest s Teslou model 3 a to je teprve monitor :D

50512869_2306519889583093_6555630771132956672_n.jpg

50770270_303907470266376_8431961262446870528_n.jpg

Upraveno od Jan R.

On 1/24/2019 at 12:07 PM, Martab said:

Jen jak se zde probírali ty světla a že nemají ostřikovače, tak dnes jsem si všiml, že je nemá ani MB S400 (třeba 0:04 jde vidět předek)

A tam asi nikdo nebude pochybovat, že by to mělo nějakou "podřadnou" LED technologii. Takže se ty limity asi dají splnit u LED i bez ostřikovačů světel.

To moze byt aj tym, ze LED svetlomety vacsinou svietia z vacsej plochy ako je u xenonov 70 (90) mm sosovka..?

Tak i LED mohou být v čočce (Scala i ten MB je tak mají).

Mají prohozené hmotnosti u přívěsů. I tak za litr dát 1,2t karavan, musí být masochista, ve Světě motorů ani neopustili ČR.

Dalo by se to tak říct. A když už se to nakouslo tak já ty tříválce nechápu a vůbec tomu nerozumím proč se to tak propaguje a cpe úplně do všeho. 

Před pár měsíci jsem jel na tříválcove motorce.... Po pár minutách se jen kroutil hlavou.... 

Jediný rozumný důvod proč jít do 1.0Tsi jsem nenašel.... Do motorky litr chápu, ale do auta ne. 

I v soutěžní motorce jsem měl jednovalcovou 5stovku. 

JJ, Jawa 500 na ploché dráze, takes jest se svezl.

Oni už normální motor nevyrobí nikdy, konkurence je napřed. Ještě, že jim nezatrhli to MPi, uvidíme, jestli udělá normu 6d bez p... filtru :D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.