Jan R. Vloženo 21. leden 2019 Sdílet Vloženo 21. leden 2019 Ten zasazený displej infotraimentu přeci vypadá ve Fabii lépe splývá to. Tady vystrčí displej, kolem černý matný plast a pak dekorační lišta. Kdyby aspoň ta lišta byla po celém :D. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 21. leden 2019 Sdílet Vloženo 21. leden 2019 (editace) Takhle je to dnes moderní, co naděláme. Mě zaujalo, že podle konfigurátoru svítí základní zadní LED jen ve vnější části. Ačkoli Přerost a Švorc pod tou fotkou výše tvrdí, že dle jejich informací světla svítí po celé délce i v Ambition. Editováno: 21. leden 2019, autor: Twisted Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 21. leden 2019 Sdílet Vloženo 21. leden 2019 Já potkávám jen Style a v první fázi prodeje budou prezentovat Style, se dozvíme pravdu časem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 21. leden 2019 Sdílet Vloženo 21. leden 2019 Interiér naživo také z Vídně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 22. leden 2019 Sdílet Vloženo 22. leden 2019 Info od prodejce.V konfigurátoru chyba není.Zimní paket II nejde kombinovat s vyhřívaným čelní sklem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 22. leden 2019 Sdílet Vloženo 22. leden 2019 před 21 hodinami, Jan R. napsal: Ten zasazený displej infotraimentu přeci vypadá ve Fabii lépe splývá to. Tady vystrčí displej, kolem černý matný plast a pak dekorační lišta. Kdyby aspoň ta lišta byla po celém :D. Zastávám úplně stejný názor. Displej má být pěkně vestavěný! A ne, aby to vypadalo, jako když si Steve Jobs nalepil Ipad do Dacie. 1 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 22. leden 2019 Sdílet Vloženo 22. leden 2019 je to hrozná móda.Jeden s tím vyjde a všichni to musí kopírovat.Někdy je to děs.Není nad pěkně zapasovaný 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 22. leden 2019 Sdílet Vloženo 22. leden 2019 (editace) Hlavně je děs absence HW tlačítek nebo jak u Columba v SIII i HW tlačítka hlasitosti - ano vím, je to na volantu, ale na ten třeba spolujezdec už moc šahat za jízdy nemá. Vůbec to ovládání dotykového displaye je prostě za jízdy horší. U Scaly ještě podtrženo tím, že do infotaimentu se skryla část nastavení klimatizace, za to palec dolů. Editováno: 22. leden 2019, autor: Lancelot 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkepeni Vloženo 22. leden 2019 Sdílet Vloženo 22. leden 2019 4 hours ago, Dixik2 said: Info od prodejce.V konfigurátoru chyba není.Zimní paket II nejde kombinovat s vyhřívaným čelní sklem. Uber fail. Resp co to je za kravinu? Ta bud budem mat vyhrievane sedacky alebo volant? Tazka demencia obzvlast ked je zakazbik za to platit. Hlavna vec ze dali kozeny interier a uz vidim jak si kazdi kupuju sueliu ci aka maria to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. leden 2019 Sdílet Vloženo 22. leden 2019 Tak zaseupřímně já mám Bolero v FIII a používám akorát tlačítko Rábio/Media/Car, zbytek nepoužívám. Spíš mne vadí obecně ty lesklé plochy, to udržovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 22. leden 2019 Sdílet Vloženo 22. leden 2019 Jo je to furt upatlané :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 22. leden 2019 Sdílet Vloženo 22. leden 2019 před 11 minutami, Lancelot napsal: Hlavně je děs absence HW tlačítek nebo jak u Columba v SIII i HW tlačítka hlasitosti - ano vím, je to na volantu, ale na ten třeba spolujezdec už moc šahat za jízdy nemá. Vůbec to ovládání dotykového displaye je prostě za jízdy horší. U Scaly ještě podtrženo tím, že do infotaimentu se skryla část nastavení klimatizace, za to palec dolů. Je to blbý argument, aby při výběru auta zohledním i jak vypadá palubní deska hlavně materiály a provedení, umístění displeje. Nevadil by mi i nový Hyundai i30 v HB ( hezčí pro mě než celá Scala hlavně v béžové), ale ten tablet na palubce. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 22. leden 2019 Sdílet Vloženo 22. leden 2019 No z hlediska vzhledu je ten displej ve Scale ještě ok...funkční stránka dotykových tlačítek bude horší. Jsem teda alergický na to, když se mi spolujezdci hrabou v audiosystému, takže tohle je mi jedno, ale roller na volantu není vždy možné nebo praktické použít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 Jen jak se zde probírali ty světla a že nemají ostřikovače, tak dnes jsem si všiml, že je nemá ani MB S400 (třeba 0:04 jde vidět předek) A tam asi nikdo nebude pochybovat, že by to mělo nějakou "podřadnou" LED technologii. Takže se ty limity asi dají splnit u LED i bez ostřikovačů světel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 Nějaké ty parametry: 1.0 TSI 81kW manuál: Motor, Getriebe, Elektrik Kraftstoff Benzin Hubraum 999 cm³ Bohrung 74,5 mm Hub 76,4 mm Max. Leistung 85,00 kW Max. Drehmoment 200 Nm / 2000 - 3500 1/min Verdichtung 10,3 +/- 0,2 Kraftstoffbehältervolumen 50 l Höchstgeschwindigkeit 204 km/h Beschleunigung von 0-100 km/h 9,8 s Verbrauchs-/Emissionswerte nach WLTP Kraftstoffverbrauch kombiniert 5.7 l/100km Kraftstoffverbrauch langsam 7.3 l/100km Kraftstoffverbrauch mittel 5.5 l/100km Kraftstoffverbrauch schnell 4.9 l/100km Krafstoffverbrauch sehr schnell 5.9 l/100km CO2-Emission kombiniert 129 g/km 1.5 TSI 110kW DSG: Kraftstoff Benzin Hubraum 1.498 cm³ Bohrung 74,5 mm Hub 85,9 mm Max. Leistung 110,00 kW Max. Drehmoment 250 Nm / 1500 - 3500 1/min Verdichtung 10,5 - 0,4 Kraftstoffbehältervolumen 50 l Höchstgeschwindigkeit 220 km/h Beschleunigung von 0-100 km/h 8,2 s Verbrauchs-/Emissionswerte nach WLTP Kraftstoffverbrauch kombiniert 5.7 l/100km Kraftstoffverbrauch langsam 7.3 l/100km Kraftstoffverbrauch mittel 5.5 l/100km Kraftstoffverbrauch schnell 4.9 l/100km Krafstoffverbrauch sehr schnell 5.9 l/100km CO2-Emission kombiniert 129 g/km 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 Ty motory mají stejnou spotřebu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 Taky mne to překvapilo, ale je to tam tak psané... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 24. leden 2019 Sdílet Vloženo 24. leden 2019 Podle NEDC mají oba uváděnou kombinovanou spotřebu 5,0, podle WLTP má 1.0 TSI 5,250 - 6,304 a 1.5 TSI 5,694 - 6,936. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 25. leden 2019 Sdílet Vloženo 25. leden 2019 (editace) V 22. 1. 2019 na 21:36, Twisted napsal: No z hlediska vzhledu je ten displej ve Scale ještě ok...funkční stránka dotykových tlačítek bude horší. Jsem teda alergický na to, když se mi spolujezdci hrabou v audiosystému, takže tohle je mi jedno, ale roller na volantu není vždy možné nebo praktické použít. JJ, ve Scale ještě ten displej jde, ale kam až to může zajít. Dnes jsem měl čest s Teslou model 3 a to je teprve monitor :D Editováno: 25. leden 2019, autor: Jan R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 29. leden 2019 Sdílet Vloženo 29. leden 2019 On 1/24/2019 at 12:07 PM, Martab said: Jen jak se zde probírali ty světla a že nemají ostřikovače, tak dnes jsem si všiml, že je nemá ani MB S400 (třeba 0:04 jde vidět předek) A tam asi nikdo nebude pochybovat, že by to mělo nějakou "podřadnou" LED technologii. Takže se ty limity asi dají splnit u LED i bez ostřikovačů světel. To moze byt aj tym, ze LED svetlomety vacsinou svietia z vacsej plochy ako je u xenonov 70 (90) mm sosovka..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 29. leden 2019 Sdílet Vloženo 29. leden 2019 Tak i LED mohou být v čočce (Scala i ten MB je tak mají). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 Brožura: scala-brozura.27dfaa273b829aacdcc0689f60a9954e.pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 Mají prohozené hmotnosti u přívěsů. I tak za litr dát 1,2t karavan, musí být masochista, ve Světě motorů ani neopustili ČR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 Dalo by se to tak říct. A když už se to nakouslo tak já ty tříválce nechápu a vůbec tomu nerozumím proč se to tak propaguje a cpe úplně do všeho. Před pár měsíci jsem jel na tříválcove motorce.... Po pár minutách se jen kroutil hlavou.... Jediný rozumný důvod proč jít do 1.0Tsi jsem nenašel.... Do motorky litr chápu, ale do auta ne. I v soutěžní motorce jsem měl jednovalcovou 5stovku. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 30. leden 2019 Sdílet Vloženo 30. leden 2019 JJ, Jawa 500 na ploché dráze, takes jest se svezl. Oni už normální motor nevyrobí nikdy, konkurence je napřed. Ještě, že jim nezatrhli to MPi, uvidíme, jestli udělá normu 6d bez p... filtru :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.